quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:25 schreef naatje_1 het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/50 DEV
Je hoort erin te kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ben jij een neger?quote:
Ik heb het even voor je uitgezocht en jij bent geen neger.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, kijk eens in mijn Fobo want misschien kun je wel zien.
Ben jij dat, aan het wakeboarden?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, kijk eens in mijn Fobo want misschien kun je wel zien.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgezocht en jij bent geen neger.
Nice, ik wakeboard ookquote:Op maandag 11 juli 2011 03:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja man, ik kan wakeboarden.
Ik heb zelfs model gestaan voor wakeboard les site alles.
Geboren in de Oosterwei, grgrquote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een Marokkaan zijn of iets, wel behaarde benen en zo.
Jij bent negerin.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef monkyyy het volgende:
Als ik gereïncarneerd zou worden en ik mocht kiezen zou ik weer blank worden. Blank zijn is superchill.
Niet eens getint?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef monkyyy het volgende:
Als ik gereïncarneerd zou worden en ik mocht kiezen zou ik weer blank worden. Blank zijn is superchill.
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Trusten voor eenieder en tot de volgende ronde maar weer.
Wat raar, databasewachtwoorden en unstable software hoort gewoon voor iedereen open te zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 03:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in subforum 89 kan je niet komen nee
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:31 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ga er een eind aan breien voor vandaag.
Trusten voor eenieder en tot de volgende ronde maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |