In 2009 ergens?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vaak niet idd, maar wel onhandig... Heb een hele tijd geen pil gehad, omdat ik dus telkens vergat een afspraak te maken
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vaak niet idd, maar wel onhandig... Heb een hele tijd geen pil gehad, omdat ik dus telkens vergat een afspraak te maken
Ja, dan gebruik je even condoomsquote:
Ja, maar ik wilde een anderequote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga niet zomaar even van de pil af![]()
Overigens kan ik de pil zonder recept gewoon bij de apotheek halen, dat scheelt.
Heb het al gefixtquote:Op maandag 11 juli 2011 15:43 schreef r8v2 het volgende:
Ja, blijf lekker elkaars verkeerd gequote stukje quoten.
Daar ga ik zo meteen ook naar toe, dan wel richting de sportschool, daar effe iets doen en dan thuis in de tuin zitten.quote:
hmpfquote:
waarom altijd de A58quote:Op maandag 11 juli 2011 16:30 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is het best idioot dat je iedere dag de neiging hebt om je auto te pakken, de A58 op te rijden en wel ziet waar je uitkomt..
.
Ik vind het idioter dat je dat dan nog niet gedaan hebt eigenlijk...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:30 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is het best idioot dat je iedere dag de neiging hebt om je auto te pakken, de A58 op te rijden en wel ziet waar je uitkomt..
.
Dan zal ik toch eerst moeten sparen.. Overigens is een oud-collega vanwege zijn vriendin ook naar Zweden vertrokken maar zijn emailadres is inmiddels opgeheven dus ik kan die pipo niet meer bereikenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het idioter dat je dat dan nog niet gedaan hebt eigenlijk...
Vriend van me is nu 3 maanden naar Zweden, voor een taalcursus en wat rondreizen. Hij ziet nog wel of ie terug komt, want hij heeft niks wat hem echt aan NL bindt (ja, ouders en vrienden, maar die zie je alsnog wel ooit).
Je weet al jaren dat je weg wilt en je hebt nog niks gespaard?...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eerst moeten sparen.. Overigens is een oud-collega vanwege zijn vriendin ook naar Zweden vertrokken maar zijn emailadres is inmiddels opgeheven dus ik kan die pipo niet meer bereiken.
Hehe, vet. "Ik kom op TV!" *drift inzetquote:Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef FUFR het volgende:
over zweden gevsproken, ik heb een filmpje van R8 gevonden
http://www.dumpert.nl/mediabase/1589801/c6231e24/nee_hoor.html
Autohobbyquote:Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Je weet al jaren dat je weg wilt en je hebt nog niks gespaard?...
Geen enkele vacature die er tussen zit mot ik hebben. Daarbij is het dan ook de bedoeling dat je Zweeds babbelt. En dat doe ik nog niet voldoende...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef Inu het volgende:
http://www.spotify.com/nl/jobs/vacancies/
Hier, zit ook in Zweden, zoeken ze nerds
Er staat echt nergens dat je Zweeds moet praten...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Geen enkele vacature die er tussen zit mot ik hebben. Daarbij is het dan ook de bedoeling dat je Zweeds babbelt. En dat doe ik nog niet voldoende...
Nooit geschoten is altijd mis. Maar ik denk dat er wel iemand in Zweden woont die ook goed Engels praat en een papiertje of wat meer heeft dan ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Er staat echt nergens dat je Zweeds moet praten...
En dit is toch wat je nu ook doet? http://www.spotify.com/nl/jobs/view/oDkHVfwj/
Nou, ik weet dat ze hier ook in Nederland zoeken naar mensen, dus schijnbaar zitten er niet genoeg in Zweden...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis. Maar ik denk dat er wel iemand in Zweden woont die ook goed Engels praat en een papiertje of wat meer heeft dan ik.
Daarbij heb ik nul ervaring met Mac OS. En het weer fulltime, waar ik hier ook niet vrolijk van wordt.
Hoi, ik ben Joost:quote:Op maandag 11 juli 2011 16:41 schreef -moppie- het volgende:
Als je het zo graag wilt zou ik toch maar eens een plan gaan maken. Wellicht een tijdje je autohobby op een wat lager pitje zetten, zorgen dat je het Zweeds onder de knie krijgt etc.
Anders komt het er nooit van.
Dan nog staan de laatste twee dingen me niet aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat ze hier ook in Nederland zoeken naar mensen, dus schijnbaar zitten er niet genoeg in Zweden...
Dan moet je gewoon je mond dicht houden en niet zeikenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan nog staan de laatste twee dingen me niet aan.
Ja baasquote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon je mond dicht houden en niet zeiken
Dan nog steeds geldt; doe er iets aan of hou je mondquote:Op maandag 11 juli 2011 16:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja baas.
Mijn A58-opmerking ging ook niet zozeer over Zweden, maar meer over het feit dat ik niet op een kantoor moet zitten.
ze willen je gewoon weg hebben hier!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis. Maar ik denk dat er wel iemand in Zweden woont die ook goed Engels praat en een papiertje of wat meer heeft dan ik.
Daarbij heb ik nul ervaring met Mac OS. En het weer fulltime, waar ik hier ook niet vrolijk van wordt.
Ja, vroeger was ik zo niet, toen deed ik precies waar ik zin in had. Ik zeg al, ik ben tegenwoordig te bang voor financiele onzekerheid.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan nog steeds geldt; doe er iets aan of hou je mond
Ik kan zo slecht tegen zeurende mensen die heel hun leven kut vinden maar te schijt zijn om iets anders te gaan doen
Waarom? Je hebt geen gezin, geen hypotheek, goedkoop huurhuis, waarvan je de huur ook nog eens deelt met anderenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, vroeger was ik zo niet, toen deed ik precies waar ik zin in had. Ik zeg al, ik ben tegenwoordig te bang voor financiele onzekerheid.
Overigens heb ik inmiddels 1 januari 2012 als een datum gepakt waarop ik zeker iets heb moeten ondernemen want dit houd ik geen jaren vol.
Dan nog zit je zo in de schulden als je niet werktquote:Op maandag 11 juli 2011 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt geen gezin, geen hypotheek, goedkoop huurhuis, waarvan je de huur ook nog eens deelt met anderen
Ja, je moet idd wel werken, maar dat kan ook asperges steken zijn voor halve dagen terwijl je de rest van de tijd opvult met iets opzetten wat je echt wilt doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan nog zit je zo in de schulden als je niet werkt.
Weet ik. Thanx voor de aanmoediging trouwensquote:Op maandag 11 juli 2011 17:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, je moet idd wel werken, maar dat kan ook asperges steken zijn voor halve dagen terwijl je de rest van de tijd opvult met iets opzetten wat je echt wilt doen.
Ja, ook veel gevangenisstraf denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 17:18 schreef FUFR het volgende:
het schijnt dat paddos plukken in zweden ook veel geld oplevert
heb ik in een docu gezien.
nee serious, cantharellen en nog wat groeit daar goed.quote:
Het is meer persoonlijke frustratie dan aanmoediging eerlijk gezegdquote:Op maandag 11 juli 2011 17:20 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Weet ik. Thanx voor de aanmoediging trouwens.
Ik wou dat ik in een andere tijd op was gegroeid.
Wil je zelf ook nog emigreren?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is meer persoonlijke frustratie dan aanmoediging eerlijk gezegd
Ik heb nooit echt willen emigreren, ik vind Nederland echt absoluut geen verkeerd land om in te wonen, maar ik zou wel voor een tijdje (jaar of 2/3 ofzo) in het buitenland willen werken, maar dat zit er voorlopig niet in en op het moment zou ik er ook niet perse om staan te springen. Als er iets leuks voorbij komt ga ik er wel weer over na denken/quote:
Ik zou bier gaan drinkenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Godnondeju
Ik moet een spandoek van 8 meter breed maken met allemaal logo's van sponsoren. Dus ik heb gevraagd of men hun logo's groot in EPS formaat door wilde sturen. De oogst:
7 PDF-bestanden
2 JPEGS van 10 kb
2 grote JPEGS
2 EPS bestanden
een powerpointpresentatie
en een compleet opgemaakte tijdschriftadvertentie![]()
Toen ik op de tijdschriftenadvertentie reageerde met "dit is een advertentie, heb je ook een logo?" kreeg ik terug "Dit is het logo."![]()
dan ook zo laten maken...zeker die van 10kbquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Godnondeju
Ik moet een spandoek van 8 meter breed maken met allemaal logo's van sponsoren. Dus ik heb gevraagd of men hun logo's groot in EPS formaat door wilde sturen. De oogst:
7 PDF-bestanden
2 JPEGS van 10 kb
2 grote JPEGS
2 EPS bestanden
een powerpointpresentatie
en een compleet opgemaakte tijdschriftadvertentie![]()
Toen ik op de tijdschriftenadvertentie reageerde met "dit is een advertentie, heb je ook een logo?" kreeg ik terug "Dit is het logo."![]()
Lijkt me inderdaad slim om te doen!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan ook zo laten maken...zeker die van 10kb
Daarom ben ik wederom op de scooterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:43 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen! Ik voorspel een lange broeierige vieze klamme dag
Die zat ik ook te bekijken ja. Komt schijnbaar wel leuk buitje over ons land heen. Maar de ervaring met buienradar is dat dat vanmiddag wel weer heel anders kan zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef Inu het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Laten we zeggen dat ik in de winter heel vaak vergeefs op sneeuwbuien heb zitten wachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die zat ik ook te bekijken ja. Komt schijnbaar wel leuk buitje over ons land heen. Maar de ervaring met buienradar is dat dat vanmiddag wel weer heel anders kan zijn.
Ja, maar een sneeuw ipv regen lijkt me lastiger te voorspellen dan of er uberhaupt een bui komt...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik in de winter heel vaak vergeefs op sneeuwbuien heb zitten wachten.
Sneeuw is een regenbui bij mintemperaturenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar een sneeuw ipv regen lijkt me lastiger te voorspellen dan of er uberhaupt een bui komt...
Maar dat ligt er allemaal maar net aan wat de temperaturen zijn hoger in de lucht of het nog steeds sneeuw is als het hier beneden aankomt en hoe hard het valt volgens mij ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Sneeuw is een regenbui bij mintemperaturen.
Goffer. Alle activiteiten weer binnen dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef Inu het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Wat heb je op het program staan vandaag?!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goffer. Alle activiteiten weer binnen dus.
Musicalmix.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat heb je op het program staan vandaag?!
dolletjes... zijn er nou veel mensen die er aan mee doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Musicalmix.
Doet ons Sport & Animatie team een tour door verschillende musicals.
Hij is dit jaar aangepast en heb hem zelf nog niet gezien..
Die komen kijken bedoel je..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dolletjes... zijn er nou veel mensen die er aan mee doen?
de kortetermijnverwachtingen wel, binnen 2-3 uur. Sowieso zijn de regenwolken van de 24-uursverwachtingen altijd veel te grootquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:47 schreef -moppie- het volgende:
Veranderd buienradar zo vaak ja? Ik had het idee dat die toch wel betrouwbaar was.
Manuals lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kortetermijnverwachtingen wel, binnen 2-3 uur. Sowieso zijn de regenwolken van de 24-uursverwachtingen altijd veel te groot
ik ben overigens weer zo gaar. Ik kan gewoon echt niet 4 uur lang manuals lezen zonder in slaap te vallen
Ik ben vandaag de uitzendkracht aan het inwerken, maar ze is nog niks komen vragen... Ben benieuwd of dat aan mijn uitlegskills ligt (betwijfel hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja voor een uurtje gaat dat nog wel. Maar niet de hele ochtend. Inwerkperiodes
ben je zo'n excellente uitlegger dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de uitzendkracht aan het inwerken, maar ze is nog niks komen vragen... Ben benieuwd of dat aan mijn uitlegskills ligt (betwijfel het) of dat er veel aangepast moet worden straks...
Maar ze gaat 6 uur werken per dag, dat is met dit werk denk ik ook wel redelijk max... hersendodende kutklus
Er zijn zoveel regeltjes hierbij, die kan je niet eens allemaal uitleggen... Ze heeft de FAQ en wat voorbeelden, tot dusver mijn uitlegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je zo'n excellente uitlegger dan?Wat moet ze doen?
nee die is gewoon hard aan het werkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:25 schreef -moppie- het volgende:
Oh wacht, die zit op de kamping natuurlijk!
Was kei lekker met een beetje honing mosterd dressing.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef FUFR het volgende:
hier een bietje mijn rucola op zitten eten he!
eh, wij doen dat in de winter nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:36 schreef r8v2 het volgende:
Oja, mag ik ff klagen? Normaal kreeg ik in de vakantie-periode wel een lanparty georganiseerd. Ik bedoel, de meeste vrienden van me werken niet voor niets in de IT.
Maar het lukt me gewoon al twee jaar niet. Ineens heeft iedereen een vriendin, geen tijd, geen zin, geen pc er voor etc. Alhoewel ik eigenlijk het idee heb dat men zich er te goed voor voelt.
Volwassen mensen.
Jullie zijn andere mensenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, wij doen dat in de winter nog steeds hoor.
me= 44 dus ..
ik verwacht in de zomer nog een keer een nachtsessie, maar weet niet of je daar wel geschikt voor bent.. veel drank en zo. enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Jullie zijn andere mensen. Ik ga wel een keer meedoen
.
inderdaad, vergeet niet dat deze mannen al minstens 14 jaar meer ervaring hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik verwacht in de zomer nog een keer een nachtsessie, maar weet niet of je daar wel geschikt voor bent.. veel drank en zo. enzo.
ook dat ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, vergeet niet dat deze mannen al minstens 14 jaar meer ervaring hebben
Ik hield BB en SQ net niet bij met zuipen (de teringquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik verwacht in de zomer nog een keer een nachtsessie, maar weet niet of je daar wel geschikt voor bent.. veel drank en zo. enzo.
Hey ho. Als het goed is zijn er dan ook chocolate chip cookies, afbakkruidenboterstokbroodjes, chips en blokjes kaasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef FUFR het volgende:
We winnen dat met gemak en zo niet gooien we wel een schaal pinda's naar hem als ie te goed is.
Dat eerste is niet zo heel raar/vreemd/gek!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik hield BB en SQ net niet bij met zuipen (de tering) maar ik ben wel iets gewend. Gamen daarna niet meer
.
en de ochtend erna wordt iedereen door de vrouw opgehaald?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:53 schreef FUFR het volgende:
iedereen neemt D., D. en vreetwerk mee op zoon avond dus no worries.
ik blijf altijd drankloos, sommigen blijven slapen, anderen nemen een taxi of het niet te nauw..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en de ochtend erna wordt iedereen door de vrouw opgehaald?
dat laatste waarschijnlijk... dquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik blijf altijd drankloos, sommigen blijven slapen, anderen nemen een taxi of het niet te nauw..
er zitten erbij die ik de sleutels af pak, dr zitten er bij die ik uitzwaai (niet luisteren dan voelen principe)quote:
en dat zijn dan mannen van 44quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
er zitten erbij die ik de sleutels af pak, dr zitten er bij die ik uitzwaai (niet luisteren dan voelen principe)
nou, ik zeg je een keer dat je niet moet rijden met drank op, wil je dat perse wel dan ga je goddelijke gang, echter zal ik de peetoom van Sam altijd tegenhouden. Mijn broer daarentegen niet.quote:
Knap gedaan!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef r8v2 het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)=nieuws&bericht=3113
Hoe.De.Fuck.Krijg.Je.Dat.Voor.Elkaar.
Te hard de rotonde uit?...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef r8v2 het volgende:
Dat is knap!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef r8v2 het volgende:
Ik denk eerder dat er andere bezigheden werden uitgeoefend dan daadwerkelijk autorijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:50 schreef FUFR het volgende:
gewoon teveel gas geven in een auto die je niet onder controle hebt omdat al je hersenen voor je borstkast hangen.
zoiets
waar doel je nou op?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er andere bezigheden werden uitgeoefend dan daadwerkelijk autorijden.
zeveren aan de telefoon...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:55 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Make-up, cd wisselen, haar checken, etc..
Ja goed.quote:
Tsja, het zou kunnen. Als je 's ochtends ook ziet wat er allemaal in auto's gebeurd....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:55 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Make-up, cd wisselen, haar checken, etc..
maar hoe heet ze ook alweer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja goed.
Ze zijn aan het kijken of ze elkaar oren kunnen laten bloeden.. oftewel speeltijd.
Foto's komen nog... moet gaan werken...
whehe, die oren worden nog wel een keer geperforeerd. Bloeden dat het doet, wees alvast voorbereid.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja goed.
Ze zijn aan het kijken of ze elkaar oren kunnen laten bloeden.. oftewel speeltijd.
Foto's komen nog... moet gaan werken...
Is al een paar keer gebeurd... schrik niet meer zo snelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehe, die oren worden nog wel een keer geperforeerd. Bloeden dat het doet, wees alvast voorbereid.
Gaat het al wat beter met zijn oog?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is al een paar keer gebeurd... schrik niet meer zo snel
Begin volgende maand waarschijnlijk de operatiequote:
Hopen dat het dan over is.... hoe oud is hij dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Begin volgende maand waarschijnlijk de operatie
Gij vind die lekkende piemuls leuk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:06 schreef FUFR het volgende:
CASTREREN TIBBE, DAAR HEBBEN ZE HET OVER!
MIND YOUR BALLS!
gloof niet dat dat smegma iets met zn ballen van doen heeft.quote:
Ik weet niet veel van piemuls maar das geen smegma wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
gloof niet dat dat smegma iets met zn ballen van doen heeft.
Oh en ik gisteren stoeien met Sam, komt die witte mongool mee doen.
Doet zn voorpoten om mn arm en hoppa!
Hij kon vliegen!
Was sowieso van plan om iets eerder te vertrekken, moet nog een pakketje versturen wat ik natuurlijk weer ben vergeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef -moppie- het volgende:
R8 ik zou maar op tijd naar huis gaan als ik jou was.
quote:
"Dear Frieda, I can not cum to sweden, but here is my finger."quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Was sowieso van plan om iets eerder te vertrekken, moet nog een pakketje versturen wat ik natuurlijk weer ben vergeten.
whehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
"Dear Frieda, I can not cum to sweden, but here is my finger."
Ik ga binnenkort met m'n Duitse vinger-ex perencider halen in Travemündequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
"Dear Frieda, I can not cum to sweden, but here is my finger."
ik hoop dat je een automaat hebt want als je je vinger wegstopt wanneer je moet schakelen maak je misschien ook zo'n mooie koprol als hierboven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met m'n Duitse vinger-ex perencider halen in Travemünde.
misschien vinden ze het wel heel geylquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef r8v2 het volgende:
Ik denk niet dat zij en haar huidige vriendinnetje het daarmee eens zijn.
Daarbij gaat mijn940
dan stinken en dat mot ik niet
.
Bedankt, mijn visueel ingestelde brein sloeg weer even op holquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In allebei een vinger en sturen met je mond
en nu heb je een dikke piemul?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:32 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Bedankt, mijn visueel ingestelde brein sloeg weer even op hol.
In eerste instantie geen van beide..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hopen dat het dan over is.... hoe oud is hij dan?
Wellicht hem meteen laten helpen als hij toch onder zeil is of laat je Wyp helpen?
werk zequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
In eerste instantie geen van beide..
ik ga werken
zet is wat dee wants you to thinkquote:
Dat wel ja... zeilen in Friesland in het weekend dus moet dan wel mooi weer zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:06 schreef -moppie- het volgende:
en wij hebben bijna vacance, dus vanaf het weekend moet het mooi weer zijn!!!!!!!!!!
alweer? waar ga je nu weer heen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:06 schreef -moppie- het volgende:
en wij hebben bijna vacance, dus vanaf het weekend moet het mooi weer zijn!!!!!!!!!!
nergens.quote:
begin augustus parijs en ik schakel zoals gewoonlijk tijdelijk terug in uren om meer tijd bij V+K te kunnen doorbrengen op de campingquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:15 schreef -moppie- het volgende:
heb jij jezelf ook nog een keer vrij gepland Fufr?
overdag niet hoor.quote:
Kon wat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:33 schreef FUFR het volgende:
Ik heb m zaterdag bijna gedaan, maar ik had geen vrouwelijke tegenspeelster die de tekst kon.
Je hebt toch een Daihatsjoe?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Kon wat?
NS heeft besloten de komende week alleen stoptreinen en 1 intercity te laten rijden, om zo wissels te fixen... Dat ze dat ff aankondigen
Owja, een 500quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een Fiat
En Dordrecht-Den Haag is een kutrouteEn ik val in slaap na mn werk
600quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Owja, een 500. In slaap vallen na je werk
.
Er waren activiteiten zoals zingen/karaoke enzo op de vrijgezellenparty.quote:
werkt goed, zie r niks van!quote:
Begrijp ik, maar kon is geen verleden tijd van kennenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
Er waren activiteiten zoals zingen/karaoke enzo op de vrijgezellenparty.
ik doe een uitstekende Meat Loaf, geen playback
misschien in oud-dordrecht niet, maar hier in eindhoven kom ik r gewoon mee weg hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar kon is geen verleden tijd van kennen
Ik vind het echt zo dom klinken... mn schoonzusje doet t ook, dus die krijgt het ook elke keer te horen. Verder verbeter ik niet zovaak, maar dit vind ik echt te erg...quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien in oud-dordrecht niet, maar hier in eindhoven kom ik r gewoon mee weg hoor
dat mag, ga je goddelijke gang maar hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo dom klinken... mn schoonzusje doet t ook, dus die krijgt het ook elke keer te horen. Verder verbeter ik niet zovaak, maar dit vind ik echt te erg...
ik kon die mensen ook niet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:59 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb de ouders van mijn vader eigenlijk amper gekont.
Je bedoelt 40 kilo lichter?quote:
ja zoiets zal het geweest zijnquote:
klopt en praten ook raar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
Nurnburg is maar 209 km, mijn ouders wonen zelfs nog verder weg.
scheisse hoort helemaal niet uit je strot te komenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Scheisse krijg ik mijn strot nog wel uit hoor!
niet? ik doe het op de nette manier he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
scheisse hoort helemaal niet uit je strot te komen
Rare meiden die Friezen
Als je je eten via de achterkant naar binnen duwt komt de poep er boven uit volgens Southparkquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
scheisse hoort helemaal niet uit je strot te komen
Rare meiden die Friezen
Je bedoelt Nürburg?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
Nurnburg is maar 209 km, mijn ouders wonen zelfs nog verder weg.
kloptquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je je eten via de achterkant naar binnen duwt komt de poep er boven uit volgens Southpark
Oeh, klinkt goed. Gai ik ook moake denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:17 schreef -moppie- het volgende:
lunch![]()
vanavond spaghetti aioli, biefstuk en sla
hey man, alles ok?quote:
nu is hij gerustgesteld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey man, alles ok?
Dochter nog steeds blij met de DVDspeler, vrouw ook met bank.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:58 schreef Inu het volgende:
Ik ben net naar de aziatische supermarkt geweest in de pauze en nu heb ik een zak rempejek naast me liggen
dat is geen kroepoekquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:02 schreef r8v2 het volgende:
Zeg gewoon kroepoek, wereldgerecht-hippie.
Als het kroepoek was zou ik het doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:02 schreef r8v2 het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:02 schreef r8v2 het volgende:
Vind ik niet zo lekker, ik moet pittige kloepoek hebbequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:23 schreef FUFR het volgende:
wij maken gewoon zelf kroepoek. Heb ik geen chinees voor nodig.
indo kroepoekquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:13 schreef -moppie- het volgende:
Ik snapte je meteen inderdaad.
Het is gewoon een soort kroepoek
ik ben een soort van arbeidsongeschiktquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:30 schreef Dizer het volgende:
Wie is op zoek naar een nieuwe baan in de ICT hier in 040??![]()
Ik wil verdorie nieuwe collega's uit Brabant hebben
Weg met al die Rotterdammers![]()
ik heb gewoon honger geleden in de hoop dat ie kwam lunzenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef -moppie- het volgende:
er zitten bij mij thuis 2 mannen op de bank de tv-makelaar te kijken onder het genot van bier en D.
leuk zo'n besteding van je vrije dag(en)![]()
bij wie mag ik komen eten straks?
had je moeten vragen aan hem. hij durft je niet meer te bellenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb gewoon honger geleden in de hoop dat ie kwam lunzen
Wat moet ik doen? Kan het 32 uur? Krijg ik riante km-vergoeding? Betaalde lunch? Mag ik van 12.00 tot 20.00 werken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:30 schreef Dizer het volgende:
Wie is op zoek naar een nieuwe baan in de ICT hier in 040??![]()
Ik wil verdorie nieuwe collega's uit Brabant hebben
Weg met al die Rotterdammers![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
had je moeten vragen aan hem. hij durft je niet meer te bellen
quote:
Heb je wel originele cartridges?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:45 schreef r8v2 het volgende:
Kut HP. Als ik zeg dat het een hardwarematig probleem is, dan is dat zo
.
kijk jonguh, daarom print ie niet!quote:
kom dan jonguh!quote:
Ik moet nog ergens een zipje hebben van ijsmeis, maar das een verboden onderwerp op fuk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:59 schreef r8v2 het volgende:
. Ik zat net ff door wat Fokgeschiedenis heen te bladeren, kom je dit topic tegen
.
de foto's van ijsmeis en gurlie deel 2.
Gurlie was eerder geregistreerd dan ik.
Die heb ik ook nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een zipje hebben van ijsmeis, maar das een verboden onderwerp op fuk.
Jawel, want ik heb het al heel lang niet meer geverfd dus het bovenop superdofquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:00 schreef r8v2 het volgende:
Met die "suffe" kleur is nooit wat mis geweest hoor.
dat je het weet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |