Mag ik op alles haten?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:49 schreef naatje_1 het volgende:
Boven deze lijn werd gehaat op zoetermeer en alphen, onder deze lijn op lelystad
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Neequote:
18 euro? Is je bankrekening leeg?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fucking 18 euro kwijt aan een retourtje, das veel voor een 17-jarige die pas net werk heeft
JAWEL ANDERS HAAL IK JUF ERBIJquote:
Beter wordt #9 iets met Assen in te TTquote:Op maandag 11 juli 2011 03:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hey daar gaat mijn vader morgen naartoe.
ik heb pas 1 werkdag achter de rug.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
18 euro? Is je bankrekening leeg?
Ga meer werken danJe verdient een uurloon van 3.50 zeker?
En ik woon niet zo ver van zoetermeer dus hij haat ook op mij, ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef Dimens het volgende:
Feux is gewoon jaloers dat ik dicht bij Zomermeisje woon alles ik heb hem wel door.
Wel, laatst wel toen ging je weg uit een topic.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Jullie mogen op mij haten als jullie beslist ergens op moeten haten, ik heb een olifantenhuid, jullie woorden doen mij niets.
Niet weerquote:
Ik kan niet op jou haten.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
Jullie mogen op mij haten als jullie beslist ergens op moeten haten, ik heb een olifantenhuid, jullie woorden doen mij niets.
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:50 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 03:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel, laatst wel toen ging je weg uit een topic.
Je valt in herhaling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |