Ehm, nee bedankt. Ik brand ze nu al te lang doorquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef The_Dean het volgende:
Opvoeren die dingen, dan spatten ze in de lucht uit elkaar
Doet werkelijkwaar iedereen of niet?quote:
Praat ff voor jezelf, newbiequote:Op woensdag 13 juli 2011 02:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Idee voor de volgende TT.
Gitaristentopic #506: We praten al weer 5 topics over een bbq maar organiseren ho maar
oh das zeker een mooi ding, helaas geen centjes ervoor...quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Niemand hier interesse in een mooi gitaartjeHij ligt nu te verstoffen in een koffer onder het bed.
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
Komt met mooie tas, helemaal speciaal afgesteld op de dikte snaren die je wilt en uiteraard uit te testen, en natuurlijk voor een speciaal bitariftentopic tarief
13 augustus?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Praat ff voor jezelf, newbie
Ik zei dat ik vandeweek mijn BBQ zou checken en vroeg jullie met een paar geschikte data te komen.
Komt mij prima uitquote:
Ga je banjo leren spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef Braddie het volgende:
Zo maar weer werken....
Het gitaar/toetsen spelen word ik zat.. klinkt heel gek, maar ik ben echt 5 dagen per week met gitaren en toetsen in de weer op m`n werk dus ik merk dat mijn *hobby* er onder begint te leiden... Thuis raak ik hem amper nog aan......
je kunt altijd nog 'de kift' manier toepassen gebruik gewoon teksten van de grote schrijvers. Pak een boek van een gemiddelde nobelprijswinnaar en er staan vast zinnen in die je aansprekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Veel te veel riffjes en te weinig tekst voor een nummer. Jammer.Ik wil teksten kunnen schrijven.
Dan brei je er een verhaal omheen over de fragmentarisering van de samenleving enzulks, als mensen er naar vragen.quote:
Losse woorden heb ik wel eens maar dat slaat vaak nog nergens op. Misschien als ik ze eens opschrijf dat er later wel wat bijkomt.quote:
Het hoeft ook nergens op te slaan, soms gaat het later ergens op slaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Losse woorden heb ik wel eens maar dat slaat vaak nog nergens op. Misschien als ik ze eens opschrijf dat er later wel wat bijkomt.
Ik heb ze gezien twee week terug.quote:
Werchter of Paradiso? Paradiso was zeker een feestje jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien twee week terug.
Het was letterlijk this house is a circus
Werchterquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Werchter of Paradiso? Paradiso was zeker een feestje ja
Het is te hopen dat ze op Lowlands wat beter zijn dan een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien twee week terug.
Het was letterlijk this house is a circus
Als ze zo spelen als de afgelopen twee maanden wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze op Lowlands wat beter zijn dan een paar jaar geleden.
Wat is die link naar die site ook alweer ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Net m'n kabels opgehaald bij JICmusic/Daan. Volgens mij krijgen ze de spullen niet echt kwijt! Magazijn stond nog half vol en volgens die medewerker is dit al de 7e keer dat ze de spullen veilen.
Dat is het nog waard ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:
20 15 meter kabels voor 35 euro![]()
Gaat ook gewoon nergens over
Zeker! Laatst hadden al iets van 4 mensen uit dit topic een Telecaster (kopie) van rond de 150 gekocht! Winkelwaarde was iets van 300-400 euroquote:
Ik had vandaag 15 9 meter kabels voor 30 euro opgehaald. Die kabels met hout zien er nog best tof uit! (foto's net gemaakt)quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:
20 15 meter kabels voor 35 euro![]()
Gaat ook gewoon nergens over
Ophalen kan in Apeldoorn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef savale het volgende:
Is dat ophalen in Uithoorn? Is hier om de hoek
nvm, ligt aan het product zie ik al.
Die staan er nu op voor 60 volgens mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zeker! Laatst hadden al iets van 4 mensen uit dit topic een Telecaster (kopie) van rond de 150 gekocht! Winkelwaarde was iets van 300-400 euro
Ophalen kan in Apeldoorn.
Dat wordt nog wel duurder, en nog btw en veilingkosten erbij (afhankelijk van je vervoer nog).quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Mja heb nu zoiets van. heb er nu 5 rondslingeren hier. Ga er niet nog een zooi bij kopen
[..]
Die staan er nu op voor 60 volgens mij
Laat het ff weten of je zoeits doet ik wil het ook wel kunnen we kosten delenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:09 schreef The_Dean het volgende:
Kan ook nog wel een stel kabels gebruiken, even kijken
Ja, zit al rond te neuzenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laat het ff weten of je zoeits doet ik wil het ook wel kunnen we kosten delen
Fixedquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef CoiLive het volgende:
Als iedereen nu even hier neerzet wat die wil hebben, dan bestelt Dean alles en bezorgt hij het bij ons thuis krijgt iedereen zijn spullen tijdens de BBQ
Uithoornquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef savale het volgende:
Is dat ophalen in Uithoorn? Is hier om de hoek
nvm, ligt aan het product zie ik al.
Nee, dat vind ik niets, ik ben nu al bezig met Mandoline en Ukelele.... een maat van me zei dat ik viool moest leren spelen, maar dat vind ik persoonlijk niets!quote:
zou ook wel mee willen doen daarmee.. helaas echter andere prioriteiten...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
Rondje Nederland is ook goed hoor, mits kostendekkend
Die bovenste heb ik ook, ooit eens gekregen. Maar dat is een kut kabel, als je er perongeluk op gaat staan ga je gegarandeerd op je bek!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had vandaag 15 9 meter kabels voor 30 euro opgehaald. Die kabels met hout zien er nog best tof uit! (foto's net gemaakt)
[ afbeelding ]
Ophalen kan in Apeldoorn.
Dan doet 'ie het toch best goed?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook, ooit eens gekregen. Maar dat is een kut kabel, als je er perongeluk op gaat staan ga je gegarandeerd op je bek!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Welke gitaar raden jullie aan voor beginner? budget van 100 euro voor een akoestische instapgitaar is dat genoeg? Lijk me wel tof om gitaar te spelen
En 100 euro? Geen idee, lijkt me wel krap. Maar ik heb geen ervaring met nieuw kopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is dat je een zaak binnen gaat, gitaren gaat uitproberen en dan de fijnst spelende/best klinkende moet kiezen. Daar komt het geloof ik meestal op neer.
En het is allemaal troep. Ik snap niet hoe je iemand dat kan aanbevelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Braddie het volgende:
CLX(calimex) bied leuke beginners gitaren aan, Western voor 99euro, Spaans voor 79.
Valencia heeft alleen Spaanse gitaartjes voor 79, maar dat is inclusief hoesje, dvd, voetensteuntje.
Als ik jou was zou ik het budget iets omhoog gooien, tot tussen de 150 / 200 euro. Daaronder is het nogal waardeloos, of je moet echt iets leuks tweedehands weten te vinden. Als je niet weet of je gitaar spelen leuk gaat vinden, leen dan een gitaar van iemand en neem 2 lessenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Welke gitaar raden jullie aan voor beginner? budget van 100 euro voor een akoestische instapgitaar is dat genoeg? Lijk me wel tof om gitaar te spelen
Ga lekker in een winkel spelen. Je kan nooit echt op voorhand al een keuze maken. Vooral niet als je bijna geen ervaring hebtquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Mekkalomp het volgende:
150 is nog wel te overzien. Maar welke gitaren moet ik dan kopen? Is een gitaar van 150 veel beter dan een gitaar van 100 euro? Jammer genoeg ken ik niemand met akoestische gitaar. Mn broertje heeft wel een elektrische gitaar, maar volgens mij speelt ie er nauwelijks op.
Volgens mij met je handen, maar kan het ook mis hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja en hoe ga je spelen als je geen ervaring hebt ?
Dat is ideaalquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef CoiLive het volgende:
Als je niet weet of je gitaar spelen leuk gaat vinden, leen dan een gitaar van iemand en neem 2 lessen
Oefen daar een paar maanden op. Als je het dan nog leuk vind, ga je op zoek naar een eigen gitaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Mekkalomp het volgende:
150 is nog wel te overzien. Maar welke gitaren moet ik dan kopen? Is een gitaar van 150 veel beter dan een gitaar van 100 euro? Jammer genoeg ken ik niemand met akoestische gitaar. Mn broertje heeft wel een elektrische gitaar, maar volgens mij speelt ie er nauwelijks op.
Wat ik dus ook aan het doen benquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oefen daar een paar maanden op. Als je het dan nog leuk vind, ga je op zoek naar een eigen gitaar.
Minder hard indrukken dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
M'n vingers doen pijn :<
Ik druk de snaren te hard in volgens mij
Johquote:
ik kocht laatst een yahama akoestische gitaar voor ongeveer zon bedrag. Prima ding van een bekend merk. Yahama heeft veel ervaring met het bouwen van gitaren, en zullen denk ik niet zo snel rommel verkopen. Ik kocht hem bij vriese in doetinchem, hebben veel gitaren daar en best goede prijzen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Mekkalomp het volgende:
RIP, legendarische gitaarbouwer. Ken hem van Slash, GnR live in Paris. En Steve Albini.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Travis Bean is afgelopen maandag overleden
jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Taylor 110ce kopen?
Iemand een Line6 Pod Xt Live kopen?
jaquote:
jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:31 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een zwarte LTD James Hetfield Truckster kopen?
Die hebben we 2 topics geleden toch al afgezeken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Eindelijkde nieuwe clip van Tycus is online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Hahaha ik (her)ken een van die gasten....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Eindelijkde nieuwe clip van Tycus is online
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hebben we 2 topics geleden toch al afgezeken?.
Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 06:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja
[..]
ja
[..]
ja
Helaas overal geen geld voor
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Toen was ik op vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hebben we 2 topics geleden toch al afgezeken?.
Hè, bah, vakantie. En nog wel naar Vegas. Iew.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de tijger van Mike Tyson wel met rust gelaten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja de primeur van de video clip van Tycus gemist, en waarvoor... mooie vrouwen, mooi weer, dure clubs, lekker drankjes, rare dronken avnoturen... het was het gewoon niet waard
Er zijn hier mensen die 'm voor iets van ¤150 (correct me if I'm wrong) gewonnen hadden. (alles inclusief). Kan iets minder of meer zijn. En ik geloof dat het die prijs zeker wel waard is, zeker als je onder die 150 uitkomt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef mr-green het volgende:
Zit er over te denken om deze gitaar te kopen:
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=888222&CategoryId=14
Voor hoeveel gaan die uiteindelijk vaak weg? En is het je geld waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |