Ehm, nee bedankt. Ik brand ze nu al te lang doorquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef The_Dean het volgende:
Opvoeren die dingen, dan spatten ze in de lucht uit elkaar
Doet werkelijkwaar iedereen of niet?quote:
Praat ff voor jezelf, newbiequote:Op woensdag 13 juli 2011 02:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Idee voor de volgende TT.
Gitaristentopic #506: We praten al weer 5 topics over een bbq maar organiseren ho maar
oh das zeker een mooi ding, helaas geen centjes ervoor...quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Niemand hier interesse in een mooi gitaartjeHij ligt nu te verstoffen in een koffer onder het bed.
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
Komt met mooie tas, helemaal speciaal afgesteld op de dikte snaren die je wilt en uiteraard uit te testen, en natuurlijk voor een speciaal bitariftentopic tarief
13 augustus?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Praat ff voor jezelf, newbie
Ik zei dat ik vandeweek mijn BBQ zou checken en vroeg jullie met een paar geschikte data te komen.
Komt mij prima uitquote:
Ga je banjo leren spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef Braddie het volgende:
Zo maar weer werken....
Het gitaar/toetsen spelen word ik zat.. klinkt heel gek, maar ik ben echt 5 dagen per week met gitaren en toetsen in de weer op m`n werk dus ik merk dat mijn *hobby* er onder begint te leiden... Thuis raak ik hem amper nog aan......
je kunt altijd nog 'de kift' manier toepassen gebruik gewoon teksten van de grote schrijvers. Pak een boek van een gemiddelde nobelprijswinnaar en er staan vast zinnen in die je aansprekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Veel te veel riffjes en te weinig tekst voor een nummer. Jammer.Ik wil teksten kunnen schrijven.
Dan brei je er een verhaal omheen over de fragmentarisering van de samenleving enzulks, als mensen er naar vragen.quote:
Losse woorden heb ik wel eens maar dat slaat vaak nog nergens op. Misschien als ik ze eens opschrijf dat er later wel wat bijkomt.quote:
Het hoeft ook nergens op te slaan, soms gaat het later ergens op slaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Losse woorden heb ik wel eens maar dat slaat vaak nog nergens op. Misschien als ik ze eens opschrijf dat er later wel wat bijkomt.
Ik heb ze gezien twee week terug.quote:
Werchter of Paradiso? Paradiso was zeker een feestje jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien twee week terug.
Het was letterlijk this house is a circus
Werchterquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Werchter of Paradiso? Paradiso was zeker een feestje ja
Het is te hopen dat ze op Lowlands wat beter zijn dan een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien twee week terug.
Het was letterlijk this house is a circus
Als ze zo spelen als de afgelopen twee maanden wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze op Lowlands wat beter zijn dan een paar jaar geleden.
Wat is die link naar die site ook alweer ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Net m'n kabels opgehaald bij JICmusic/Daan. Volgens mij krijgen ze de spullen niet echt kwijt! Magazijn stond nog half vol en volgens die medewerker is dit al de 7e keer dat ze de spullen veilen.
Dat is het nog waard ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:
20 15 meter kabels voor 35 euro![]()
Gaat ook gewoon nergens over
Zeker! Laatst hadden al iets van 4 mensen uit dit topic een Telecaster (kopie) van rond de 150 gekocht! Winkelwaarde was iets van 300-400 euroquote:
Ik had vandaag 15 9 meter kabels voor 30 euro opgehaald. Die kabels met hout zien er nog best tof uit! (foto's net gemaakt)quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:
20 15 meter kabels voor 35 euro![]()
Gaat ook gewoon nergens over
Ophalen kan in Apeldoorn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef savale het volgende:
Is dat ophalen in Uithoorn? Is hier om de hoek
nvm, ligt aan het product zie ik al.
Die staan er nu op voor 60 volgens mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zeker! Laatst hadden al iets van 4 mensen uit dit topic een Telecaster (kopie) van rond de 150 gekocht! Winkelwaarde was iets van 300-400 euro
Ophalen kan in Apeldoorn.
Dat wordt nog wel duurder, en nog btw en veilingkosten erbij (afhankelijk van je vervoer nog).quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Mja heb nu zoiets van. heb er nu 5 rondslingeren hier. Ga er niet nog een zooi bij kopen
[..]
Die staan er nu op voor 60 volgens mij
Laat het ff weten of je zoeits doet ik wil het ook wel kunnen we kosten delenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:09 schreef The_Dean het volgende:
Kan ook nog wel een stel kabels gebruiken, even kijken
Ja, zit al rond te neuzenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laat het ff weten of je zoeits doet ik wil het ook wel kunnen we kosten delen
Fixedquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef CoiLive het volgende:
Als iedereen nu even hier neerzet wat die wil hebben, dan bestelt Dean alles en bezorgt hij het bij ons thuis krijgt iedereen zijn spullen tijdens de BBQ
Uithoornquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef savale het volgende:
Is dat ophalen in Uithoorn? Is hier om de hoek
nvm, ligt aan het product zie ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |