Trollquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grote bedragen uitgeven aan op locatie zitten en dan steeds falen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alles gaat op aan het ego van Mart
Ze zijn idd bloedjegeil. Ik ben al zo vaak naar Frankrijk geweest en telkens valt het mij weer op. Ach ja, in elk land zijn wel leuke mokkeltjes te vinden.quote:
Die Franse kunnen ook sletjes zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ze zijn idd bloedjegeil. Ik ben al zo vaak naar Frankrijk geweest en telkens valt het mij weer op. Ach ja, in elk land zijn wel leuke mokkeltjes te vinden.
Je zou haar doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef danos het volgende:
Prima sfeertje, eindelijk een vrouw, aflevering kan niet meer stuk :p
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je de ogen thuis laten liggen?
Check die haarlijn.!!!
Moet je tegen Marianne zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef Cara het volgende:
Ze had wel iets met meer inkijk mogen aantrekken
Volgens mij is ze pot toch?quote:
Je kunt ook iemand leuk vinden zonder diegene meteen te willen batsen hoor...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mij is ze pot toch?
Ik zeg sla je slag
Voel je niks van.quote:
Ugh, vrouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ook iemand leuk vinden zonder diegene meteen te willen batsen hoor...
Ik weet niet meer welke uitzending het was, maar die 3 in die zeilboot die gingen proosten waren ook echt horriblequote:
pot=lesbischquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef QuistNix20 het volgende:
Vrouwelijke fietsers sportsters zijn vaak pot.
homo betekent vaak zowel homo als in mannen als lesbisch voor vrouwenquote:
Het is idd de 1e keer dat ik een vrouw zei.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna denken dat jullie nog nooit een vrouw hebben gezien.
Wij mannen kijken gewoon graagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Gister nog, die skon juin bij Tour de jourquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Kan je homo's verzamelen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
homo betekent vaak zowel homo als in mannen als lesbisch voor vrouwenhet is een verzamelnaam.
En mja, had er nog nooit van gehoord.. pot? waar komt die tern in godsnaam vandaan?
Ken je dat serieus niet? Waar het vandaan komt weet ik eigenlijk niet eens. Is al een oude term.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
homo betekent vaak zowel homo als in mannen als lesbisch voor vrouwenhet is een verzamelnaam.
En mja, had er nog nooit van gehoord.. pot? waar komt die tern in godsnaam vandaan?
Inherent aan wielrennen en vele andere sporten. Zoek maar eens een zwemster met een goed stel jetsersquote:
Idd een verschil ja. Godsamme zeg, die Emma, wat een volmaakte vrouw is dat zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef Nober het volgende:
NOS!
Bij Tour 2011 op de Belg zaten Emma Johansson en Marianne Vos, + de etappewinnaar bij Lieve.
Henk is altijd al een beetje vreemd geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef pennyfarthing het volgende:
gele trui deed hem niets..... rare vent
Obvious troll, jij feed..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je dat serieus niet? Waar het vandaan komt weet ik eigenlijk niet eens. Is al een oude term.
Ik zag er een paar bij de Olympische spelen hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Inherent aan wielrennen en vele andere sporten. Zoek maar eens een zwemster met een goed stel jetsers
Grote vraag is, waar kom JIJ vandaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Aww betraptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
understatementquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Ferdii het volgende:
Zijn al die vrouwelijke renners lelijk? Vos is nou ook niet moeders mooiste
Leontien van Moorsel is toch niet lelijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Ferdii het volgende:
Vos is Fugly. Die zweedse bij Sporza net was wel okequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Ferdii het volgende:
al die extra geheime spuitjes doen je gezicht geen wonderen hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Ferdii het volgende:
Dit jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Johnny heeft een ontzettend lekker wijf
Neuh, zijn er genoeg die niet lelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Ferdii het volgende:
Daarom worden ze ook uren gemengd tussen een peloton.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Ferdii het volgende:
Hij heeft 3 overwinningen z'n vierde is hem afgepakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
wat was er met zijn derde overwinning?
doet er niet toequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Grote vraag is, waar kom JIJ vandaan?
? Ik ben een troll omdat ik een term niet weet..?.. oke dan..quote:
Zijn stiefmoeder mag er ook zijn: ik zeg milf...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die kun je zo in een maffia film stoppen en hem Paulie noemenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neuh, zijn er genoeg die niet lelijk zijn.
Zoek Liz Hatch maar eens op op google
Pics or gtfoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Die kun je zo in een maffia film stoppen en hem Paulie noemen
Heb je vingerkanker?quote:
Hij stuurde ze naar het strand...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:20 schreef Cara het volgende:
Vos en Contador zaten net in Vive de Velo samen te flirten
Ik dacht het in eerste instantie niet, maar het had gekund.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doet er niet toe
[..]
? Ik ben een troll omdat ik een term niet weet..?.. oke dan..
ik word er een beetje gek van dat als iemand iets zegt wat niet meteen in iemands verstand kan, meteen troll genoemd wordt. Is slecht voor de sfeer op fok hier..
Ik ben de slechtste nietquote:Als synoniemen worden ook wel gebruikt: lesbi (vroeger rond 1980), lesbo (anno nu, modern en populair taalgebruik) en pot (jongeren). Het woord pot is afgeleid van "lollepot".
De term is afgeleid van het Griekse eiland Lesbos, waar de (lesbische, maar dat is niet helemaal zeker) dichteres Sappho heeft geleefd. In minder vaak voorkomende mate spreekt men zo ook over Sapphische liefde.
en hier de uitleg over lollepot.
"Lollepot: verouderde 'volkse' benaming voor vrouw die ontucht pleegt met een andere vrouw. Een lollepot was in de 17e en 18e eeuw een stenen pot met gaten in de deksel, waarin vuur werd gedaan ter verwarming. Volgens van Dale betekent lollen 'met gespreide benen het onderlijf warmen onder de rok boven een pot'. In de jaren vijftig wordt lollepot nog gebruikt om een lesbische vrouw aan te duiden. Ook lollepotterij. (Hanneke Kunst en Xandra Schutte, Lesbiaans. Lexicon van de Lesbotaal, Amsterdam: Prometheus, 1991)."
Die liz hatch is wel een beetje de Voeckler van het vrouwen wielrennen, aandachtshoertjequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je vingerkanker?
Google...
Heet Gerda met de voornaam iig.
Ja ik weet; de naam Gerda
Maar lekkerrrrr
Klopt, die is eng.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Leontien van Moorsel is toch niet lelijk?
Awww liev, Johnny noemt hem papa.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Die kun je zo in een maffia film stoppen en hem Paulie noemen
Baby is nepquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Awww liev, Johnny noemt hem papa.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Berry
enNo way dat moet een photoshop zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Berry
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>
AFCA
Qui audet adipiscitur
Zo mooi is ze niet zie ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Die vriendin van Johnny heeft een grote neus
z'n stiefmoeder mag er trouwens ook zijn...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou haar ook m'n bed uitschoppen iddquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:
pics?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
z'n stiefmoeder mag er trouwens ook zijn...
Ze is heet. En heeft tenminste beetje verstand.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Gerda Koops, de vriendin van Hoogerland
[ afbeelding ]
Is toch helemaal niets bijzonders?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Gerda Koops, de vriendin van Hoogerland
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
z'n stiefmoeder mag er trouwens ook zijn...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zou haar ook m'n bed uitschoppen idd
Hier wel... lul nou even mee!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is toch helemaal niets bijzonders?
Hehe. Aardig zacht huidje, zal vast puur natuur zijn. Wan nen blom zouden ze hier in belgenland zeggen.quote:
Volgens mij is zij geen Zeeuwse.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Leuk Zeeuws koppie toch!
http://deadspin.com/37649(...)ing-her-own-prostate
Dit verhaal
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
NOS faalde gister of eergister wel door twee keer neer te zetten dat Voeckler bij FDJ zit.
Het is de vriendin van Hoogerland, ofterwel een heldin sinds zondagmiddag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe. Aardig zacht huidje, zal vast puur natuur zijn. Wan nen blom zouden ze hier in belgenland zeggen.
NOS Studio Sport gebruikt ook nog steeds een achtergrond met daarop renners van Credit Agricole.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
NOS faalde gister of eergister wel door twee keer neer te zetten dat Voeckler bij FDJ zit.
Nee .. dat kan niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef QuistNix20 het volgende:
Laat die Fransen ook eens een tweede taal leren ofzo.
Kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:30 schreef QuistNix20 het volgende:
Laat die Fransen ook eens een tweede taal leren ofzo.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij bedoelde Kreuzinger denk ik, wie de neuk is Kreuziger?
Dat hebben ze al gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
they have to knock me down from my bicycle to stop"......
Wat lul jij nou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook precies dezelfde vragen toch?quote:
En bukken om gepompt te worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef Evertjan het volgende:
vrouwen moeten ook gewoon lekker in de keuken gaan staan
Doe je Kapslok uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef Kluupkluup het volgende:
MART FLIKKER OP MET JE GEZEIK OVER DAT VROUWEN TE WEINIG AANDACHT KRIJGEN ':r![]()
![]()
Hij is te oud voor haar, snapt hij het niet? Het is geen Ritaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef Kluupkluup het volgende:
MART FLIKKER OP MET JE GEZEIK OVER DAT VROUWEN TE WEINIG AANDACHT KRIJGEN ':r![]()
![]()
Het is ook geen journalistquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef sjeeledrees het volgende:
WEER een zeer sterke journalistieke vraag van vriend THijs: waarom kent niemand jouw?!
Haha, daar kan hij nog 2 uur over doorlullen. Verrast je dat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
Jouwquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef sjeeledrees het volgende:
WEER een zeer sterke journalistieke vraag van vriend THijs: waarom kent niemand jouw?!
Fixquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Marianne Vos pakt Gesink zo op alpe d'huez, appeltje eitje.
LOL.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat het nu over het vrouwenwielrennenwie boeit dat nou
![]()
laten we het maar weer over de tour hebben
En gaan we weer, Waarom waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Komt die Thijs weer met zijn 'Waarom, hoe kan dit' vragen.
Haha we denken er het zelfde overquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Topsport is te breed. Afschaffen lichtgewicht- en vrouwennummers
Inderdaad zeker omdat het haar zelf ook niets uit maakt, alleen Smeets maakt er een punt van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef Kluupkluup het volgende:
![]()
Wel veel volk in Italië langs de weg viel me op, ook het WK voetbal in Duitsland met verrassend volle stadions.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef Geo3kant het volgende:
Te kleine doelgroep -> geen media
Inferieur -> weinig aandacht
Deal with it.
Alle vrouwensporten zijn saai.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef Cara het volgende:
Ik doe mijn best, maar vrouwenwielrennen is zo fucking saai
XS4ALL is the key!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel veel volk in Italië langs de weg viel me op, ook het WK voetbal in Duitsland met verrassend volle stadions.
Wat vinden wij van het hedendaagse feminisme?
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
'Hoe komt dat'
Thijs gaat lekker verder.
Niets mis met Vrouwen beachvolleyball. Voor de rest zuigen ze in alles, ook met tennis.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alle vrouwensporten zijn saai.
Behalve is je schuddende tieten kan zien en lekkere reten in strakke broekjes.
Maar dan is de sport weer ondergeschikt.
Conclusie: vrouwensporten afschaffen.
Eurosportquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef Geo3kant het volgende:
Biljarten wordt ook nooit uitgezondenik heb het ook maar geaccepteerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |