Ik ook niet eigenlijk. Die Sony 'vita' wel misschien. Ook al is het ene kutnaamquote:Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ziet er best wel leuk uit, maar ik hoef het niet.
'geheid', heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:53 schreef iBenny het volgende:
Naatje
[..]
hmm, ietwat kortzichtig maar we kunnen ermee door....
Ik ga hem wel eens ergens testen met 3D, als dat niet leuk is, haal ik wel een Vita.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja best wel. Het is in ieder geval wel op alle fronten een vooruitgang op de DS (en PSP) zelfs als je het 3d effect niet gebruikt.
En dat doe ik dan ook niet want binnen vijf minuten lig ik over de grond te rollen.
NGP?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Die Sony 'vita' wel misschien. Ook al is het ene kutnaam![]()
Wat was er mis met NGP?
Ik ben een neppe man.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen manier om ermee om te gaan. Echte mannen kroppen het op.
Met custom css?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:07 schreef Dimens het volgende:
Ik vind nog steeds vreemd die Moderator tag bij mijn naam
Hoeft ook niet, maar er was iemand die om dat topic vroeg en anders blijft men maar naar mijn visie vragen.quote:
WiiU klinkt pas mooi.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Testnaam van de nieuwe PSP. Next Generation Portable.
Klinkt veel beter dan 'vita'
Niet dat ik anti geloof ben hoor. Ieder zijn ding. Maar ik zit me daar toch alleen maar te ergeren.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar er was iemand die om dat topic vroeg en anders blijft men maar naar mijn visie vragen.
Nu moet ik huilenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |