Ik ben eind september 1984 geboren. Als ik al geboren was, was ik nog 0.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je was 1 toen de Breakfast club in de bios draaide.
Serieus, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maak je voor mij ook ff een paar potjes? Pa und Ma zijn 2 wkn weg dus dat word zelf koken. Ze hebben al wel een paar kilo spaghetti voor mij gekocht. Saus moet er alleen nog bij
Hier: http://www.intervalsignals.net/quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb het nog niet gevonden, help eens...
Als ze toevallig toch naar de super moeten kunnen ze dat toch best voor me meenemen?quote:
Ik las gekookt..quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als ze toevallig toch naar de super moeten kunnen ze dat toch best voor me meenemen?
Je kan ook overbezorgde ouders hebben. Mijn moeder vroeg op m'n 22e of ik wel aardappels kon kokenquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier: http://www.intervalsignals.net/
Nederland selecteren en dan vintage. Daar staan de tunes.
Toen ik boven het aanrecht uit kon komen moest en wou ik in de keuken helpen en even later zelf koken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook overbezorgde ouders hebben. Mijn moeder vroeg op m'n 22e of ik wel aardappels kon koken![]()
En zo niet, dan heb je 3 mogelijkheden:
- Kookboek
- Internet
- Trial and error.
Vanuit losse ingrediënten een echte maaltijd maken die precies goed is, ipv pasta koken en saus opwarmen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Mwah ik ben gewoon in staat om dagen achter elkaar pasta te eten zonder dat ik het saai vind worden ofso. Het is lekker en snel klaar. Wat wil je nog meer?
Dat is 'm.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
http://www.intervalsignal(...)versum3_rvd_1974.m3u
Idem.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
Krijg nog steeds kippenvel bij het Wilhelmus...
Naja zo'n keukenheld ben ik dan weer niet. Als het maar lekker is en beetje gezond. Maar vers is soiso altijd lekkerder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vanuit losse ingrediënten een echte maaltijd maken die precies goed is, ipv pasta koken en saus opwarmen.
Ik kan ook prima koken. Maar toen ik op de leeftijd was dat ik wilde/moest koken, was de keuken thuis zo verschrikkelijk smerig dat het niet meer kon.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toen ik boven het aanrecht uit kon komen moest en wou ik in de keuken helpen en even later zelf koken.
Mijn meisje heeft dat nooit gehoeven, die kan nog water aan laten branden..
Hebben we hier te maken met een keukenprins?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vanuit losse ingrediënten een echte maaltijd maken die precies goed is, ipv pasta koken en saus opwarmen.
Echte pastasaus maken is zo gemakkelijk!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja zo'n keukenheld ben ik dan weer niet. Als het maar lekker is en beetje gezond. Maar vers is soiso altijd lekkerder.
Een beetje gehakt en een pot Brandal, klaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echte pastasaus maken is zo gemakkelijk!
Toen het niet nodig was om, vlak voor Koninginnedag, het Wilhelmus te oefenen op school, omdat iedereen de twee te zingen coupletten toch wel kon.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah, toen het er nog met de paplepel ingegoten werd!
Ik ken alleen maar het eerste couplet, en niet eens geleerd op school!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toen het niet nodig was om, vlak voor Koninginnedag, het Wilhelmus te oefenen op school, omdat iedereen de twee te zingen coupletten toch wel kon.
Zit wel wat in wat je nu zegt. Ik dreun net zo makkelijk het eerste couplet op (moet wel ff graven voor het tweede) Maar als ik zo eens om me heen kijk in de buurt komt er weinig van terecht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toen het niet nodig was om, vlak voor Koninginnedag, het Wilhelmus te oefenen op school, omdat iedereen de twee te zingen coupletten toch wel kon.
In het veld prima, maar thuis toch graag wat betersquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje gehakt en een pot Brandal, klaar.
Maar weer even met z'n allen oefenen dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit wel wat in wat je nu zegt. Ik dreun net zo makkelijk het eerste couplet op (moet wel ff graven voor het tweede) Maar als ik zo eens om me heen kijk in de buurt komt er weinig van terecht.
Daar giet ik morgen weer hennequote:
Toch wel met zelf gemaakte pasta?quote:
Helaas. Je weet zelf dat we een erg kleine keuken hebben. Anders had ik graag een pastamachine aangeschaft!quote:
Past makkelijk op het balkon. Zeil er over en je hebt een bijkeuken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helaas. Je weet zelf dat we een erg kleine keuken hebben. Anders had ik graag een pastamachine aangeschaft!
eveneens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
Krijg nog steeds kippenvel bij het Wilhelmus...
Denk dat de onderburen daar niet zo blij mee gaan zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Vinz0r het volgende:
mij is geleerd dat je aan de achtergevel tot 2,5m vergunning vrij mag bouwen
We wonen 3 hoog schatquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Vinz0r het volgende:
Dat is wel erg el-cheapoquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Past makkelijk op het balkon. Zeil er over en je hebt een bijkeuken.
we wonen 3 hoog en in een huurappartement.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Vinz0r het volgende:
Kom nou. Er zijn mensen die betalen om te mogen koken in de openlucht. Jij hoeft alleen je LMB cooking skills weer wat op te frissen.quote:
Als het lekker weer is, BBQ 'en we ook vaak hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom nou. Er zijn mensen die betalen om te mogen koken in de openlucht. Jij hoeft alleen je LMB cooking skills weer wat op te frissen.
In augustus geloof ik een keer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als het lekker weer is, BBQ 'en we ook vaak hoor!
Btw, wanneer heb je weer vrij in/rond het weekend?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef Thaboel het volgende:
2 bamboe palen op de hoekeen van dat balkonnetje zeil ff opmaat knippen ff metalen ringen erin zodat het niet uitscheurt (ja het zeil niet Lotusss) zodat je het snel kan opspannen als je het nodig heb
Zo staat er hier een bamboeframe in de tuin voor een hangmatquote:
Voor bij de AH?! Gewoon zeggen: Ik neem ontslag ik heb wat beters DOOEEEEIIIquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
Ik moet een ontslagbrief in elkaar fixen.. echter heb ik dat nog nooit gedaan.
Google is your best mate!
Of je alsje alsje alsjeblieft weg mag bij de albertheinquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
Ik moet een ontslagbrief in elkaar fixen.. echter heb ik dat nog nooit gedaan.
Google is your best mate!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |