Ja, kijk. Ik game serieus op de 360 en niet op de pc. Vandaar dat ik niet voor de Nintendo meuk ga zegmaarquote:Op maandag 11 juli 2011 02:12 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Mja mja, toch wil ik 'm wel hebben denk ik. ondanks het grote aantal games gericht op kinderen en huismoeders was de wii wel de enige console met exclusives die mij wisten te boeien. ps3 en 360 spellen komen voornamelijk ook op de pc uit.. op Halo na maar dat is troep.
Ik hou ook van jou.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
japie ik hou van je oh god ik kan deze emoties niet opkroppen help mij
Mwah, ergeren niet helemaal misschien. Vanuit mijn oogpunt vind ik het een beetje gek dat mensen zich zo in iets kunnen vinden, terwijl er geen bal van kloptquote:
100en keren heb ik deze geluisterd.quote:
Te bruin, te. En ook duidelijk hevig gefotowinkeltquote:
You dont have to come and confess, I gon find you, im gon find you.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.Deze emoties, ik wil ze niet.
Ahja, ok. Nouja, ik ben er om uit te leggen dat er wel een bal van klopt. Die taak heb ik mezelf een beetje gegeven.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ergeren niet helemaal misschien. Vanuit mijn oogpunt vind ik het een beetje gek dat mensen zich zo in iets kunnen vinden, terwijl er geen bal van klopt
Wederom mijn mening, val me niet aan.
Ik ben zelf katholiek opgevoed dus weet wel een klein beetje van hoeden en randen.
en kijk diequote:Op maandag 11 juli 2011 02:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Te bruin, te. En ook duidelijk hevig gefotowinkelt
Jep.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt toch eigenlijk uit een echt nieuwsbericht?
Niet eens normaal je tanden kunnen poetsenquote:Op maandag 11 juli 2011 02:16 schreef MajorTom. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk al die tandpasta dan he. moet ze niet schoonmaken?
quote:
Blijft mooi.quote:
So you can run and tell that, run and tell that, homeboy!quote:Op maandag 11 juli 2011 02:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
You dont have to come and confess, I gon find you, im gon find you.
Begin er bij mij maar niet aan. Ik ben katholiek opgevoed en weet hoe de bijbel in elkaar steekt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ahja, ok. Nouja, ik ben er om uit te leggen dat er wel een bal van klopt. Die taak heb ik mezelf een beetje gegeven.
Vrouwen.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet eens normaal je tanden kunnen poetsen
Ik zing mee in mijn hoofd terwijl de autotune en beat er niet bij zitquote:
Die gozer praat al halfzingend man.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zing mee in mijn hoofd terwijl de autotune en beat er niet bij zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |