sepo en tripoquote:
Ik vond dit altijd wel grappig:quote:Op zondag 10 juli 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja dank je voor de reminder..... dat weet ik nog wel
ik ben wel snel maar mijn muis nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd wel grappig:
Lol, geen lapo en fipo Kokkie. Muis is sneller dan snel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd wel grappig:
Lol, geen lapo en fipo Kokkie. Muis is sneller dan snel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben wel snel maar mijn muis niet
hmmmm... zie nu nog reclame hoorquote:
quote:
kijk wel uit, die tijd heb ik gehadquote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga jij ook de wereld op z'n kop zetten omdat je vakantie hebt
Lol! Je hapt wel lekker nu.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben wel snel maar mijn muis niet
Net als Sloan Poa!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje ja, die was al weer helemaal weggezakt in ML
![]()
en 't was nog wel zo'n 'staande' uitdrukking "Tiet veur 'un pafke"
Nee hoor, zal het beschaafd houden.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga jij ook de wereld op z'n kop zetten omdat je vakantie hebt
kleine correctie danquote:Op zondag 10 juli 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk wel uit, die tijd heb ik gehad
't is een kok hè, die hapt in bijna allesquote:
verhip ja...... wat zakken die dingen toch snel weg hè, ik moet vaker in MLN lurkenquote:[..]
Net als Sloan Poa!![]()
quote:[..]
Nee hoor, zal het beschaafd houden.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een vrijwilligersbaan bij Fenneke en Sharon. Ik ga de site van hun stichting ( http://www.survivorsinneed.com ) vertalen in het Spaans.
oh ja, is ook zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is een kok hè, die hapt in bijna alles
Lol, was ook wel echt grappig, net als toen met Yvonnen van Gennip, Goud he!quote:verhip ja...... wat zakken die dingen toch snel weg hè, ik moet vaker in MLN lurken
[..]
Nee geen ban. Zoon was hier op vakantie, dus had wel ff wat anders te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
LS..... alweer een tijdje niet gezien..... hoop dat je op vakantie bent geweest en niet wéér een ban had opgelopen
Oh hi!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een vrijwilligersbaan bij Fenneke en Sharon. Ik ga de site van hun stichting ( http://www.survivorsinneed.com ) vertalen in het Spaans.
Linkje werkt niet.... url tag is niet in orde... Maar weet waar je het over hebt.... zag 't in NWSquote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oh ja, is ook zo.(Sorry kokkie...
![]()
)
[..]
Lol, was ook wel echt grappig, net als toen met Yvonnen van Gennip, Goud he!
Trouwens even van een andere orde: http://www.gelderlander.n(...)90/Meisje-gepakt-na-'laffe-straatroof'.ece
Gelukkig dat dit nu afgehandeld kan worden.
Oh maar dat was ook wel fijn dan toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee geen ban. Zoon was hier op vakantie, dus had wel ff wat anders te doen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee geen ban. Zoon was hier op vakantie, dus had wel ff wat anders te doen.
Deze dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Linkje werkt niet.... url tag is niet in orde... Maar weet waar je het over hebt.... zag 't in NWStriest
Ja, was een supervakantie. Ik moest nieuwe tuinhek hebben. En zoon (15) zou het wel ff doen. Ik mocht ook helpen, planken vasthouden in waterpas. Boor en schroefwerk mocht ik me niet mee bemoeien, hahahaquote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh maar dat was ook wel fijn dan toch?WB.
Dat is leuk..... en staat het tuinhek nu recht en stevig ?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, was een supervakantie. Ik moest nieuwe tuinhek hebben. En zoon (15) zou het wel ff doen. Ik mocht ook helpen, planken vasthouden in waterpas. Boor en schroefwerk mocht ik me niet mee bemoeien, hahaha
Oh fantastisch, zie je al staan, kon je je bedwingen?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, was een supervakantie. Ik moest nieuwe tuinhek hebben. En zoon (15) zou het wel ff doen. Ik mocht ook helpen, planken vasthouden in waterpas. Boor en schroefwerk mocht ik me niet mee bemoeien, hahaha
Ja is de mooiste tuinomheining die er in de buurt staat, maar dan is mijn ventje ook een alleskunner he?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is leuk..... en staat het tuinhek nu recht en stevig ?
Stuur hem dit nummer maar eens dan:quote:Op zondag 10 juli 2011 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja is de mooiste tuinomheining die er in de buurt staat, maar dan is mijn ventje ook een alleskunner he?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja is de mooiste tuinomheining die er in de buurt staat, maar dan is mijn ventje ook een alleskunner he?
Het is een echte eigenwijze puber. Maar dat zal me aan mijn bibs oxideren.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh fantastisch, zie je al staan, kon je je bedwingen?Klinkt als een leuke jongen.
Lol! Dat is wel stoer idd, dan mag hij ook wel een beetje eigenwijs zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is een echte eigenwijze puber. Maar dat zal me aan mijn bibs oxideren.
Thuis heeft hij het wel redelijk zwaar met studie en sport, dus hij was er nu ff lekker tussenuit.
Hij zit in Spanje op een basketbalacademie. En is met pasen uitgeroepen als beste jeugdspeler van Spanje.
Die gek sprong uit staande positie zo over het tuinhek van 1.20.
Dan voel je je af en toe wel oud, als je ziet hoe je vroeger zelf was en nu amper kan bewegen, hahaha
Weet je wat hij veel luistert?quote:
Oh die heb ik gezien ja, die jongens zijn echt goed, hebben ze nu een album dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat hij veel luistert?
Die vindt hij beter dan het origineel
Je mag dus trots zijn op hèmquote:Op zondag 10 juli 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is een echte eigenwijze puber. Maar dat zal me aan mijn bibs oxideren.
Thuis heeft hij het wel redelijk zwaar met studie en sport, dus hij was er nu ff lekker tussenuit.
Hij zit in Spanje op een basketbalacademie. En is met pasen uitgeroepen als beste jeugdspeler van Spanje.
Die gek sprong uit staande positie zo over het tuinhek van 1.20.
Dan voel je je af en toe wel oud, als je ziet hoe je vroeger zelf was en nu amper kan bewegen, hahaha
Geen idee, hij kwam daar vorige week mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh die heb ik gezien ja, die jongens zijn echt goed, hebben ze nu een album dan?
Die jongens waren verdraaid goedquote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat hij veel luistert?
Die vindt hij beter dan het origineel
Grappig dat hij in Spanje Nederlandse talentenjachten volgt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen idee, hij kwam daar vorige week mee.
Was ze alweer vergeten haha
Was vorig jaar dat ik hem weer zag na 7 jaar dat dat liedje erop was.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die jongens waren verdraaid goeden mooi nummer
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
hallo,
ben een heel klein beetje? dronkenvandaag naar het festival van het Levenslied in Den Bosch geweest. Had niet zo heel veel zin om te gaan, manlief wel, dus toch maar mee.
En wat dan vaak gebeurt, wordt het gewoon hardstikke leuk. veel gelachen en nu ff snel hallo zeggen tegen jullie, voordat ik verstandig mijn bedje op ga zoeken.![]()
Jullie ook een leuke dag gehad??
Hey hoi!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
hallo,
ben een heel klein beetje? dronkenvandaag naar het festival van het Levenslied in Den Bosch geweest. Had niet zo heel veel zin om te gaan, manlief wel, dus toch maar mee.
En wat dan vaak gebeurt, wordt het gewoon hardstikke leuk. veel gelachen en nu ff snel hallo zeggen tegen jullie, voordat ik verstandig mijn bedje op ga zoeken.![]()
pa en zoon, wat liefquote:Op zondag 10 juli 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was vorig jaar dat ik hem weer zag na 7 jaar dat dat liedje erop was.
En we schoten beiden een beetje vol.
Oh...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was vorig jaar dat ik hem weer zag na 7 jaar dat dat liedje erop was.
En we schoten beiden een beetje vol.
ook gezellig tochquote:Op zondag 10 juli 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje
![]()
Jij hebt dus net als Ceetje de wereld op zijn kop gezet![]()
Ach leuke dag...... bij moeders geweest, zaterdagpoets gedaan een normale zondag
ik zeg een woord *plop*quote:Op zondag 10 juli 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
hallo,
quote:
Nu nog mooier. We hadden altijd al (zoals in de leeuwenkoning) de Grote Beer. iedere nacht ff knipogen. Maar heb je weinig aan met bewolking.quote:
Haha, hij heeft zijn stempel gezet?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu nog mooier. We hadden altijd al (zoals in de leeuwenkoning) de Grote Beer. iedere nacht ff knipogen. Maar heb je weinig aan met bewolking.
Nu heb ik een gesigneerde tuinhek die we samen hebben gemaakt.
Iedere dag als ik gordijnen open doe zie ik die.
footootje alsjeblieftquote:Op zondag 10 juli 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu nog mooier. We hadden altijd al (zoals in de leeuwenkoning) de Grote Beer. iedere nacht ff knipogen. Maar heb je weinig aan met bewolking.
Nu heb ik een gesigneerde tuinhek die we samen hebben gemaakt.
Iedere dag als ik gordijnen open doe zie ik die.
quote:
slaapdag morgenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Slaap lekker Kokkie! Hopelijk is de TDF morgen nog spannender!![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
truste
papa
muisje zit nog ff te kleppen in [ABO]
quote:
Trustequote:Op zondag 10 juli 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten kokje... vertel je morgen wel
Ik zal hem morgen ff vragen de foto's door te mailen. Dus die houd je tegoed.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen ff vragen de foto's door te mailen. Dus die houd je tegoed.
En nu ga ik poging doen om te slapen. Ben al iets van 72 uur wakker.
Hoi! en doei! hahahquote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef kahaarin het volgende:
Hi en doei, verjaardagsfeestje vanavond!![]()
Misschien tot straks.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef jesje1982 het volgende:
Lekker rustig hier vanavond iedereen van de vakantie aan het genieten?
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef kahaarin het volgende:
Hi en doei, verjaardagsfeestje vanavond!![]()
Misschien tot straks.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jesje
![]()
klussen hè, alleen maar 's avonds vakantie
Heb wat wateroverlast gehad, moet dus weer wat oppoetsen alhierquote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
muisje! wat ben je aan het klussen?
Aiquote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb wat wateroverlast gehad, moet dus weer wat oppoetsen alhier
Ik ga vooral lekker niksen...heul belangrijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
Jij bent ook aan het aftellen hè, ga je nog leuke dingen doen (behalve die paar daagjes weg bedoel ik)
heb ik ook de eerste week gedaan hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ik ga vooral lekker niksen...heul belangrijk!
dat is minder, ziekjes moeten we niet hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik ook de eerste week gedaan hoormaar was ook een beetje ziekjes
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:29 schreef jesje1982 het volgende:
k gaat ff lekker op de bank hangen fijne avond verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Wie heeft er stress in de rehabquote:
Ow jij hebt ook al moeite met het hoge post tempo bij te houdenquote:
Wil je nu zeggen : beetje vermaakt vandaag ! (als in je hebt 't over jezelf)quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Heb weer een hoop gedaan. Vloertje is weer schoon, badkamer is weer gedaan, kappertje geweest, En PC heeft spontaan weer netwerkverbinding, nieuwe batterij in pc gezet. plantjes onder de douche gezet
blijkbaar. Gaf bij opstarten system battery lowquote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werkt jouw PC op batterijen
![]()
druk hoor voor een rust dag
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
moest nog achter beetje vermaakt vansdaag
oh ja strijken heb ik ook nog gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
eerste dagje dat ik mij weer behoorlijk goed voel![]()
was weggestreken, vensterbanken in de huiskamer weer gemonteerd, alles in de gang van de muren afgehaald, en de gang is nu klaar om de grote opfrisbeurt te krijgen, en zelfs een deel van mijn ramen gelapt
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh ja strijken heb ik ook nog gedaan![]()
heb je meteen uitgeprobeerd dusquote:ook nog een nieuwe contactgrill aangeschaft in het centrum. Vandaar laat hier. boete moeten doen,
quote:
dat ja, als je niet lekker bent heb je er ook geen zin in. Vandaar dat ik ook zo ver achter liep met huishoudenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu kan ik tenminste echt aan de slag gaan met alle dingen die ik gepland had te doen deze weken
Maar aan het tempo te zien waarin jij je todos afhandeld voel je je ook weer lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja, als je niet lekker bent heb je er ook geen zin in. Vandaar dat ik ook zo ver achter liep met huishouden
Voel me redelijk tot goed op het moment. Is nog niet helemaal zoals het moet zijn, maar kan ermee doorquote:Op maandag 11 juli 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar aan het tempo te zien waarin jij je todos afhandeld voel je je ook weer lekker![]()
Ach joh, het huishouden heeft hier bij mij van ongeveer maart vorig jaar tot maart dit jaar praktisch stil gelegen. Ben allang blij dat ik het (met uitzondering van de studeerkamer) weer onder controle heb
Als je dan morgen maar niet weer voor pampus ligt. Heb ik meestal wel na die daagjes dat ik als speedy er vandoor kan gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voel me redelijk tot goed op het moment. Is nog niet helemaal zoals het moet zijn, maar kan ermee door
was ook niet van plan om veel te doen morgen. Moeders komt morgen koffie drinken, en daarna TDFquote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je dan morgen maar niet weer voor pampus ligt. Heb ik meestal wel na die daagjes dat ik als speedy er vandoor kan gaan.
(maar goed dat zie ik dan morgen wel weer)
IE gebruik ik alleen nog maar voor mijn werk (is de enige die de admintools van mijn webportal aankan). FF vindt ik erg traag......quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
Krijg goffer de schijt van IE en fok. datbgaat echt niet samen. regelmatig vastlopers. FF er af gegooid, bleek een fout in te zitten mozsqlite3.dll ontbrak. En chrome en fok gaat ook niet zoals het hoort
Geeft toch niet, lekker toch een rustdagjequote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
wat zijn jullie druk geweest vandaag. Ik heb niet zoveel huishoudelijke arbeid verricht vandaag
Is soms nodig he. Krijg je als je lang spaart. Ben ook nog niet klaar. to do list heeft nog 6 puntenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
wat zijn jullie druk geweest vandaag. Ik heb niet zoveel huishoudelijke arbeid verricht vandaag
heb er drie hier in de buurt gebeld. Uiteindelijk via de website de verkoopadressen in Amsterdam opgezocht.... 3x groothandel en een echte kaaswinkelquote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
Een beetje kaaswinkel heeft wel reijpenaar lijkt me
daarom bloos ik er ook van. Mijn to do list heeft nog wel wat meer puntenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Is soms nodig he. Krijg je als je lang spaart. Ben ook nog niet klaar. to do list heeft nog 6 punten
Verbaasd me een beetje. hebt ze in alle vormen en maten. Ik koop ze voor de zaak in blokken van drie kilo. Er zijn ook rondequote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb er drie hier in de buurt gebeld. Uiteindelijk via de website de verkoopadressen in Amsterdam opgezocht.... 3x groothandel en een echte kaaswinkel![]()
Is blijkbaar een exclusief kaasje
ik begin niet eens aan een to do list.... die is dan zo lang dat ik al ontmoedigd raak voor ik er aan beginquote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom bloos ik er ook van. Mijn to do list heeft nog wel wat meer punten![]()
quote:Ben wel weer wezen wandelen met mijn zwager en neefje, elke maandag proberen we een paar kilometer te wandelen in de natuur. Conditie opbouwen
Koop je zeker bij de groothandelquote:Op maandag 11 juli 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Verbaasd me een beetje. hebt ze in alle vormen en maten. Ik koop ze voor de zaak in blokken van drie kilo. Er zijn ook ronde
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
Arnhem id ook 1 groothandel en een kaaswinkel
Ja, dus zoals ik zei een exclusief stukje kaasquote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
uiteraard. Denk dat ze het merk vooral in de Horeca willen houden
verbaasde me. gebruik die kaas al jaren. Zal daarom wel een vanzelfsprekendheid geworden zijn.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik begin niet eens aan een to do list.... die is dan zo lang dat ik al ontmoedigd raak voor ik er aan begin
[..]
en gewoon elke dag een half uurtje een blokje om lopen is ook al goed hoor
in die zin wel ja. Maar ken exclusiever kazenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dus zoals ik zei een exclusief stukje kaas
Tja..... genoeg producten denk ik die jij al jaren gebruikt die maar voor de thuislekkerbekkies niet zo makkelijk te krijgen zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
verbaasde me. gebruik die kaas al jaren. Zal daarom wel een vanzelfsprekendheid geworden zijn.
Denk dan dat die kaaswinkel alleen stukjes van 250gr heeft
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben een tijdje geleden al begonnen 1x per dag een rondje met Gradje te lopen. Scheelt voor mijn man ook weer een rondje(vóór zijn werk). Was daar lange tijd te zenuwachtig voor, altijd bang dat andere honden hem iets zouden doen. Gedraag me nu zelf rustiger, zodat het weer leuk is de hond uit te laten
heb een periode gehad dat ik 2 kg in de week wegsnoeptequote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja..... genoeg producten denk ik die jij al jaren gebruikt die maar voor de thuislekkerbekkies niet zo makkelijk te krijgen zijn
250g is genoeg voor mij hoor om mee te beginnen..... via de webwinkel kan ik voor veul euries een 1/32e kopen, is geloof ik zo'n 800-900 gram..... doe ik dan ook wél erg lang mee (en ik ben echt wel gek op kaas hoor)
Noem ze nog maar ff nietquote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
in die zin wel ja. Maar ken exclusiever kazen
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is dus al een hele overwinning op jezelf en vooruitgang. En als je er nu weer van kan genieten is het ook wel weer ontspannend denk ik
Zou bijna willen zeggen je mag de mijne wel voor een paar daagjes lenen want ik rij er bijna nooit in, maar uitgerekend deze week heb ik wat ritjes naar de bouwmarkt in de planning staan.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
Ben trouwens mijn autootje alweer voor een paar dagen kwijt. De auto van mijn zoon is definitief afgekeurd. Hij moet een andere kopen, dus voor de komende 4 dagen zit Kaatje weer zonderhij heeft er al meer in gereden, dan ik zelf
oei, dat is wel heel veel..... 800g lukte welquote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een periode gehad dat ik 2 kg in de week wegsnoepte
ik vond 1,5 pond van mijn man al veel. Momenteel weer niet, maar er zijn tijden van welquote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een periode gehad dat ik 2 kg in de week wegsnoepte
och, je weet, ik heb hem niet echt nodig. Is meer voor het plezier en gemak bij slecht weer, of slechte knie. vind het meer zielig voor hem dat hij voortijdig een andere auto moet kopen. Ken zijn financiële situatie natuurlijk nietquote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou bijna willen zeggen je mag de mijne wel voor een paar daagjes lenen want ik rij er bijna nooit in, maar uitgerekend deze week heb ik wat ritjes naar de bouwmarkt in de planning staan.
Doe ik nu ook niet meer hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei, dat is wel heel veel..... 800g lukte welen daarnaast nog zo'n 1200 g worst
ik ken de kaas en het apparaatje nietquote:Op maandag 11 juli 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die kaas zijn ook leuke apparaatjes te koop om kaas op een leuke manier te presenteren
[ afbeelding ]
Zelfs op 't plaatje ziet ie er lekker overjarig uitquote:
quote:Voor die kaas zijn ook leuke apparaatjes te koop om kaas op een leuke manier te presenteren
[ afbeelding ]
is ook niet zo goed voor de cholestorol toch?quote:
ik ook niet meer ...... niet goed voor mijn bloeddrukquote:
dat dusquote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is ook niet zo goed voor de cholestorol toch?
kaas valt wel mee, is vooral zout....quote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is ook niet zo goed voor de cholestorol toch?
dat dusquote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook niet meer ...... niet goed voor mijn bloeddruk
als er bij mij in huis een muis rondloopt, zet ik zo'n ding toch echt wel neer, of......van die mooi hardroze korrelsquote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs op 't plaatje ziet ie er lekker overjarig uit
[..]
doe maar niet ziet er uit als een muisjes martelapparatus
owh, dacht dat kaas ook slecht was. Dat daarom die magere kazen er zijn, tegenwoordigquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kaas valt wel mee, is vooral zout....![]()
Worst daar en tegen (vooral die droge soorten) is niet zo best voor je cholestorol
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als er bij mij in huis een muis rondloopt, zet ik zo'n ding toch echt wel neer, of......van die mooi hardroze korrels![]()
dat lijkt mij ook. Maar.....als je Herman den Blijker ziet.......................quote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
als je voor beide medicijnen slikt, en kok bent, kijk je thuis wel een beetje uit
wat is slechte het gaat om alle dierlijke vetten. Daar zijn dan ook weer slechte en minder slechte bijquote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
owh, dacht dat kaas ook slecht was. Dat daarom die magere kazen er zijn, tegenwoordig
cholesterol en bloeddruk heeft niks met omvang te makenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook. Maar.....als je Herman den Blijker ziet.......................vraag ik me af hoe goed hij uitkijkt
wij hebben een papegaai en een Jack Russell die gek op katten(jagen) isquote:
Kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
als je voor beide medicijnen slikt, en kok bent, kijk je thuis wel een beetje uit
dat weet ik, heb het meer over het altijd eten van hem...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
cholesterol en bloeddruk heeft niks met omvang te maken
dat gelukkig niet, maar wordt wel ieder jaar getestquote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij iets bij voorstellen![]()
Zou veel vervelender zijn als je ook een probleem met je bloedsuiker had
Eh, dat hoort toch een kok ook te doenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat weet ik, heb het meer over het altijd eten van hem...
doe ik ook, maar in zo'n programma wordt het wel uitvergrootquote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat weet ik, heb het meer over het altijd eten van hem...
Bij alle 40+ ers volgens mij hoor (als je toch al in het circuit zit).... Is bij mij twee maanden terug nog gecontroleerd en was nu weer aangekruist op het papiertjequote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat gelukkig niet, maar wordt wel ieder jaar getest
bij mij al 10 jaar ieder jaar, daarvoor om het jaar. Alles preventief ivm nierenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij alle 40+ ers volgens mij hoor (als je toch al in het circuit zit).... Is bij mij twee maanden terug nog gecontroleerd en was nu weer aangekruist op het papiertje
en hoezo 40+ ben pas 14quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij alle 40+ ers volgens mij hoor (als je toch al in het circuit zit).... Is bij mij twee maanden terug nog gecontroleerd en was nu weer aangekruist op het papiertje
hmmm.... jij hebt dus ook niet vooraan gestaan toen ze de goeie onderdelen voor je lichaam uitdeeldenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij al 10 jaar ieder jaar, daarvoor om het jaar. Alles preventief ivm nieren
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, dat hoort toch een kok ook te doenProeven..... proeven..... proeven....
dat proeven snap ik, natuurlijk wel, maar Herman eet gewoon graag en het zal voor de programma's natuurlijk ook wel aangedikt worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe ik ook, maar in zo'n programma wordt het wel uitvergroot
ben een lopende kraakwagen. Ben verwekt in het hoogseizoen van de plante en bollen toen mijn ouders 18 uur per dag werktequote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm.... jij hebt dus ook niet vooraan gestaan toen ze de goeie onderdelen voor je lichaam uitdeelden
En op tv lijk je altijd dikker dan je in werkelijkheid bentquote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dat proeven snap ik, natuurlijk wel, maar Herman eet gewoon graag en het zal voor de programma's natuurlijk ook wel aangedikt worden.
Maar denk dat Herman gewoon een echte lekkerbek is
dat is een ding dat zeker is, maar dat ben ik ook. Heb er ook ongeveer zo uit gezienquote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dat proeven snap ik, natuurlijk wel, maar Herman eet gewoon graag en het zal voor de programma's natuurlijk ook wel aangedikt worden.
Maar denk dat Herman gewoon een echte lekkerbek is
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben een lopende kraakwagen. Ben verwekt in het hoogseizoen van de plante en bollen toen mijn ouders 18 uur per dag werkte![]()
Wat dat betreft ben ik blij dat ik alleen woon, dan hoef ik niet gezellig aan tafel te eten. Ben nu vaak te lui om te koken op mijn vrije dagen en eet dus niet veel als ik thuis benquote:Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is een ding dat zeker is, maar dat ben ik ook. Heb er ook ongeveer zo uit gezien
en nu?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is een ding dat zeker is, maar dat ben ik ook. Heb er ook ongeveer zo uit gezien
Hmmm, maar veel breng/afhaal/kant-en-klaarmaaltijden zijn dus wél weer te zout en ongezond. Of eet je gewoon bijna nìet als je thuis bent. Is ook niet gezond hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik alleen woon, dan hoef ik niet gezellig aan tafel te eten. Ben nu vaak te lui om te koken op mijn vrije dagen en eet dus niet veel als ik thuis ben
de markt he, Toen ik met pa meeging naar de markt begonnen we om 0300 met de wagen laaien en waren 's avonds om 19.00 thuis. dan moest de wagen nog gelost worden. waren we om 2000 klaar. Was wel alleen op zaterdag een lange marktdag, maar gebeurde doordeweeks ook regelmatig dat hij pas om 2200 terug was van de grossier nadat 's morgens markt was geweestquote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
18 uur per dag
............sjips en ik vind jouw 12+ dagen al niet normaal.........
Zoveel uur werkte mijn pa niet hoorzelfs niet toen ie nog in de bakkerij stond
afhaal doe ik zelden of nooit. niet lekker, te duur, te lang wachten. sneetje brood met pindakaas is heerlijk en voedzaamquote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, maar veel breng/afhaal/kant-en-klaarmaaltijden zijn dus wél weer te zout en ongezond. Of eet je gewoon bijna nìet als je thuis bent. Is ook niet gezond hoor
ik vind ook dat dat moet kunnen, bovendien een lekkere verse witte boterham met pindakaas met suiker,quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
afhaal doe ik zelden of nooit. niet lekker, te duur, te lang wachten. sneetje brood met pindakaas is heerlijk en voedzaamKrijg 5 dagen in de week voldoende voedzame en gezonde dingen binnen, dus die twee dagen kunnen dan wel
Nu begrijp ik ook waarom jij vindt dat ik weer of geen weer naar de markt moet voor mijn boodschapjes.....quote:Op maandag 11 juli 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
de markt he, Toen ik met pa meeging naar de markt begonnen we om 0300 met de wagen laaien en waren 's avonds om 19.00 thuis. dan moest de wagen nog gelost worden. waren we om 2000 klaar. Was wel alleen op zaterdag een lange marktdag, maar gebeurde doordeweeks ook regelmatig dat hij pas om 2200 terug was van de grossier nadat 's morgens markt was geweest
Ow maar ik dacht ook niet aan die twee daagjes, maar aan die 9 daagjes die je nu hebtquote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
afhaal doe ik zelden of nooit. niet lekker, te duur, te lang wachten. sneetje brood met pindakaas is heerlijk en voedzaamKrijg 5 dagen in de week voldoende voedzame en gezonde dingen binnen, dus die twee dagen kunnen dan wel
ik bedoelde, hoe zie je er nu uit???quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet meer. 6 jaar geleden 40 kg afgevallen, weer tien aangekomen
Ach joh, zoals elke 14 jarige.... als een slanke jonge adonisquote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik bedoelde, hoe zie je er nu uit???![]()
Zo mag ik het horen.Ik kom uit een hele familie die op de markt heeft gestaan zowel vader als moeders kant. de laatste heeft vorig jaar moeten stoppen ivm gezondheid Moet zeggen dat de sfeer op de markt hier lang niet meer die van vroeger is. In die tijd was het nog gezellig onder elkaar, hoewel er toen ook al negatieve concurentie begon te ontstaan. Groot winkelbedrijf is daar mede schuldig aanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook waarom jij vindt dat ik weer of geen weer naar de markt moet voor mijn boodschapjes.....![]()
Ik zal niet meer op 't weer letten als ik naar de markt wil..... als 't slecht weer is zijn 't toch voornamelijk de schoenen-, stripboeken-, en kledingkramen die dicht gaan.
Nog beter * MaryMouse gaat voortaan braaf op woensdagmiddag naar de biomarkt en op zaterdag naar de dapper om de hard werkende marktlui te supporten![]()
bewijsquote:Op maandag 11 juli 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, zoals elke 14 jarige.... als een slanke jonge adonis
lekker (voor de liefhebber)quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik bedoelde, hoe zie je er nu uit???![]()
las hier vorige week nog een artikel in de krant, over de markt in onze stad.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.Ik kom uit een hele familie die op de markt heeft gestaan zowel vader als moeders kant. de laatste heeft vorig jaar moeten stoppen ivm gezondheid Moet zeggen dat de sfeer op de markt hier lang niet meer die van vroeger is. In die tijd was het nog gezellig onder elkaar, hoewel er toen ook al negatieve concurentie begon te ontstaan. Groot winkelbedrijf is daar mede schuldig aan
ik ben een liefhebberquote:
hmmmm, de supermarkt heeft ook gezorgt voor 't verdwijnen van heel wat goede groentewinkels, slagers etc....quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.Ik kom uit een hele familie die op de markt heeft gestaan zowel vader als moeders kant. de laatste heeft vorig jaar moeten stoppen ivm gezondheid Moet zeggen dat de sfeer op de markt hier lang niet meer die van vroeger is. In die tijd was het nog gezellig onder elkaar, hoewel er toen ook al negatieve concurentie begon te ontstaan. Groot winkelbedrijf is daar mede schuldig aan
De dappermarkt alhier is nog steeds wel gezellig, zelfs de niet autochtonen kraamhouders zijn geloof ik geaccepteerdquote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
las hier vorige week nog een artikel in de krant, over de markt in onze stad.
Vele vast marktkooplui komen gewoon niet meer. Een paar jaar geleden is de markt
opnieuw bestraat. Sindsdien zijn de kramen anders opgesteld, heel ongezellig. niet meer
die lange rijen van voorheen. De gezelligheid is er gewoon uit. Heel jammer. Nu is het echt
ieder voor zich en niet meer roepen naar elkaar. Dat vond ik juist altijd zo gezellig. Dat ons kent
ons
wat is de dappermarkt?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm, de supermarkt heeft ook gezorgt voor 't verdwijnen van heel wat goede groentewinkels, slagers etc....
"t is gewoon voor de gemiddelde mens makkelijker om op een plaats alles te kopen ondanks dat de kwaliteit wat minder is dan naar een markt te moeten gaan of naar diverse winkels te moeten lopen.
Ben wel blij met initiatieven zoals de biomarkt hier.... en de dappermarkt begint ook steeds meer leuke kramen te krijgen
Was hier ook. heb nog echt als standwerker gewerkt met zacht fruit in mijn jeugd. tegenwoordig hebben de kooplui zulke grote kramen, dat er een stuk minder concurrentie is hier. Daar komt bij dat ook hier de markt is aangepast en dat er bijna geen parkeerruimte meer is. dat was vroeger al een probleem, maar is alleen maar toegenomenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
las hier vorige week nog een artikel in de krant, over de markt in onze stad.
Vele vast marktkooplui komen gewoon niet meer. Een paar jaar geleden is de markt
opnieuw bestraat. Sindsdien zijn de kramen anders opgesteld, heel ongezellig. niet meer
die lange rijen van voorheen. De gezelligheid is er gewoon uit. Heel jammer. Nu is het echt
ieder voor zich en niet meer roepen naar elkaar. Dat vond ik juist altijd zo gezellig. Dat ons kent
ons
dat is het voordeel van Amsterdam, veel culturen komen samen in inkoop en verkoop. dat maakt het gezelligquote:Op maandag 11 juli 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De dappermarkt alhier is nog steeds wel gezellig, zelfs de niet autochtonen kraamhouders zijn geloof ik geaccepteerd
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is het voordeel van Amsterdam, veel culturen komen samen in inkoop en verkoop. dat maakt het gezellig
dat mis ik hier el een beetje. Genoeg culturen hier, maar naar de leuke winkeltjes moet je echt zoeken. weet er een paar, maar kom daar nooit in de buurtquote:Op maandag 11 juli 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Las van de week dat A'dam 187 verschillende nationaliteiten heeft
Ik ben inmiddels allochtoon in mijn eigen stad
![]()
Maar daardoor wel lekkere spulletjes op de markt en in de supermarkt
Meeste mensen van buiten Amsterdam kennen alleen maar de Albert Cuyp.quote:
Kom eens een dagje naar Amsterdam, culinair gezien is dit wel bijna het walhalla voor koks denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat mis ik hier el een beetje. Genoeg culturen hier, maar naar de leuke winkeltjes moet je echt zoeken. weet er een paar, maar kom daar nooit in de buurt
ik kende hem welquote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste mensen van buiten Amsterdam kennen alleen maar de Albert Cuyp.
Dappermarkt stond tot ongeveer midden jaren 90 bekend als de lapjes markt want daar kon je goedkoop stoffen kopen. Toen kwamen er nogal veel niet-nederlanders in Oost wonen waardoor het karakter van de markt ook veranderde. Is nu een gezellige buurt markt, die wél steeds meer bekendheid krijgt omdat je daar dus echt de meest vreemde buitenlandse ingrediënten kan kopen.
dat denk ik wel ja. vermoed dat daar productenn te koop zijn die ik nog nooit gezien hebquote:Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom eens een dagje naar Amsterdam, culinair gezien is dit wel bijna het walhalla voor koks denk ik
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kende hem welBen er nooit geweest, maar heb ook niks met grote steden
wij gingen vroeger met mijn ouders wel eens een dagje naar Amsterdam. Dan gingen we ook naar een markt, maar weet niet meer welke. Kan het zijn dat er een vlooienmarkt was, of Jodenmarkt of zoiets. Was volgens mij op een plein, (achter een kerk??). Als ik het goed onthouden heb lagen de spullen niet op een kraam, maar op dekens op de grondquote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste mensen van buiten Amsterdam kennen alleen maar de Albert Cuyp.
Dappermarkt stond tot ongeveer midden jaren 90 bekend als de lapjes markt want daar kon je goedkoop stoffen kopen. Toen kwamen er nogal veel niet-nederlanders in Oost wonen waardoor het karakter van de markt ook veranderde. Is nu een gezellige buurt markt, die wél steeds meer bekendheid krijgt omdat je daar dus echt de meest vreemde buitenlandse ingrediënten kan kopen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij gingen vroeger met mijn ouders wel eens een dagje naar Amsterdam. Dan gingen we ook naar een markt, maar weet niet meer welke. Kan het zijn dat er een vlooienmarkt was, of Jodenmarkt of zoiets. Was volgens mij op een plein, (achter een kerk??). Als ik het goed onthouden heb lagen de spullen niet op een kraam, maar op dekens op de grond
denk dat Amsterdam 2x zo groot is, en misschien wel drie keerquote:Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu, jij woont in een dorp hè
![]()
Zo groot is Amsterdam nu ook weer niet hoor
quote:
Kokkie .................................................................quote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
heb trouwens een klein lijstje toegevoegd op spotify De avondetappe
ÀBO is alleen voor betalende fokkers zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel plezier.... ik zit in [ABO] maar ook nog hier hoor
alleen geabonneerd. lijstje van een anderquote:Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie .................................................................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ÀBO is alleen voor betalende fokkers zeker
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen geabonneerd. lijstje van een ander
ben blij dat ik daar nu een keer antwoord op heb. In mijn omgeving wist niemand waar ik het over had. Jammer dat die markt er niet meer isquote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en waarschijnlijk nog in de jaren 70.... Was inderdaad de vlooienmarkt of Jodenmarkt op 't Waterlooplein bij de Mozes en Aaronkerk.....
Die markt is helaas middenjaren 70 door de bouw van de metro en de Stopera 'verwoest'. Is nu nog wel iets van een vlooienmarkt hoor maar niet meer zoals jij je kan herinneren.
De waterlooplein markt (zoals ie nu genoemd wordt) bestaat nog steeds hoor, maar uit jouw beschrijving kon ik opmaken dat je 't over de 'oude' markt had. En die bestaat niet meer zoals jij je kan herinneren. Staat nu 't grote Stopera gebouw.... de markt is eromheen gedrappeerd. Nog steeds wel een leuke plek als je op zoek bent naar goedkope knockoffs ';)quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben blij dat ik daar nu een keer antwoord op heb. In mijn omgeving wist niemand waar ik het over had. Jammer dat die markt er niet meer is
quote:
zal binnenkort weer eens een dagje Amsterdam plannen en dan die markten bezoeken.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De waterlooplein markt (zoals ie nu genoemd wordt) bestaat nog steeds hoor, maar uit jouw beschrijving kon ik opmaken dat je 't over de 'oude' markt had. En die bestaat niet meer zoals jij je kan herinneren. Staat nu 't grote Stopera gebouw.... de markt is eromheen gedrappeerd. Nog steeds wel een leuke plek als je op zoek bent naar goedkope knockoffs ';)
Truste Kaatjequote:Op maandag 11 juli 2011 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal binnenkort weer eens een dagje Amsterdam plannen en dan die markten bezoeken.
Thanks voor de tip. Ben d'r weg van dus je hoeft niet meer te zwaaien
trustequote:Op maandag 11 juli 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Kokje ik ga ook slapen
jij
en ook slaap
Oh fijn! Dan heb je nu dus weer tijd om hier te posten..?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:59 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgenben laatste tijd druk geweest huis afgemaakt de vloer ligt erin nu . nu de plinten nog en voella is klaar helemaal .
hoop dat alles goed gaat met jullie hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:59 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgenben laatste tijd druk geweest huis afgemaakt de vloer ligt erin nu . nu de plinten nog en voella is klaar helemaal .
hoop dat alles goed gaat met jullie hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:11 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag! Was gezellig gisteravond, en laat dus heb de PC niet meer aangezet...![]()
![]()
Toen lag zelfs ik al in mijn bedje te ronken hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi!Niet meer gehaald gisteren, waren pas om half twee thuis.
![]()
Ja, schoonzusje jarig, was erg gezellig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen lag zelfs ik al in mijn bedje te ronken hoor![]()
Als 't maar gezellig was
Dat overkomt mij hier op Fok! nog wel eensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, schoonzusje jarig, was erg gezellig.Het was zomaar ineens 1 uur geweest.
![]()
Noh, ik ontken alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat overkomt mij hier op Fok! nog wel eens
ooh, maar jij was 't ook een keer niet hoor gisteravondquote:
Lol! Nee, da's waar gister niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ooh, maar jij was 't ook een keer niet hoor gisteravond
Kan ook aan het forum liggen waar in ik nog zatquote:
ABO?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ook aan het forum liggen waar in ik nog zat
DEquote:
quote:Je begint verFOK!t te worden.![]()
*Wegrent!*
Vanavond ook een slight risk.quote:
Klinkt wel erg borg zo hoor.quote:en ik geloof dat ontsnappen niet meer mogelijk is
Wyoming 2%..... Nee ik ga verder níet kijken, vanavond bijtijds naar mijn bed zodat ik morgenochtend enigzins bijtijds bij de bouwmarkt kan zijnquote:
Lol, is ook wel een plan, huis af is wel prioriteit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wyoming 2%..... Nee ik ga verder níet kijken, vanavond bijtijds naar mijn bed zodat ik morgenochtend enigzins bijtijds bij de bouwmarkt kan zijn
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, is ook wel een plan, huis af is wel prioriteit.
Oh mooi! Dan kun je lekker meters maken als je de verf in huis hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en alles is in de gang nu zo voorgewerkt dat ik daar morgen direct met schilderen kan beginnen (nadat ik natuurlijk de verf gehaald heb)
Ohoh, valt het mee?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb wat met water tegenwoordig..... 't regent hier al een paar uur en nu pas besef ik dat ik de schuiframen nog open had staan
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ohoh, valt het mee?*Niet lachen Karin, is niet lief...
*
wat een liefjequote:
Oh, tjonge.... Da's balen. En nu? Nieuwe er aan zetten? Of denk je dat ze nog wel netjes opdrogen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
en ja, weer pech....
Waren net de ramen waar ik eerder deze week de mdf vensterbanken had bevestigd, en ook die vensterbanken moesten nog geschilderd worden. MDF en water gaan niet goed samen
Lolcats to the rescue.quote:
Nieuwe kopen en eraan zetten.... MDF is net zachtboard hè, dat zuigt 't water op waardoor 't opzwelt en dat komt niet meer goed.... ik ben wel lekker bezig zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, tjonge.... Da's balen. En nu? Nieuwe er aan zetten? Of denk je dat ze nog wel netjes opdrogen?
quote:[..]
Lolcats to the rescue.![]()
hè kokkiequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
hebben jullie de pup van flip al gezien?
wat een schatjequote:
Ow diequote:
ooohhh, jij durftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ohoh, valt het mee?*Niet lachen Karin, is niet lief...
*
Kahaarin is echt wel lief hoor....quote:
dat is nog een heel jonge pup. Onze puppy is al 9 jaar.quote:
yep een engelse bull. heeft ie vandaag opgehaaldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is nog een heel jonge pup. Onze puppy is al 9 jaar.
is dat trouwens net zo'n hond als Jojanka heeft????
volg je ze nog steedsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep een engelse bull. heeft ie vandaag opgehaald
ik zag het, moest zelf ook moeite doen niet te lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin is echt wel lief hoor....
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zag het, moest zelf ook moeite doen niet te lachen
zou mij ook zo maar kunnen gebeuren zoietsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke niet hoor ik ging
![]()
maar kan er nu ook wel omhoor
Pff... Wat een gedoe, kun je daar weer achteraan morgen bij de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
Nieuwe kopen en eraan zetten.... MDF is net zachtboard hè, dat zuigt 't water op waardoor 't opzwelt en dat komt niet meer goed.... ik ben wel lekker bezig zo
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin is echt wel lief hoor....
tja, ik ben gewoon de laatste tijd niet zo slim bezigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou mij ook zo maar kunnen gebeuren zoiets![]()
![]()
Alleen de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja, ik ben gewoon de laatste tijd niet zo slim bezig
ach, daar moest ik toch al naar toequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:29 schreef kahaarin het volgende:
Hi Kokkie en Kaatje!Alles wel?
[..]
Pff... Wat een gedoe, kun je daar weer achteraan morgen bij de bouwmarkt.![]()
quote:Lief hondje! Vind ze ergens erg komisch, komt hierdoor:
Die hond is toch een bull?
wat ben jij weer aardig vanavondquote:
kun je wel eens hebben, dan wordt het tijd voor vakantie, maarre die vakantie bij jou is drukker dan je werk??quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja, ik ben gewoon de laatste tijd niet zo slim bezig
yep. eigenlijk niks gedaan. Nieuwe voorzetramen besteld en voer in huis gehaald. vanavond bezig met PC weer up to date te maken. heeft bijna een jaar uit gestaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat ben jij weer aardig vanavond![]()
Lekker rustdagje gehad vandaag kokkie
ik ben altijdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat ben jij weer aardig vanavond![]()
Lekker rustdagje gehad vandaag kokkie
valt wel mee hoor, ben nog steeds een beetje ziekjes dus gaat niet zo hard als ik zou willen. Maar in ieder geval wel een stuk fysiekerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun je wel eens hebben, dan wordt het tijd voor vakantie, maarre die vakantie bij jou is drukker dan je werk??
heb je iig niet het gevoel dat je je vakantie onzinnig hebt ingevuldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, ben nog steeds een beetje ziekjes dus gaat niet zo hard als ik zou willen. Maar in ieder geval wel een stuk fysieker
heb je al uitslagen gehad van de HA ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, ben nog steeds een beetje ziekjes dus gaat niet zo hard als ik zou willen. Maar in ieder geval wel een stuk fysieker
Voorzetramen? Waarvoor heb je die nodig? Heb je geen dubbel glas?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. eigenlijk niks gedaan. Nieuwe voorzetramen besteld en voer in huis gehaald. vanavond bezig met PC weer up to date te maken. heeft bijna een jaar uit gestaan![]()
Morgen nog maar zo'n dag
hoe kun je een vakantie nu onzinnig invullen. al doe je helemaal niets, dat is Vakantie met een hoofdletterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je iig niet het gevoel dat je je vakantie onzinnig hebt ingevuld
Ach gosh..... * MaryMouse geeft superkokje aaitje over zijn bolletje enquote:
ojee, Mouse gaat Kokkie terugpakkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voorzetramen? Waarvoor heb je die nodig? Heb je geen dubbel glas?
Die PC die geen internet meer had omdat 't batterijtje leeg was
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je al uitslagen gehad van de HA ?
dan wachten we nog even afquote:
nieuwe ogen had ik last vanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voorzetramen? Waarvoor heb je die nodig? Heb je geen dubbel glas?
Die PC die geen internet meer had omdat 't batterijtje leeg was
Ow, die voorzetramenquote:
ben je nog wel ff bezigquote:Die pc ja, maar internet deed het spontaan weer al voor die nieuwe batterij. ben nu anti virus software aan het installeren, heb ook maar 55 belangrijke windows updates naar binnen gehaald
bleven wel zitten, maar met voorzetramen heb ik minder duizelingen hoopte dat dat met nieuwe ogen ook zo zou zijn. Niet dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die voorzetramenIs nie goed als je last heb van je nieuwe ogen
maar ze plopten er niet meer spontaan uit ?
[..]
ben je nog wel ff bezig
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
bleven wel zitten, maar met voorzetramen heb ik minder duizelingen hoopte dat dat met nieuwe ogen ook zo zou zijn. Niet dus
Ik vinnut leuk, Nu.nl verslaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
iBenny is goed bezigFOK! meest invloedrijke NL bron over Google+
ben inmiddels gewend, gaat om korte afstand, ogen waren meer voor veraf. Glazen geven meer rust. Kan niet meer zonder. Als ik hem een half uur niet op heb kan ik beter gaan liggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar met voorzetramen is 't niet prettig werken voor je... geen garantie op je nieuwe ogen en ander soort proberen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |