wat een liefjequote:
Oh, tjonge.... Da's balen. En nu? Nieuwe er aan zetten? Of denk je dat ze nog wel netjes opdrogen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
en ja, weer pech....
Waren net de ramen waar ik eerder deze week de mdf vensterbanken had bevestigd, en ook die vensterbanken moesten nog geschilderd worden. MDF en water gaan niet goed samen
Lolcats to the rescue.quote:
Nieuwe kopen en eraan zetten.... MDF is net zachtboard hè, dat zuigt 't water op waardoor 't opzwelt en dat komt niet meer goed.... ik ben wel lekker bezig zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, tjonge.... Da's balen. En nu? Nieuwe er aan zetten? Of denk je dat ze nog wel netjes opdrogen?
quote:[..]
Lolcats to the rescue.![]()
hè kokkiequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
hebben jullie de pup van flip al gezien?
wat een schatjequote:
Ow diequote:
ooohhh, jij durftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ohoh, valt het mee?*Niet lachen Karin, is niet lief...
*
Kahaarin is echt wel lief hoor....quote:
dat is nog een heel jonge pup. Onze puppy is al 9 jaar.quote:
yep een engelse bull. heeft ie vandaag opgehaaldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is nog een heel jonge pup. Onze puppy is al 9 jaar.
is dat trouwens net zo'n hond als Jojanka heeft????
volg je ze nog steedsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep een engelse bull. heeft ie vandaag opgehaald
ik zag het, moest zelf ook moeite doen niet te lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin is echt wel lief hoor....
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zag het, moest zelf ook moeite doen niet te lachen
zou mij ook zo maar kunnen gebeuren zoietsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke niet hoor ik ging
![]()
maar kan er nu ook wel omhoor
Pff... Wat een gedoe, kun je daar weer achteraan morgen bij de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
Nieuwe kopen en eraan zetten.... MDF is net zachtboard hè, dat zuigt 't water op waardoor 't opzwelt en dat komt niet meer goed.... ik ben wel lekker bezig zo
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin is echt wel lief hoor....
tja, ik ben gewoon de laatste tijd niet zo slim bezigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou mij ook zo maar kunnen gebeuren zoiets![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |