Jij denkt dat de juwelier iedereen met een kleurtje niet binnenlaat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wat als iedereen dat zou gaan doen? en misschien is het moeilijk voor je, maar beeld je eens in dat je vrienden met een kleurtje hebt. die kunnen dus nergens meer heen.
En als een heleboel mensen dat doen? Zie: apartheid. Dan kun je negens heen met je vrienden. Al betwijfel ik of die vrienden nog wel vrienden van je zijn, aangezien je je zo makkelijk in je bek laat pissen door racisten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij denkt dat de juwelier iedereen met een kleurtje niet binnenlaat?
Volgens mij gaat het om een bepaald type allochtone jongere, dus niet iedereen wordt geselecteerd op kleur. Daar is nooit sprake van geweest zoals ik het lees. Maar het is natuurlijk leuk om argumenten in het extreme door te trekken om je standpunt duidelijk te maken.
En als vrienden van mij ergens geweigerd worden vanwege hun kleur dan zoeken we een tent op waar ze wel naar binnen mogen en zou ik de betreffende tent in het vervolg links laten liggen. Maar ik geloof in het principe dat een eigenaar zelf mag bepalen wie hij binnenlaat zoals ik mag bepalen waar ik naar binnen ga.
Wat is het alternatief voor deze juwelier ? Zich nog tien keer laten overvallen ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:00 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wat als iedereen dat zou gaan doen? en misschien is het moeilijk voor je, maar beeld je eens in dat je vrienden met een kleurtje hebt. die kunnen dus nergens meer heen.
zum kotsen dit soort achterlijke uitsprakenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Klaudias het volgende:
wat een rustig topic zo na 22/7 .....
mensen krijgen last van hun geweten zeker.
ah dat is er al 1....quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zum kotsen dit soort achterlijke uitspraken.
Ziek ventje, een drama met meer dan 100 doden gebruiken om jouw eigen verknipte wereldbeeld kracht bij te zetten...quote:
Ja, in het begin voelt het een beetje raar en ga je tegen mij aanschoppen. Maar geloof me, het is voor je eigen bestwil. Zie het als therapie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziek ventje, een drama met meer dan 100 doden gebruiken om jouw eigen verknipte wereldbeeld kracht bij te zetten...
het is wel weer goed met je, ga maar weer in de zandbak spelen voor je jezelf nog belachelijker maakt. Cohen kan nog wat van je lerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, in het begin voelt het een beetje raar en ga je tegen mij aanschoppen. Maar geloof me, het is voor je eigen bestwil. Zie het als therapie.
De therapie vereist wel dat je een vervangend wereldbeeld verschaft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, in het begin voelt het een beetje raar en ga je tegen mij aanschoppen. Maar geloof me, het is voor je eigen bestwil. Zie het als therapie.
Voer dan gewoon een deurbeleid voor jongeren in het algemeen, mits ze niet in gezelschap zijn van een volwassene.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Wat is het alternatief voor deze juwelier ? Zich nog tien keer laten overvallen ?
En het discrimineren van alle jongeren is beter dan het discrimineren van alleen de groep jongeren waartoe zijn overvallers behoorden ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:12 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Voer dan gewoon een deurbeleid voor jongeren in het algemeen, mits ze niet in gezelschap zijn van een volwassene.
Ja natuurlijk. Vanaf het begin der tijden is het zo dat de meeste misdaden gepleegd worden door jongeren, dus het is niet gek om jongeren de deur te wijzen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En het discrimineren van alle jongeren is beter dan het discrimineren van alleen de groep jongeren waartoe zijn overvallers behoorden ?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Klaudias het volgende:
wat een rustig topic zo na 22/7 .....
mensen krijgen last van hun geweten zeker.
Blijkbaar. Alles beter dan politiek incorrect zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Wat is het alternatief voor deze juwelier ? Zich nog tien keer laten overvallen ?
flikker toch eens op man, met je verknipte wereldbeeld. Dit is zo walgelijk om over de rug van 100 slachtoffers je zielige gelijk probereren te halen. En als je nou nog een soort van punt had, maar het is zulke zwakzinnige bullshit...quote:
hehequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
flikker toch eens op man, met je verknipte wereldbeeld. Dit is zo walgelijk om over de rug van 100 slachtoffers je zielige gelijk probereren te halen. En als je nou nog een soort van punt had, maar het is zulke zwakzinnige bullshit...
Ah. Trolololol.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:18 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vanaf het begin der tijden is het zo dat de meeste misdaden gepleegd worden door jongeren, dus het is niet gek om jongeren de deur te wijzen.
Je verlagen tot hun niveau, in plaats van aan te tonen dat je ver boven die zielige losers staat ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hehe
de hele anti-islam beweging probeert al jaaaaaren hier op fok hun gelijk te halen over de ruggen van slachtoffers. mensen proberen ook al jaaaaaren hun gelijk te halen over de ruggen van slachtoffers van misdrijven waarbij marokkanen betrokken zijn.
mag ik ook eens?
Dan weren die mensen allemaal potentiële klanten. Dat zou erg dom zijn en verder hoop ik dat:quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:08 schreef Klaudias het volgende:
En als een heleboel mensen dat doen? Zie: apartheid. Dan kun je negens heen met je vrienden. Al betwijfel ik of die vrienden nog wel vrienden van je zijn, aangezien je je zo makkelijk in je bek laat pissen door racisten.
Ontken je nu dat er wel degelijk een rassenscheiding was in bv.. de VS?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan weren die mensen allemaal potentiële klanten. Dat zou erg dom zijn en verder hoop ik dat:
a. de mensen die geweigerd worden consequent zijn en nooit meer een voet in de betreffende zaak zetten
b. dat er genoeg slimme mensen zijn die het gat in de markt inzien en daar gebruik van maken.
Wijs me aan waar je dat leest? Toe, waar lees jij dat? Waar haal ik de VS aan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:31 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ontken je nu dat er wel degelijk een rassenscheiding was in bv.. de VS?
Nou goed dan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |