Knap gedaan!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef r8v2 het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)=nieuws&bericht=3113
Hoe.De.Fuck.Krijg.Je.Dat.Voor.Elkaar.
Te hard de rotonde uit?...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef r8v2 het volgende:
Dat is knap!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef r8v2 het volgende:
Ik denk eerder dat er andere bezigheden werden uitgeoefend dan daadwerkelijk autorijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:50 schreef FUFR het volgende:
gewoon teveel gas geven in een auto die je niet onder controle hebt omdat al je hersenen voor je borstkast hangen.
zoiets
waar doel je nou op?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er andere bezigheden werden uitgeoefend dan daadwerkelijk autorijden.
zeveren aan de telefoon...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:55 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Make-up, cd wisselen, haar checken, etc..
Ja goed.quote:
Tsja, het zou kunnen. Als je 's ochtends ook ziet wat er allemaal in auto's gebeurd....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:55 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Make-up, cd wisselen, haar checken, etc..
maar hoe heet ze ook alweer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja goed.
Ze zijn aan het kijken of ze elkaar oren kunnen laten bloeden.. oftewel speeltijd.
Foto's komen nog... moet gaan werken...
whehe, die oren worden nog wel een keer geperforeerd. Bloeden dat het doet, wees alvast voorbereid.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja goed.
Ze zijn aan het kijken of ze elkaar oren kunnen laten bloeden.. oftewel speeltijd.
Foto's komen nog... moet gaan werken...
Is al een paar keer gebeurd... schrik niet meer zo snelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehe, die oren worden nog wel een keer geperforeerd. Bloeden dat het doet, wees alvast voorbereid.
Gaat het al wat beter met zijn oog?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is al een paar keer gebeurd... schrik niet meer zo snel
Begin volgende maand waarschijnlijk de operatiequote:
Hopen dat het dan over is.... hoe oud is hij dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Begin volgende maand waarschijnlijk de operatie
Gij vind die lekkende piemuls leuk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:06 schreef FUFR het volgende:
CASTREREN TIBBE, DAAR HEBBEN ZE HET OVER!
MIND YOUR BALLS!
gloof niet dat dat smegma iets met zn ballen van doen heeft.quote:
Ik weet niet veel van piemuls maar das geen smegma wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
gloof niet dat dat smegma iets met zn ballen van doen heeft.
Oh en ik gisteren stoeien met Sam, komt die witte mongool mee doen.
Doet zn voorpoten om mn arm en hoppa!
Hij kon vliegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |