blijkbaar. Gaf bij opstarten system battery lowquote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werkt jouw PC op batterijen
![]()
druk hoor voor een rust dag
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
moest nog achter beetje vermaakt vansdaag
oh ja strijken heb ik ook nog gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
eerste dagje dat ik mij weer behoorlijk goed voel![]()
was weggestreken, vensterbanken in de huiskamer weer gemonteerd, alles in de gang van de muren afgehaald, en de gang is nu klaar om de grote opfrisbeurt te krijgen, en zelfs een deel van mijn ramen gelapt
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh ja strijken heb ik ook nog gedaan![]()
heb je meteen uitgeprobeerd dusquote:ook nog een nieuwe contactgrill aangeschaft in het centrum. Vandaar laat hier. boete moeten doen,
quote:
dat ja, als je niet lekker bent heb je er ook geen zin in. Vandaar dat ik ook zo ver achter liep met huishoudenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu kan ik tenminste echt aan de slag gaan met alle dingen die ik gepland had te doen deze weken
Maar aan het tempo te zien waarin jij je todos afhandeld voel je je ook weer lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja, als je niet lekker bent heb je er ook geen zin in. Vandaar dat ik ook zo ver achter liep met huishouden
Voel me redelijk tot goed op het moment. Is nog niet helemaal zoals het moet zijn, maar kan ermee doorquote:Op maandag 11 juli 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar aan het tempo te zien waarin jij je todos afhandeld voel je je ook weer lekker![]()
Ach joh, het huishouden heeft hier bij mij van ongeveer maart vorig jaar tot maart dit jaar praktisch stil gelegen. Ben allang blij dat ik het (met uitzondering van de studeerkamer) weer onder controle heb
Als je dan morgen maar niet weer voor pampus ligt. Heb ik meestal wel na die daagjes dat ik als speedy er vandoor kan gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voel me redelijk tot goed op het moment. Is nog niet helemaal zoals het moet zijn, maar kan ermee door
was ook niet van plan om veel te doen morgen. Moeders komt morgen koffie drinken, en daarna TDFquote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je dan morgen maar niet weer voor pampus ligt. Heb ik meestal wel na die daagjes dat ik als speedy er vandoor kan gaan.
(maar goed dat zie ik dan morgen wel weer)
IE gebruik ik alleen nog maar voor mijn werk (is de enige die de admintools van mijn webportal aankan). FF vindt ik erg traag......quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
Krijg goffer de schijt van IE en fok. datbgaat echt niet samen. regelmatig vastlopers. FF er af gegooid, bleek een fout in te zitten mozsqlite3.dll ontbrak. En chrome en fok gaat ook niet zoals het hoort
Geeft toch niet, lekker toch een rustdagjequote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
wat zijn jullie druk geweest vandaag. Ik heb niet zoveel huishoudelijke arbeid verricht vandaag
Is soms nodig he. Krijg je als je lang spaart. Ben ook nog niet klaar. to do list heeft nog 6 puntenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
wat zijn jullie druk geweest vandaag. Ik heb niet zoveel huishoudelijke arbeid verricht vandaag
heb er drie hier in de buurt gebeld. Uiteindelijk via de website de verkoopadressen in Amsterdam opgezocht.... 3x groothandel en een echte kaaswinkelquote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
Een beetje kaaswinkel heeft wel reijpenaar lijkt me
daarom bloos ik er ook van. Mijn to do list heeft nog wel wat meer puntenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Is soms nodig he. Krijg je als je lang spaart. Ben ook nog niet klaar. to do list heeft nog 6 punten
Verbaasd me een beetje. hebt ze in alle vormen en maten. Ik koop ze voor de zaak in blokken van drie kilo. Er zijn ook rondequote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb er drie hier in de buurt gebeld. Uiteindelijk via de website de verkoopadressen in Amsterdam opgezocht.... 3x groothandel en een echte kaaswinkel![]()
Is blijkbaar een exclusief kaasje
ik begin niet eens aan een to do list.... die is dan zo lang dat ik al ontmoedigd raak voor ik er aan beginquote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom bloos ik er ook van. Mijn to do list heeft nog wel wat meer punten![]()
quote:Ben wel weer wezen wandelen met mijn zwager en neefje, elke maandag proberen we een paar kilometer te wandelen in de natuur. Conditie opbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |