Als je verdrietig bent kan ik je wel troostenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom luister ik muziek van Glee en WAAROM word ik er verdrietig van?
Glee... de liedjes zijn leuk, maar het wordt alleen zo verpest door het bewerkte gedoequote:Op maandag 11 juli 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Glee is tof.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je verdrietig bent kan ik je wel troosten
quote:

Omdat sommige mensen niet kunnen zingen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Glee... de liedjes zijn leuk, maar het wordt alleen zo verpest door het bewerkte gedoe
True.quote:
DE PIJNquote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Glee... de liedjes zijn leuk, maar het wordt alleen zo verpest door het bewerkte gedoe
Allen mag je dat blijkbaar als mijn niet echt vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Omdat sommige mensen niet kunnen zingen.
[..]
True.
In Amerika kan iedereen zingen!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet kunnen zingen.
Pas hadden ze ook het lef om David Bowie te coveren. wat een faal was dat.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Allen mag je dat blijkbaar als mijn niet echt vinden.
Baas iddquote:
Ik denk dat ik die episode nog niet gezien heb.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:58 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Pas hadden ze ook het lef om David Bowie te coveren. wat een faal was dat.
Zingen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Amerika kan iedereen zingen!
...tenminste, dat denken ze
The Doors met Bowie verwarren.quote:
Of moet gewoon even zijn frustratie jegens vrouwen kwijt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die anti vrouwen topics maakt in KLB vindt jongens leuker dan meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |