Ook. Is mijn derde jaar dat ik drie maanden vakantie heb. Volgend jaar voor de vierde keerquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo. Ik dacht dat het om de lengte van de vakantie ging.
Nee, want betaald parkeren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maar als je een beetje opschiet met rijlessen, dan kun jij zometeen met de auto naar school
Dan is het wel wat minder ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook. Is mijn derde jaar dat ik drie maanden vakantie heb. Volgend jaar voor de vierde keer
http://nl.wikipedia.org/wiki/America_(Limburg)quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef Etsu het volgende:
Sowieso dat ik volgend jaar op vakantie ga hoor.Vorig jaar augustus voor laatst weg geweest.
![]()
Naar het buitenland gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/America_(Limburg)
Niemand die het weet
Dat wist ik wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doei.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:05 schreef strontboer het volgende:
Maar ik ga nog ff film kijken poepie's van me
Dan praat ie ook nog eens met mij langer dan: hee hoe is het, goed, ok,quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan praat ie ook nog eens met mij langer dan: hee hoe is het, goed, ok,
Als hij een film heeft gezien
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan praat ie ook nog eens met mij langer dan: hee hoe is het, goed, ok,
Als hij een film heeft gezien
Klopt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat het stomme is aan niet op vakantie gaan? De meeste mensen gaan wel op vakantie en dan verveel je je dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |