quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:30 schreef Dingest het volgende:
Kreeg net een mail van de 96-knutselaar. Veren zitten er weer onder, koppelingcilinders zijn gefikst (hoofdcilinder was toch te roestig van binnen en slang is vervangen), scheef hangen is opgelost (zat een verkeerde veer onder), assen zijn weer goed, remmerij is in orde, ontstekingshuis goed afgesteld en wat ander klein grut. Kosten zijn wel iets van 400 euro maar het als het dan verder prima is vind ik het waard
Punten die er nog wel zijn: claxon werkt niet en het probleem zit ergens onder de motorkap, ruitenwissermechanisme moet vroeg of laat vervangen worden want zit speling op en waarschijnlijk heb ik de koppelinghefboom vernageld/verbogen waarvoor de motor er wel weer uit moet. En er moet natuurlijk nog aan gelast worden en een APK op.
Had hem in het prikkeldraad geduwd :quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
Wielrenners in het verkeer![]()
Net zat er eentje op het fietspad, ik rijd net achter hem op de weg, draait ie ineens zonder te kijken de weg op een paar meter voor mijn auto![]()
Gelukkig zat er links geen verkeer en kon ik vlug uitwijken maar ik had hem bijna op de motorkap liggen, en ik heb net mijn auto gepoetst dus dan zou ik kwaad zijn![]()
Er was geen prikkeldraad anders had ik het wel geweten.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Had hem in het prikkeldraad geduwd :
[ afbeelding ]
Als je op de fiets zit ook, komen ze aanrijden met een groep of 10 aanrijden en dan beginnen ze te roepen dat je opzij moet omdat ze geen bel hebt, oprotten met die kneuzenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er was geen prikkeldraad anders had ik het wel geweten.
Wielrenners zijn officieel het grootste tuig dat gebruik maakt van de openbare weg. Keer op keer rijd je dat kutvolk bijna voor de wielen omdat ze denken dat de hele weg van hun is en zij de regeltjes kunnen maken![]()
Ja hé, maar wel stoer.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:12 schreef Duvel het volgende:
Auw, godverdomme wat is dat toch een klotefoto.
Idd, net als dat je er langs wilt met de auto en dat ze midden op de weg blijven rijden tot ze zelf vinden dat je er langs mag en dan zwaaien.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je op de fiets zit ook, komen ze aanrijden met een groep of 10 aanrijden en dan beginnen ze te roepen dat je opzij moet omdat ze geen bel hebt, oprotten met die kneuzen
Tijd voor een aardappelkanon in de autoquote:Op maandag 11 juli 2011 18:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, net als dat je er langs wilt met de auto en dat ze midden op de weg blijven rijden tot ze zelf vinden dat je er langs mag en dan zwaaien.
Voor gewone fietsers zijn die gasten een ramp.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je op de fiets zit ook, komen ze aanrijden met een groep of 10 aanrijden en dan beginnen ze te roepen dat je opzij moet omdat ze geen bel hebt, oprotten met die kneuzen
Was ik wel van plan, met zo'n beetje de hele remmerij vernieuwd en een nieuwe koppeling zou hij er toch ook wel een aantal kilometers tegen moeten kunnen. Beetje zonde om na al dat geld erin gestoken te hebben er dan nog maar 1000 km per jaar mee te rijdenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:06 schreef Paladijn het volgende:
Klinkt goed DingestGa je'm later dit jaar als daily gebruiken naast de Mazda?
Moet je het filmpje een bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:12 schreef Duvel het volgende:
Auw, godverdomme wat is dat toch een klotefoto.
Oops! Google Chrome could not find www.leaseweb.complaatjesquote:Op maandag 11 juli 2011 20:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tetten !![]()
http://www.plaatjeshost.n(...)/tetten_van_anne.jpg
Ja ook echtquote:Op maandag 11 juli 2011 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er was geen prikkeldraad anders had ik het wel geweten.
Wielrenners zijn officieel het grootste tuig dat gebruik maakt van de openbare weg. Keer op keer rijd je dat kutvolk bijna voor de wielen omdat ze denken dat de hele weg van hun is en zij de regeltjes kunnen maken![]()
Niet ? Shit man !quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Oops! Google Chrome could not find www.leaseweb.complaatjes
![]()
Deze wens is geheel wederzijds en het genot van de deugd eveneens.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wens u alleen een goede avond. Het doet mij deugd om in de goede sfeer van dit online theekransje te mogen meedelen.
Ik dank u hartelijk voor deze wens.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Deze wens is geheel wederzijds en het genot van de deugd eveneens.
Rolletje -> matte kleur ->quote:Op maandag 11 juli 2011 18:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, met zo'n beetje de hele remmerij vernieuwd en een nieuwe koppeling zou hij er toch ook wel een aantal kilometers tegen moeten kunnen. Beetje zonde om na al dat geld erin gestoken te hebben er dan nog maar 1000 km per jaar mee te rijden![]()
Maar eerst moet ik even kijken wat ik moet doen als die gaffel nog vervangen moet worden. Het liefst laat ik dat bij die man doen samen met hem, ook zodat hij daarna proefgereden kan worden om andere problemen met de koppeling op te merken. Ik had eerder mee willen helpen maar hij was er onverwachts dit weekend al mee begonnen, vandaar. En ik moet hem even vragen een compressietest te doen of zo, om de nieuwe koppakking te controleren.
Bovendien, als hij compleet rijdbaar uit Dalfsen weg gaat kan hij hopelijk direct bij de lasser afgeleverd worden, anders moet die hem eerst weer op komen halen. We zijn er voorlopig nog nietEn daarna moet ik iets verzinnen zodat ik, zonder al teveel geld er aan uit te geven, de buitenkant wat kan opknappen.
Rolletjequote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rolletje -> matte kleur ->![]()
Goed bezug
Blokkwast maakt streepiesquote:Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
RolletjeHet kamp belde, ze wilden hun idee terug.
Dan zou ik mezelf moeten pijpen. nee, ik fapte op http://www.plaatjeshost.n(...)/tetten_van_anne.jpgquote:
whaaaaaahhaaalalalala pasta voor iedereenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
Hamburgers met korting, oh oh ooooh oh o.
zo gecorrigeerdquote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Gerust strakke peuper getunde auto's en zeer strakke fotoshop fotografie.
Schijt of er Photoshop gebruikt wordt. Ik kan beste foto's maken met goede sluitertijden maar met Photoshop kun je mooie dingen doen.quote:
quote:
Mee eens. Ook jammer van die auto's overigens.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Gerust strakke auto's en zeer strakke fotografie.
Alleen jammer van die kentekenplaat.
De moeder van degene waarmee ik op vakantie ga welquote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef daNpy het volgende:
Volgens mij rijdt er hier niemand in zo'n broodtrommel.
Logisch. Als ik kon fappen, deed ik dat ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf moeten pijpen. nee, ik fapte op http://www.plaatjeshost.n(...)/tetten_van_anne.jpg
Straks ben ik weer weg hoor. Dus hoe eerder je antwoord geeft hoe eerder ik weg benquote:
Wat is er in godsnaam mooi aan die foto? En had de fotograaf in kwestie niet even kunnen wachten tot die mensen achter de auto opgerot waren?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Gerust strakke auto's en zeer strakke fotografie.
Alleen jammer van die kentekenplaat.
kurtsmurfquote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Straks ben ik weer weg hoor. Dus hoe eerder je antwoord geeft hoe eerder ik weg ben
Ik ben eigenlijk niet zo fan van die matte kleurenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rolletje -> matte kleur ->![]()
Goed bezug
Dit vraag ik me ook af ja. Lelijke setting, lelijke auto's, er groeit een lelijke kop uit het dak van de eerste e36 en dan is er ook nog overdreven gerommeld aan de foto.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mooi aan die foto? En had de fotograaf in kwestie niet even kunnen wachten tot die mensen achter de auto opgerot waren?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af ja. Lelijke setting, lelijke auto's, er groeit een lelijke kop uit het dak van de eerste e36 en dan is er ook nog overdreven gerommeld aan de foto.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat als je in zo'n koektrommel rijdt de MP3 speler nog het minste van je zorgen is. Die komt toch niet boven de windruis uit.
Ga lekker in je eigen subforum chagerijnenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kurtsmurf
het antwoord is
JA
en nu opsokkebolje
Mwah, niet overdreven hoor. En HDR is ook geen rommel. Maar het past hier niet bij inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af ja. Lelijke setting, lelijke auto's, er groeit een lelijke kop uit het dak van de eerste e36 en dan is er ook nog overdreven gerommeld aan de foto.
Dat is pas gemeenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ga lekker in je eigen subforum chagerijnen
Sorry Alexquote:
Alles met het woord 'peu' erin is kut.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
PEugeot 107 is echt kut. 1 keer moeten rijden, nooit weer.
klootzakquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga lekker in je eigen subforum chagerijnen
Ziet er best goed uit inderdaad, er is iemand op het Saabforum die een 96 in die combinatie heeft. Maar om de wagen compleet over te spuiten heb ik het geld niet voorquote:
Dan doe je het alleen het zilver laten spuiten. Doen we daarna een oogje toeknijpen en lijkt het groen net zwart.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit inderdaad, er is iemand op het Saabforum die een 96 in die combinatie heeft. Maar om de wagen compleet overspuiten heb ik het geld niet voor
Ik rijd een Lada Samara uit '84 en ik ben er trots op.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Jablalalbla jullie hebben natuurlijk allemaal een topauto. Wij niet. Ik ben iig blij dat we zomaar die auto mogen lenen.
Maargoed. Een antwoord kan ik dus wel vergeten
Ja, maar op wat dan groen blijft zit dan juist de roest en slechte plekkenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan doe je het alleen het zilver laten spuiten. Doen we daarna een oogje toeknijpen en lijkt het groen net zwart.
Je moet gewoon ff een nieuw topic openenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Jablalalbla jullie hebben natuurlijk allemaal een topauto. Wij niet. Ik ben iig blij dat we zomaar die auto mogen lenen.
Maargoed. Een antwoord kan ik dus wel vergeten
Prrrrrrrrrima.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff een nieuw topic openen. Er zijn voor kuttere vragen topics geopend, dus be my guest.
Kutquote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Dingest het volgende:
Als je de auto mag lenen, vraag het dan gewoon even aan de eigenaar
[..]
Ja, maar op wat dan groen blijft zit dan juist de roest en slechte plekken
Jij kan vingeren.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Logisch. Als ik kon fappen, deed ik dat ook.
Die zegt dus "weet ik niet". Dus ik zoekenzoekenzoeken. En nu vragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Dingest het volgende:
Als je de auto mag lenen, vraag het dan gewoon even aan de eigenaar
[..]
Ja, maar op wat dan groen blijft zit dan juist de roest en slechte plekken
De Samara was toen nog niet in productie, flapdrolquote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik rijd een Lada Samara uit '84 en ik ben er trots op.
Wat weet jij nou van vage oostblokvoertuigenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Samara was toen nog niet in productie, flapdrol
Komen wij over als mensen met kennissen bij eenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
Het nieuwe model peugeot 107. Hebben die in de radio die er standaard in zit een mp3 aansluiting, of spelen ze mp3 af? Ik kom wisselende dingen tegen op internet en wil het graag weten voor vakantie.
Dit leek me het beste topic. Toch?
gecondoleerd. Ik hoop dat je op het vlakke land blijftquote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De moeder van degene waarmee ik op vakantie ga wel
Je kan het wel proberen uit te zoeken, maar dan moet je eerst zeker weten welke radio erin zit. Als Peugeot meerdere typen erin heeft gezet met verschillende opties hangt het van gekozen optie af. Ga gewoon voor die tijd nog even langs als het kan en neem een MP3-cd mee, dan weet je het zeker. Anders kan je kijken of hij een aux-poort heeft, dan kan je er een externe MP3-speler aanhangenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die zegt dus "weet ik niet". Dus ik zoekenzoekenzoeken. En nu vragen.
Jij hebt geen vingers ?quote:
Daar staat de p van PTA toch voorquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komen wij over als mensen met kennissen bij eenPeu
geot dealer ofzo?
Dat was ik sowieso van plan ja. Bedankt!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Je kan het wel proberen uit te zoeken, maar dan moet je eerst zeker weten welke radio erin zit. Als Peugeot meerdere typen erin heeft gezet met verschillende opties hangt het van gekozen optie af. Ga gewoon voor die tijd nog even langs als het kan en neem een MP3-cd mee, dan weet je het zeker. Anders kan je kijken of hij een aux-poort heeft, dan kan je er een externe MP3-speler aanhangen
vraag het Chuckie, die werkt daarquote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komen wij over als mensen met kennissen bij eenPeu
geot dealer ofzo?
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
gecondoleerd. Ik hoop dat je op het vlakke land blijftZonder vermogen zijn bergjes en vrachtauto's die jou gaan inhalen best link
ik heb met een Aygo door de Eiffel getoerd en dat was geen pretje... ik miste echt trekkracht bergop en snelheid op de Autobahnquote:Op maandag 11 juli 2011 22:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanNieuwe Ka heeft vergelijkbare prestaties en daar kon (en ga) ik ook prima mee op vakantie, als je een beetje doortrekt kom je nog prima een bergje ermee op
Duitsland/Zwitserland/Italië/Frankrijk. Hoezo? Het is geen 180 km/uur bak, maar vrachtwagens en bergen zijn echt wel te doen in zo'n auto hoor. Duurt misschien wat langer, maar ik ga op vakantie om rustig aan te doen. Anders was ik wel naar kreta/cherso/weet ik wat gegaanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
gecondoleerd. Ik hoop dat je op het vlakke land blijftZonder vermogen zijn bergjes en vrachtauto's die jou gaan inhalen best link
In vergelijking met wat?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb met een Aygo door de Eiffel getoerd en dat was geen pretje... ik miste echt trekkracht bergop en snelheid op de Autobahn
bergop was ik dus continu snelheid aan het zoeken om de gang erin te houden, vaak was dat terugschakelen naar 1 op 200 meter van de top. Met de Alfa diesel had ik er geen moeite mee, maar dit was worstelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Duitsland/Zwitserland/Italië/Frankrijk. Hoezo? Het is geen 180 km/uur bak, maar vrachtwagens en bergen zijn echt wel te doen in zo'n auto hoor. Duurt misschien wat langer, maar ik ga op vakantie om rustig aan te doen. Anders was ik wel naar kreta/cherso/weet ik wat gegaan
moet SD zijn hand eruit halen?quote:
ja ik moest wel het goede bericht hebbenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij. Ik ben lui. En ik laat het doen.
Dan vraag ik mij af: door wie laat je dat doen ?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef Anne het volgende:
[..]
SD heeft grove handen. Dat past (gelukkig) niet.
Nou, bij vingeren hè, 2cv, hoeft niet heel de hand er in. Dat is namelijk iets anders en heet fistfucken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Dan vraag ik mij af: door wie laat je dat doen ?
Een auto met minder vermogen rijden is een kwestie van je rijstijl een stuk meer anticiperend maken ipv mekkeren dat het niet te doen isquote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef lipje het volgende:
[..]
bergop was ik dus continu snelheid aan het zoeken om de gang erin te houden, vaak was dat terugschakelen naar 1 op 200 meter van de top. Met de Alfa diesel had ik er geen moeite mee, maar dit was worstelen.
Oh, vandaar ...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, bij vingeren hè, 2cv, hoeft niet heel de hand er in. Dat is namelijk iets anders en heet fistfucken.
Het winnende lottonummer graag !quote:Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef Anne het volgende:
Wil je nog meer weten 2cv, want dan hebben we dat alvast achter de rug.
Neej, 'Planes' en 'Prutsauto' liggen mijlenver uit elkaarquote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar staat de p van PTA toch voor
[..]
Dat was ik sowieso van plan ja. Bedankt!
Oei. sexkuus daarvoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neej, 'Planes' en 'Prutsauto' liggen mijlenver uit elkaar
Ik ben er vrij zeker van dat er hier meer aan Prutsauto's en Prutswerk voorkomt dan Planesquote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onder andere afhankelijk van de vlieghoogte vermoed ik ?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zal maar niks zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Excuus* Sorry, door al die vuige praat ga ik gekke dingen typen.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zal maar niks zeggenBij mij vind je geen ballen om te grabbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wachten op de eerste user die een projecttopic opent over een vliegtuig. En het dan wil laten vliegen op campingas en vanalles met ducktape monteert.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat er hier meer aan Prutsauto's en Prutswerk voorkomt dan Planes
Was het geen combiprijs dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij vind je geen ballen om te grabbelen.
gelukkig maarquote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij vind je geen ballen om te grabbelen.
In twotone is mooi, mits het profi gebeurt, anders staat het heel cheapo. Je kunt mat ook gewoon in een klassieke kleur pakken, zoals de huidige kleur. Ik vind mat super op een oldtimer, maar smaken kunnen natuurlijk verschillenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo fan van die matte kleuren![]()
Ik denk dat ik gewoon met een spuitbus in de weer ga toch. Eerst de roestplekken schoon borstelen, antiroest en plamuur erop, glad schuren, primer, lak en blanke lak. Ik denk dat ik voor een lichtbeige/koffiemelk achtige kleur ga in ieder geval voor de zijkant, tot boven die roestplekken:
[ afbeelding ]
Sowieso zal een poetsbeurt met iets als commandant ook een heel verschil maken, de auto is nu compleet van kleur verschoten.
Wat ik met de krassen langs de motorkap, plekjes langs de hele horizontale lijn onder de ramen en rond de verlichting ga doen weet ik eigenlijk nog niet. Het liefste zou ik natuurlijk de hele auto bijspuiten in twotone, zoiets als dit:
[ http://img27.imageshack.us/img27/6831/dsc003501.jpg (copy/paste deze link) ] (niet door mij geüpload)
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een fraaie combinatie (zilver/zwart), maar zilver/donkerblauw of arielgroen/crèmewit zou ook wel mooi staan.
Eerst maar eens de auto door de APK krijgen natuurlijk, kijken hoeveel geld me dat eerst gaat kosten
Takenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Deur, achterklep, achterlicht en wiel monteren en gaan met dat ding.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef densmee het volgende:
hopelijk heeft die Engelsman het nu wel geleerd om een auto te kopen van een stokbrodenbakkert
[ afbeelding ]
Dat was een fikse hagelbuiquote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef densmee het volgende:
hopelijk heeft die Engelsman het nu wel geleerd om een auto te kopen van een stokbrodenbakkert
[ afbeelding ]
Dat wil 'ie nietquote:
er is er maar een die Anne mag volyoghurte, dat moet je ondertussen wel wetenquote:
Ik kan hem desnoods met diamanten inleggen; zolang ik het doe zal het er heel cheapo uitzienquote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In twotone is mooi, mits het profi gebeurt, anders staat het heel cheapo. Je kunt mat ook gewoon in een klassieke kleur pakken, zoals de huidige kleur. Ik vind mat super op een oldtimer, maar smaken kunnen natuurlijk verschillen
En ons nieuwe matrasquote:
Heeft ook zijn charmes, want je hebt het zelf gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik kan hem desnoods met diamanten inleggen; zolang ik het doe zal het er heel cheapo uitzien
alles is te koop.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag alles hebben, behalve m'n liefje.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo fan van die matte kleuren![]()
Ik denk dat ik gewoon met een spuitbus in de weer ga toch. Eerst de roestplekken schoon borstelen, antiroest en plamuur erop, glad schuren, primer, lak en blanke lak. Ik denk dat ik voor een lichtbeige/koffiemelk achtige kleur ga in ieder geval voor de zijkant, tot boven die roestplekken:
Sowieso zal een poetsbeurt met iets als commandant ook een heel verschil maken, de auto is nu compleet van kleur verschoten.
Wat ik met de krassen langs de motorkap, plekjes langs de hele horizontale lijn onder de ramen en rond de verlichting ga doen weet ik eigenlijk nog niet. Het liefste zou ik natuurlijk de hele auto bijspuiten in twotone, zoiets als dit:
http://img27.imageshack.us/img27/6831/dsc003501.jpg (copy/paste deze link) (niet door mij geüpload)
Dit is ook wel een fraaie combinatie (zilver/zwart), maar zilver/donkerblauw of arielgroen/crèmewit zou ook wel mooi staan.
Eerst maar eens de auto door de APK krijgen natuurlijk, kijken hoeveel geld me dat eerst gaat kosten
Doet dat team eigenlijk dit jaar weer mee met die bak? Ik had gehoopt die toen met de introdag wel te zienquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:50 schreef Dingest het volgende:
Heb je het kenteken toevallig niet op een foto?
Er zitten allemaal stickers van bedrijven in Coevorden op en mijn ouders beweren wel eens een 96 in Coevorden te spotten.
Hij is 12 dagen ouder dan die van mijquote:
Als je mijn gehucht weghaalt scheelt het een paar minuten, Drachten is je boosdoenerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:08 schreef Paladijn het volgende:
En ter verduidelijking @ mail, leeuwarden - hardenberg = 1:30 uur, Leeuwarden-Dr88/gehucht/uithoek-Hardenberg = 2:00 uur
You wouldn't sayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef Dingest het volgende:
Zo, het Saabje is weer thuis. Vanmiddag maar de motor er weer uithalen, nu het weer nog meezit. En Paal, het blijkt dat de zoon van die 96-kenner ook meedoet met de Carbage Run - hij en zijn vrienden gaan met de Viking-9000 en VolvoZe waren met één van die 2 aan de kant gezet vanwege dat gehoornde ding voorop, hebben ze 180e boete van een hele kwade agent voor gekregen vanwege uitstekende scherpe delen
![]()
Dan weet je meteen waarom het 'zwarte cross' heetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Pff, 7 uur geslapen maar ik ben nu al kapot![]()
Dit weekend Zwarte Cross, gaat heel het weekend regenen
![]()
Ik ga zo dus nog ff laarzen halen
Haha idd, maar dit is de 4de keer dat we gaan en heb het al eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan weet je meteen waarom het 'zwarte cross' heet
Nee, dat vertelde hij vanmiddag toen hij de 96 kwam terugbrengenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
You wouldn't say
[ afbeelding ]
Waar had je dat gelezen trouwens, op SF?
Wat een fijne middag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, dat vertelde hij vanmiddag toen hij de 96 kwam terugbrengen
Motor ligt er trouwens al weer uit en zo te zien heb ik dat ding ook al recht kunnen buigen. Alleen nu heb ik het druklager beschadigd dus daar heb ik een andere van nodig, en bij het demonteren van het koelvloeistofreservoir brak die ook af en die in de 95 heeft een barst
Ben je nou onhandig of heb je gewoon veel pech?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, dat vertelde hij vanmiddag toen hij de 96 kwam terugbrengen
Motor ligt er trouwens al weer uit en zo te zien heb ik dat ding ook al recht kunnen buigen. Alleen nu heb ik het druklager beschadigd dus daar heb ik een andere van nodig, en bij het demonteren van het koelvloeistofreservoir brak die ook af en die in de 95 heeft een barst
Ga ik hem inkoppen ? Nah ...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag alles hebben, behalve m'n liefje.
Beidequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben je nou onhandig of heb je gewoon veel pech?
En ik heb hem vanavond ook gesproken, zijn vader was er niet maar hij was wel in de werkplaatsquote:
Waar had je dat gelezen trouwens, op SF?
dat...quote:
quote:
ook goedemorgenquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we gebak komen eten?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:57 schreef densmee het volgende:
Daar moet op gedronken worden hi ha ho, proficiat Bara
Dat allemaal.quote:
Thanksquote:
In Monaco binnenkortquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat...
Wanneer kunnen we gebak komen eten?
wij hebben vandaag een bloodje flikandel gehadquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga m'n collega slaanhij zit over kroketten te praten, die kan ik pas over een paar maanden weer eten
![]()
Hebben jullie ook al een Chinese fliettent?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef densmee het volgende:
[..]
wij hebben vandaag een bloodje flikandel gehad
hier nog niet maar wel in Heldenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een Chinese fliettent?
Gelukkig zitten hier in Bels nog wel echte Belse friettentenquote:
kotten, maar inderdaad in den Bels is het wel goed friet eten met bicky burgerquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier in Bels nog wel echte Belse friettenten
Ik blijf Brabander dus het is een friettent. Maar een bicky fietst er wel in idd. Gek dat die dingen niet in NL zijn, hier zijn ze ongekend populair.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:57 schreef densmee het volgende:
[..]
kotten, maar inderdaad in den Bels is het wel goed friet eten met bicky burger
sommige friettenten net over de grens hebben ook bicky maar dan maar 1 soortquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik blijf Brabander dus het is een friettent. Maar een bicky fietst er wel in idd. Gek dat die dingen niet in NL zijn, hier zijn ze ongekend populair.
nee dan krijg je een aantekening op je keuringsrapportquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik dat topic nu in mijn eentje volpost, win ik dan haast zeker?
Dan doe ik het maar niet, want je mag maar 10 strafpunten hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:34 schreef densmee het volgende:
[..]
nee dan krijg je een aantekening op je keuringsrapport
Ik vond het een goede, waterdichte, theorie.quote:
Je hebt er al 10quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar niet, want je mag maar 10 strafpunten hebben
Banaanvraag, ban!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt er al 10! Ban! Wacht ff, ff aanvragen.
als mijn automonteur dat op zou schrijven zou ik hem recht in zijn gezicht uitlachen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar niet, want je mag maar 10 strafpunten hebben
Ik word sowieso strontziek van ambtenaren die puntje voor puntje de regels nalopen om maar iets te zeiken te hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:39 schreef densmee het volgende:
[..]
als mijn automonteur dat op zou schrijven zou ik hem recht in zijn gezicht uitlachen.
gelukkig doet hij niet moeilijk en met ruim 40% verschil in de remmen achter en toevallig na 5 keer proberen 35 aangeeft gewoon goedkeuring. zegt hij er wel bij dat ik er iets aan moet doen maar dat het zo wel goed was
Laten we allebei een ban aanvragen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, jij ook! Dubbelbanban!
/oneindig kutspelletje.
dat is 5 eulo extla mevlouw Annie en kale meneelquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
Wij hadden vandaag pizza.
En morgen eten we japanese noodles met (saté) kip en babi pangang.
ik heb vroig jaar en Ludolf DVD gewonnen, vip kaarten voor castelfest, en een paar maanden terug die trabi tourquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je niet mee mag doen.
En dan ben je ook nog eens moderator, zonder forum.
Ik ben deze avond overstag gegaan voor de bickyquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:57 schreef densmee het volgende:
[..]
kotten, maar inderdaad in den Bels is het wel goed friet eten met bicky burger
Nou, heb je de Trabie-toer al ingepland dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
Eie eie eie eie eie, ik wil eens stukje met haar rije!
Komt goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, heb je de Trabie-toer al ingepland dan?
euken euken eukenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
Eie eie eie eie eie, ik wil eens stukje met haar rije!
Quirine?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
Een Brabants lekkernij dat begint met een Q.
volgens mij is dat bij jullie een kalf.quote:
Meuk is gewoon teringzooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zoek zoek en ge vindt zult.quote:
Goeie zult.quote:
Hoge toerental vulling als overbrugging van de eerste 2 kleinere turbo'squote:Op woensdag 13 juli 2011 22:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe de triple turbo-techniek van BMW er uit komt te zien op de 6-cilinder dieselmotoren. Naar het schijnt drie cilinders per turbo, maar wat doet die derde turbo dan?
Euhm, waarom zocht ik het opquote:Antwoord:
Het is een streekgerecht uit Brabant. Vroeger werd na de slacht alles verwerkt en voor zure zult gebruikten ze varkenskop, varkenstong, varkenshart en zwoerd. Van de kop werd bouillon getrokken om hoofdkaas of zure zult te maken Verder zit er in: peperkorel, zout, nootmuskaat, ui, kruidnagel, ui, zure augurken en azijn. Bron: boek "streekgerechten uit Nederland"
Ik houd niet van zult, tot groot genoegen van mijn familie die altijd des te meer kunnen etenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
Dat heb ik al lang niet meer gehad. En ik zou niet meer weten hoe het smaakt ook.
Zure zult dus.
in Veghel is het een kalf, in Zundert een biggetje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:09 schreef densmee het volgende:
[..]
volgens mij is dat bij jullie een kalf.
ergens halverwege Brabant staat de kuusepoal en aan de zuidzijde is een kuus een varken en noordelijk een koei
zoere zult en kinnebakkespek van lowiekequote:
Van een goed gevoerd vet varken kun je de beste kopkaas halen.quote:
Brabantse Motor Werke?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe de triple turbo-techniek van BMW er uit komt te zien op de 6-cilinder dieselmotoren. Naar het schijnt drie cilinders per turbo, maar wat doet die derde turbo dan?
Ja dat van de nieuwe Biturbo techniek ken ik, gebruikt VW vooral.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoge toerental vulling als overbrugging van de eerste 2 kleinere turbo's
Een biturbo tegenwoordig heeft ook vaak gewoon 1 kleine turbo op 4 cilinders en 1 grote op dezelfde 4 cilinders.
Sorry ik doe met mee met dan stomme gezwetsquote:
Dat is bij ons achter.quote:
Ik houd daar ook niet van. Wel is het ontzettend lekker om je brood naderhand in de pan te soppen van het uitgelopen vet van de balkenbrijquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarvan kan ik me wel herinneren dat ik dat niet zo lekker vind.
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Sorry ik doe met mee met dan stomme gezwets
Nimmer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Normaal loop jij hier dom te lullen, lambal
.
Dat zal láten lassen wordenquote:
hoer liefjequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Nu krijg ik vast klappen
.
Heeft ze nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verkapte trek eens aan mijn piemel post
Jij bent van Anne.quote:
That's what she saysquote:
Heulemaal wel! Import, maar toch!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:10 schreef Anne het volgende:
Bij mij is het eigenlijk helemaal niks, want ik ben geen brabander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |