Maar weer even met z'n allen oefenen dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit wel wat in wat je nu zegt. Ik dreun net zo makkelijk het eerste couplet op (moet wel ff graven voor het tweede) Maar als ik zo eens om me heen kijk in de buurt komt er weinig van terecht.
Daar giet ik morgen weer hennequote:
Toch wel met zelf gemaakte pasta?quote:
Helaas. Je weet zelf dat we een erg kleine keuken hebben. Anders had ik graag een pastamachine aangeschaft!quote:
Past makkelijk op het balkon. Zeil er over en je hebt een bijkeuken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helaas. Je weet zelf dat we een erg kleine keuken hebben. Anders had ik graag een pastamachine aangeschaft!
eveneens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
Krijg nog steeds kippenvel bij het Wilhelmus...
Denk dat de onderburen daar niet zo blij mee gaan zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Vinz0r het volgende:
mij is geleerd dat je aan de achtergevel tot 2,5m vergunning vrij mag bouwen
We wonen 3 hoog schatquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Vinz0r het volgende:
Dat is wel erg el-cheapoquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Past makkelijk op het balkon. Zeil er over en je hebt een bijkeuken.
we wonen 3 hoog en in een huurappartement.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Vinz0r het volgende:
Kom nou. Er zijn mensen die betalen om te mogen koken in de openlucht. Jij hoeft alleen je LMB cooking skills weer wat op te frissen.quote:
Als het lekker weer is, BBQ 'en we ook vaak hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom nou. Er zijn mensen die betalen om te mogen koken in de openlucht. Jij hoeft alleen je LMB cooking skills weer wat op te frissen.
In augustus geloof ik een keer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als het lekker weer is, BBQ 'en we ook vaak hoor!
Btw, wanneer heb je weer vrij in/rond het weekend?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef Thaboel het volgende:
2 bamboe palen op de hoekeen van dat balkonnetje zeil ff opmaat knippen ff metalen ringen erin zodat het niet uitscheurt (ja het zeil niet Lotusss) zodat je het snel kan opspannen als je het nodig heb
Zo staat er hier een bamboeframe in de tuin voor een hangmatquote:
Voor bij de AH?! Gewoon zeggen: Ik neem ontslag ik heb wat beters DOOEEEEIIIquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
Ik moet een ontslagbrief in elkaar fixen.. echter heb ik dat nog nooit gedaan.
Google is your best mate!
Of je alsje alsje alsjeblieft weg mag bij de albertheinquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
Ik moet een ontslagbrief in elkaar fixen.. echter heb ik dat nog nooit gedaan.
Google is your best mate!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |