sletberry.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
ding ziet er niet meer uit gelukkig heb ik nog een blackberry ®
Je weet het niet. Misschien hebben ze wel drieduizend topics over mij, achter. Omdat ze me irritant vinden of weetikveelwat.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij krijgt geen perma ban, sowieso niet.
Nee. Gewoon neequote:Op maandag 11 juli 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je weet het niet. Misschien hebben ze wel drieduizend topics over mij, achter. Omdat ze me irritant vinden of weetikveelwat.
Dan maken we een petitiequote:Op maandag 11 juli 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je weet het niet. Misschien hebben ze wel drieduizend topics over mij, achter. Omdat ze me irritant vinden of weetikveelwat.
Iemand jou irritant vinden?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 11 juli 2011 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
had ik wel eens gezegt dat je een held bent?
Jij bent lief en schattig.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:
Omdat je niet terug in de tijd kunt.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef monkyyy het volgende:
Waarom kan niets sneller dan de snelheid van het licht?
Veul sneller, toen kwamen we moeilijk door de 3equote:Op maandag 11 juli 2011 01:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Volgens mij gaat de NB nog sneller dan gisteren
Omdat het dan onzichtbaar wordquote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef monkyyy het volgende:
Kan wel, gewoon lichtsnelheid en dan nog net iets harder rennenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef monkyyy het volgende:
gaan wel degelijk dingen sneller dan het licht.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef monkyyy het volgende:
Toen zat ik elders bier te drinken.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Veul sneller, toen kwamen we moeilijk door de 3e
aii no spang g hooggeleid tokquote:Op maandag 11 juli 2011 01:40 schreef napoleonfour het volgende:
nice frietkraam paas je ping ik hossel je hele pinglijst jwtz.
Deze manquote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan wel, gewoon lichtsnelheid en dan nog net iets harder rennen
Liefquote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef Dimens het volgende:
Poll: Omdatappel is?
• Lief
• Niet Lief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
welke klapmegeal heeft niet lief gestemd?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef Dimens het volgende:
• Lief
• Niet Lief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sukkel.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef Dimens het volgende:
• Lief
• Niet Lief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
:wquote:Op maandag 11 juli 2011 01:43 schreef vieze_freddie het volgende:
Je hebt gestemd op: Lief
Oke maar ik ga me accu is leeg
doei
Ik ga zijn IP opzoeken slaan alles.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
welke klapmegeal heeft niet lief gestemd?
Slaap lekker.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:43 schreef vieze_freddie het volgende:
doei
Kan wel, kijk maar naar Star Trek.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef monkyyy het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:42 schreef Dimens het volgende:
• Lief
• Niet Lief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:43 schreef vieze_freddie het volgende:
doei
Hoiquote:
Ja nee niet doen oke?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:46 schreef Omdatappel het volgende:
TAKE A LOOOOOK IN THE MIRROR AND CRYYY
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:46 schreef Dalando het volgende:
zegt MOOOOEEEE
zegt "Ja"
zegt TOK
zegt hohoho!
zegt ff pissen
zegt ...
Dat is toch gewoon echt niet grappig?quote:
Lord what you're doing to mequote:Op maandag 11 juli 2011 01:46 schreef Omdatappel het volgende:
het was niet grappig bedoelt, ik wou gewoon weten watquote:
Jij zoekt werkelijk alles op wat ik luister.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:47 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Lord what you're doing to me
I have spent all my years in believing you
But I just can't get no relief, Lord!
Somebody, somebody
Can anybody find me somebody to love?
call me a hipster aslong as you're a listenerquote:Op maandag 11 juli 2011 01:47 schreef napoleonfour het volgende:
even kijken op lnp voor poses voor op vakantiefotos zodat hipster level stijgt.
Alleen als het goede muziek is en queen isquote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij zoekt werkelijk alles op wat ik luister.
virusscanner :").quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:46 schreef Omdatappel het volgende:
kwam 50x onderwerp in voor, dan lees ik het gewoon niet.quote:
doei geen enge dromen he anders slaan hem zo hardquote:
hmm, ietwat kortzichtig maar we kunnen ermee door....quote:we hebben ook nog de voorbehoedsmiddelen. Vroeger, toen had je die niet. Als je toen dus met elkaar naar bed ging, dan kreeg je geheid een kind. Of een soa.
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫quote:Op maandag 11 juli 2011 01:53 schreef aight1 het volgende:
altijd lyrics in capslock anders niet krachtig
Als je verdrietig bent kan ik je wel troostenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom luister ik muziek van Glee en WAAROM word ik er verdrietig van?
Glee... de liedjes zijn leuk, maar het wordt alleen zo verpest door het bewerkte gedoequote:Op maandag 11 juli 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Glee is tof.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je verdrietig bent kan ik je wel troosten
quote:
Omdat sommige mensen niet kunnen zingen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Glee... de liedjes zijn leuk, maar het wordt alleen zo verpest door het bewerkte gedoe
True.quote:
DE PIJNquote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Glee... de liedjes zijn leuk, maar het wordt alleen zo verpest door het bewerkte gedoe
Allen mag je dat blijkbaar als mijn niet echt vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Omdat sommige mensen niet kunnen zingen.
[..]
True.
In Amerika kan iedereen zingen!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet kunnen zingen.
Pas hadden ze ook het lef om David Bowie te coveren. wat een faal was dat.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Allen mag je dat blijkbaar als mijn niet echt vinden.
Baas iddquote:
Ik denk dat ik die episode nog niet gezien heb.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:58 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Pas hadden ze ook het lef om David Bowie te coveren. wat een faal was dat.
Zingen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Amerika kan iedereen zingen!
...tenminste, dat denken ze
The Doors met Bowie verwarren.quote:
Of moet gewoon even zijn frustratie jegens vrouwen kwijt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die anti vrouwen topics maakt in KLB vindt jongens leuker dan meisjes.
Klopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die anti vrouwen topics maakt in KLB vindt jongens leuker dan meisjes.
Die is tofquote:
Moe man ik ben moe. 30 uur niet geslapen ditdatquote:
Boefjequote:
Ga dan slapen.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Moe man ik ben moe. 30 uur niet geslapen ditdat
Niet door mij hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef Omdatappel het volgende:
Hé, ik ben een meisje. Fuck, ik word gehaat.
Even zoeken.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is tof![]()
Ik heb 'm van Tone Damli op mijn iPod
Zometeenquote:
nog een paar uurtjes vrient.quote:
Nee hoor tuurlijk nietquote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef Omdatappel het volgende:
Hé, ik ben een meisje. Fuck, ik word gehaat.
Ik schreeuw dan altijd even in een kussen. 20 minuten lang gemene woorden typen lucht bij mij niet op...quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Of moet gewoon even zijn frustratie jegens vrouwen kwijt.
Hey, zoiets zei ik net ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik schreeuw dan altijd even in een kussen. 20 minuten lang gemene woorden typen lucht bij mij niet op...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Grab somebody sexy tell ‘em hey Give me everything tonight Give me everything tonight Give me everything tonight Give me everything tonight Excuse me But I might drink a little bit more than I should tonight And I might take you home with me if I could tonight And I think you should let me cause I look good tonight And we might not get tomorrow |
Iedereen heeft zijn eigen manier om ermee om te gaan. Echte mannen kroppen het op.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik schreeuw dan altijd even in een kussen. 20 minuten lang gemene woorden typen lucht bij mij niet op...
Of ik breek een toetsen bord in tweeën. Of gooi een muis tegen de muur stuk.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had 'm al gevonden, haha, dankje.quote:
aightaightaightieequote:
Succesquote:
Pics!quote:Op maandag 11 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of ik breek een toetsen bord in tweeën. Of gooi een muis tegen de muur stuk.![]()
Is dat wat, die 3ds? Grafisch dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef MajorTom. het volgende:
ben tegelijk zelda aan het spelen op 3ds
quote:Op maandag 11 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of ik breek een toetsen bord in tweeën. Of gooi een muis tegen de muur stuk.![]()
Ja best wel. Het is in ieder geval wel op alle fronten een vooruitgang op de DS (en PSP) zelfs als je het 3d effect niet gebruikt.quote:
Oke, even zoekenquote:
Ik ook niet eigenlijk. Die Sony 'vita' wel misschien. Ook al is het ene kutnaamquote:Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ziet er best wel leuk uit, maar ik hoef het niet.
'geheid', heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:53 schreef iBenny het volgende:
Naatje
[..]
hmm, ietwat kortzichtig maar we kunnen ermee door....
Ik ga hem wel eens ergens testen met 3D, als dat niet leuk is, haal ik wel een Vita.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja best wel. Het is in ieder geval wel op alle fronten een vooruitgang op de DS (en PSP) zelfs als je het 3d effect niet gebruikt.
En dat doe ik dan ook niet want binnen vijf minuten lig ik over de grond te rollen.
NGP?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Die Sony 'vita' wel misschien. Ook al is het ene kutnaam![]()
Wat was er mis met NGP?
Ik ben een neppe man.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen manier om ermee om te gaan. Echte mannen kroppen het op.
Met custom css?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:07 schreef Dimens het volgende:
Ik vind nog steeds vreemd die Moderator tag bij mijn naam
Hoeft ook niet, maar er was iemand die om dat topic vroeg en anders blijft men maar naar mijn visie vragen.quote:
WiiU klinkt pas mooi.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Testnaam van de nieuwe PSP. Next Generation Portable.
Klinkt veel beter dan 'vita'
Niet dat ik anti geloof ben hoor. Ieder zijn ding. Maar ik zit me daar toch alleen maar te ergeren.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar er was iemand die om dat topic vroeg en anders blijft men maar naar mijn visie vragen.
Nu moet ik huilenquote:
Maar heb je nou met custom css echt standaard mijn naam als html dingesquote:
Ja, tot ik het verwijder.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar heb je nou met custom css echt standaard mijn naam als html dinges
Ergeren?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dat ik anti geloof ben hoor. Ieder zijn ding. Maar ik zit me daar toch alleen maar te ergeren.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 | /*Dimens kleuren*/ .uid318475 a.username { color: #0042ff !important; } .uid318475 .post_time:before { content: "Moderator"; color: #0042ff; padding-right: 13px; } /*xSummergirlx kleuren*/ .uid305813 a.username { color: #ff6ed8 !important; } .uid305813 .post_time:before { content: "BFF liefde alles"; color: #ff6ed8; padding-right: 13px; } /*Omdatappel kleuren*/ .uid314273 a.username { color: #0042ff !important; } .uid314273 .post_time:before { content: "FOK! Zusje"; color: #0042ff; padding-right: 13px; } /*Oveanview kleuren*/ .uid303998 a.username { color: #0042ff !important; } .uid303998 .post_time:before { content: "Stoer doen met ze software"; color: #0042ff; padding-right: 13px; } /*Dalando kleuren*/ .uid298746 a.username { color: #0042ff !important; } .uid298746 .post_time:before { content: "HTML Held"; color: #0042ff; padding-right: 13px; } |
Baasquote:
RUN UNTIL THAT HOMEBOYquote:
WTF is deze?quote:
Mja mja, toch wil ik 'm wel hebben denk ik. ondanks het grote aantal games gericht op kinderen en huismoeders was de wii wel de enige console met exclusives die mij wisten te boeien. ps3 en 360 spellen komen voornamelijk ook op de pc uit.. op Halo na maar dat is troep.quote:
Hmmm.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben een neppe man.Ik toon emoties maar val niet op mannen
Bah zeg.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zo kijken alle japanners, behalve deze:
[ afbeelding ]
Hmmm.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zo kijken alle japanners, behalve deze:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 02:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel makkelijk ja, kan iedereen eigen tag geven alles.
Ja, kijk. Ik game serieus op de 360 en niet op de pc. Vandaar dat ik niet voor de Nintendo meuk ga zegmaarquote:Op maandag 11 juli 2011 02:12 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Mja mja, toch wil ik 'm wel hebben denk ik. ondanks het grote aantal games gericht op kinderen en huismoeders was de wii wel de enige console met exclusives die mij wisten te boeien. ps3 en 360 spellen komen voornamelijk ook op de pc uit.. op Halo na maar dat is troep.
Ik hou ook van jou.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
japie ik hou van je oh god ik kan deze emoties niet opkroppen help mij
Mwah, ergeren niet helemaal misschien. Vanuit mijn oogpunt vind ik het een beetje gek dat mensen zich zo in iets kunnen vinden, terwijl er geen bal van kloptquote:
100en keren heb ik deze geluisterd.quote:
Te bruin, te. En ook duidelijk hevig gefotowinkeltquote:
You dont have to come and confess, I gon find you, im gon find you.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.Deze emoties, ik wil ze niet.
Ahja, ok. Nouja, ik ben er om uit te leggen dat er wel een bal van klopt. Die taak heb ik mezelf een beetje gegeven.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ergeren niet helemaal misschien. Vanuit mijn oogpunt vind ik het een beetje gek dat mensen zich zo in iets kunnen vinden, terwijl er geen bal van klopt
Wederom mijn mening, val me niet aan.
Ik ben zelf katholiek opgevoed dus weet wel een klein beetje van hoeden en randen.
en kijk diequote:Op maandag 11 juli 2011 02:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Te bruin, te. En ook duidelijk hevig gefotowinkelt
Jep.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt toch eigenlijk uit een echt nieuwsbericht?
Niet eens normaal je tanden kunnen poetsenquote:Op maandag 11 juli 2011 02:16 schreef MajorTom. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk al die tandpasta dan he. moet ze niet schoonmaken?
quote:
Blijft mooi.quote:
So you can run and tell that, run and tell that, homeboy!quote:Op maandag 11 juli 2011 02:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
You dont have to come and confess, I gon find you, im gon find you.
Begin er bij mij maar niet aan. Ik ben katholiek opgevoed en weet hoe de bijbel in elkaar steekt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ahja, ok. Nouja, ik ben er om uit te leggen dat er wel een bal van klopt. Die taak heb ik mezelf een beetje gegeven.
Vrouwen.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet eens normaal je tanden kunnen poetsen
Ik zing mee in mijn hoofd terwijl de autotune en beat er niet bij zitquote:
Die gozer praat al halfzingend man.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zing mee in mijn hoofd terwijl de autotune en beat er niet bij zit
Je bent zo leuk als je boos bentquote:
Then still man, then still.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die gozer praat al halfzingend man.
Uitzonderingquote:
Dit was mijn muis een jaartje terug toen ik even gefrustreerd was.quote:
RIPquote:Op maandag 11 juli 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit was mijn muis een jaartje terug toen ik even gefrustreerd was.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zoek nog pics van mijn geknakte toetsenbord (Over de knie en knak!)
Verloren met de pokers?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf... herriner mij eraan jou nooit boos te maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja toch.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nice. Die kop van mijn UI op die screenshot.
Oranjequote:Op maandag 11 juli 2011 02:18 schreef Dimens het volgende:
Als jullie ander kleurtje willen gewoon zeggen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekkie.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |