Ruilen?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry je blijft developer, ik kan er niets aan doen.
Ik dus niet, dan maar geen eckte eckte fokker.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zijn fokkers, die fokken met vakantie.
Stadquote:Op maandag 11 juli 2011 02:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Woon je in de provincie- of in de stad Groningen?
Vakantiequote:
Ik wel. In een gebouw met echte mensen en hun gezichtsuitdrukkingen en alles. En dingen als het faillisement van Fulltillt Poker maken me dus bang om online te spelen. Site weg, geld weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, dat vertrouw ik dan weer niet...
You're doing it wrong.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vakantie
Leuke Franse meisjes bij het zwembad
FOK!
Afgesprokenquote:
Fokkers en vakantie: fokken, fokken, meet, fokken, fokken, fokken, fokken, meet, fokken, etc.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dus niet, dan maar geen eckte eckte fokker.
mijn ritme voor de komende 3 weken: werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fokkers en vakantie: fokken, fokken, meet, fokken, fokken, fokken, fokken, meet, fokken, etc.
quote:Op maandag 11 juli 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fokkers en vakantie: fokken, fokken, meet, fokken, fokken, fokken, fokken, meet, fokken, etc.
Waar is het Naatje_1 neuken in je schema?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn ritme voor de komende 3 weken: werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen-werken-fokken-slapen.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar is het Naatje_1 neuken in je schema?
Die is niet aanwezig.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar is het Naatje_1 neuken in je schema?
Alvast gefeliciteerd!quote:
Je hebt een lager postgemiddelde en een leven, dat kan gewoon niet bij een fokker. Geen echte fokker dusquote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Blij dat ik ook nog andere dingen buiten fok heb.(Al word de overlap wel steeds groter.
)
Ik zei al, dan maar geen eckte eckte fokker.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt een lager postgemiddelde en een leven, dat kan gewoon niet bij een fokker. Geen echte fokker dus
wees blij, heel blij.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Blij dat ik ook nog andere dingen buiten fok heb.(Al word de overlap wel steeds groter.
)
Als zelfs dertienjarige snotneuzen PHP kunnen waarom jij dan niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Let op, ik snap nog maar net wat van HTML.
ik ben 12.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als zelfs dertienjarige snotneuzen PHP kunnen waarom jij dan niet?
Iets minder dan 17,5k nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik best wel deze vakantie de 100k zou moeten kunnen halen...
Beter niet binnen 2 weken, dan kan ik er niet bij zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik best wel deze vakantie de 100k zou moeten kunnen halen...
Ik ging voor de 10kquote:Op maandag 11 juli 2011 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
22 augustusquote:
Ja, ik had dus gehoopt dat naatje dat voor mij zou doen, maar die is er dus niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
22 augustus
* Faux. verwacht nu dat er dan een verjaardagstopic wordt geopend
Geen behoefte aan ander contact. Alles wat ik met vrienden zou willen doen, kan ik niet doen met mijn irl vrienden. Ik ga naar festivals met fokkers, ik ga bieren met fokkers, ik heb een fokker als vriendin. Zonder FOK! was mijn leven pas sad denk ik, dan kwam ik echt nooit buitenquote:Op maandag 11 juli 2011 03:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Fok als enige semi-sociale contact hebben, Hoe sad.
Toen kon ik het ook al, dus jij ook. Begin maar met op deze site te kijken: http://php.netquote:
Dat moet op de dag zelf. Dan ben ik er niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik had dus gehoopt dat naatje dat voor mij zou doen, maar die is er dus niet.Geen verjaardagstopic voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |