ahahahquote:Op maandag 11 juli 2011 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan ander contact. Alles wat ik met vrienden zou willen doen, kan ik niet doen met mijn irl vrienden. Ik ga naar festivals met fokkers, ik ga bieren met fokkers, ik heb een fokker als vriendin. Zonder FOK! was mijn leven pas sad denk ik, dan kwam ik echt nooit buiten
Jij bent fucking slim volgens mij, ik als 19 jarige snap daar echt niets van.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Toen kon ik het ook al, dus jij ook. Begin maar met op deze site te kijken: http://php.net
Mijn slimheid valt vies tegenquote:Op maandag 11 juli 2011 03:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent fucking slim volgens mij, ik als 19 jarige snap daar echt niets van.
Wat? Dat jij nou wel vrienden kan vinden in jouw interesse groep. Ik doe heus nog wel andere dingen naast FOK! hoor, maar het is even om aan te geven dat je best alleen FOK! kan hebben.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan ander contact. Alles wat ik met vrienden zou willen doen, kan ik niet doen met mijn irl vrienden. Ik ga naar festivals met fokkers, ik ga bieren met fokkers, ik heb een fokker als vriendin. Zonder FOK! was mijn leven pas sad denk ik, dan kwam ik echt nooit buiten
php is echt facking simpel.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent fucking slim volgens mij, ik als 19 jarige snap daar echt niets van.
Daar gaat het mis, die geduld.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mijn slimheid valt vies tegen
Het gaat om interesse en geduld. Succes.
Het is imho even simpel als CSS.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet voor mij, ik snap daar niets van.
ik zou helemaal teringdood gaan van verveling als ik alleen FOK! zou hebben. als ik 2 dagen niks chills met vrienden heb gedaan verveel k me al kapotquote:Op maandag 11 juli 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat? Dat jij nou wel vrienden kan vinden in jouw interesse groep. Ik doe heus nog wel andere dingen naast FOK! hoor, maar het is even om aan te geven dat je best alleen FOK! kan hebben.
Sorry het spijt mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:08 schreef monkyyy het volgende:
Oh god, gaan jullie weer praten over die internet programmeer taal waar niemand iets van snapt?
[ afbeelding ]
Ik ben het met deze lieve mevouw eens.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:08 schreef monkyyy het volgende:
Oh god, gaan jullie weer praten over die internet programmeer taal waar niemand iets van snapt?
[ afbeelding ]
Ja, waardeloos.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:08 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
't Is een kwestie van functies uit je hoofd leren, kunnen programmeren en van het geduld hebben om eindeloos te debuggen. Voldoe je hieraan, dan is het echt simpel om te leren.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar gaat het mis, die geduld.
HTML oké maar dit gaat mij te ver.
Maakt dat jou minder sneu dan? Dat je überhaupt om 3 uur in de nacht nog op een forum zit is redelijk sneu.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik zou helemaal teringdood gaan van verveling als ik alleen FOK! zou hebben. als ik 2 dagen niks chills met vrienden heb gedaan verveel k me al kapot
Ik ben fifa aan het doen tegen vriendenquote:Op maandag 11 juli 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt dat jou minder sneu dan? Dat je überhaupt om 3 uur in de nacht nog op een forum zit is redelijk sneu.
Proberen, geen idee of het zal lukken.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
't Is een kwestie van functies uit je hoofd leren, kunnen programmeren en van het geduld hebben om eindeloos te debuggen. Voldoe je hieraan, dan is het echt simpel om te leren.
Neh. PHP is nog wat comlexer.quote:
Dat je op FOK! zit, terwijl je met vrienden bezig ben is ook redelijk sneu.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben fifa aan het doen tegen vrienden
Want? is gwn online hequote:Op maandag 11 juli 2011 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je op FOK! zit, terwijl je met vrienden bezig ben is ook redelijk sneu.
Je kan er leuke dingen mee doen. Mijn huiswerkscript is een groot succesquote:Op maandag 11 juli 2011 03:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Proberen, geen idee of het zal lukken.
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een nerdgelul in dit topic zeg!
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een nerdgelul in dit topic zeg!
was ook niet zoveel tekstquote:Op maandag 11 juli 2011 03:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, snelle reactie.binnen 5 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |