overdag niet hoor.quote:
Kon wat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:33 schreef FUFR het volgende:
Ik heb m zaterdag bijna gedaan, maar ik had geen vrouwelijke tegenspeelster die de tekst kon.
Je hebt toch een Daihatsjoe?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Kon wat?
NS heeft besloten de komende week alleen stoptreinen en 1 intercity te laten rijden, om zo wissels te fixen... Dat ze dat ff aankondigen
Owja, een 500quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een Fiat
En Dordrecht-Den Haag is een kutrouteEn ik val in slaap na mn werk
600quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Owja, een 500. In slaap vallen na je werk
.
Er waren activiteiten zoals zingen/karaoke enzo op de vrijgezellenparty.quote:
werkt goed, zie r niks van!quote:
Begrijp ik, maar kon is geen verleden tijd van kennenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
Er waren activiteiten zoals zingen/karaoke enzo op de vrijgezellenparty.
ik doe een uitstekende Meat Loaf, geen playback
misschien in oud-dordrecht niet, maar hier in eindhoven kom ik r gewoon mee weg hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar kon is geen verleden tijd van kennen
Ik vind het echt zo dom klinken... mn schoonzusje doet t ook, dus die krijgt het ook elke keer te horen. Verder verbeter ik niet zovaak, maar dit vind ik echt te erg...quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien in oud-dordrecht niet, maar hier in eindhoven kom ik r gewoon mee weg hoor
dat mag, ga je goddelijke gang maar hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo dom klinken... mn schoonzusje doet t ook, dus die krijgt het ook elke keer te horen. Verder verbeter ik niet zovaak, maar dit vind ik echt te erg...
ik kon die mensen ook niet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:59 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb de ouders van mijn vader eigenlijk amper gekont.
Je bedoelt 40 kilo lichter?quote:
ja zoiets zal het geweest zijnquote:
klopt en praten ook raar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
Nurnburg is maar 209 km, mijn ouders wonen zelfs nog verder weg.
scheisse hoort helemaal niet uit je strot te komenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Scheisse krijg ik mijn strot nog wel uit hoor!
niet? ik doe het op de nette manier he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
scheisse hoort helemaal niet uit je strot te komen
Rare meiden die Friezen
Als je je eten via de achterkant naar binnen duwt komt de poep er boven uit volgens Southparkquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
scheisse hoort helemaal niet uit je strot te komen
Rare meiden die Friezen
Je bedoelt Nürburg?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
Nurnburg is maar 209 km, mijn ouders wonen zelfs nog verder weg.
kloptquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je je eten via de achterkant naar binnen duwt komt de poep er boven uit volgens Southpark
Oeh, klinkt goed. Gai ik ook moake denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:17 schreef -moppie- het volgende:
lunch![]()
vanavond spaghetti aioli, biefstuk en sla
hey man, alles ok?quote:
nu is hij gerustgesteld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey man, alles ok?
Dochter nog steeds blij met de DVDspeler, vrouw ook met bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |