eh, wij doen dat in de winter nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:36 schreef r8v2 het volgende:
Oja, mag ik ff klagen? Normaal kreeg ik in de vakantie-periode wel een lanparty georganiseerd. Ik bedoel, de meeste vrienden van me werken niet voor niets in de IT.
Maar het lukt me gewoon al twee jaar niet. Ineens heeft iedereen een vriendin, geen tijd, geen zin, geen pc er voor etc. Alhoewel ik eigenlijk het idee heb dat men zich er te goed voor voelt.
Volwassen mensen.
Jullie zijn andere mensenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, wij doen dat in de winter nog steeds hoor.
me= 44 dus ..
ik verwacht in de zomer nog een keer een nachtsessie, maar weet niet of je daar wel geschikt voor bent.. veel drank en zo. enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Jullie zijn andere mensen. Ik ga wel een keer meedoen
.
inderdaad, vergeet niet dat deze mannen al minstens 14 jaar meer ervaring hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik verwacht in de zomer nog een keer een nachtsessie, maar weet niet of je daar wel geschikt voor bent.. veel drank en zo. enzo.
ook dat ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, vergeet niet dat deze mannen al minstens 14 jaar meer ervaring hebben
Ik hield BB en SQ net niet bij met zuipen (de teringquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik verwacht in de zomer nog een keer een nachtsessie, maar weet niet of je daar wel geschikt voor bent.. veel drank en zo. enzo.
Hey ho. Als het goed is zijn er dan ook chocolate chip cookies, afbakkruidenboterstokbroodjes, chips en blokjes kaasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef FUFR het volgende:
We winnen dat met gemak en zo niet gooien we wel een schaal pinda's naar hem als ie te goed is.
Dat eerste is niet zo heel raar/vreemd/gek!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik hield BB en SQ net niet bij met zuipen (de tering) maar ik ben wel iets gewend. Gamen daarna niet meer
.
en de ochtend erna wordt iedereen door de vrouw opgehaald?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:53 schreef FUFR het volgende:
iedereen neemt D., D. en vreetwerk mee op zoon avond dus no worries.
ik blijf altijd drankloos, sommigen blijven slapen, anderen nemen een taxi of het niet te nauw..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en de ochtend erna wordt iedereen door de vrouw opgehaald?
dat laatste waarschijnlijk... dquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik blijf altijd drankloos, sommigen blijven slapen, anderen nemen een taxi of het niet te nauw..
er zitten erbij die ik de sleutels af pak, dr zitten er bij die ik uitzwaai (niet luisteren dan voelen principe)quote:
en dat zijn dan mannen van 44quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
er zitten erbij die ik de sleutels af pak, dr zitten er bij die ik uitzwaai (niet luisteren dan voelen principe)
nou, ik zeg je een keer dat je niet moet rijden met drank op, wil je dat perse wel dan ga je goddelijke gang, echter zal ik de peetoom van Sam altijd tegenhouden. Mijn broer daarentegen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |