De viertjes bouwt Bombardier (volgens mij in de buurt van Berlijn), de zesjes komen bij Siemens Krefeld vandaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie maakt de zesjes en wie maakt de viertjes?
"kan gebeuren" is iets te luchtig, want NS had gewoon om treinen gevraagd die gekoppeld moeten kunnen rijden. Dan is de combinatie 4+4+6 bijvoorbeeld ook niet ondenkbaar (wordt dat in normale dienst eigenlijk gereden?). Maar gelukkig viel het op te lossen met een software-update.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ah zodoende. Nou dat kan gebeuren lijkt mij. Gezien de negativiteit rond de SLT's is het natuurlijk spannend om zoiets uit te vergroten.
Wel als de plankjes standaard uitgaan wanneer de snelheid <1 km/h isquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
De trein heeft geen kristallen bol. Dit kan dus niet.
Oh ik ging er vanuit dat het achteraf bleek bij het testen dat er iets niet goed ging. Maargoed ergens van uit gaan blijkt gevaarlijk, haha.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
De viertjes bouwt Bombardier (volgens mij in de buurt van Berlijn), de zesjes komen bij Siemens Krefeld vandaan.
[..]
"kan gebeuren" is iets te luchtig, want NS had gewoon om treinen gevraagd die gekoppeld moeten kunnen rijden. Dan is de combinatie 4+4+6 bijvoorbeeld ook niet ondenkbaar (wordt dat in normale dienst eigenlijk gereden?). Maar gelukkig viel het op te lossen met een software-update.
De IC4-treinen die AnsaldoBreda levert voor de Deense spoorwegen (DSB) heeft ook een koppelprobleem, maar dat is wat ernstiger. Daar mogen treinen niet aan de 'verkeerde kant' gekoppeld worden...
Ik begrijp dat het nog een wonder is dat ze zo veel op elkaar lijken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
De viertjes bouwt Bombardier (volgens mij in de buurt van Berlijn), de zesjes komen bij Siemens Krefeld vandaan.
Mja, dat wil je weer niet bij bijvoorbeeld een overweg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wel als de plankjes standaard uitgaan wanneer de snelheid <1 km/h is
Wellicht dat het uiterlijk wat beter gespecificeerd is dan de software.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het nog een wonder is dat ze zo veel op elkaar lijken?
Hoe bedoel je? Bij een aanrijding? Dan kun je de plankjes toch blokkeren als er een (passagiers)noodremming plaats heeft gevonden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mja, dat wil je weer niet bij bijvoorbeeld een overweg.
[..]
Wellicht dat het uiterlijk wat beter gespecificeerd is dan de software.
Nee, is buiten profiel, mag niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wel als de plankjes standaard uitgaan wanneer de snelheid <1 km/h is
Dat zou schade aan gaan brengen.quote:
Nope, inderdaad. Ik hoorde het van een andere user. Zelf kom ik nooit op de FrontPage.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef bork het volgende:
staat er al ff hoor Socios, d8 dat je het wel zou weten, je krijgt geen seintje van FOK!?
rijden misschien ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:14 schreef Socios het volgende:
Afgelopen avond om 22.40u ICE 4652 te Weesp gespot.
Geen idee wat 'ie daar deed.
In eerste instantie stond 'ie stil op een middenspoor!quote:
Mooi overzichtje! Vol met treinen waar ik graag gebruik van maak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb ik eindelijk iets handigs gemaakt waar ik gewoon behoefte aan hadEen spoorboekje waarin ALLEEN de kwaliteitstreinen van dit land vermeld staan: Fyra, Pimpel en ICE. Stuk overzichtelijker bij het plannen van een leuk rondje
![]()
Hier te vinden.
Klik er allemaal op en bedelf mij onder commentaar plz
Klopt, maar ja, de tijdwinst maakt veel goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:43 schreef James1988 het volgende:
En daarnaast zit je in de tweede klasse redelijk krap.
Mee eens. Al is het wel een trein waarvoor ik aanraad om bij te betalen voor de 1e klas indien mogelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, maar ja, de tijdwinst maakt veel goed.
Helemaal in `actieperiodes´ valt de prijs alleszins mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:41 schreef James1988 het volgende:
Mee eens. Al is het wel een trein waarvoor ik aanraad om bij te betalen voor de 1e klas indien mogelijk.
Daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Al hoop ik niet dat ik dan groene kreeft geserveerd krijg
Het openen van de deuren duurt even lang als het uitschuiven van het plankje, dus eigenlijk moet je het gewoon tegelijkertijd doen. Tegen de tijd dat de deuren open zijn, is het plankje uitgeklapt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:35 schreef James1988 het volgende:
Dat is wat er nu al gebeurt. Alleen blijven de deuren nog dicht zolang het treeplankje aan het uitschuiven is, en dan worden reizigers ongeduldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |