Ja, dat is gaafquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
http://www.theweezercruise.com/
*saldo checkt
haha dat is wel tof idd. Jullie openen een hele nieuwe uitgaans wereld voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is gaaf
Zo wil ik nog wel eens met deze cruise mee: 7000 tons of Metal!
dat staat echt niet in verhouding met zo'n bazen cruisequote:
Graag of niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
dat staat echt niet in verhouding met zo'n bazen cruise
dat zijn volgens mij echt feesten die je van je leven niet meer vergeet
Daar kan je wel vanuit gaan ja. Lijkt me echt megastoer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
dat staat echt niet in verhouding met zo'n bazen cruise
dat zijn volgens mij echt feesten die je van je leven niet meer vergeet
Kan je bij jullie inruilenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef Braddie het volgende:
Zo... hoe bedoel je impulsief, dezelfde jongen die gister die Gypsy Rose bas kocht, heeft hem vandaag ingeruild + 70euro op een Squier Jaguar Bas.
heb ji jde boot?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Kunnen we dat zelf niet organiseren? Een soort Cruise-O-Rach van Harlingen naar Terschelling met Conorach en wat andere Fok!bands?
Kan vaak overal. Nemen de als nieuwe maar inmiddels tweedehands terug voor een [voor hun] leuk bedrag, jij legt het tekort bij voor de nieuwe en klaar is Cranequote:
Ik heb al een BBQ, iemand anders regelt de boot maarquote:
Daarmee van Harlingen naar Terschelling?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Jonge, we nemen natuurlijk de Oerd!
[ afbeelding ]
Staat hier op de oprit:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb al een BBQ, iemand anders regelt de boot maar
Dat kan toch bij elke fatsoenlijke muziek zaak?quote:
Hey, het is een cruise he, geen overtochtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarmee van Harlingen naar Terschelling?
Dat zou ik heel erg knap vinden.
Wat heb je gekocht ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Morgen weer wat gitaarzooi ophalen bij Daan
Zooi gitaarkabels.quote:
Oh op die fiets, inruilen zoals bij auto's lijkt me ook best lolligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat kan toch bij elke fatsoenlijke muziek zaak?
Wij geven 3 maanden inruil garantie, Je mag hem bij ons binnen 3 maanden inruilen op iets anders voor hetzelfde bedrag, krasje of deukje kost je 10%, en we geven er uiteraard gewoon 24 maanden garantie op!
Doe ik wel evenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb al een BBQ, iemand anders regelt de boot maar
Op Lauwersoog opstappen en dan via de eilanden naar Den Helder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, het is een cruise he, geen overtocht
Geregeld! Niles regelt een boot, ik de BBQ, Conorach komt toch wel... Klaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op Lauwersoog opstappen en dan via de eilanden naar Den Helder.
Dat moet te doen zijn
Done!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geregeld! Niles regelt een boot, ik de BBQ, Conorach komt toch wel... Klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |