Trollquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grote bedragen uitgeven aan op locatie zitten en dan steeds falen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Alles gaat op aan het ego van Mart
Ze zijn idd bloedjegeil. Ik ben al zo vaak naar Frankrijk geweest en telkens valt het mij weer op. Ach ja, in elk land zijn wel leuke mokkeltjes te vinden.quote:
Die Franse kunnen ook sletjes zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ze zijn idd bloedjegeil. Ik ben al zo vaak naar Frankrijk geweest en telkens valt het mij weer op. Ach ja, in elk land zijn wel leuke mokkeltjes te vinden.
Je zou haar doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef danos het volgende:
Prima sfeertje, eindelijk een vrouw, aflevering kan niet meer stuk :p
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je de ogen thuis laten liggen?
Check die haarlijn.!!!
Moet je tegen Marianne zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:11 schreef Cara het volgende:
Ze had wel iets met meer inkijk mogen aantrekken
Volgens mij is ze pot toch?quote:
Je kunt ook iemand leuk vinden zonder diegene meteen te willen batsen hoor...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mij is ze pot toch?
Ik zeg sla je slag
Voel je niks van.quote:
Ugh, vrouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ook iemand leuk vinden zonder diegene meteen te willen batsen hoor...
Ik weet niet meer welke uitzending het was, maar die 3 in die zeilboot die gingen proosten waren ook echt horriblequote:
pot=lesbischquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:13 schreef QuistNix20 het volgende:
Vrouwelijke fietsers sportsters zijn vaak pot.
homo betekent vaak zowel homo als in mannen als lesbisch voor vrouwenquote:
Het is idd de 1e keer dat ik een vrouw zei.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna denken dat jullie nog nooit een vrouw hebben gezien.
Wij mannen kijken gewoon graagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Gister nog, die skon juin bij Tour de jourquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Kan je homo's verzamelen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
homo betekent vaak zowel homo als in mannen als lesbisch voor vrouwenhet is een verzamelnaam.
En mja, had er nog nooit van gehoord.. pot? waar komt die tern in godsnaam vandaan?
Ken je dat serieus niet? Waar het vandaan komt weet ik eigenlijk niet eens. Is al een oude term.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
homo betekent vaak zowel homo als in mannen als lesbisch voor vrouwenhet is een verzamelnaam.
En mja, had er nog nooit van gehoord.. pot? waar komt die tern in godsnaam vandaan?
Inherent aan wielrennen en vele andere sporten. Zoek maar eens een zwemster met een goed stel jetsersquote:
Idd een verschil ja. Godsamme zeg, die Emma, wat een volmaakte vrouw is dat zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef Nober het volgende:
NOS!
Bij Tour 2011 op de Belg zaten Emma Johansson en Marianne Vos, + de etappewinnaar bij Lieve.
Henk is altijd al een beetje vreemd geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef pennyfarthing het volgende:
gele trui deed hem niets..... rare vent
Obvious troll, jij feed..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je dat serieus niet? Waar het vandaan komt weet ik eigenlijk niet eens. Is al een oude term.
Ik zag er een paar bij de Olympische spelen hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Inherent aan wielrennen en vele andere sporten. Zoek maar eens een zwemster met een goed stel jetsers
Grote vraag is, waar kom JIJ vandaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |