overdag niet hoor.quote:
Kon wat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:33 schreef FUFR het volgende:
Ik heb m zaterdag bijna gedaan, maar ik had geen vrouwelijke tegenspeelster die de tekst kon.
Je hebt toch een Daihatsjoe?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Kon wat?
NS heeft besloten de komende week alleen stoptreinen en 1 intercity te laten rijden, om zo wissels te fixen... Dat ze dat ff aankondigen
Owja, een 500quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een Fiat
En Dordrecht-Den Haag is een kutrouteEn ik val in slaap na mn werk
600quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Owja, een 500. In slaap vallen na je werk
.
Er waren activiteiten zoals zingen/karaoke enzo op de vrijgezellenparty.quote:
werkt goed, zie r niks van!quote:
Begrijp ik, maar kon is geen verleden tijd van kennenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
Er waren activiteiten zoals zingen/karaoke enzo op de vrijgezellenparty.
ik doe een uitstekende Meat Loaf, geen playback
misschien in oud-dordrecht niet, maar hier in eindhoven kom ik r gewoon mee weg hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar kon is geen verleden tijd van kennen
Ik vind het echt zo dom klinken... mn schoonzusje doet t ook, dus die krijgt het ook elke keer te horen. Verder verbeter ik niet zovaak, maar dit vind ik echt te erg...quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien in oud-dordrecht niet, maar hier in eindhoven kom ik r gewoon mee weg hoor
dat mag, ga je goddelijke gang maar hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo dom klinken... mn schoonzusje doet t ook, dus die krijgt het ook elke keer te horen. Verder verbeter ik niet zovaak, maar dit vind ik echt te erg...
ik kon die mensen ook niet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:59 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb de ouders van mijn vader eigenlijk amper gekont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |