abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:23:28 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99431955
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Verder mankeert er idd weinig aan. Of het zou die bespottelijke 1e klas moeten zijn. Die is net zo kut als de 2e klas gewoon. Voor die paar kerstlampjes betaal je niet 70 % meer.
Dat ben ik met je eens. De enige meerwaarde die 1e klas in SLT biedt, maar dan ook echt de enige meerwaarde, is dat er minder mensen 1e klas reizen.

En als je een afkeer hebt van blauw moet je idd ook 1e klas reizen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:23:45 #102
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99431982
Laatst nog met een SLT gereisd. Ik snap de ophef niet zo. Als reiziger zijnde is er weinig op aan te merken, al is de kwaliteit qua dienstrijden niet helemaal top als ik de verhalen over het uitval mag geloven.

Daarbij is het gemis van toiletten natuurlijk affreus.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 juli 2011 @ 22:25:31 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_99432096
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja kunst. Je terugtrekken achter de poolcirkel en dan hard gaan schreuwen. Zo kan ik het ook :P
vrijwel altijd met de IC's reisjes door Nederland maken :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:26:32 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99432146
113 Teletekst wo 13 jul
***************************************
NS-medewerkers klagen over Sprinter

***************************************
` Machinisten en conducteurs hebben
veel klachten over de nieuwste trein
van de NS,de Sprinter.Zo gaan deuren
spontaan open,zijn treeplanken te glad
en haperen de omroepinstallaties.Dat
blijkt uit een enquête van vakbond VVMC
onder zo'n 400 NS-medewerkers.

Door de storingen staat de Sprinter
vaak stil en dat leidt tot ergernis bij
de reizigers en het NS-personeel.De
trein kwam al eerder negatief in het
nieuws,bijvoorbeeld door het ontbreken
van een toilet in de Sprinter.

De NS heeft verbetering toegezegd op
een aantal punten.De storingen aan de
deuren worden binnenkort verholpen.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport


Waarom is dat opeens nieuws eigenlijk? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:26:53 #105
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99432166
Nouja da's 2,5 klacht per medewerker.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:29:13 #106
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99432306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:

Waarom is dat opeens nieuws eigenlijk? :?
Goede vraag, ik heb vrijwel hetzelfde bericht een jaar terug al eens gelezen, inclusief een hele inventarisatie van de problemen.
pi_99432345
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb nog steeds niet met SLeT gereisd *O*
Ik ook nog niet _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:29 schreef James1988 het volgende:

[..]

Goede vraag, ik heb vrijwel hetzelfde bericht een jaar terug al eens gelezen, inclusief een hele inventarisatie van de problemen.
Blijkbaar zijn ze nog steeds niet opgelost dan, goed dat ze er dan op terug komen.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_99432482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom is dat opeens nieuws eigenlijk? :?



Verder vind ik SLT's prima treinen. WC's waren leuk geweest, maar iedereen die daar nu over loopt te zeiken had daar een paar jaar eerder mee moeten komen. Toen had daar nog wèl wat aan gedaan kunnen worden.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:35:50 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99432678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat zegt het wel ja :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:36:20 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99432703
oh ja

"Nederlander mag Al-Qaeda niet zo"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:38:41 #111
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99432820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Toen had daar nog wèl wat aan gedaan kunnen worden.
Er is genoeg over te doen geweest, ook van tevoren. Alleen had iedereen (reizigersorganisaties, vakbonden, politiek) de indruk dat NS nooit treinen zonder wc's zou bestellen. En toen was de aanbesteding en contractgunning geweest, en bleek dat er tóch treinen zonder wc's besteld waren.

Het contract aanpassen was toen niet meer mogelijk omdat de handtekeningen al gezet waren en de concurrenten alles op alles zouden zetten om alsnog de order binnen te kunnen halen. Alstom, één van de bieders, was zeker niet blij dat ze naast de order grepen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:41:13 #112
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99432926
Dus er is simpelweg een aanname gedaan?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_99433048
quote:
4s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat TeringHenkie geen kutuser is. Wel moeten al zijn posts totaal anders :)

[..]

NS koopt toch, bij zijn volle verstand, van ons geld, dingen van Siemens? Waarom zouden we dan niet naar NS wijzen? 8)7
Ik bedoel gewoon dat er kinderziektes bij komen. Maar dat had jij ook wel kunnen bedenken.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:43:13 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99433049
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus er is simpelweg een aanname gedaan?
Ja.

Het lijkt wat vergezocht, maar er zijn echt meer dan genoeg parallellen met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:44:32 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99433118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon dat er kinderziektes bij komen. Maar dat had jij ook wel kunnen bedenken.
Oh ja, kinderziektes. 200 jaar bezig en NOG weten we geen normaal functionerende trein te bouwen. Tuurlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_99433264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja, kinderziektes. 200 jaar bezig en NOG weten we geen normaal functionerende trein te bouwen. Tuurlijk.
200 jaar gelden hadden we geen boordelectronica :W
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:47:28 #117
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99433276
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus er is simpelweg een aanname gedaan?
De enige NS-treinen die ook geen toilet aan boord hebben, zijn de SGMm-tweetjes (de oudere sprinters). Deze zijn hoofdzakelijk ingezet in de Randstad (bijv. Zoetermeer stadslijn) met veel stops, waardoor het daar nooit echt een probleem is geweest. Ook rijden ze vaak met een SGMm-drietje die wel een toilet heeft. De SLTs rijden overal, soms gerust 20 minuten zonder stop (Tilburg - 's-Hertogenbosch, bijvoorbeeld).

Alle andere treinen die NS heeft gekocht sinds de oprichting van NS, hebben één of meerdere toiletten aan boord. ICR, ICM, DD-AR, DDM, VIRM, V250, SGM-3. Alleen de SLT's dus niet. En dat had men niet verwacht van de hoofdrailnetvervoerder.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja, kinderziektes. 200 jaar bezig en NOG weten we geen normaal functionerende trein te bouwen. Tuurlijk.
Er wordt steeds meer electronica en nieuwe dingen in treinen gestopt. Dat is leuk en hip, want daarmee kun je energie besparen (regeneratief remmen), de reiziger beter informeren (automatische omroep + schermen) of de veiligheid verhogen (camera's). Wel betekent iedere toevoeging dat er meer stuk kan gaan.

Natuurlijk kunnen we de standaardstoptrein (Mat '64) blijven bouwen, aangepast aan hedendaagse crashbestendigheidsnormen. Oerdegelijke trein, dat zonder meer. Maar er zit geen innovatie in, en dat is iets wat reizigers wel verwachten.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:47:41 #118
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99433286
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja.

Het lijkt wat vergezocht, maar er zijn echt meer dan genoeg parallellen met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De metafoor uit de spoiler ken ik niet maar er zijn dus kennelijk zaken niet voldoende gespecificeerd.

Klinkt niet als iets voor de NS.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:48:31 #119
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99433334
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

De metafoor uit de spoiler ken ik niet maar er zijn dus kennelijk zaken niet voldoende gespecificeerd.
Mwoach, in 2008 konden SLT-zesjes niet eens koppelen met SLT-viertjes zonder de boordcomputers te doen crashen. Er zit dus vooruitgang in.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:51:27 #120
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99433469
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef James1988 het volgende:

[..]

Mwoach, in 2008 konden SLT-zesjes niet eens koppelen met SLT-viertjes zonder de boordcomputers te doen crashen. Er zit dus vooruitgang in.
Dat lijkt mij meer een fout van de fabrikant?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:54:28 #121
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99433636
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat lijkt mij meer een fout van de fabrikant?
Dat is ook zo, dat is later rechtgezet met een software-update.

Hoe dan ook bleek dit pas zo te zijn toen men ze in Nederland wilde koppelen. Dat hebben de fabrikanten (Bombardier en Siemens) kennelijk niet eerder uitgeprobeerd.
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:55:04 #122
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99433667
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

De metafoor uit de spoiler ken ik niet maar er zijn dus kennelijk zaken niet voldoende gespecificeerd.

Klinkt niet als iets voor de NS.
Nee, niet direct de schuld van de NS, in beide gevallen.

Wat betreft Visvliet, daar stond een heel monumentaal stationsgebouw, waarvan iedereen DACHT dat het op de monumentenlijst stond, maar dat was dus niet zo. Als een dief in de nacht heeft NS dat van de ene op de andere dag laten slopen. Omdat het kon.

Nee, niet direct de schuld van NS :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:55:48 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99433695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:54 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat is ook zo, dat is later rechtgezet met een software-update.

Hoe dan ook bleek dit pas zo te zijn toen men ze in Nederland wilde koppelen. Dat hebben de fabrikanten (Bombardier en Siemens) kennelijk niet eerder uitgeprobeerd.
Wie maakt de zesjes en wie maakt de viertjes? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:56:39 #124
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99433735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:54 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat is ook zo, dat is later rechtgezet met een software-update.

Hoe dan ook bleek dit pas zo te zijn toen men ze in Nederland wilde koppelen. Dat hebben de fabrikanten (Bombardier en Siemens) kennelijk niet eerder uitgeprobeerd.
Ah zodoende. Nou dat kan gebeuren lijkt mij. Gezien de negativiteit rond de SLT's is het natuurlijk spannend om zoiets uit te vergroten.
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, niet direct de schuld van de NS, in beide gevallen.

Wat betreft Visvliet, daar stond een heel monumentaal stationsgebouw, waarvan iedereen DACHT dat het op de monumentenlijst stond, maar dat was dus niet zo. Als een dief in de nacht heeft NS dat van de ene op de andere dag laten slopen. Omdat het kon.

Nee, niet direct de schuld van NS :')
Haha wat een verhaal :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:01:36 #125
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99433991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef Bitlord het volgende:

- het treeplankje moet eerder openschuiven waardoor de deuren eerder opengaan.
De trein heeft geen kristallen bol. Dit kan dus niet.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:02:02 #126
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99434011
quote:
5s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wie maakt de zesjes en wie maakt de viertjes? :?
De viertjes bouwt Bombardier (volgens mij in de buurt van Berlijn), de zesjes komen bij Siemens Krefeld vandaan.
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ah zodoende. Nou dat kan gebeuren lijkt mij. Gezien de negativiteit rond de SLT's is het natuurlijk spannend om zoiets uit te vergroten.
"kan gebeuren" is iets te luchtig, want NS had gewoon om treinen gevraagd die gekoppeld moeten kunnen rijden. Dan is de combinatie 4+4+6 bijvoorbeeld ook niet ondenkbaar (wordt dat in normale dienst eigenlijk gereden?). Maar gelukkig viel het op te lossen met een software-update.

De IC4-treinen die AnsaldoBreda levert voor de Deense spoorwegen (DSB) heeft ook een koppelprobleem, maar dat is wat ernstiger. Daar mogen treinen niet aan de 'verkeerde kant' gekoppeld worden...
pi_99434101
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

De trein heeft geen kristallen bol. Dit kan dus niet.
Wel als de plankjes standaard uitgaan wanneer de snelheid <1 km/h is
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:04:27 #128
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99434152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:02 schreef James1988 het volgende:

[..]

De viertjes bouwt Bombardier (volgens mij in de buurt van Berlijn), de zesjes komen bij Siemens Krefeld vandaan.

[..]

"kan gebeuren" is iets te luchtig, want NS had gewoon om treinen gevraagd die gekoppeld moeten kunnen rijden. Dan is de combinatie 4+4+6 bijvoorbeeld ook niet ondenkbaar (wordt dat in normale dienst eigenlijk gereden?). Maar gelukkig viel het op te lossen met een software-update.

De IC4-treinen die AnsaldoBreda levert voor de Deense spoorwegen (DSB) heeft ook een koppelprobleem, maar dat is wat ernstiger. Daar mogen treinen niet aan de 'verkeerde kant' gekoppeld worden...
Oh ik ging er vanuit dat het achteraf bleek bij het testen dat er iets niet goed ging. Maargoed ergens van uit gaan blijkt gevaarlijk, haha.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:04:45 #129
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99434170
Ik mag hopen dat de NS de revisies een stuk beter aanpakt voor wat betreft de afspraken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:05:42 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99434220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:02 schreef James1988 het volgende:

[..]

De viertjes bouwt Bombardier (volgens mij in de buurt van Berlijn), de zesjes komen bij Siemens Krefeld vandaan.

Ik begrijp dat het nog een wonder is dat ze zo veel op elkaar lijken? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:05:43 #131
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99434223
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Wel als de plankjes standaard uitgaan wanneer de snelheid <1 km/h is
Mja, dat wil je weer niet bij bijvoorbeeld een overweg.


quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het nog een wonder is dat ze zo veel op elkaar lijken? :?
Wellicht dat het uiterlijk wat beter gespecificeerd is dan de software. :)
pi_99434242
Ach over 5 jaar zijn die problemen opgelost en heeft niemand het er nog over.
pi_99434302
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef James1988 het volgende:

[..]

Mja, dat wil je weer niet bij bijvoorbeeld een overweg.

[..]

Wellicht dat het uiterlijk wat beter gespecificeerd is dan de software. :)
Hoe bedoel je? Bij een aanrijding? Dan kun je de plankjes toch blokkeren als er een (passagiers)noodremming plaats heeft gevonden?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:19:09 #134
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99434867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Wel als de plankjes standaard uitgaan wanneer de snelheid <1 km/h is
Nee, is buiten profiel, mag niet.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:21:01 #135
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99434936
quote:
3s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:19 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee, is buiten profiel, mag niet.
Dat zou schade aan gaan brengen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_99437850
Uitklappen zodra de deuren ontgrendeld worden, lijkt mij toch wel een optie.
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:35:35 #137
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99437971
Dat is wat er nu al gebeurt. Alleen blijven de deuren nog dicht zolang het treeplankje aan het uitschuiven is, en dan worden reizigers ongeduldig.
pi_99439717
Maar dat komt dan omdat de meester te lang wacht met ontgrendelen, want naar mijn idee duurt het steeds 2 seconden voordat de plankies uitklappen nadat de trein stilstaat. Of d'r zit weer tijd tussen knoppie in cabine indrukken en plankie horen klappen.
Zal dan wel weer een software-iets zijn :P
pi_99440788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef bork het volgende:
staat er al ff hoor Socios, d8 dat je het wel zou weten, je krijgt geen seintje van FOK!?
Nope, inderdaad. Ik hoorde het van een andere user. Zelf kom ik nooit op de FrontPage. :+
pi_99441286
Afgelopen avond om 22.40u ICE 4652 te Weesp gespot.

Geen idee wat 'ie daar deed. :P
pi_99441339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:14 schreef Socios het volgende:
Afgelopen avond om 22.40u ICE 4652 te Weesp gespot.

Geen idee wat 'ie daar deed. :P
rijden misschien ... :P
pi_99441382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:16 schreef dan13lv het volgende:
rijden misschien ... :P
In eerste instantie stond 'ie stil op een middenspoor!

Later reed 'ie inderdaad de kant van Amsterdam op.
pi_99441659
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb ik eindelijk iets handigs gemaakt waar ik gewoon behoefte aan had :7 Een spoorboekje waarin ALLEEN de kwaliteitstreinen van dit land vermeld staan: Fyra, Pimpel en ICE. Stuk overzichtelijker bij het plannen van een leuk rondje *O*

Hier te vinden.

Klik er allemaal op en bedelf mij onder commentaar plz ^O^
Mooi overzichtje! Vol met treinen waar ik graag gebruik van maak. :D

Vergeet ICE 120 alleen niet, hè. Rijdt op donderdag-, vrijdag en zondagavond om 20.46u uit Köln Hbf. Best een belangrijke trein die ik vaak neem om na `een dagje´ Duitsland weer terug naar Nederland te gaan. :P
pi_99441802
Eventueel is het lijstje nog aan te vullen met Thalystreinen en enkele `bijzondere´ treinen in de omloop.

Bijvoorbeeld die paar treinen op een dag die tussen Schiphol Airport en Maastricht (v.v.) met ICRm rijden. Toch pure kwaliteitstreinen die men kan uitzoeken indien men naar het Zuiden des lands reist en V-IRM wil mijden. :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 02:43:58 #145
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99441830
Thalys kun je niet in zonder reservering, waarschijnlijk staat hij daarom niet op het lijstje.

En daarnaast zit je in de tweede klasse redelijk krap.
pi_99442536
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:43 schreef James1988 het volgende:
En daarnaast zit je in de tweede klasse redelijk krap.
Klopt, maar ja, de tijdwinst maakt veel goed.
  donderdag 14 juli 2011 @ 03:41:14 #147
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99442624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 03:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt, maar ja, de tijdwinst maakt veel goed.
Mee eens. Al is het wel een trein waarvoor ik aanraad om bij te betalen voor de 1e klas indien mogelijk.

Al hoop ik niet dat ik dan groene kreeft geserveerd krijg
pi_99442660
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 03:41 schreef James1988 het volgende:
Mee eens. Al is het wel een trein waarvoor ik aanraad om bij te betalen voor de 1e klas indien mogelijk.
Helemaal in `actieperiodes´ valt de prijs alleszins mee.
quote:
Al hoop ik niet dat ik dan groene kreeft geserveerd krijg
Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Hangt beetje van het tijdstip van de reis af. Ontbijtje of een koude maaltijd.

Sowieso constante refills voor de drankjes erbij.
  donderdag 14 juli 2011 @ 08:09:26 #149
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99444236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:35 schreef James1988 het volgende:
Dat is wat er nu al gebeurt. Alleen blijven de deuren nog dicht zolang het treeplankje aan het uitschuiven is, en dan worden reizigers ongeduldig.
Het openen van de deuren duurt even lang als het uitschuiven van het plankje, dus eigenlijk moet je het gewoon tegelijkertijd doen. Tegen de tijd dat de deuren open zijn, is het plankje uitgeklapt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 14 juli 2011 @ 08:42:03 #150
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_99444585
Aardig van Schwarzwald Tourismus GmbH, Konus-karte gratis reizen met bus en trein wanneer je er verblijft :)
En niet te zuinig -> http://www.schwarzwald-to(...)nus/uebersichtskarte
Scheisse, niet als je in Freiburg zelf zit :(

[ Bericht 7% gewijzigd door bork op 14-07-2011 12:17:24 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')