Canada of VS, ik weet niet in welk land ik hemelsbreed het verst ben geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
Wat is het verste land waar jij bent geweest dan?
Waarom daarheen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Israël ben ik ook geweest, weet niet wat verder is eigenlijk.
Ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Israël ben ik ook geweest, weet niet wat verder is eigenlijk.
Was in Eilat. Niet in oorlogs-gebied enzo. Maar in de laatste dagen zagen we wel oorlogsvliegtuigen boven het zwembad vliegenquote:
2 dagen voordat wij vertrokken begon het weer onrustig te worden in Israël.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was in Eilat. Niet in oorlogs-gebied enzo. Maar in de laatste dagen zagen we wel oorlogsvliegtuigen boven het zwembad vliegen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was in Eilat. Niet in oorlogs-gebied enzo. Maar in de laatste dagen zagen we wel oorlogsvliegtuigen boven het zwembad vliegen
Pff.. Ik zou dus echt niet naar Israël willen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
2 dagen voordat wij vertrokken begon het weer onrustig te worden in Israël.
Drijven in de dode zee, 1 van de geweldigste dingen ooit gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Pff.. Ik zou dus echt niet naar Israël willen.
Jeetje zeg, dat zijn een hoop landen. Ik ben in vijf landen (exclusief Nederland) geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Even kijken waar ik ben geweest.
TRALA TRALALIE
Enige waar ik nog niet ben geweest, en wat echt ontbreekt, is Engeland.
Dat lijkt me dan wel weer vet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Drijven in de dode zee, 1 van de geweldigste dingen ooit gedaan
Nederlandquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Even kijken waar ik ben geweest.
Nederland ()
België
Frankrijk (3x)
Spanje
Duitsland
Portugal
Luxemburg
Oostenrijk
Zwitserland
Italië (4x)
Griekenland (2x)
Turkije (5x)
Tunesië
Israël
Egypte (2x)
Dominicaanse Republiek
Enige waar ik nog niet ben geweest, en wat echt ontbreekt, is Engeland.
Toen mijn ouders nog samen waren, 2/3x per jaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, hoe vaak per jaar gaan jullie op vakantie?
Laatste tijd niet meer zo heel vaak, maar vanaf basisschool tot en met onderbouw wilden mijn ouders mij en mijn broer zoveel mogelijk van de wereld laten zien om cultuur enzo bij te brengen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
Even serieus, hoe vaak per jaar gaan jullie op vakantie?
Alsof je daar nog wat van hebt onthoudenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer zo heel vaak, maar vanaf basisschool tot en met onderbouw wilden mijn ouders mij en mijn broer zoveel mogelijk van de wereld laten zien om cultuur enzo bij te brengen.
Onderschat mijn geheugen nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je daar nog wat van hebt onthouden
Jeetje zeg. Dat is vaak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen mijn ouders nog samen waren, 2/3x per jaar.Toen ze gescheiden waren, toen ging ik met de zomer twee keer op vakantie
Vorig jaar 2x, dit jaar 0x.
Oké, vandaar! Ik ben pas na de basisschool naar het buitenland op vakantie geweest. Maar ja, eigenlijk vind ik het zelf beter. Ik herinner me al nauwelijks iets van toen ik als 12-jarige op vakantie ging naar Azië.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer zo heel vaak, maar vanaf basisschool tot en met onderbouw wilden mijn ouders mij en mijn broer zoveel mogelijk van de wereld laten zien om cultuur enzo bij te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |