kaas valt wel mee, is vooral zout....quote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is ook niet zo goed voor de cholestorol toch?
dat dusquote:Op maandag 11 juli 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook niet meer ...... niet goed voor mijn bloeddruk
als er bij mij in huis een muis rondloopt, zet ik zo'n ding toch echt wel neer, of......van die mooi hardroze korrelsquote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs op 't plaatje ziet ie er lekker overjarig uit
[..]
doe maar niet ziet er uit als een muisjes martelapparatus
owh, dacht dat kaas ook slecht was. Dat daarom die magere kazen er zijn, tegenwoordigquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kaas valt wel mee, is vooral zout....![]()
Worst daar en tegen (vooral die droge soorten) is niet zo best voor je cholestorol
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als er bij mij in huis een muis rondloopt, zet ik zo'n ding toch echt wel neer, of......van die mooi hardroze korrels![]()
dat lijkt mij ook. Maar.....als je Herman den Blijker ziet.......................quote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
als je voor beide medicijnen slikt, en kok bent, kijk je thuis wel een beetje uit
wat is slechte het gaat om alle dierlijke vetten. Daar zijn dan ook weer slechte en minder slechte bijquote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
owh, dacht dat kaas ook slecht was. Dat daarom die magere kazen er zijn, tegenwoordig
cholesterol en bloeddruk heeft niks met omvang te makenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook. Maar.....als je Herman den Blijker ziet.......................vraag ik me af hoe goed hij uitkijkt
wij hebben een papegaai en een Jack Russell die gek op katten(jagen) isquote:
Kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
als je voor beide medicijnen slikt, en kok bent, kijk je thuis wel een beetje uit
dat weet ik, heb het meer over het altijd eten van hem...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
cholesterol en bloeddruk heeft niks met omvang te maken
dat gelukkig niet, maar wordt wel ieder jaar getestquote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij iets bij voorstellen![]()
Zou veel vervelender zijn als je ook een probleem met je bloedsuiker had
Eh, dat hoort toch een kok ook te doenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat weet ik, heb het meer over het altijd eten van hem...
doe ik ook, maar in zo'n programma wordt het wel uitvergrootquote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat weet ik, heb het meer over het altijd eten van hem...
Bij alle 40+ ers volgens mij hoor (als je toch al in het circuit zit).... Is bij mij twee maanden terug nog gecontroleerd en was nu weer aangekruist op het papiertjequote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat gelukkig niet, maar wordt wel ieder jaar getest
bij mij al 10 jaar ieder jaar, daarvoor om het jaar. Alles preventief ivm nierenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij alle 40+ ers volgens mij hoor (als je toch al in het circuit zit).... Is bij mij twee maanden terug nog gecontroleerd en was nu weer aangekruist op het papiertje
en hoezo 40+ ben pas 14quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij alle 40+ ers volgens mij hoor (als je toch al in het circuit zit).... Is bij mij twee maanden terug nog gecontroleerd en was nu weer aangekruist op het papiertje
hmmm.... jij hebt dus ook niet vooraan gestaan toen ze de goeie onderdelen voor je lichaam uitdeeldenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij al 10 jaar ieder jaar, daarvoor om het jaar. Alles preventief ivm nieren
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, dat hoort toch een kok ook te doenProeven..... proeven..... proeven....
dat proeven snap ik, natuurlijk wel, maar Herman eet gewoon graag en het zal voor de programma's natuurlijk ook wel aangedikt worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe ik ook, maar in zo'n programma wordt het wel uitvergroot
ben een lopende kraakwagen. Ben verwekt in het hoogseizoen van de plante en bollen toen mijn ouders 18 uur per dag werktequote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm.... jij hebt dus ook niet vooraan gestaan toen ze de goeie onderdelen voor je lichaam uitdeelden
En op tv lijk je altijd dikker dan je in werkelijkheid bentquote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dat proeven snap ik, natuurlijk wel, maar Herman eet gewoon graag en het zal voor de programma's natuurlijk ook wel aangedikt worden.
Maar denk dat Herman gewoon een echte lekkerbek is
dat is een ding dat zeker is, maar dat ben ik ook. Heb er ook ongeveer zo uit gezienquote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dat proeven snap ik, natuurlijk wel, maar Herman eet gewoon graag en het zal voor de programma's natuurlijk ook wel aangedikt worden.
Maar denk dat Herman gewoon een echte lekkerbek is
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben een lopende kraakwagen. Ben verwekt in het hoogseizoen van de plante en bollen toen mijn ouders 18 uur per dag werkte![]()
Wat dat betreft ben ik blij dat ik alleen woon, dan hoef ik niet gezellig aan tafel te eten. Ben nu vaak te lui om te koken op mijn vrije dagen en eet dus niet veel als ik thuis benquote:Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is een ding dat zeker is, maar dat ben ik ook. Heb er ook ongeveer zo uit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |