Ian staat bij mijquote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef MissJ het volgende:
Bellatrix, Toverheks, Ian_nick en Laysa hebben jullie Twitter? De rest van de mensen die zaterdag meegaan follow ik al
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik jou over geslagen, goffer de goffer hoe durf ik ga je gelijk pm sturen
jij hebt helemaal mijn nummer niet nodig jij weet waar mijn huis woond, of beter gezegt je meissie weet waar mijn huis woond
![]()
maar pm heb even naar je voor het geval zij het nummer heeft verloren
Ik twitter as we speak!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian staat bij mij
Hij doet er alleen geen zak mee
Aah gevondenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian staat bij mij
Hij doet er alleen geen zak mee
Ik wil "het" ook wel zien, maar alleen als het warm weer isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij wil mijn het wel zien he? Vuige slet!
hahahahahahahahahquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil "het" ook wel zien, maar alleen als het warm weer is
quote:
Wat jammer nouquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
wat leuk, nou hoop op een mooie reis voor je met natuurlijk lekker weer, veel plezierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien
[..]
precies zoals het er staat
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
lijkt me leuk als je komt, weet ik tenminste hoe jij eruitzien
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:39 schreef remlof het volgende:
Ik schrokhomofoobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou niet weten hoe ik er kan komen (of ik moet gaan liften vanaf mijn huis)quote:
nijmegen toch? Laysa!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik er kan komen (of ik moet gaan liften vanaf mijn huis)
Roos is een Travellerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutje
sssssttttttttttttttttttttquote:
ja iddquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Neeeeeee, maar weet je hoe druk het dan is in A'dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |