En het discrimineren van alle jongeren is beter dan het discrimineren van alleen de groep jongeren waartoe zijn overvallers behoorden ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:12 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Voer dan gewoon een deurbeleid voor jongeren in het algemeen, mits ze niet in gezelschap zijn van een volwassene.
Ja natuurlijk. Vanaf het begin der tijden is het zo dat de meeste misdaden gepleegd worden door jongeren, dus het is niet gek om jongeren de deur te wijzen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En het discrimineren van alle jongeren is beter dan het discrimineren van alleen de groep jongeren waartoe zijn overvallers behoorden ?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Klaudias het volgende:
wat een rustig topic zo na 22/7 .....
mensen krijgen last van hun geweten zeker.
Blijkbaar. Alles beter dan politiek incorrect zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Wat is het alternatief voor deze juwelier ? Zich nog tien keer laten overvallen ?
flikker toch eens op man, met je verknipte wereldbeeld. Dit is zo walgelijk om over de rug van 100 slachtoffers je zielige gelijk probereren te halen. En als je nou nog een soort van punt had, maar het is zulke zwakzinnige bullshit...quote:
hehequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
flikker toch eens op man, met je verknipte wereldbeeld. Dit is zo walgelijk om over de rug van 100 slachtoffers je zielige gelijk probereren te halen. En als je nou nog een soort van punt had, maar het is zulke zwakzinnige bullshit...
Ah. Trolololol.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:18 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vanaf het begin der tijden is het zo dat de meeste misdaden gepleegd worden door jongeren, dus het is niet gek om jongeren de deur te wijzen.
Je verlagen tot hun niveau, in plaats van aan te tonen dat je ver boven die zielige losers staat ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hehe
de hele anti-islam beweging probeert al jaaaaaren hier op fok hun gelijk te halen over de ruggen van slachtoffers. mensen proberen ook al jaaaaaren hun gelijk te halen over de ruggen van slachtoffers van misdrijven waarbij marokkanen betrokken zijn.
mag ik ook eens?
Dan weren die mensen allemaal potentiële klanten. Dat zou erg dom zijn en verder hoop ik dat:quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:08 schreef Klaudias het volgende:
En als een heleboel mensen dat doen? Zie: apartheid. Dan kun je negens heen met je vrienden. Al betwijfel ik of die vrienden nog wel vrienden van je zijn, aangezien je je zo makkelijk in je bek laat pissen door racisten.
Ontken je nu dat er wel degelijk een rassenscheiding was in bv.. de VS?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan weren die mensen allemaal potentiële klanten. Dat zou erg dom zijn en verder hoop ik dat:
a. de mensen die geweigerd worden consequent zijn en nooit meer een voet in de betreffende zaak zetten
b. dat er genoeg slimme mensen zijn die het gat in de markt inzien en daar gebruik van maken.
Wijs me aan waar je dat leest? Toe, waar lees jij dat? Waar haal ik de VS aan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:31 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ontken je nu dat er wel degelijk een rassenscheiding was in bv.. de VS?
Nou goed dan.quote:
wacht maar tot je zelf eens "onderbouwd gediscrimineerd" wordt. dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nou goed dan.
Zoals duidelijk moge zijn leert de persoonlijke geschiedenis van deze juwelier iets anders. Niet alle jongeren zijn een probleem, maar slechts 1 specifieke groep. En die groep wil hij buiten sluiten.
Vergelijk dit met bijv. veel Amsterdamse juweliers. Die hebben juist geen probleem met moslimjongeren - integendeel, dat zijn vaak goede klanten - maar in hun ervaring zwaaien de Polen en Bulgaren liever met pistolen dan dat ze iets kopen. Dus weigeren ze die.
Geen racisme, wel discriminatie. Maar discriminatie met onderbouwing.
Maar het is niet tijdelijk. Als er met zo'n sluisdeur wordt gewerkt is het altijd aan de beoordeling van de juwelier om mensen er wel of niet in te laten. Zijn 'pech' is nu dat hij bij voorbaat al aangeeft allochtonen niet erin te laten. Maar ik durf te wedden dat er zo tientallen dan wel honderden juweliers in Nederland zijn die dat allang doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef Klaudias het volgende:
Laat ik het zo zeggen ... voor een tijdelijke oplossing kan ik het wel begrijpen. Maar dan moet er wel HEEL HEEL snel iets gebeuren aan een "schonere" oplossing.
Sinds jij schijnbaar de wijsheid in de pacht hebt, waar bestaat die oplossing dan uit?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef Klaudias het volgende:
Laat ik het zo zeggen ... voor een tijdelijke oplossing kan ik het wel begrijpen. Maar dan moet er wel HEEL HEEL snel iets gebeuren aan een "schonere" oplossing.
Meer politie in die wijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Sinds jij schijnbaar de wijsheid in de pacht hebt, waar bestaat die oplossing dan uit?
Dan gaan ze naar een andere wijk om daar de zaak leeg te halen. Ik hoop niet dat je een politiestaat nastreeft met een politieagent op elke straathoek. Ten eerste moet je dat helemaal niet willen, ten tweede is het simpelweg onbetaalbaar. Dat is geen echte oplossing dus. Je ziet het wel eens als schijn maatregel naar de buitenwereld, maken ze een paar dagen een extra rondje en daarna zijn ze weer verdwenen.quote:
Nee, ik vind het hypocriet dat er zo'n ophef over wordt gemaakt. Dit soort dingen gebeuren al jarenlang bij juweliers maar ook bijvoorbeeld bij uitgaansgelegenheden. Maar nu iemand er eerlijk voor uitkomt zijn we verbaasdquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:05 schreef Klaudias het volgende:
Jullie vinden dit allemaal geweldig he?
Ja, ik vind het geweldig dat iemand 8 keer overvallen is, 1 keer neergeschoten is en nu waarschijnlijk blijvend verlamd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:05 schreef Klaudias het volgende:
Veel slimmer inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat iedereen jonger dan 18 niet in je winkel mag, dan is de boodschap al heel anders!
Nee, we hebben liever een toename van overvallen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:05 schreef Klaudias het volgende:
Bwoah, ze zijn er zelf ook niet vies van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Klaudias het volgende:
Het is doodnormaal om te discrimineren op leeftijd ... zie bijvoorbeeld bij het CBR.
Laat hem daarom discrimineren op leeftijd. Jonge mensen maken sinds het begin van tijden al brokken. En jonge mensen weten dat ze over een paar jaar de winkel wel in mogen.
Migranten daarentegen blijven migranten. En blijven ook niet-geintegreeerde migranten wanneer we ze in onze winkels en horeca blijven weren. Dat is logisch.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bwoah, ze zijn er zelf ook niet vies van.
In discussies over de ene groep versus de andere, zijn het de personen uit land van herkomst in hart en nieren. Bij het UWV zijn het Nederlanders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |