BBQ'en op Rottumeroog lijkt me toch leuker hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op Lauwersoog opstappen en dan via de eilanden naar Den Helder.
Dat moet te doen zijn
Als je geluk hebt komt er ook nog vers vlees voorbij zwemmen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:52 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
BBQ'en op Rottumeroog lijkt me toch leuker hoor
Op de engelsmanplaat is een stuk spannenderquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:52 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
BBQ'en op Rottumeroog lijkt me toch leuker hoor
Of de Razende Bol op Texelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de engelsmanplaat is een stuk spannender
Fixedquote:
Als Friesland geen halve dag van de normale bewoonde wereld af lag dan klopt dat.quote:
Vanuit de randstad ben je er in een uur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Als Friesland geen halve dag van de normale bewoonde wereld af lag dan klopt dat.
Jepquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
Is dat het bouwpakket van Thomann.de?
Wij geven onze klanten de kans om instrumenten te proberen zeg maar di bij hun past, maar mochten ze bijvoorbeeld de Gibson Les Paul Studio beter vinden dan de Fender Strat Usa Standard, dan kunnen ze de Fender van bv 1100euro inruilen op de Gibson van 1000euro, en soms krijgen ze nog geld terug, of ze krijgen een waardebon.... stel dat de gibson 100euro duurder i, dan betaal je 100euro bij!(haha)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Oh op die fiets, inruilen zoals bij auto's lijkt me ook best lollig
Dat moet bijna wel midden in de nacht geweest zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef The_Dean het volgende:
Ik wou net zeggen, heb eens Kerkrade-Noord Friesland in twee uur en drie kwartier gedaan.
Als de BBQ na mijn rijexamen is dan kom ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef The_Dean het volgende:
Ik wou net zeggen, heb eens Kerkrade-Noord Friesland in twee uur en drie kwartier gedaan.
Best wel. Op een doordeweekse avond de vriendin een keer thuis gebracht na het werk. Was verder best moe en wou nog tenminste even drie uur slapen voor ik weer naar het werk moest...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel midden in de nacht geweest zijn.
Dan zou ik maar opschieten met die rijlessen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Als de BBQ na mijn rijexamen is dan kom ik
Wanneer moet je afrijden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Als de BBQ na mijn rijexamen is dan kom ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |