Ik wel. In een gebouw met echte mensen en hun gezichtsuitdrukkingen en alles. En dingen als het faillisement van Fulltillt Poker maken me dus bang om online te spelen. Site weg, geld weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, dat vertrouw ik dan weer niet...
You're doing it wrong.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vakantie
Leuke Franse meisjes bij het zwembad
FOK!
Afgesprokenquote:
Fokkers en vakantie: fokken, fokken, meet, fokken, fokken, fokken, fokken, meet, fokken, etc.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dus niet, dan maar geen eckte eckte fokker.
mijn ritme voor de komende 3 weken: werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fokkers en vakantie: fokken, fokken, meet, fokken, fokken, fokken, fokken, meet, fokken, etc.
quote:Op maandag 11 juli 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fokkers en vakantie: fokken, fokken, meet, fokken, fokken, fokken, fokken, meet, fokken, etc.
Waar is het Naatje_1 neuken in je schema?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn ritme voor de komende 3 weken: werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar is het Naatje_1 neuken in je schema?
Die is niet aanwezig.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar is het Naatje_1 neuken in je schema?
Alvast gefeliciteerd!quote:
Je hebt een lager postgemiddelde en een leven, dat kan gewoon niet bij een fokker. Geen echte fokker dusquote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Blij dat ik ook nog andere dingen buiten fok heb.(Al word de overlap wel steeds groter.
)
Ik zei al, dan maar geen eckte eckte fokker.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt een lager postgemiddelde en een leven, dat kan gewoon niet bij een fokker. Geen echte fokker dus
wees blij, heel blij.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Blij dat ik ook nog andere dingen buiten fok heb.(Al word de overlap wel steeds groter.
)
Als zelfs dertienjarige snotneuzen PHP kunnen waarom jij dan niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Let op, ik snap nog maar net wat van HTML.
ik ben 12.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als zelfs dertienjarige snotneuzen PHP kunnen waarom jij dan niet?
Iets minder dan 17,5k nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik best wel deze vakantie de 100k zou moeten kunnen halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |