quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:30 schreef Dingest het volgende:
Kreeg net een mail van de 96-knutselaar. Veren zitten er weer onder, koppelingcilinders zijn gefikst (hoofdcilinder was toch te roestig van binnen en slang is vervangen), scheef hangen is opgelost (zat een verkeerde veer onder), assen zijn weer goed, remmerij is in orde, ontstekingshuis goed afgesteld en wat ander klein grut. Kosten zijn wel iets van 400 euro maar het als het dan verder prima is vind ik het waard
Punten die er nog wel zijn: claxon werkt niet en het probleem zit ergens onder de motorkap, ruitenwissermechanisme moet vroeg of laat vervangen worden want zit speling op en waarschijnlijk heb ik de koppelinghefboom vernageld/verbogen waarvoor de motor er wel weer uit moet. En er moet natuurlijk nog aan gelast worden en een APK op.
Had hem in het prikkeldraad geduwd :quote:Op maandag 11 juli 2011 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
Wielrenners in het verkeer![]()
Net zat er eentje op het fietspad, ik rijd net achter hem op de weg, draait ie ineens zonder te kijken de weg op een paar meter voor mijn auto![]()
Gelukkig zat er links geen verkeer en kon ik vlug uitwijken maar ik had hem bijna op de motorkap liggen, en ik heb net mijn auto gepoetst dus dan zou ik kwaad zijn![]()
Er was geen prikkeldraad anders had ik het wel geweten.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Had hem in het prikkeldraad geduwd :
[ afbeelding ]
Als je op de fiets zit ook, komen ze aanrijden met een groep of 10 aanrijden en dan beginnen ze te roepen dat je opzij moet omdat ze geen bel hebt, oprotten met die kneuzenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er was geen prikkeldraad anders had ik het wel geweten.
Wielrenners zijn officieel het grootste tuig dat gebruik maakt van de openbare weg. Keer op keer rijd je dat kutvolk bijna voor de wielen omdat ze denken dat de hele weg van hun is en zij de regeltjes kunnen maken![]()
Ja hé, maar wel stoer.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:12 schreef Duvel het volgende:
Auw, godverdomme wat is dat toch een klotefoto.
Idd, net als dat je er langs wilt met de auto en dat ze midden op de weg blijven rijden tot ze zelf vinden dat je er langs mag en dan zwaaien.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je op de fiets zit ook, komen ze aanrijden met een groep of 10 aanrijden en dan beginnen ze te roepen dat je opzij moet omdat ze geen bel hebt, oprotten met die kneuzen
Tijd voor een aardappelkanon in de autoquote:Op maandag 11 juli 2011 18:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, net als dat je er langs wilt met de auto en dat ze midden op de weg blijven rijden tot ze zelf vinden dat je er langs mag en dan zwaaien.
Voor gewone fietsers zijn die gasten een ramp.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je op de fiets zit ook, komen ze aanrijden met een groep of 10 aanrijden en dan beginnen ze te roepen dat je opzij moet omdat ze geen bel hebt, oprotten met die kneuzen
Was ik wel van plan, met zo'n beetje de hele remmerij vernieuwd en een nieuwe koppeling zou hij er toch ook wel een aantal kilometers tegen moeten kunnen. Beetje zonde om na al dat geld erin gestoken te hebben er dan nog maar 1000 km per jaar mee te rijdenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:06 schreef Paladijn het volgende:
Klinkt goed DingestGa je'm later dit jaar als daily gebruiken naast de Mazda?
Moet je het filmpje een bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:12 schreef Duvel het volgende:
Auw, godverdomme wat is dat toch een klotefoto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |