Het is de Western gewordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:16 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Het zijn allebei akoestische gitaren. De ene, meestal met nylon snaren, noemt men meestal een Spaanse/Klassieke gitaar. Een standaard staal-snarige gitaar een Western
Dan ligt het eraan wat voor een muziek je wilt spelen en die keuze is redelijk makkelijk (hoewel je het wel op beide gitaren kan doen): Wil je klassieke muziek of westerse muziek gaan spelen
Hint: De keuze gitaar zit in de naam!
Dat dus. Wel de bescherming, niet de glans.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:21 schreef brother52 het volgende:
Als je de blanke lak er op hebt zitten gewoon goed schuren tot hij dof is.
goedgekeurd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is de Western geworden
[ afbeelding ]
Stap 1 is klaar.
Nu stap 2. Het leren. Mocht het goed gaan wil ik een zwarte gitaar kopen. Vind zwart mooier
Braddie praat in de 3e persoon over zichzelfquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef Braddie het volgende:
Zo... hoe bedoel je impulsief, dezelfde jongen die gister die Gypsy Rose bas kocht, heeft hem vandaag ingeruild + 70euro op een Squier Jaguar Bas.
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Braddie praat in de 3e persoon over zichzelf
Hij wist dus niet dat Gypsy Rose een vrouwen merk was, en hij vond de bas wel gaaf... de volgende dag kwam hij terug en zag hij die Squier Jaguar staan en dacht hij... heey, maar die is gaver..... en hij kocht die!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef BoerBert het volgende:
Wtf, Gypsy Rose maakt gitaren voor vrouwen. Wat moet die gast daar überhaupt mee?
Hij is geen slechte leerling(klinkt zo raar), hij kan Under Pressure al, en Sunshine Of Your Love.... Hij wilde vandaag persee dat ik hem Paradise City leerde(de intro bas), maar ik weet alleen wat de akkoorden zijn op gitaar, dus ik zei dat hij die moest volgen op de bas, dus deed het voor, en toen zei hij van "ooh, bassen is wel chill man, gaat me beter af dan gitaar"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef BoerBert het volgende:
En volgende week staat hij bij jou op de kamer, omdat hij het zat is (lees: Sweet Child O'Mine baslijn niet kan spelen).
Under Pressure is vrij eenvoudig inderdaad, ik maakte een grap dat hij vanavond I Wish moet leren, en meteen schoot m`n baas er bij met " Braddie dat is veelste moeilijk voor die jongen " ja hèhèquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:39 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik kan Under Pressure, dus dat zegt niks.
Dumdumdumdudududum.
Dan had je beter even door kunnen sparen en dan deze kopen:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stap 1 is klaar.
Nu stap 2. Het leren. Mocht het goed gaan wil ik een zwarte gitaar kopen. Vind zwart mooier
Totaal niet mijn smaak maar veel plezierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stap 1 is klaar.
quote:
Ja en dan bak ik er niks van en dan zit ik daar dan met een dure gitaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je beter even door kunnen sparen en dan deze kopen:![]()
[ afbeelding ]
En als je er nu niks van bakt zit je met 2 gitaren. Jouw feestjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan bak ik er niks van en dan zit ik daar dan met een dure gitaar
Geld is niet zo'n probleem. Ik had de gitaar van mijn vader ook kunnen laten maken voor 70 euro maar ik dacht ik koop deze eerst ff en ik laat die andere ook wel maken gewoon omdat die van m'n vader is
Eentje had ik al en nu heb ik m'n eigen gitaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En als je er nu niks van bakt zit je met 2 gitaren. Jouw feestje
Is dat het bouwpakket van Thomann.de?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef BurnaBoy het volgende:
Overmijn hobbyding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |