Oh fijn! Dan heb je nu dus weer tijd om hier te posten..?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:59 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgenben laatste tijd druk geweest huis afgemaakt de vloer ligt erin nu . nu de plinten nog en voella is klaar helemaal .
hoop dat alles goed gaat met jullie hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:59 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgenben laatste tijd druk geweest huis afgemaakt de vloer ligt erin nu . nu de plinten nog en voella is klaar helemaal .
hoop dat alles goed gaat met jullie hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:11 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag! Was gezellig gisteravond, en laat dus heb de PC niet meer aangezet...![]()
![]()
Toen lag zelfs ik al in mijn bedje te ronken hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi!Niet meer gehaald gisteren, waren pas om half twee thuis.
![]()
Ja, schoonzusje jarig, was erg gezellig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen lag zelfs ik al in mijn bedje te ronken hoor![]()
Als 't maar gezellig was
Dat overkomt mij hier op Fok! nog wel eensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, schoonzusje jarig, was erg gezellig.Het was zomaar ineens 1 uur geweest.
![]()
Noh, ik ontken alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat overkomt mij hier op Fok! nog wel eens
ooh, maar jij was 't ook een keer niet hoor gisteravondquote:
Lol! Nee, da's waar gister niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ooh, maar jij was 't ook een keer niet hoor gisteravond
Kan ook aan het forum liggen waar in ik nog zatquote:
ABO?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ook aan het forum liggen waar in ik nog zat
DEquote:
quote:Je begint verFOK!t te worden.![]()
*Wegrent!*
Vanavond ook een slight risk.quote:
Klinkt wel erg borg zo hoor.quote:en ik geloof dat ontsnappen niet meer mogelijk is
Wyoming 2%..... Nee ik ga verder níet kijken, vanavond bijtijds naar mijn bed zodat ik morgenochtend enigzins bijtijds bij de bouwmarkt kan zijnquote:
Lol, is ook wel een plan, huis af is wel prioriteit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wyoming 2%..... Nee ik ga verder níet kijken, vanavond bijtijds naar mijn bed zodat ik morgenochtend enigzins bijtijds bij de bouwmarkt kan zijn
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, is ook wel een plan, huis af is wel prioriteit.
Oh mooi! Dan kun je lekker meters maken als je de verf in huis hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en alles is in de gang nu zo voorgewerkt dat ik daar morgen direct met schilderen kan beginnen (nadat ik natuurlijk de verf gehaald heb)
Ohoh, valt het mee?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb wat met water tegenwoordig..... 't regent hier al een paar uur en nu pas besef ik dat ik de schuiframen nog open had staan
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ohoh, valt het mee?*Niet lachen Karin, is niet lief...
*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |