Albert Heijn hoeft niet op jou te rekenen in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
Etsu, als ik word uitgeloot ga ik een baantje zoeken. Arbeiten jwt.
Heh, wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Albert Heijn hoeft niet op jou te rekenen in ieder geval.
O zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hield niet van met voedsel bezig houden.
Dat weet ik toch niet gekkiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.Ik dacht dat je bedoelde dat ik slecht werk zou afleveren...
watquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel of niet doen? Ik twijfel, maar bij twijfel altijd doen maar het is zo vreemd..
Ligt aan de situatie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel of niet doen? Ik twijfel, maar bij twijfel altijd doen maar het is zo vreemd..
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hield niet van met voedsel bezig houden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
EZELL DIE ER NIET VAN HOUDT OM MET VOEDSEL BEZIG TE ZIJN?! WAT IS DIT?! EEN NACHTMERRIE?!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
EZELL DIE ER NIET VAN HOUDT OM MET VOEDSEL BEZIG TE ZIJN?! WAT IS DIT?! EEN NACHTMERRIE?!
Ja goed met mij. Volgende week zit ik mooi op Mallorcaquote:
Oeeh lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja goed met mij. Volgende week zit ik mooi op Mallorca.
Hoe is 't in het oosten dan?
Aah mooi! Wil 't opschietenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oeeh lekker![]()
Ja goed. Lekker aan het rijlessen. Volgende week vrijdag op vakantie
Ja best wel. Heb nu stuk of 7 lessen gehad en deze week nog 5 en volgende week 7. Dus voordat ik op vakantie ga heb ik dr 19 gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah mooi! Wil 't opschieten? En waar ga je heen?
Vrijdag heb ik examen
Het is je al vergeven omdat je de KapsalonKoningin bentquote:
Koning?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is je al vergeven omdat je de KapsalonKoning bent
Wow. Dat gaat snelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja best wel. Heb nu stuk of 7 lessen gehad en deze week nog 5 en volgende week 7. Dus voordat ik op vakantie ga heb ik dr 19 gehad![]()
Blanes it isWordt gigagigantisch episch gek
![]()
![]()
![]()
Hoeveel lessen heb jij al gehad?
Tof!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is je al vergeven omdat je de KapsalonKoningin bent
Zeg ik het weer verkeerdquote:
Ben van gedachte veranderd: satechips is het gewordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
Ik ga weer zo'n aardbeiencakerol pakken. M'n moeder heeft een nieuwe rol gekocht.
Ja koppel van 9quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Wow. Dat gaat snel.
Blanes aight. Met vrienden?
Ehm, donderdag nog een. Waarschijnlijk zo'n 18-20 lessen dus 27-30 uur. Ben de tel kwijt.
Easy man. Had ik bij de 3de les al onder de kniequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu al 13,5 klokuren les gehad. En volgens die vrouw ga ik er veel nodig hebben.
Schakelen gaat niet goed.
Nee man, ik kan dat nog steeds niet uit mezelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Easy man. Had ik bij de 3de les al onder de knie
Nice. Wij gingen ook met 9 man.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja koppel van 9
En gaat het lukken denk je? Ik heb lessen van maar 50 minuten
Achja, iedereen kan autorijden dus jij leert het op een gegeven moment ook welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, ik kan dat nog steeds niet uit mezelf.100% dan.
Moet dat niet dan? Anders trek je na die bocht toch op in de 5quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice. Wij gingen ook met 9 man.
Ja moet goed komen, had vandaag wel een domme fout. Schakelde terug in een bocht bij het verlaten van de snelweg.
Die vrouw zei dat ik misschien zelfs over moet gaan op automaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Achja, iedereen kan autorijden dus jij leert het op een gegeven moment ook wel
Ooh dan is het wel heel erg met je gesteldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die vrouw zei dat ik misschien zelfs over moet gaan op automaat![]()
Haha, het is kwestie van oefenen, maar ik doe er wat langer over dan gemiddelde FOK!kerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh dan is het wel heel erg met je gesteld
Komt goed, komt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, het is kwestie van oefenen, maar ik doe er wat langer over dan gemiddelde FOK!ker
Ja het kan wel, maar op het examen willen ze het niet zien. Twee handen aan het stuur in zo'n bocht terwijl je aardig afremd. Voor de bocht moet je afremmen en terugschakelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Moet dat niet dan? Anders trek je na die bocht toch op in de 5Lijkt me niet helemaal haalbaar
Ik heb een pakket van 40 lessen dus ik mag dr gerust een paar verneukenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Ik heb twee rijlessen verpest omdat ik er met mijn hoofd er niet helemaal bij was.
Heb ik ook weleens. Zit ik aan hele andere dingen te denken en niet op te letten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Ik heb twee rijlessen verpest omdat ik er met mijn hoofd er niet helemaal bij was.
Oooh in een bocht had in niet goed gelezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja het kan wel, maar op het examen willen ze het niet zien. Twee handen aan het stuur in zo'n bocht terwijl je aardig afremd. Voor de bocht moet je afremmen en terugschakelen.
Dude, naar de 2 terugschakelen is paupersimpel. In de meeste auto's zit in linksonderin, dus wat kan er misgaan?!quote:
Ik heb ook een pakket. Alleen weet ik niet meer van hoeveel lessen. Ik heb er nu 10 of 11 gehad. Ben het eventjes vergeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb een pakket van 40 lessen dus ik mag dr gerust een paar verneuken![]()
Hoeveel lessen heb jij al gehad?
Dat is zo kut hé. Achteraf voel ik me schuldig tegenover mijn ouders omdat zij het allemaal voor me betalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens. Zit ik aan hele andere dingen te denken en niet op te letten.
De volgorde.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dude, naar de 2 terugschakelen is paupersimpel. In de meeste auto's zit in linksonderin, dus wat kan er misgaan?!
1 klokuur.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
En hoelang duurt 1 les? Hier maar 50 minuten dus
Ja, want dat zijn alleen lessen. TTTT en alles zit niet inbegrepen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
En hoelang duurt 1 les? Hier maar 50 minuten dus
Oja, en komen dr nog extra kosten bij?
hihi ik had 't ineens doorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn alleen lessen. TTTT en alles zit niet inbegrepen.
Lol, dan heb jij 2910 minuten en ik 2000 minuten in m'n pakketquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:54 schreef Ezell het volgende:
Ik heb voor ¤1970 twee lessen van 60 minuten, 31 lessen van 90 minuten, een TTT en een heel examen (theorie en praktijk).
Dat zijn de eerste twee lessen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lol, dan heb jij 2910 uur en ik 2000 uur in m'n pakket![]()
Maar vanwaar die 2x 60 ineens?!
Versnelde opleiding. Ik wil het eigenlijk voor 1 september hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stront, waarom neem jij zo veel lessen in een korte tijd?
[..]
Nu al?
We hebben er lang op moeten wachten, maar hier komt ie:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet geslaagd, jullie wel.Ik wil dat papiertje zsm hebben.
Maarja.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
We hebben er lang op moeten wachten, maar hier komt ie:
![]()
![]()
![]()
O zo. Ik dacht dat het om de lengte van de vakantie ging.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet geslaagd, jullie wel.Ik wil dat papiertje zsm hebben.
Maarja.
Ook. Is mijn derde jaar dat ik drie maanden vakantie heb. Volgend jaar voor de vierde keerquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo. Ik dacht dat het om de lengte van de vakantie ging.
Nee, want betaald parkeren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maar als je een beetje opschiet met rijlessen, dan kun jij zometeen met de auto naar school
Dan is het wel wat minder ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook. Is mijn derde jaar dat ik drie maanden vakantie heb. Volgend jaar voor de vierde keer
http://nl.wikipedia.org/wiki/America_(Limburg)quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef Etsu het volgende:
Sowieso dat ik volgend jaar op vakantie ga hoor.Vorig jaar augustus voor laatst weg geweest.
![]()
Naar het buitenland gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/America_(Limburg)
Niemand die het weet
Dat wist ik wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doei.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:05 schreef strontboer het volgende:
Maar ik ga nog ff film kijken poepie's van me
Dan praat ie ook nog eens met mij langer dan: hee hoe is het, goed, ok,quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan praat ie ook nog eens met mij langer dan: hee hoe is het, goed, ok,
Als hij een film heeft gezien
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan praat ie ook nog eens met mij langer dan: hee hoe is het, goed, ok,
Als hij een film heeft gezien
Klopt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat het stomme is aan niet op vakantie gaan? De meeste mensen gaan wel op vakantie en dan verveel je je dood.
Maar dan heb je altijd Fok! nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat het stomme is aan niet op vakantie gaan? De meeste mensen gaan wel op vakantie en dan verveel je je dood.
Ik ben toch chagrijnig, en dan kan ik niet slapen, dus neem je tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar deze duurt 2.5 uur dus dat wordt een lange nacht
Dat doe ik nu sowieso alquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben toch chagrijnig, en dan kan ik niet slapen, dus neem je tijd.
Mits lekker knus in een tentje, wil ik welquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
Iemand die met mij op vakantie wil gaan met de herfst/kerst/voorjaars/mei/zomer schooljaar 2011/2012?
quote:
Dat wordt vast wel minder. Het begin van de vakantie is meestal het ergst.quote:
Als jij betaalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
Iemand die met mij op vakantie wil gaan met de herfst/kerst/voorjaars/mei/zomer schooljaar 2011/2012?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef strontboer het volgende:
[..]
Mits lekker knus in een tentje, wil ik wel
![]()
ok.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor jou ga ik niet betalen, en met jou wil ik niet eens op vakantie gaan.
Dag schatjequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:11 schreef strontboer het volgende:
Maar nu ga ik echt, want anders vindt Etsu mij steeds een leugenaar![]()
Doei h0nnep0nnetjes![]()
Kamperenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om in een willekeurig bos te gaan kamperen.
Daarom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef emzor1994 het volgende:
Etsu waarom wil je niet met mij op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
Waar is dat?Dominicaanse Republiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mannetjes in groene pakken zijn van die mannetjes die kokosnoten vangenDie proberen uit een palmboom te schudden enzo.
![]()
Dat is wel ver zeg. Ach, alsnog vet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dominicaanse Republiek.
Die mannetjes in groene pakken zijn van die mannetjes die kokosnoten vangenDie proberen uit een palmboom te schudden enzo.
Canada of VS, ik weet niet in welk land ik hemelsbreed het verst ben geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
Wat is het verste land waar jij bent geweest dan?
Waarom daarheen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Israël ben ik ook geweest, weet niet wat verder is eigenlijk.
Ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Israël ben ik ook geweest, weet niet wat verder is eigenlijk.
Was in Eilat. Niet in oorlogs-gebied enzo. Maar in de laatste dagen zagen we wel oorlogsvliegtuigen boven het zwembad vliegenquote:
2 dagen voordat wij vertrokken begon het weer onrustig te worden in Israël.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was in Eilat. Niet in oorlogs-gebied enzo. Maar in de laatste dagen zagen we wel oorlogsvliegtuigen boven het zwembad vliegen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was in Eilat. Niet in oorlogs-gebied enzo. Maar in de laatste dagen zagen we wel oorlogsvliegtuigen boven het zwembad vliegen
Pff.. Ik zou dus echt niet naar Israël willen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
2 dagen voordat wij vertrokken begon het weer onrustig te worden in Israël.
Drijven in de dode zee, 1 van de geweldigste dingen ooit gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Pff.. Ik zou dus echt niet naar Israël willen.
Jeetje zeg, dat zijn een hoop landen. Ik ben in vijf landen (exclusief Nederland) geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Even kijken waar ik ben geweest.
TRALA TRALALIE
Enige waar ik nog niet ben geweest, en wat echt ontbreekt, is Engeland.
Dat lijkt me dan wel weer vet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Drijven in de dode zee, 1 van de geweldigste dingen ooit gedaan
Nederlandquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Even kijken waar ik ben geweest.
Nederland ()
België
Frankrijk (3x)
Spanje
Duitsland
Portugal
Luxemburg
Oostenrijk
Zwitserland
Italië (4x)
Griekenland (2x)
Turkije (5x)
Tunesië
Israël
Egypte (2x)
Dominicaanse Republiek
Enige waar ik nog niet ben geweest, en wat echt ontbreekt, is Engeland.
Toen mijn ouders nog samen waren, 2/3x per jaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, hoe vaak per jaar gaan jullie op vakantie?
Laatste tijd niet meer zo heel vaak, maar vanaf basisschool tot en met onderbouw wilden mijn ouders mij en mijn broer zoveel mogelijk van de wereld laten zien om cultuur enzo bij te brengen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, hoe vaak per jaar gaan jullie op vakantie?
Alsof je daar nog wat van hebt onthoudenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer zo heel vaak, maar vanaf basisschool tot en met onderbouw wilden mijn ouders mij en mijn broer zoveel mogelijk van de wereld laten zien om cultuur enzo bij te brengen.
Onderschat mijn geheugen nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je daar nog wat van hebt onthouden
Jeetje zeg. Dat is vaak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen mijn ouders nog samen waren, 2/3x per jaar.Toen ze gescheiden waren, toen ging ik met de zomer twee keer op vakantie
Vorig jaar 2x, dit jaar 0x.
Oké, vandaar! Ik ben pas na de basisschool naar het buitenland op vakantie geweest. Maar ja, eigenlijk vind ik het zelf beter. Ik herinner me al nauwelijks iets van toen ik als 12-jarige op vakantie ging naar Azië.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer zo heel vaak, maar vanaf basisschool tot en met onderbouw wilden mijn ouders mij en mijn broer zoveel mogelijk van de wereld laten zien om cultuur enzo bij te brengen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
Ergens in het oosten. Maar waarom de Maladiven?
quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:55 schreef Etsu het volgende:
Ik ben 80 kilo ongeveer. Durf je het risico aan?
Die link had ik ook al gelegd, maar sluit de SC dan ofzo?quote:
Nee, dan krijgt TJV een ban.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die link had ik ook al gelegd, maar sluit de SC dan ofzo?
Ik weet niet wie dat is, maar fine by mequote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar fine by me
okquote:
Honger lijdenquote:
Niet eten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Honger lijden
Mijn maag is zo leeg, hij zit nog net niet binnenste buiten gekeerd
Ik heb gewoon 2 pizza's gegeten vanavond hoorquote:
Pff.. Dan nog honger hebben. Ik zou propvol zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 pizza's gegeten vanavond hoor
Onstilbare honger hebben, continu.quote:
Oscar niet, die vindt het raar dat ik nu eet.quote:
Niks aankomenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
Aan de andere kant: alles kunnen eten en geen gram aankomen
Nee hoor. Ik zei specifiek 'chips eten', niet 'eten'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oscar niet, die vindt het raar dat ik nu eet.
Wat stel jij voor dat ik eet dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zei specifiek 'chips eten', niet 'eten'.
Ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij [ afbeelding ]_____________________________________________________!
Niemand bezorgt meerquote:
Niet in Rotterdam wonen maar er wel werken, en Kaasrol niet hebben verteld waar je eigenlijk woontquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Gouda wonen_______________________________________________________________!
Ik deed 1000000000x1000000000, maar nu staat er een of ander vaag getal. Toen ik op preview klikte tripte FOK! hem hardquote:
Ik heb weleens verteld waar ik instap met de metro hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet in Rotterdam wonen maar er wel werken, en Kaasrol niet hebben verteld waar je eigenlijk woont [ afbeelding ]
Oja, even terugzoeken dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb weleens verteld waar ik instap met de metro hoor.
Ik zei niet wanneer en hoequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je lang zoeken, is best lang geleden.
Ik heb via DM gezegd, en je krijgt niet alle gesprekken te zien, daarvoor zal je lang moeten scrollenquote:
Neeuuuuuhquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb via DM gezegd, en je krijgt niet alle gesprekken te zien, daarvoor zal je lang moeten scrollen
Uhuquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
Ik zag hem toevallig in andere fora posten.
Hij vindt ons niet liev meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
Ik zag hem toevallig in andere fora posten.
True, true.quote:
Dat dus niet, maar FOK! wordt wel een stuk saaier denk ikquote:
Ik vind de rest van de boards geen fuck aan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat dus niet, maar FOK! wordt wel een stuk saaier denk ik
Op ONZ staat nog wel eens wat grappigs, KLB is soms wel leuk, maar over het algemeen wel troep jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de rest van de boards geen fuck aan.
Mijne 99%?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:54 schreef Kaasrol het volgende:
Gewoon iets van 90% van mijn posts in EXA
Ja maar dat is omdat jijquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef Etsu het volgende:
19896/20894x100= 95,22%____________________________________!
Windows 7 standaard niet mooi vindenquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godver waarom moet het zo moeilijk zijn om een thema te installeren in win7
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:07 schreef Etsu het volgende:
Hoe ziet dat eruit eigenlijk? Klinkt vies in ieder geval.
Weet je wat er nog meer smerig uit ziet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Nu krijg ik honger terwijl ik net mijn tanden heb gepoetstquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat er nog meer smerig uit ziet?JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |