Klopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die anti vrouwen topics maakt in KLB vindt jongens leuker dan meisjes.
Die is tofquote:
Moe man ik ben moe. 30 uur niet geslapen ditdatquote:
Boefjequote:
Ga dan slapen.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Moe man ik ben moe. 30 uur niet geslapen ditdat
Niet door mij hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef Omdatappel het volgende:
Hé, ik ben een meisje. Fuck, ik word gehaat.
Even zoeken.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is tof![]()
Ik heb 'm van Tone Damli op mijn iPod
Zometeenquote:
nog een paar uurtjes vrient.quote:
Nee hoor tuurlijk nietquote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef Omdatappel het volgende:
Hé, ik ben een meisje. Fuck, ik word gehaat.
Ik schreeuw dan altijd even in een kussen. 20 minuten lang gemene woorden typen lucht bij mij niet op...quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Of moet gewoon even zijn frustratie jegens vrouwen kwijt.
Hey, zoiets zei ik net ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik schreeuw dan altijd even in een kussen. 20 minuten lang gemene woorden typen lucht bij mij niet op...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Grab somebody sexy tell ‘em hey Give me everything tonight Give me everything tonight Give me everything tonight Give me everything tonight Excuse me But I might drink a little bit more than I should tonight And I might take you home with me if I could tonight And I think you should let me cause I look good tonight And we might not get tomorrow |
Iedereen heeft zijn eigen manier om ermee om te gaan. Echte mannen kroppen het op.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik schreeuw dan altijd even in een kussen. 20 minuten lang gemene woorden typen lucht bij mij niet op...
Of ik breek een toetsen bord in tweeën. Of gooi een muis tegen de muur stuk.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had 'm al gevonden, haha, dankje.quote:
aightaightaightieequote:
Succesquote:
Pics!quote:Op maandag 11 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of ik breek een toetsen bord in tweeën. Of gooi een muis tegen de muur stuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |