Ja, maar een sneeuw ipv regen lijkt me lastiger te voorspellen dan of er uberhaupt een bui komt...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik in de winter heel vaak vergeefs op sneeuwbuien heb zitten wachten.
Sneeuw is een regenbui bij mintemperaturenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar een sneeuw ipv regen lijkt me lastiger te voorspellen dan of er uberhaupt een bui komt...
Maar dat ligt er allemaal maar net aan wat de temperaturen zijn hoger in de lucht of het nog steeds sneeuw is als het hier beneden aankomt en hoe hard het valt volgens mij ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Sneeuw is een regenbui bij mintemperaturen.
Goffer. Alle activiteiten weer binnen dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:42 schreef Inu het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Wat heb je op het program staan vandaag?!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goffer. Alle activiteiten weer binnen dus.
Musicalmix.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat heb je op het program staan vandaag?!
dolletjes... zijn er nou veel mensen die er aan mee doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Musicalmix.
Doet ons Sport & Animatie team een tour door verschillende musicals.
Hij is dit jaar aangepast en heb hem zelf nog niet gezien..
Die komen kijken bedoel je..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dolletjes... zijn er nou veel mensen die er aan mee doen?
de kortetermijnverwachtingen wel, binnen 2-3 uur. Sowieso zijn de regenwolken van de 24-uursverwachtingen altijd veel te grootquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:47 schreef -moppie- het volgende:
Veranderd buienradar zo vaak ja? Ik had het idee dat die toch wel betrouwbaar was.
Manuals lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kortetermijnverwachtingen wel, binnen 2-3 uur. Sowieso zijn de regenwolken van de 24-uursverwachtingen altijd veel te groot
ik ben overigens weer zo gaar. Ik kan gewoon echt niet 4 uur lang manuals lezen zonder in slaap te vallen
Ik ben vandaag de uitzendkracht aan het inwerken, maar ze is nog niks komen vragen... Ben benieuwd of dat aan mijn uitlegskills ligt (betwijfel hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja voor een uurtje gaat dat nog wel. Maar niet de hele ochtend. Inwerkperiodes
ben je zo'n excellente uitlegger dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de uitzendkracht aan het inwerken, maar ze is nog niks komen vragen... Ben benieuwd of dat aan mijn uitlegskills ligt (betwijfel het) of dat er veel aangepast moet worden straks...
Maar ze gaat 6 uur werken per dag, dat is met dit werk denk ik ook wel redelijk max... hersendodende kutklus
Er zijn zoveel regeltjes hierbij, die kan je niet eens allemaal uitleggen... Ze heeft de FAQ en wat voorbeelden, tot dusver mijn uitlegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je zo'n excellente uitlegger dan?Wat moet ze doen?
nee die is gewoon hard aan het werkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:25 schreef -moppie- het volgende:
Oh wacht, die zit op de kamping natuurlijk!
Was kei lekker met een beetje honing mosterd dressing.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef FUFR het volgende:
hier een bietje mijn rucola op zitten eten he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |