Dat is het nog waard ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:
20 15 meter kabels voor 35 euro![]()
Gaat ook gewoon nergens over
Zeker! Laatst hadden al iets van 4 mensen uit dit topic een Telecaster (kopie) van rond de 150 gekocht! Winkelwaarde was iets van 300-400 euroquote:
Ik had vandaag 15 9 meter kabels voor 30 euro opgehaald. Die kabels met hout zien er nog best tof uit! (foto's net gemaakt)quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:
20 15 meter kabels voor 35 euro![]()
Gaat ook gewoon nergens over
Ophalen kan in Apeldoorn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef savale het volgende:
Is dat ophalen in Uithoorn? Is hier om de hoek
nvm, ligt aan het product zie ik al.
Die staan er nu op voor 60 volgens mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zeker! Laatst hadden al iets van 4 mensen uit dit topic een Telecaster (kopie) van rond de 150 gekocht! Winkelwaarde was iets van 300-400 euro
Ophalen kan in Apeldoorn.
Dat wordt nog wel duurder, en nog btw en veilingkosten erbij (afhankelijk van je vervoer nog).quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Mja heb nu zoiets van. heb er nu 5 rondslingeren hier. Ga er niet nog een zooi bij kopen
[..]
Die staan er nu op voor 60 volgens mij
Laat het ff weten of je zoeits doet ik wil het ook wel kunnen we kosten delenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:09 schreef The_Dean het volgende:
Kan ook nog wel een stel kabels gebruiken, even kijken
Ja, zit al rond te neuzenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laat het ff weten of je zoeits doet ik wil het ook wel kunnen we kosten delen
Fixedquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef CoiLive het volgende:
Als iedereen nu even hier neerzet wat die wil hebben, dan bestelt Dean alles en bezorgt hij het bij ons thuis krijgt iedereen zijn spullen tijdens de BBQ
Uithoornquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef savale het volgende:
Is dat ophalen in Uithoorn? Is hier om de hoek
nvm, ligt aan het product zie ik al.
Nee, dat vind ik niets, ik ben nu al bezig met Mandoline en Ukelele.... een maat van me zei dat ik viool moest leren spelen, maar dat vind ik persoonlijk niets!quote:
zou ook wel mee willen doen daarmee.. helaas echter andere prioriteiten...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
Rondje Nederland is ook goed hoor, mits kostendekkend
Die bovenste heb ik ook, ooit eens gekregen. Maar dat is een kut kabel, als je er perongeluk op gaat staan ga je gegarandeerd op je bek!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had vandaag 15 9 meter kabels voor 30 euro opgehaald. Die kabels met hout zien er nog best tof uit! (foto's net gemaakt)
[ afbeelding ]
Ophalen kan in Apeldoorn.
Dan doet 'ie het toch best goed?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook, ooit eens gekregen. Maar dat is een kut kabel, als je er perongeluk op gaat staan ga je gegarandeerd op je bek!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Welke gitaar raden jullie aan voor beginner? budget van 100 euro voor een akoestische instapgitaar is dat genoeg? Lijk me wel tof om gitaar te spelen
En 100 euro? Geen idee, lijkt me wel krap. Maar ik heb geen ervaring met nieuw kopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is dat je een zaak binnen gaat, gitaren gaat uitproberen en dan de fijnst spelende/best klinkende moet kiezen. Daar komt het geloof ik meestal op neer.
En het is allemaal troep. Ik snap niet hoe je iemand dat kan aanbevelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Braddie het volgende:
CLX(calimex) bied leuke beginners gitaren aan, Western voor 99euro, Spaans voor 79.
Valencia heeft alleen Spaanse gitaartjes voor 79, maar dat is inclusief hoesje, dvd, voetensteuntje.
Als ik jou was zou ik het budget iets omhoog gooien, tot tussen de 150 / 200 euro. Daaronder is het nogal waardeloos, of je moet echt iets leuks tweedehands weten te vinden. Als je niet weet of je gitaar spelen leuk gaat vinden, leen dan een gitaar van iemand en neem 2 lessenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Welke gitaar raden jullie aan voor beginner? budget van 100 euro voor een akoestische instapgitaar is dat genoeg? Lijk me wel tof om gitaar te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |