Lol! leuk, jij gaat van geel af en wij maken het geel.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik 2 jaar terug over geverfd naar bruin en beige. Alleen in de keuken nog een muur geel. maar die moet al twee jaar gesausd worden
Hmm, buiten verven gaat dan zeker beter dan binnen? Misschien een buitenprojectje opstarten als je je verveelt?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
v En ik vind het niet eens vervelend om te doen
complex met 80 appertementen is net opgeschilderdquote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! leuk, jij gaat van geel af en wij maken het geel.![]()
*Even 2 vogels uit de orchideeen gemept, tuig van de richel*
Magoed, hopelijk lijkt het leuk, het is nu spierwit, dat vind ik wel een beetje heel steriel.
[..]
Hmm, buiten verven gaat dan zeker beter dan binnen? Misschien een buitenprojectje opstarten als je je verveelt?![]()
Heb ik ook, latex is volgens mij wat dikker en grover van structuur.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb voor de muren gewoon muurverf op waterbasis gebruikt hoor
Oh ja, dat kan natuurlijk ook, ik ga uit van een huis.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
complex met 80 appertementen is net opgeschilderd
latex heeft geen structuur. heeft wel elastisiteitquote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb ik ook, latex is volgens mij wat dikker en grover van structuur.
Latex breng je toch aan met een vachtroller of zo'n grote kwast? Is ook vrij bobbelig na het aanbrengen? Muurverf is vlakker en breng je aan met zo'n sponsroller of kwast.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
latex heeft geen structuur. heeft wel elastisiteit
in die zin is het idd grover danquote:Op zondag 10 juli 2011 21:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Latex breng je toch aan met een vachtroller of zo'n grote kwast? Is ook vrij bobbelig na het aanbrengen? Muurverf is vlakker en breng je aan met zo'n sponsroller of kwast.
Makkelijk hè zo'n VvEquote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
complex met 80 appertementen is net opgeschilderd
Onze voorganger had heel braaf geschilderd.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Makkelijk hè zo'n VvEvolgend jaar doen ze bij mij de buitenkant ook weer
Maar jouw flat is ook al een paar jaartjes ouder dan de mijne hè...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
zijn nu bezig met nieuwe glaspuien in trappenhuis, volgend jaar nieuwe lift en nieuw dak
twee jaar terug nieuwe galerij en balkon vloeren, vorig jaar nieuwe kopgevels dus kunnen er weer een paar jaar tegen
1962quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jouw flat is ook al een paar jaartjes ouder dan de mijne hè...
Dit jaar bij ons binnenwerk (de hallen en voordeuren) en nieuw super fancy bellenbord
flat is zelfs ouder dan ik benquote:
Lekker tochquote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Onze voorganger had heel braaf geschilderd.![]()
Ziet er nog prima uit.
Dat klopt, maar goed, ben wel blij met de ruimte.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker tochben wat dat betreft blij dat ik
huis heb hoor
Veel meer schilderwerk en ook buiten en dak etc
http://www.elsevier.nl/we(...)lijkt-mislukking.htmquote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
woonook in een vogelaarwijk. Hele wijk wordt opgeknapt, beslaat ongeveer 1/6 van Arnhem. Overal nieuwbouw, riolering , stadsverwarming Oude MBO afgebroken en opnieuw gebouwd, nieuwe wegen noem maar op
daarom wil ik graag verhuizen naar een van de penthouses hier, wèl de lusten niet de lasten van een eigen huisquote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar goed, ben wel blij met de ruimte.![]()
qua investeringen hier niet, zelf huiseigenaren MOETEN investeren. vandaar dat wij binnen 5 jaar zoveel moesten doenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)lijkt-mislukking.htm
zou ik ook wel willen, maar het was weer noppes nada nakkus niksquote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom wil ik graag verhuizen naar een van de penthouses hier, wèl de lusten niet de lasten van een eigen huis
pffff, dat is dan wél een aardige aanslag op de beurs van de eigenaren, zullen je servicekosten ook wel hoog zijn (of was er een goede reservering?)quote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
qua investeringen hier niet, zelf huiseigenaren MOETEN investeren. vandaar dat wij binnen 5 jaar zoveel moesten doen
heb nog niet eens gekekenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen, maar het was weer noppes nada nakkus niks
dat was het probleem,toen ik hier kwam wonen, moest er al geld bij de servicekosten, maar de grooteigenaren wilde nooit mee. ook niet voor extra onderhoud. sinds 7 jaar eigenaren meer xstemmen dan grooteigenaar, dus lukt meer. Servicekosten nu 5 jaar op zelfde niveauquote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pffff, dat is dan wél een aardige aanslag op de beurs van de eigenaren, zullen je servicekosten ook wel hoog zijn (of was er een goede reservering?)
is 't half huur half koop? Oftewel woningbouwvereninging/makelaar grooteigenaar?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was het probleem,toen ik hier kwam wonen, moest er al geld bij de servicekosten, maar de grooteigenaren wilde nooit mee. ook niet voor extra onderhoud. sinds 7 jaar eigenaren meer xstemmen dan grooteigenaar, dus lukt meer. Servicekosten nu 5 jaar op zelfde niveau
reserve was veel te weinig, bijdrage van 7500 over 5 jaar, als het aan de gemeente had gelegen hadden we 18000 moeten investeren. Zoveel wilde de gemeente opleggen met het oog op de toekomst anders geen subsidie. Hebben we gelukkig terug kunnen brengenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pffff, dat is dan wél een aardige aanslag op de beurs van de eigenaren, zullen je servicekosten ook wel hoog zijn (of was er een goede reservering?)
is te lang en vaak gebeurd. zijn nu nog maar 15 huur waarvan 5 particulierquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is 't half huur half koop? Oftewel woningbouwvereninging/makelaar grooteigenaar?
Wel goed dat eigenaren nu meer stemmen hebben, grooteigenaren kunnen vaak belangrijke zaken veto-en alleen maar omdat ze meer stemmen hebben.
pfffff zeg dat zijn geen kleine bedragenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
reserve was veel te weinig, bijdrage van 7500 over 5 jaar, als het aan de gemeente had gelegen hadden we 18000 moeten investeren. Zoveel wilde de gemeente opleggen met het oog op de toekomst anders geen subsidie. Hebben we gelukkig terug kunnen brengen
Mijn zusje is dom geweest om in een gebouw te kopen waar 70% woningbouw 30% particulier was. Schitterend complex, mooie binnentuin, maar omdat de woningbouw 70% van de stemmen in handen heeft hebben de bewoners dus helemaal niets te vertellenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
is te lang en vaak gebeurd. zijn nu nog maar 15 huur waarvan 5 particulier
maart volgend jaar de laatstwe van 1250quote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfffff zeg dat zijn geen kleine bedragen
dat dus, gaat ten koste van de woning, maar kan ook andersom werken. Als de woning bouw iets gedaan wil hebben en de eigenaren nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn zusje is dom geweest om in een gebouw te kopen waar 70% woningbouw 30% particulier was. Schitterend complex, mooie binnentuin, maar omdat de woningbouw 70% van de stemmen in handen heeft hebben de bewoners dus helemaal niets te vertellen
gaat je vakantiegeldquote:Op zondag 10 juli 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
maart volgend jaar de laatstwe van 1250
Ja, maar de eigenaren willen graag de mogelijkheid om bijv. te bbq-en in de binnentuin, tegengehouden door de wb. WB heeft bepaald dat ze géén plantenbakken (ook niet aan de binnenkant) van hun balkons mogen ophangen. Wb heeft eenzijdig paaltjes geplaatst voor het pad naar de hoofdingang omdat er teveel mensen met fietsen via de hoofdingang gingen, gevolg iedereen met kinderwagens moeten nu via de parkeergarage. Lekker makkelijk als je met een kinderwagen op bezoek komt, want als bezoek kan je alleen maar via de hoofdingang. Lift die rustig 5 (VIJF) dagen stuk is. etc...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dus, gaat ten koste van de woning, maar kan ook andersom werken. Als de woning bouw iets gedaan wil hebben en de eigenaren niet
zeker, en ik heb nog net op het juiste moment gekochtquote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef kahaarin het volgende:
Hi, was ik weer, moeders belde.![]()
Dat is nogal wat geld kokkie, aan de andere kant is de situatie zoals bij de zus van muis ook niet ideaal. Dan kan het maar beter helemaal van jezelf zijn, kun je alles zelf beslissen.
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar de eigenaren willen graag de mogelijkheid om bijv. te bbq-en in de binnentuin, tegengehouden door de wb. WB heeft bepaald dat ze géén plantenbakken (ook niet aan de binnenkant) van hun balkons mogen ophangen. Wb heeft eenzijdig paaltjes geplaatst voor het pad naar de hoofdingang omdat er teveel mensen met fietsen via de hoofdingang gingen, gevolg iedereen met kinderwagens moeten nu via de parkeergarage. Lekker makkelijk als je met een kinderwagen op bezoek komt, want als bezoek kan je alleen maar via de hoofdingang. Lift die rustig 5 (VIJF) dagen stuk is. etc...
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef kahaarin het volgende:
Hi, was ik weer, moeders belde.![]()
Dat is nogal wat geld kokkie, aan de andere kant is de situatie zoals bij de zus van muis ook niet ideaal. Dan kan het maar beter helemaal van jezelf zijn, kun je alles zelf beslissen.
Helemaal vergeten te vragen of je ouders wel een goede vakantie gehad hebben (is natuurlijk wel een tijdje terug, maar ja jij dook onder de radar)quote:
Lol, vooruitziende blik gehad?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, en ik heb nog net op het juiste moment gekocht
Pff, dat is lekker... Heb je je eigen appartement maar je kunt geen kant op, 5 dagen geen lift mag toch helemaal niet? Frustrerend allemaal.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar de eigenaren willen graag de mogelijkheid om bijv. te bbq-en in de binnentuin, tegengehouden door de wb. WB heeft bepaald dat ze géén plantenbakken (ook niet aan de binnenkant) van hun balkons mogen ophangen. Wb heeft eenzijdig paaltjes geplaatst voor het pad naar de hoofdingang omdat er teveel mensen met fietsen via de hoofdingang gingen, gevolg iedereen met kinderwagens moeten nu via de parkeergarage. Lekker makkelijk als je met een kinderwagen op bezoek komt, want als bezoek kan je alleen maar via de hoofdingang. Lift die rustig 5 (VIJF) dagen stuk is. etc...
Oh gos, flieft op het appartement natuurlijk...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom ben ik zo blij dat onze flat alleen maar particuliere eigenaren heeft. Zijn drie flats nu verhuurd, maar wél door oorspronkelijke eigenaren.
Zusje is ook wel dom geweest hoor. Kende dit soort verhalen al van vrienden van me. En die heb ik haar verteld. Ze dacht dat 't wel niet zo'n vaart zou lopen
Oh! Ja, die hebben het heerlijk gehad, rond de 25 graden en maar 3 van de 18 dagen bewolkt, 1 dag regen, gelukkig de dag dat ze een excursie binnen hadden dus die hebben zich best vermaakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te vragen of je ouders wel een goede vakantie gehad hebben (is natuurlijk wel een tijdje terug, maar ja jij dook onder de radar)
Ik was alles aan het beantwoorden en teruglezen.....quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
heeft nu iedereen telefoon...of zijn jullie met elkaar aan het bellen
solly..... 't was in ene zo stil hierquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik was alles aan het beantwoorden en teruglezen.....
en dat isquote:
huh? Van Verona?quote:
Was even druk, jullie gingen zo snel samen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
solly..... 't was in ene zo stil hier
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
linde dubbeldeman Brenda steunbeer uit verona van spaan en vermegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |