Ze verkopen daar toch ook aanstekers?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef CindieY het volgende:
Check wat één van de honderd nieuwste artikelen is
[ afbeelding ]
Een wandprent van Justin Bieber voor maar 4.29!!!
![]()
Je kan het altijd nog in de fik stekenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik las laatst dat alles waar die bieber zijn hoofd op staat slecht verkoopt.
hier komtie ook niet hoor, al maken ze dr tuinposters van
En het zijn er 99 en niet 100quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
dr staan in die 100 nieuwste artikelen dingen die al heel lang bij de action te koop zijn
zoveel komt er dus niet bij...
en ik moet die zijden klaprozen hebben uit de weekaanbieding:Y
voor bij mijn klaprozenposters
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik las laatst dat alles waar die bieber zijn hoofd op staat slecht verkoopt.
hier komtie ook niet hoor, al maken ze dr tuinposters van
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb laatst een mega aansteker gekocht bij de action. die is gaaf!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog in de fik steken
Het viel me op dat er op de laatste rij er maar 3 stonden en op de rest 4quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hee zag jij het ook? ik zat ook al te tellen
Rekenwonder.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hee zag jij het ook? ik zat ook al te tellen
Dus de volgende keer wachten ze even met de boel wegsnaaien voordat er een taart van gemaakt is?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan plechtig meedelen dat de restpootjestaart byzonder geslaagd is.
omg, ze blijven ervan eten
Oh wow, wat een vreselijke toffe taart om te zienquote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef lady-wrb het volgende:
jullie hadde nog een foto van me te goed.
istiedan:
de officiele restpootjestaart
bwoaquote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef lady-wrb het volgende:
istiedan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van alle kanten
omfgquote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef lady-wrb het volgende:
istiedan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van alle kanten
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaan ze Keith eruit stemmen. Maar dat kan daar elke dag veranderen. Maar voor het moment is dat geloof ik het plan.
Ninja quote beats ninja edit.quote:
Hahahaha jij bent echt snel!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.![]()
Volgens mij zit je in een verkeerd topic.
ik heb wel eens een oreo-cheesecake gebakkenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
ah dat kijk ik niet. vandaar
maar ik zit zo te denken.... bij de action heb je toch ook van die oreo koekjes (of een neppe variant) daar moet toch ook iets taarterigs van te fabriceren zijn?
Hoe fout!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb wel eens een oreo-cheesecake gebakken
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al sla je me dood, da's echt al een héle tijd geleden
Iemand ze wel eens gezien??quote:Op zondag 10 juli 2011 12:12 schreef soapie het volgende:
Hebben ze ook van die rechthoekige pas-spiegels??
Zoiets zou het moeten zijn lijkt mij. Hoeveel kost dat ding? Misschien ga ik ook eentje halen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef BertusG het volgende:
Iemand toevallig ook de insecten lamp gekocht uit de aanbieding? De eerste twee seconden na het inschakelen had ik fel licht, waarna het dimde tot een flauw schijnsel. Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet echt klopt...?
Zitten er blue waffles in ofzo?quote:
Wij hebben ook zo'n ding.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Mercer het volgende:
[..]
Zoiets zou het moeten zijn lijkt mij. Hoeveel kost dat ding? Misschien ga ik ook eentje halen.![]()
Nee, van de dierenwinkel!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Mercer het volgende:
[..]
Van de action? Al gebruikt? En werkt het?
Nou die ik heb gekocht vanmiddag bij de action is lang niet zo fel als de filmpjes. Waarschijnlijk slecht exemplaar omdat hij de eerste 2 seconden wel fel brandde. Iemand ervaring met omruilen, gewoon bij de kassa?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Mercer het volgende:
[..]
Van de action? Al gebruikt? En werkt het?
Vast.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef Deezertje het volgende:
Zit de magnetronpopcorndoosjes vast in het asortiment of soms tijdelijk?
Anders ga ik straks voor niets naar de Action
Een paar weken terug nog wel, ik dacht 6 of 7 euro per stuk, in ieder geval niet meer dan 10quote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef athlonkmf het volgende:
Iemand enig idee of de luchtbedden nog te koop zijn bij action en hoeveel ze kosten? We krijgen logies, dus 2x 1 persoons kan handig zijn
Niet kopen! Heb ik ook gekocht, plakt behoorlijk slecht en blijft vooral niet goed zitten bij het sporten (omdat je gaat zweten en dan laat het losquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
Had ik het nou goed gezien dat ze sporttape hadden?
Zegt degene die een bokkenpootjestaart maakt, en tig verpakkingen bokkenpootjes eet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef lady-wrb het volgende:
goede raad: sloop nooit een doosje magnetronpopcorn open
je schrikt je te barsten wat een enorme bult frituurvet om je popcorn heen zit.
echt, voor je lijn hoef je het niet te eten. koop dan kant en klare of pop zelf wat met een steelpan met alufolie dr overheen.
je zou dr een hartvervetting aan overhouden
ik maak de taart altijd met 1 laag anders vind ik het te machtig. En als topping verkruimel ik een aantal bokkenpootjes en strooi dat erover heen. Net iets anders maar het smaakt hetzelfde.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:24 schreef lady-wrb het volgende:
hier is alvast het recept (even copy/paste uit oud-sc) foto's staan nog op het kaartje, maar die doe ik er straks nog wel even bij.
wat ik gebruikt heb:
- 1 pak kant en klare biscuit (die in 3 lagen in gesneden)
-1 halve fles advocaat
- 3 pakjes houdbare slagroom (eigenlijk moest er 0,5 liter gewone room in maar dit had ik in huis )
2 zakjes klopvast
2 pakken restpootjes (van de action)
en een springvorm voor eventjes met op de bodem vetvrij papier.
slagroom in de mixer doen en opkloppen met twee eetlepels suiker en de zakjes klopvast.
halverwege advocaat erbij doen en opkloppen tot het stijf is.
ongeveer 18 - 20 restpootjes door de helft doen en apart houden.
de rest in stukjes hakken voor vulling en decoratie.
1 laag biscuit in de springvorm doen.
laagje advocaatroom eropsmeren, daarover de helft van de gehakte restpootjes en daarop weer een laag advocaatroom.
2e laag biscuit er bovenop en weer advocaatroom en daarop de rest van de gehakte restpootjes.
voorzichtig de ring verwijderen en even kijken hoe hoog de taart geworden is en de halve restpootjes op die lengte snijden.
de halve restpootjes met advocaatroom tegen de zijkant van de taart plakken.
en dan een nachtje in de koelkast tot de boel zacht is.
Lekker he!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:39 schreef lady-wrb het volgende:
o en mag ik degene die het boek-met-cd van prince aanraadde heel er bedanken?
wat een lekkere muziek
alleen zit ik nu met een boek waar ik niks mee heb
iemand boek hebben?gratis op te halen (zonder cd dan
)
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zegt degene die een bokkenpootjestaart maakt, en tig verpakkingen bokkenpootjes eet.
Och je eet toch niet elke dag zo'n zak popcorn wegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef lady-wrb het volgende:
goede raad: sloop nooit een doosje magnetronpopcorn open
je schrikt je te barsten wat een enorme bult frituurvet om je popcorn heen zit.
echt, voor je lijn hoef je het niet te eten. koop dan kant en klare of pop zelf wat met een steelpan met alufolie dr overheen.
je zou dr een hartvervetting aan overhouden
zeg, ik MAAK alleen taart hoor, ik eet er zelf nauwelijks van alleen om te proeven een klein stukjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zegt degene die een bokkenpootjestaart maakt, en tig verpakkingen bokkenpootjes eet.
woon je in noord-holland? kom maar halen hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:24 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Lekker he!!!
Ben al 25 jaar fan!
Ik heb het boek nu zelf 5x![]()
Woon je in de buurt? Kom ik hem halen,heb hem zelf vrijdag weer live mogen bewonderen,heeeeerlijk,zit nog steeds in Prince modus
Hap hap.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg, ik MAAK alleen taart hoor, ik eet er zelf nauwelijks van alleen om te proeven een klein stukje
heel vaak deel ik uit aan mijn buren.
neh,niet in de buurt dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
woon je in noord-holland? kom maar halen hoor!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef Miam het volgende:
deze dus gekocht;
[ afbeelding ]
Ruikt een beetje naar 'Halle' van Halle Berry
Gelderland,mocht je een keer naar het dolfinarium gaan dan hoor ik het welquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zuidholland dan? ik kan m bij gelegenheid bij mn moeder achterlaten
hahaha ik woon al 40 jaar in harderwijk en ben er wel 2x geweest,mijn kinderen nog nooit,ik vind er ook niks aanquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:09 schreef lady-wrb het volgende:
haha nee dolfinarium gaat m niet worden. daar vind ik nou echt niks aan
thanks voor de info. Dat gaat dan een duur grapje worden, gezien ik m'n enkel 3 weken lang elke dag in moet tapen (gemiddeld 2 meter verbruik).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet kopen! Heb ik ook gekocht, plakt behoorlijk slecht en blijft vooral niet goed zitten bij het sporten (omdat je gaat zweten en dan laat het los).
Beter koop je gewoon de dure van Hansaplast ofzo.
Hahaha ze zijn 1x via school geweest,een of andere kerstshow.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:30 schreef PureEvil het volgende:
jaja, maar het gaat er niet om wat JIJ leuk vind annastesia (en anders stuur je ze daarheen met opa/oma/ of je broer of zus ofzo? )Mijn kids vonden het helemaal geweldig in het dolfinarium,, is nu 2 jaar gelden, en ze hebben het er nog steeds over ! ze zijn nu 7 en 5.
Met een paar bedoel ik nú 10.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:17 schreef tomaat52 het volgende:
Misschien straks nog een paar doosjes met schroeven.
Aanbouw. Latten vastschroeven waar de gipsplaten aan komen.quote:
ik werk op een buitenfestival, ik denk dat het geen 3 dagen houd ;-). Als je het meerdere dagen laat zitten trek je ook je huid mee. Dus dat word vaak vervangen. Tenzij iemand tips heeft?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:55 schreef Qwea het volgende:
Tape kan 3 weken blijven zitten. Ben toen 8 weken ingetaped geweest. Alleen liet ik het elke 2 weken vervangen vanwege de goorheid
Op het plafond?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ducktape om tomaat52 vast te plakken op het plafond, en nieuwe bitten want ze tanden liggen eruit door de verbouwing
Had hij beter de kit kunnen kopen...werkt beter dan de tape.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ducktape om tomaat52 vast te plakken op het plafond, en nieuwe bitten want ze tanden liggen eruit door de verbouwing
Fixed met spaanplaatschroevenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Op het plafond?Aan het plafond bedoel je.
Iets met kaatsen en een balquote:
Niet gezien en als ze het hebben denk ik dat je in de winter meer kans hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of ze er ook thermo ondergoed verkopen?
's winters in elk geval wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of ze er ook thermo ondergoed verkopen?
Hoeveel doosjes had je ook alweer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef tomaat52 het volgende:
De schroeven zijn te kort.
Opa gaat morgen óók naar de Action, voor langere schroeven.
10.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeveel doosjes had je ook alweer?Allemaal terugbrengen (als je nog op tijd bent anders ben je de rest van je leven voorzien
)
Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
10.Heb ze maar gewoon in de kast gezet.
Wedden van wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.Wedden dat als je 80 bent je nog steeds geen toepassing voor ze hebt gevonden?
Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.Wedden dat als je 80 bent je nog steeds geen toepassing voor ze hebt gevonden?
Liever in m'n rug dan in m'n gat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.
Tuurlijk joh.....dat zegt iedereen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wedden van wel?Als ik het huis uit ga, heb ik ze nodig.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.
Ik heb het ook niet direct nodig maar ik ga in het najaar kamperen en dan is dat wel lekker als pyjama.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
's winters in elk geval wel.
nu zou ik niet weten.
verwacht je de ijstijd binnenkort?
Thermo ondergoed zal pas binnenkomen in de action als het ook echt veel kan worden verkocht. Wanneer dat is weet ik niet precies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:12 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet direct nodig maar ik ga in het najaar kamperen en dan is dat wel lekker als pyjama.
Jah.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws : Bij de action hebben ze koektrommels, toch?
Jep heb ook 2 van die hele grote. Overigens ook 2 van die kleinere die ondanks dat ze dunner zijn ook van goede kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:51 schreef heaven7 het volgende:
Achja, voor die ¤2,- neem ik het risico niet dat ze allemaal weg zijnKan dinsdag pas gaan namelijk! Heb jij ook zo'n grote van 100x200? Ze hadden ook kleinere maar die voelden veel dunner aan!
Baasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:17 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
RING FOR SEX/BEER/KISS/LOVE
^^
Troveey en Mini?
quote:
Durft ze niet denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Staat niet per stuk of allemaal.
Maar zal wel per stuk zijn.
[..]
Geef hem een beuk.
Weet over wie je het hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Durft ze niet denk ik.1.80 lang en weeg 72 kilo.
Hier hebben ze niksquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb ze 3 dagen geleden nog zien liggen.
Schat, ik ben al 4 cm groter dan jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Durft ze niet denk ik.1.80 lang en weeg 72 kilo.
quote:
Dus jij bent nog langer dan 1.84?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik pas in mijn bed, dus ja.
En dit:
[..]
9 cmquote:
Nu ga je helemaal offtopic.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
9 cm
we hadden het over zijn penis, toch?![]()
Ben je zo lang Qwea? Ik zag een heel klein meisje voor mequote:
1,84quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je zo lang Qwea? Ik zag een heel klein meisje voor me
En dan zijn ze net zo lang
Ik heb die oogpotloodjes ook. Maar ze zijn zo ontzettend 'niet-waterproof'quote:Op zondag 17 juli 2011 02:58 schreef eenleukenaam het volgende:
Die oogpotloodjes (per 2 met puntenslijperdopje: 0,49) vallen echt zo erg mee! Ik wilde ze alleen voor het dopje eigenlijk maar ze blijken best wel zacht te zijn, zachter dan bijv die van de hema. Voor 50 cent! Ik was echt oprecht verbaasd :p
Oh, en ik heb nu inmiddels toch wel minstens 10 van die witte toblerone-repen gekocht :$ shame on me, maar zo lekkerrrrrr
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ik word wild van die snijplank-seta 5,95
[ afbeelding ]
Alleen de kleuren vind ik niet zo
Nee die zijn rechthoekigquote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Copycat het volgende:
Zo, is dat even schaamteloos gejat van Joseph Joseph.
Mooie setquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja. Een wereld van verschil.quote:
Ik ga toch es kieken bij de action hoe het eruit zietquote:Op zondag 17 juli 2011 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooie set
Normaal zijn dat echt dure design snijplanken
Blijkbaar wel als ze telkens op zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Telkens als ik ga, zijn die Boeddha beelden van 22 cm hoog op...![]()
Zijn ze wel de moeite waard?
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als ze telkens op zijnDe Xenos heeft ze ook in verschillende maten.
Caprisonne heb ik al heel lang niet meer gehad, de Troppie pas geleden nog, maar volgens mij is het wel vergelijkbaar ja. Het is in ieder geval het zelfde systeem qua rietje in het pakje doen..quote:Op zondag 17 juli 2011 11:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat vergelijkbaar met caprisonne?
Krijg er een droge keel vanquote:Op zondag 17 juli 2011 11:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat vergelijkbaar met caprisonne?
oooh die is leukquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Action opent filiaal in grootste concurrent
Wehehe Action Blokker
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wehehe Action Blokker
Die wilde ik ook gaan halenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj.. niks over mijn hometown!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wehehe Action Blokker
Als jij voor elke post met 'restpootjes' een euro kreeg kon je al een eigen winkel beginnenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb net de feestmuisjes van de ruijter geprobeerd. smaken gewoon als andere muisjes.
maar ja, je bent paarsgek op niet
59 cent per pakje maar!
en ze hadden nog maar 1 pak restpootjes
ze zullen er toch niet uitgaan? ze lagen ook weer voor de verandering ergens anders.{
je legt elke week een bloemetje bij het monument?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heuj.. niks over mijn hometown!![]()
Blokker is wereldberoemd.. daar hebben de Beatles opgetreden
Wat geinig, ligt dat naast Hoorn? Nooit gewetenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heuj.. niks over mijn hometown!![]()
Blokker is wereldberoemd.. daar hebben de Beatles opgetreden
neee, dan kon ik nog meer pakken restpootjes kopen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij voor elke post met 'restpootjes' een euro kreeg kon je al een eigen winkel beginnen
Als het goed is hebben ze die, in diverse maten. Of ze moeten net aangevuld worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:02 schreef Jigglypuff het volgende:
Weet iemand of je bij de Action van die enveloppen met noppenfolie kunt kopen? En zo ja, hoe groot zijn ze ongeveer?
Volgens mij niet, maar weet het niet helemaal zeker..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:02 schreef Jigglypuff het volgende:
Weet iemand of je bij de Action van die enveloppen met noppenfolie kunt kopen? En zo ja, hoe groot zijn ze ongeveer?
echt welquote:Op zondag 17 juli 2011 18:10 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar weet het niet helemaal zeker..
Mijn vraag daarbij: valt de herrie ook mee?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef loecje het volgende:
Bij de action zag ik laatst van zo'n elektrische luchtpomp liggen voor luchtbed enzo.
iemand daar ervaring mee? ze zijn zo goedkoop dat ik me afvraag of het wel werkt...
dat inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Mijn vraag daarbij: valt de herrie ook mee?
Die dingen maken altijd een klereherrie.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:15 schreef loecje het volgende:
[..]
dat inderdaad.
en kreeg hier nog de vraag, zit er een opzetstuk voor groot ventiel bij.
Werkt perfect, heb em al een paar jaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef loecje het volgende:
Bij de action zag ik laatst van zo'n elektrische luchtpomp liggen voor luchtbed enzo.
iemand daar ervaring mee? ze zijn zo goedkoop dat ik me afvraag of het wel werkt...
Klinkt als een stofzuiger. klereherriequote:Op zondag 17 juli 2011 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]
De toon is wel hoger.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Werkt perfect, heb em al een paar jaar.
[..]
Klinkt als een stofzuiger. klereherrie
Dan blaas je hem toch gewoon op, of je gebruikt een voetpomp.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef loecje het volgende:
zijn er elektrische pompen die stiller zijn? of is dat gewoon geen doen
aangezien ik hem mee wil nemen op vakantie, en geen mensen(kinderen) wakker wil maken mochten we een keer savonds op een camping aan komen.
Er zijn geen stillere, neem dan een handpomp mee.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef loecje het volgende:
zijn er elektrische pompen die stiller zijn? of is dat gewoon geen doen
aangezien ik hem mee wil nemen op vakantie, en geen mensen(kinderen) wakker wil maken mochten we een keer savonds op een camping aan komen.
Ja, ze zijn geweldigquote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft een van de dames hier (want er zitten zo veel mannen in dit topic...) ervaring met de beha's van de action?
Ik ben nl niet erg te spreken over de bxs sport boxers, maar de beha's zijn geloof ik van een ander merk.
Bedankt voor dit uiterst zinnige antwoord...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn geweldig
gr gr Henk, Ingrid en de kidssss
wat is er mis met de bsx sport boxers? ik heb ze namelijk ook, en ze zitten heerlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft een van de dames hier (want er zitten zo veel mannen in dit topic...) ervaring met de beha's van de action?
Ik ben nl niet erg te spreken over de bxs sport boxers, maar de beha's zijn geloof ik van een ander merk.
Wat is het?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:52 schreef athlonkmf het volgende:
net dit gekocht
[ afbeelding ]
ziet er wel cheap uit vergeleken met de echte, maar who cares. Die is letterlijk 10x duurder
zijn die dure dan wel krasvast?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef Sulley02 het volgende:
Ben wel benieuwd of het (ookal is het goedkoop) een beetje krasvast is. Ik vind hem heel krasgevoelig aanvoelen. Heb hem ook maar gekocht, als de planken slecht zijn, zet ik het wel voor de sier neer.
Gewoon de vaatwasser in bonjouren.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zijn die dure dan wel krasvast?
je ziet toch altijd wel dat ze gebruikt worden? hadden ze maar geen snijplank moeten worden
maar is zoiets nou hygienisch? ik heb wel eens gelezen dat houten snijplanken hygienischer zouden zijn dan kunststoffen...
Nou ja, ik heb ze ook van pieces, die zijn dan wel 3x zo duur, maar gaan 4x zo lang mee (bij wijze van)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is er mis met de bsx sport boxers? ik heb ze namelijk ook, en ze zitten heerlijk
En je denkt niet dat tegen de kerst deze setjes je overal terugziet (ook bij je vrienden?)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef mazaru het volgende:
Zo, drie van die snijplanksetjes gekocht. 1 voor mezelf en gelijk 2 kerstcadeautjes in huis
Wat kunnen ze eraan doen dat ze van de sociale werkplaats komen?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik vanochtend nog een All-stars gympie etui gekocht, zegt de cassière "gaat deze niet per 2?!".
5 minuten lang beweren dat het een gympie is ipv etui, terwijl de kassa in het scherm "ETUI gympie" aangeeft
Vertel ik nog dat er duidelijk een kaartje aan zit en dat hij niet open gebroken is, dus het is ook nog eens 1 artikel overduidelijk. Anders was het labeltje los en ontbrak er een tweede...
Ondanks dat 2 vakkenvullers naar de kassa komen en zeggen dat een enkel artikel is, toch blijft ze erbij, het is een gympie, want ooit stond hij bij het schoenenpad.
Het is flinterdun
Ninja-Edit.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik vanochtend nog een All-stars gympie etui gekocht, zegt de cassière "gaat deze niet per 2?!".
5 minuten lang beweren dat het een gympie is ipv etui, terwijl de kassa in het scherm "ETUI gympie" aangeeft
Vertel ik nog dat er duidelijk een kaartje aan zit en dat hij niet open gebroken is, dus het is ook nog eens 1 artikel overduidelijk. Anders was het labeltje los en ontbrak er een tweede...
Ondanks dat 2 vakkenvullers naar de kassa komen en zeggen dat een enkel artikel is, toch blijft ze erbij, het is een gympie, want ooit stond hij bij het schoenenpad.
Het is flinterdunDaar lopen ze in Turkije zeker op?
![]()
![]()
Dit zijn gewoon VMBO-meisjes, die komen niet van de sociale werkplaatsquote:Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wat kunnen ze eraan doen dat ze van de sociale werkplaats komen?
Nee hoor mijn tekst staat er zoals je kunt zien.quote:
Nee, waarom? Dat zijn partijen die bij de Action binnenkomen. Die snijplanken zijn niet standaard in de winkel.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
En je denkt niet dat tegen de kerst deze setjes je overal terugziet (ook bij je vrienden?)
leer eerst badminton spelenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Asgard het volgende:
Laatst een badmintonset gehaald bij de Action
Kostte maar 2 euro, maar je kan ze liever laten liggen. Echt waardeloze dingen, totaal niet mee te spelen.
google eens op "snijplank set" ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, waarom? Dat zijn partijen die bij de Action binnenkomen. Die snijplanken zijn niet standaard in de winkel.
Nee, die bespanning is echt drie keer niks, je hebt meer kans dat je shuttle door je racket vliegt dan dat je hem terugslaatquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Asgard het volgende:
Laatst een badmintonset gehaald bij de Action
Kostte maar 2 euro, maar je kan ze liever laten liggen. Echt waardeloze dingen, totaal niet mee te spelen.
Vast niet, maar die zijn van een ander materiaalquote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je ziet toch altijd wel dat ze gebruikt worden? hadden ze maar geen snijplank moeten worden
maar is zoiets nou hygienisch? ik heb wel eens gelezen dat houten snijplanken hygienischer zouden zijn dan kunststoffen...
Ik hou het maar lekker bij mijn glazen planken, schijnen slecht te zijn voor je messen maar daar merk ik persoonlijk niets van.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:57 schreef loecje het volgende:
[..]
google eens op "snijplank set" ofzo
die van Joseph Joseph is overal en nergens te vinden. en daarop zijn weer allemaal namaakspul zoals die van de action.
ik vind ze eigenlijk ook wel leuk, maar wil niet nog meer dingen op het aanrecht... dus moet eerst ff kijken of ik ze rechtop in een kastje kwijt kan.
Ja, dat gebeurde dus ook telkensquote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, die bespanning is echt drie keer niks, je hebt meer kans dat je shuttle door je racket vliegt dan dat je hem terugslaat.
Houten snijplanken nemen vloeistoffen op, en zijn dus het minst hygiënisch. Vandaar dat in professionele keukens staan ook altijd kunstof snijplanken staan.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik toch Action messenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Houten snijplanken nemen vloeistoffen op, en zijn dus het minst hygiënisch. Vandaar dat in professionele keukens staan ook altijd kunstof snijplanken staan.
Glas kan ook, maar dat is inderdaad slecht voor messen, en gaat snel kapot als je er onhandig mee omgaat.
Toch wel een vrij hoog 'wij van wceend'-gehalte. Ze verkopen namelijk....quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef lady-wrb het volgende:
nou kijk, hier zeggen ze het ook:
http://www.aalborg-massiv.dk/NL/hyg.asp
als het de penselen zijn die ik eind vorig jaar bij de action kocht, kan ik je melden dat die een roemloos einde in de kliko gevonden hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gister acrylverf, doeken en penselen gehaald. Penselenset van 1,99 lijkt bij het eerste gebruik prima om mee te schilderen. Ben benieuwd hoe de penselen opdrogen en hoe ze hierna bruikbaar zijn. Voor nu lijkt het een prima aankoop
Ja, mislukte bokkepootjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef The_Hives het volgende:
rest pootjes zijn toch gewoon bokkepootjes?
hij heeft het shirt waarschijnlijk zelf in elkaar genaaid (voor 10 centquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
Ik kwam op vakantie in Oeganda een Oegandees tegen met hetzelfde Action t-shirt dat ik op dat moment aan hadMeteen maar een foto met elkaar gemaakt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft het shirt waarschijnlijk zelf in elkaar genaaid (voor 10 cent)
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nee, hij had in België gestudeerd en was er met zijn Belgische vriendin, maar dan nog, dat verwacht je niet zover van huisquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Kun je gelijk die tweede prullenbak meenemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Snijplankjes gehaald, plus een klein prullenbakje voor op de wc (moet nog terug voor een tweede, vergeet steeds dat ik 2 wc's heb). Luchtverfrissers, Fruitella, Paas-M&M's, documentmappen en een mini-vergietje later stond ik weer vrolijk buiten
Maar nu wil m'n moeder die snijplankjes ook, dus ik kan weer terug.
Ja. Gewoon basis dopsleutelset. Of er een bougie-dop in zit kan ik me even niet herinneren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben ze ook gereedschappen voor de auto zoals een dopsleutelset etc?
Gewoon in de kast ophangen joh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action ook zo'n kledinghoes waar je je winterjas in op kunt hangen?
En nog meer Paas-M&Msquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je gelijk die tweede prullenbak meenemen
Als het maar leuk staat he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef roos85 het volgende:
vandaag ook maar de snijplank set gehaald, mss niet de beste kwaliteit, maar het staat vast erg leuk op het aanrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn aanrecht staat al vol zatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef roos85 het volgende:
vandaag ook maar de snijplank set gehaald, mss niet de beste kwaliteit, maar het staat vast erg leuk op het aanrecht
Fuuuu.. die heb ik niet gezien vandaag!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Die dus
In allemaal kleurenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Fuuuu.. die heb ik niet gezien vandaag!![]()
De snijplanken staan al op m'n aanrecht
Ik heb geen roze of oranjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
In allemaal kleurenWit, groen, blauw, roze, oranje.
![]()
![]()
Op de achterkant van die verpakking staat wel dat die er zijnquote:
Heb je het nou over de snijplanken of over de stickers?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de achterkant van die verpakking staat wel dat die er zijn
stickersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je het nou over de snijplanken of over de stickers?
Ah, dat zou wel kunnen. Ik dacht dat je het over de snijplanken had.quote:
daar kan ik over meepraten..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn aanrecht staat al vol zat, in huurhuizen zijn keukenbladen niet de grootste exemplaren die er te vinden zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als het maar leuk staat he?moet er toch een draai aangeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhhhhhhh die wil ik ook!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
In allemaal kleurenWit, groen, blauw, roze, oranje.
![]()
![]()
ooh die zijn leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Die dus
Die passen dan waarschijnlijk niet op mijn keukenblok, steekt er een heel stuk uit in mijn woonkamer.....nog meer blauwe plekken door het stoten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Misschien verkoopt de Action wel aanrechtbladen.
zo te zien op zaterdag, staan nu nieuwe aanbiedingenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
Op welke dag verschijnen eigenlijk altijd de weekaanbiedingen en de 100 nieuwste artikelen?
De Belgische aanbiedingen staan er altijd op woensdag al op. En de top 100 wordt soms dagelijks aangepastquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:59 schreef sproetjes het volgende:
als je op action.be kijkt dan al op donderdag(zijn namelijk ook al vanaf donderdag te verkrijgen in belgië tegenover op maandag hier in NL)
de action bij mij heeft alleen geen whitboard markersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
Oeh! Action heeft whitboard muurstickers. 3 per pak. Heb er 2 pakken meegenomen. Vet handig! Heb er 1 op mijn koof geplakt
Prima kwaliteit vind ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef kvd het volgende:
Zijn die fleese-dekens van een beetje goede kwaliteit? Of pluizen ze erg snel?
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de action bij mij heeft alleen geen whitboard markers
daar kwam ik eigenlijk alleen voor, alleen zat er ineens een leuke bloempot in mijn mandje
maar eenmaal bij de kassa stond er ineens zo'n enorme rij, dat ik heel asociaal de mand de mand heb gelaten en de winkel ben ontvlucht
ik kom m in rustiger tijden wel weer ophalen.
hebben jullie dat ook wel eens: kom je de winkel binnen staan er enorme rijen bij de kassa en als je dan eenmaal aan uitchecken toe bent is er niemand meer te zien en ook omgekeerd
of je haalt die stickers van 1,59 daar zit een marker bijquote:Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar kwam ik eigenlijk alleen voor, alleen zat er ineens een leuke bloempot in mijn mandje
maar eenmaal bij de kassa stond er ineens zo'n enorme rij, dat ik heel asociaal de mand de mand heb gelaten en de winkel ben ontvlucht
hebben jullie dat ook wel eens: kom je de winkel binnen staan er enorme rijen bij de kassa en als je dan eenmaal aan uitchecken toe bent is er niemand meer te zien en ook omgekeerd
Thanks. Van de week dan toch nog maar eens een keertje heen. Zal 3 keer binnen nog geen week iets te veel van het goede zijn?quote:
Van de week liep ik er weer eens rond en binnen nog geen 5 minuten tijd werden er 3 kassa's extra geopend. Bereidde me dus al voor op een wachtmomentje bij de kassa maar toen ik daar eenmaal kwam stond er helemaal niemand meer.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Andere pot kopen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef fotostarter het volgende:
Gisteren van die toiletblokken gehaald. Zijn die hangertjes te kort
Inmiddels een paar keer geschilderd, prima setje penselenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als het de penselen zijn die ik eind vorig jaar bij de action kocht, kan ik je melden dat die een roemloos einde in de kliko gevonden hebben.
die krengen bleven haar afgeven en ze schilderden niet fijn.
ik heb er wat geld tegenaan gegooid en heb wat prijzigere bij de pipoos gehaald.
dan maar wat duurder, maar iig geen frustratie
ja maar wat schilder je dan? bij mij ging het om heel gedetaileerd gedoe. dat ging echt niet met de penselen van de actionquote:Op zondag 24 juli 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inmiddels een paar keer geschilderd, prima setje penselenIk weet even niet meer of ik meer soorten penselen gezien heb of alleen deze die ik gekocht heb.
Ik hoop het.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
komt er trouwens nog wat leuks in de aanbieding, komende week?
Met acrylverf kan ik met deze prima in details werkenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wat schilder je dan? bij mij ging het om heel gedetaileerd gedoe. dat ging echt niet met de penselen van de action
Een ventilator voor een tientjequote:Op zondag 24 juli 2011 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
komt er trouwens nog wat leuks in de aanbieding, komende week?
Geweldige aanbieding die meteen overal uitverkocht zal zijn gezien het prachtige weer nu en de komende dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |