Ik wil gewoon een gastenboek op website maken, dat is alles.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je kan er leuke dingen mee doen. Mijn huiswerkscript is een groot succes
PHPquote:Op maandag 11 juli 2011 03:12 schreef Ratelslangetje het volgende: Wat een nerdgelul in dit topic zeg!
Gewoon nieuwsgierig, ik vorm altijd een beeld in m'n hoofd van FOK!kers waar ik nog geen foto's van gezien heb.quote:
Weet je al hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, ik vorm altijd een beeld in m'n hoofd van FOK!kers waar ik nog geen foto's van gezien heb.
MySQL-database opzetten, twee bestanden aanmaken en daar PHP in gooien.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een gastenboek op website maken, dat is alles.
Oh, okequote:Op maandag 11 juli 2011 03:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, ik vorm altijd een beeld in m'n hoofd van FOK!kers waar ik nog geen foto's van gezien heb.
Ik zit nu ook met mijn vriendin online. Ze post hier in het topic en we hebben contact via MSN en ze gaat nu slapen. Maakt mij dat dan sneuer?quote:
Ik snap echt helemaal wat je zegt, nee echt waar is helemaal duidelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
MySQL-database opzetten, twee bestanden aanmaken en daar PHP in gooien.
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook met mijn vriendin online. Ze post hier in het topic en we hebben contact via MSN en ze gaat nu slapen. Maakt mij dat dan sneuer?
(bij haar zijn is atm geen optie, want lange afstandsrelatie)
Die vriendin heb ik dus via FOK! ontmoet. Ik heb geen behoefte aan een fifa spelletje, maar naar een festival gaan is goddelijk. De enalaatste keer dat ik naar een festival ging, was dat met mijn ouders...De laatste keer was dat met mijn vriendin en nog een andere fokker. Maakt dat het sneu, dat we allebei op FOK! zitten?
Mijn punt is dat je heus wel alleen FOK! mensen als vrienden kunt hebben. Als mensen in de directe omgeving je echt niet aanstaan.
Nope, nou mijn beeld is redelijk lang, dun, en bruin haar verder weet ik nog niet.quote:
Ehm, ongeveer 1.90, sportief omdat je hardloopt en fitnesst enzo en verder weet ik nog niet.quote:
1.93 jwzquote:Op maandag 11 juli 2011 03:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nope, nou mijn beeld is redelijk lang, dun, en bruin haar verder weet ik nog niet.
[..]
Ehm, ongeveer 1.90, sportief omdat je hardloopt en fitnesst enzo en verder weet ik nog niet.
Wonen jullie allebei wel in Nederland? Dat verhaal met Gogosweden en CC laatstquote:Op maandag 11 juli 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook met mijn vriendin online. Ze post hier in het topic en we hebben contact via MSN en ze gaat nu slapen. Maakt mij dat dan sneuer?
(bij haar zijn is atm geen optie, want lange afstandsrelatie)
Die vriendin heb ik dus via FOK! ontmoet. Ik heb geen behoefte aan een fifa spelletje, maar naar een festival gaan is goddelijk. De enalaatste keer dat ik naar een festival ging, was dat met mijn ouders...De laatste keer was dat met mijn vriendin en nog een andere fokker. Maakt dat het sneu, dat we allebei op FOK! zitten?
Mijn punt is dat je heus wel alleen FOK! mensen als vrienden kunt hebben. Als mensen in de directe omgeving je echt niet aanstaan.
Je bent 19 en weet niet wat MySQL is?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal wat je zegt, nee echt waar is helemaal duidelijk.
MySQL wat?
Ik twijfel nog.quote:
Redelijk lang.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nope, nou mijn beeld is redelijk lang, dun, en bruin haar verder weet ik nog niet.
[..]
Ehm, ongeveer 1.90, sportief omdat je hardloopt en fitnesst enzo en verder weet ik nog niet.
Gouda en Zevenaarquote:Op maandag 11 juli 2011 03:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wonen jullie allebei wel in Nederland? Dat verhaal met Gogosweden en CC laatst
En wie was de andere fokker?
Ik heb MySQL een keer gebruikt toen ik 14 was en een eigen World of Warcraft private server ging maken.quote:
Blame it on the TSquote:Op maandag 11 juli 2011 03:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zie nu trouwens pas dat de nummering niet meer klopt
Ja, ik heb toch nog nooit gelezen hoe lang je bent dus dan verzin ik maar wat.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Redelijk lang.![]()
1.74 man dat is toch niet lang? Wel bruin haar en zo blauwe ogen.
Ik ben 26 en heb niet het flauwste benul. En nu?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb MySQL een keer gebruikt toen ik 14 was en een eigen World of Warcraft private server ging maken.
Net zo groot als ik toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch nog nooit gelezen hoe lang je bent dus dan verzin ik maar wat.Dan ben je ongeveer net zo groot als mij.
Waarom kan je niet dan? Je hebt dan toch gewoon vakantie? (gok ik)quote:
Op dit tijdstip mag allebei.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net zo groot als ik toch?
Even checken of ik Nederlands onder knie heb alles?
Ik wou het alleen maar even vertellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 26 en heb niet het flauwste benul. En nu?
Het heeft gewoon mijn interesse niet.
Ik heb echt geen idee hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch nog nooit gelezen hoe lang je bent dus dan verzin ik maar wat.Dan ben je ongeveer net zo groot als mij.
Ik heb geen vakantie aangevraagd voor deze zomer, en ik mis ook een beetje de euri's ervoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom kan je niet dan? Je hebt dan toch gewoon vakantie? (gok ik)
Jup. En eckte bazen onderhouden hun database met droge SQL, en niet met wijvenprogramma's als phpMyAdminquote:Op maandag 11 juli 2011 03:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat soort dingen en zo.
Iets met Database of zo?
Hoe kan je jezelf nou niet sneu vindenquote:Op maandag 11 juli 2011 03:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jup. En eckte bazen onderhouden hun database met droge SQL, en niet met wijvenprogramma's als phpMyAdmin
De source van de forumsoftware van 4chan is trouwens een aanrader
Kan gebeuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe jij eruit ziet.
Ik heb altijd idee beetje kakker en zo geen haat.
Heloef is schattig.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Moet ik eerst opzoeken op maps
Ohja Heloef, da wist ik wel. Toffe gast wel denk ik
Heloef is één baasquote:Op maandag 11 juli 2011 03:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Moet ik eerst opzoeken op maps
Ohja Heloef, dat wist ik wel. Toffe gast wel denk ik
Kom eens langs in DEVquote:Op maandag 11 juli 2011 03:21 schreef Dimens het volgende:
Godver gaan we over allemaal database code shit praten geen zin in
Nooit oranje kleurtje gehad, maar eigen kleuren alles zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? In ieder geval kleurtjes en lettertypes of zo. Mis m'n oranje kleurtje
Ik heb geen idee wat ik nu luister, mijn cadeautje van naat, maar artiest of wat is me totaal onbekend. Erg tof, dat dan weer welquote:Op maandag 11 juli 2011 03:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
De Jeugd Van Tegenwoordig - Get Spanish
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slim alles tering groot hoofd weet je zo van cartoon alles.
Uh forum 89 geloof ikquote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Ik kan er gewoon in?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Faal. Ik kan erinquote:Op maandag 11 juli 2011 03:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
1 2 3 | <?php echo "PHP O+"; ?> |
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:25 schreef naatje_1 het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/50 DEV
Je hoort erin te kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben jij een neger?quote:
Ik heb het even voor je uitgezocht en jij bent geen neger.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, kijk eens in mijn Fobo want misschien kun je wel zien.
Ben jij dat, aan het wakeboarden?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, kijk eens in mijn Fobo want misschien kun je wel zien.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgezocht en jij bent geen neger.
Nice, ik wakeboard ookquote:Op maandag 11 juli 2011 03:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja man, ik kan wakeboarden.
Ik heb zelfs model gestaan voor wakeboard les site alles.
Geboren in de Oosterwei, grgrquote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een Marokkaan zijn of iets, wel behaarde benen en zo.
Jij bent negerin.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef monkyyy het volgende:
Als ik gereïncarneerd zou worden en ik mocht kiezen zou ik weer blank worden. Blank zijn is superchill.
Niet eens getint?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef monkyyy het volgende:
Als ik gereïncarneerd zou worden en ik mocht kiezen zou ik weer blank worden. Blank zijn is superchill.
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Trusten voor eenieder en tot de volgende ronde maar weer.
Wat raar, databasewachtwoorden en unstable software hoort gewoon voor iedereen open te zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 03:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in subforum 89 kan je niet komen nee
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Trusten voor eenieder en tot de volgende ronde maar weer.
Nee ik ben blank, ik ben wel een kutallochtoon.quote:
Ik ook, maar wel met een iets donkerder huidtype dan ik nu heb, minder snel verbranden en snel bruinquote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef monkyyy het volgende:
Waarom sta ik nog niet op die faalpaint?quote:
Dat krijg je ervan als je jaren lang in de zon ligt.quote:
svenska flickaquote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee ik ben blank, ik ben wel een kutallochtoon.
Ik ben ook een allochtoon en een heel klein beetje getint.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yep.quote:
Ja weenie niet gedaan oke gr grquote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom sta ik nog niet op die faalpaint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mijn eiland vol zit. Massa immigrantie naar monkyyyland.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom sta ik nog niet op die faalpaint?
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:35 schreef OverRated het volgende:
Ik heb nog 69% batterijlading, hihiIk 100. MAAR HIJ LIGT OOK AAN DE STEKKERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bedankt dat we mochten komen.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat mijn eiland vol zit. Massa immigrantie naar monkyyyland.
Waarom naar Nederland?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan dump je iemand in zee zodat er plaats is voor mijquote:Op maandag 11 juli 2011 03:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat mijn eiland vol zit. Massa immigrantie naar monkyyyland.
OK GELUKKIG MAARquote:Op maandag 11 juli 2011 03:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik 100. MAAR HIJ LIGT OOK AAN DE STEKKER
Er is vast wel iemand die ineens begint te shaken.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan dump je iemand in zee zodat er plaats is voor mij
Dat wel, zonde.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
i know, maar er staan er wel veel, lelijke.
Ja, mijn vader heeft dat bepaald enzo. Ik ben ook geboren in NL, daar mijn hele leven gewoond.quote:
Beter niet in elkaar slaan of iets, ik ben gespierd.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hey Zoetermeer ligt in de buurt van Alphen, ik kom je een keertje opzoeken. hihihih
Vinexwijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat wel, zonde.
Dit zie ik.
[ afbeelding ]
Volgens de definitie van allochtoon is dat ook gewoon zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, mijn vader heeft dat bepaald enzo. Ik ben ook geboren in NL, daar mijn hele leven gewoond.
Mijn vader is een geïmporteerde Zweed, mijn moeder is Nederlands, dat maakt mijn (volgens Wilders) een allochtoon.
Ja, en als ik kindjes krijg zijn dat ook nog allochtonen.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens de definitie van allochtoon is dat ook gewoon zo.
Dat ben je ook. Je bent autochtoon als je moeder en vader beiden in Nederland geboren zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, mijn vader heeft dat bepaald enzo. Ik ben ook geboren in NL, daar mijn hele leven gewoond.
Mijn vader is een geïmporteerde Zweed, mijn moeder is Nederlands, dat maakt mijn (volgens Wilders) een allochtoon.
Ik ook, onder mijn vet.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter niet in elkaar slaan of iets, ik ben gespierd.
Aha, op die manier. Zweden lijkt me ook wel relaxt wonen. Beetje snowboarden in de winter jeweetquote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent in Nederland geboren.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en als ik kindjes krijg zijn dat ook nog allochtonen.
Tenzij ze kinderen krijgt met een buitenlander.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent in Nederland geboren.
Dat kan altijd, maar dan kiest ze ervoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tenzij ze kinderen krijgt met een buitenlander.
Je vergeet de FOK!-knokploegquote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter niet in elkaar slaan of iets, ik ben gespierd.
Natuurlijk, derde generatie.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en als ik kindjes krijg zijn dat ook nog allochtonen.
PVV vindt kleinkinderen immigranten ook allochtoon IIquote:Op maandag 11 juli 2011 03:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent in Nederland geboren.
'Het CBS hanteert als definitie van allochtoon (in Nederland):quote:
Omdat Zoetermeer.quote:
ett svenskt blond bombquote:Op maandag 11 juli 2011 03:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu niet meer toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry sorry ik heb gewoon beeld van users alles kan er niets aan doen. :s
Oh, HAHA, dan heb ik toch met een allochtoonquote:Op maandag 11 juli 2011 03:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
PVV vindt kleinkinderen immigranten ook allochtoon II
3e generatie zijn (volgens de PVV) ook allochtonen.![]()
R&R op je kakkerpf = back maar ik ben geen sneltrein :$quote:
Dus haar kinderen derde, of niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Het CBS hanteert als definitie van allochtoon (in Nederland):
Persoon die in Nederland woonachtig is en van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren. Wie zelf in het buitenland is geboren, hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren, hoort tot de tweede generatie.' wiki
Drink een neutquote:
quote:
En dan een boek proberen te lezen, veel effectiever...quote:
Hoi, in dit topic haten wij op Zoetermeer.quote:
Tja da weet ik het ook niet meerquote:
NIET HATEN OP ZOETERMEERquote:Op maandag 11 juli 2011 03:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoi, in dit topic haten wij op Zoetermeer.
wat was het nou biewb ofzoquote:Op maandag 11 juli 2011 03:44 schreef Dimens het volgende:
Allemaal haters hier Dalando, allemaal haters.
NIET HATEN OP FLATSquote:
NOU DAN HATEN WE OP ALPHEN OOK GOEDquote:
Zoetermeer dan?quote:
fucking 18 euro kwijt aan een retourtje, das veel voor een 17-jarige die pas net werk heeftquote:Op maandag 11 juli 2011 03:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Noem jij Zevenaar-Gouda een langeafstandsrelatie?
110.5 km
Drenthequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutgrap.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:48 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zoet is Zoetermeer vergeleken met Zurich?
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:48 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zoet is Zoetermeer vergeleken met Zurich?
quote:
Mag ik op alles haten?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:49 schreef naatje_1 het volgende:
Boven deze lijn werd gehaat op zoetermeer en alphen, onder deze lijn op lelystad
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Neequote:
18 euro? Is je bankrekening leeg?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fucking 18 euro kwijt aan een retourtje, das veel voor een 17-jarige die pas net werk heeft
JAWEL ANDERS HAAL IK JUF ERBIJquote:
Beter wordt #9 iets met Assen in te TTquote:Op maandag 11 juli 2011 03:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hey daar gaat mijn vader morgen naartoe.
ik heb pas 1 werkdag achter de rug.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
18 euro? Is je bankrekening leeg?
Ga meer werken danJe verdient een uurloon van 3.50 zeker?
En ik woon niet zo ver van zoetermeer dus hij haat ook op mij, ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef Dimens het volgende:
Feux is gewoon jaloers dat ik dicht bij Zomermeisje woon alles ik heb hem wel door.
Wel, laatst wel toen ging je weg uit een topic.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Jullie mogen op mij haten als jullie beslist ergens op moeten haten, ik heb een olifantenhuid, jullie woorden doen mij niets.
Niet weerquote:
Ik kan niet op jou haten.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Jullie mogen op mij haten als jullie beslist ergens op moeten haten, ik heb een olifantenhuid, jullie woorden doen mij niets.
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel, laatst wel toen ging je weg uit een topic.
Je valt in herhaling.quote:
Ik was off my game.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel, laatst wel toen ging je weg uit een topic.
Nee, ik heb een olifantenhuid, letterlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Oke, kom je achter me staan dan?quote:
Niet in Zoetermeerquote:
Ik dacht Japieman is baas alles maar hij zit nog op school.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:52 schreef JApieman het volgende:
Ik ga zo maar slapen, morgen boeken terug naar school brengen.
Je had eerder werk moeten zoeken, in plaats van meer dan 80000 posts op FOK! plaatsen.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik dacht Japieman is baas alles maar hij zit nog op school.
Als jij een olifantenhuid hebt, wat hebben juicyhill en porsche dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, ik heb een olifantenhuid, letterlijk.
Ik word hooggeleid G.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zuidelijke provinciesquote:Op maandag 11 juli 2011 03:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
al die haat is terecht. GroningenNoordelijke provincies
Jawel, maar dat had ik dus nietquote:Op maandag 11 juli 2011 03:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je had eerder werk moeten zoeken, in plaats van meer dan 80000 posts op FOK! plaatsen.
Maar serieus, 18 euro heb je er toch wel wekelijks voor over?![]()
"Ik ben heel goed geleid!"quote:
Van Gogh of Nassau?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:52 schreef JApieman het volgende:
Ik ga zo maar slapen, morgen boeken terug naar school brengen.
quote:
Eckte bazen zitten nog in de tweede van de middelbare schoolquote:Op maandag 11 juli 2011 03:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |