Maar dan heb je altijd Fok! nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat het stomme is aan niet op vakantie gaan? De meeste mensen gaan wel op vakantie en dan verveel je je dood.
Ik ben toch chagrijnig, en dan kan ik niet slapen, dus neem je tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar deze duurt 2.5 uur dus dat wordt een lange nacht
Dat doe ik nu sowieso alquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat het stomme is aan niet op vakantie gaan? De meeste mensen gaan wel op vakantie en dan verveel je je dood.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben toch chagrijnig, en dan kan ik niet slapen, dus neem je tijd.
Mits lekker knus in een tentje, wil ik welquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
Iemand die met mij op vakantie wil gaan met de herfst/kerst/voorjaars/mei/zomer schooljaar 2011/2012?
quote:
Dat wordt vast wel minder. Het begin van de vakantie is meestal het ergst.quote:
Als jij betaalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
Iemand die met mij op vakantie wil gaan met de herfst/kerst/voorjaars/mei/zomer schooljaar 2011/2012?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef strontboer het volgende:
[..]
Mits lekker knus in een tentje, wil ik wel
![]()
ok.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor jou ga ik niet betalen, en met jou wil ik niet eens op vakantie gaan.
Dag schatjequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:11 schreef strontboer het volgende:
Maar nu ga ik echt, want anders vindt Etsu mij steeds een leugenaar![]()
Doei h0nnep0nnetjes![]()
Kamperenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om in een willekeurig bos te gaan kamperen.
Daarom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef emzor1994 het volgende:
Etsu waarom wil je niet met mij op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
Waar is dat?Dominicaanse Republiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mannetjes in groene pakken zijn van die mannetjes die kokosnoten vangenDie proberen uit een palmboom te schudden enzo.
![]()
Dat is wel ver zeg. Ach, alsnog vet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dominicaanse Republiek.
Die mannetjes in groene pakken zijn van die mannetjes die kokosnoten vangenDie proberen uit een palmboom te schudden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |