In 2009 ergens?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vaak niet idd, maar wel onhandig... Heb een hele tijd geen pil gehad, omdat ik dus telkens vergat een afspraak te maken
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, vaak niet idd, maar wel onhandig... Heb een hele tijd geen pil gehad, omdat ik dus telkens vergat een afspraak te maken
Ja, dan gebruik je even condoomsquote:
Ja, maar ik wilde een anderequote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga niet zomaar even van de pil af![]()
Overigens kan ik de pil zonder recept gewoon bij de apotheek halen, dat scheelt.
Heb het al gefixtquote:Op maandag 11 juli 2011 15:43 schreef r8v2 het volgende:
Ja, blijf lekker elkaars verkeerd gequote stukje quoten.
Daar ga ik zo meteen ook naar toe, dan wel richting de sportschool, daar effe iets doen en dan thuis in de tuin zitten.quote:
hmpfquote:
waarom altijd de A58quote:Op maandag 11 juli 2011 16:30 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is het best idioot dat je iedere dag de neiging hebt om je auto te pakken, de A58 op te rijden en wel ziet waar je uitkomt..
.
Ik vind het idioter dat je dat dan nog niet gedaan hebt eigenlijk...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:30 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is het best idioot dat je iedere dag de neiging hebt om je auto te pakken, de A58 op te rijden en wel ziet waar je uitkomt..
.
Dan zal ik toch eerst moeten sparen.. Overigens is een oud-collega vanwege zijn vriendin ook naar Zweden vertrokken maar zijn emailadres is inmiddels opgeheven dus ik kan die pipo niet meer bereikenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het idioter dat je dat dan nog niet gedaan hebt eigenlijk...
Vriend van me is nu 3 maanden naar Zweden, voor een taalcursus en wat rondreizen. Hij ziet nog wel of ie terug komt, want hij heeft niks wat hem echt aan NL bindt (ja, ouders en vrienden, maar die zie je alsnog wel ooit).
Je weet al jaren dat je weg wilt en je hebt nog niks gespaard?...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch eerst moeten sparen.. Overigens is een oud-collega vanwege zijn vriendin ook naar Zweden vertrokken maar zijn emailadres is inmiddels opgeheven dus ik kan die pipo niet meer bereiken.
Hehe, vet. "Ik kom op TV!" *drift inzetquote:Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef FUFR het volgende:
over zweden gevsproken, ik heb een filmpje van R8 gevonden
http://www.dumpert.nl/mediabase/1589801/c6231e24/nee_hoor.html
Autohobbyquote:Op maandag 11 juli 2011 16:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Je weet al jaren dat je weg wilt en je hebt nog niks gespaard?...
Geen enkele vacature die er tussen zit mot ik hebben. Daarbij is het dan ook de bedoeling dat je Zweeds babbelt. En dat doe ik nog niet voldoende...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:37 schreef Inu het volgende:
http://www.spotify.com/nl/jobs/vacancies/
Hier, zit ook in Zweden, zoeken ze nerds
Er staat echt nergens dat je Zweeds moet praten...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Geen enkele vacature die er tussen zit mot ik hebben. Daarbij is het dan ook de bedoeling dat je Zweeds babbelt. En dat doe ik nog niet voldoende...
Nooit geschoten is altijd mis. Maar ik denk dat er wel iemand in Zweden woont die ook goed Engels praat en een papiertje of wat meer heeft dan ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Er staat echt nergens dat je Zweeds moet praten...
En dit is toch wat je nu ook doet? http://www.spotify.com/nl/jobs/view/oDkHVfwj/
Nou, ik weet dat ze hier ook in Nederland zoeken naar mensen, dus schijnbaar zitten er niet genoeg in Zweden...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis. Maar ik denk dat er wel iemand in Zweden woont die ook goed Engels praat en een papiertje of wat meer heeft dan ik.
Daarbij heb ik nul ervaring met Mac OS. En het weer fulltime, waar ik hier ook niet vrolijk van wordt.
Hoi, ik ben Joost:quote:Op maandag 11 juli 2011 16:41 schreef -moppie- het volgende:
Als je het zo graag wilt zou ik toch maar eens een plan gaan maken. Wellicht een tijdje je autohobby op een wat lager pitje zetten, zorgen dat je het Zweeds onder de knie krijgt etc.
Anders komt het er nooit van.
Dan nog staan de laatste twee dingen me niet aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat ze hier ook in Nederland zoeken naar mensen, dus schijnbaar zitten er niet genoeg in Zweden...
Dan moet je gewoon je mond dicht houden en niet zeikenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan nog staan de laatste twee dingen me niet aan.
Ja baasquote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon je mond dicht houden en niet zeiken
Dan nog steeds geldt; doe er iets aan of hou je mondquote:Op maandag 11 juli 2011 16:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja baas.
Mijn A58-opmerking ging ook niet zozeer over Zweden, maar meer over het feit dat ik niet op een kantoor moet zitten.
ze willen je gewoon weg hebben hier!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis. Maar ik denk dat er wel iemand in Zweden woont die ook goed Engels praat en een papiertje of wat meer heeft dan ik.
Daarbij heb ik nul ervaring met Mac OS. En het weer fulltime, waar ik hier ook niet vrolijk van wordt.
Ja, vroeger was ik zo niet, toen deed ik precies waar ik zin in had. Ik zeg al, ik ben tegenwoordig te bang voor financiele onzekerheid.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan nog steeds geldt; doe er iets aan of hou je mond
Ik kan zo slecht tegen zeurende mensen die heel hun leven kut vinden maar te schijt zijn om iets anders te gaan doen
Waarom? Je hebt geen gezin, geen hypotheek, goedkoop huurhuis, waarvan je de huur ook nog eens deelt met anderenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, vroeger was ik zo niet, toen deed ik precies waar ik zin in had. Ik zeg al, ik ben tegenwoordig te bang voor financiele onzekerheid.
Overigens heb ik inmiddels 1 januari 2012 als een datum gepakt waarop ik zeker iets heb moeten ondernemen want dit houd ik geen jaren vol.
Dan nog zit je zo in de schulden als je niet werktquote:Op maandag 11 juli 2011 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt geen gezin, geen hypotheek, goedkoop huurhuis, waarvan je de huur ook nog eens deelt met anderen
Ja, je moet idd wel werken, maar dat kan ook asperges steken zijn voor halve dagen terwijl je de rest van de tijd opvult met iets opzetten wat je echt wilt doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan nog zit je zo in de schulden als je niet werkt.
Weet ik. Thanx voor de aanmoediging trouwensquote:Op maandag 11 juli 2011 17:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, je moet idd wel werken, maar dat kan ook asperges steken zijn voor halve dagen terwijl je de rest van de tijd opvult met iets opzetten wat je echt wilt doen.
Ja, ook veel gevangenisstraf denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 17:18 schreef FUFR het volgende:
het schijnt dat paddos plukken in zweden ook veel geld oplevert
heb ik in een docu gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |