Iets met kaatsen en een balquote:

Niet gezien en als ze het hebben denk ik dat je in de winter meer kans hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of ze er ook thermo ondergoed verkopen?

's winters in elk geval wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of ze er ook thermo ondergoed verkopen?

Hoeveel doosjes had je ook alweer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef tomaat52 het volgende:
De schroeven zijn te kort.
Opa gaat morgen óók naar de Action, voor langere schroeven.
 Allemaal terugbrengen (als je nog op tijd bent anders ben je de rest van je leven voorzien
  Allemaal terugbrengen (als je nog op tijd bent anders ben je de rest van je leven voorzien  )
 )

10.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeveel doosjes had je ook alweer?Allemaal terugbrengen (als je nog op tijd bent anders ben je de rest van je leven voorzien
)
 Heb ze maar gewoon in de kast gezet.
 Heb ze maar gewoon in de kast gezet.

Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
10.Heb ze maar gewoon in de kast gezet.
 Wedden dat als je 80 bent je nog steeds geen toepassing voor ze hebt gevonden?
  Wedden dat als je 80 bent je nog steeds geen toepassing voor ze hebt gevonden?  

Wedden van wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.Wedden dat als je 80 bent je nog steeds geen toepassing voor ze hebt gevonden?
 Als ik het huis uit ga, heb ik ze nodig.
 Als ik het huis uit ga, heb ik ze nodig.  

Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.Wedden dat als je 80 bent je nog steeds geen toepassing voor ze hebt gevonden?

Liever in m'n rug dan in m'n gat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.

Tuurlijk joh.....dat zegt iedereen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wedden van wel?Als ik het huis uit ga, heb ik ze nodig.
 Ik heb na 18 jaar hopen dat ik spullen ooit nog eens nodig had de boel maar eens naar de Kringloop toe gebracht.
  Ik heb na 18 jaar hopen dat ik spullen ooit nog eens nodig had de boel maar eens naar de Kringloop toe gebracht.  
 quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.

Ik heb het ook niet direct nodig maar ik ga in het najaar kamperen en dan is dat wel lekker als pyjama.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
's winters in elk geval wel.
nu zou ik niet weten.
verwacht je de ijstijd binnenkort?

Thermo ondergoed zal pas binnenkomen in de action als het ook echt veel kan worden verkocht. Wanneer dat is weet ik niet precies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:12 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet direct nodig maar ik ga in het najaar kamperen en dan is dat wel lekker als pyjama.

Kan dinsdag pas gaan namelijk! Heb jij ook zo'n grote van 100x200? Ze hadden ook kleinere maar die voelden veel dunner aan!
 Kan dinsdag pas gaan namelijk! Heb jij ook zo'n grote van 100x200? Ze hadden ook kleinere maar die voelden veel dunner aan!

Jah.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws : Bij de action hebben ze koektrommels, toch?

Jep heb ook 2 van die hele grote. Overigens ook 2 van die kleinere die ondanks dat ze dunner zijn ook van goede kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:51 schreef heaven7 het volgende:
Achja, voor die ¤2,- neem ik het risico niet dat ze allemaal weg zijnKan dinsdag pas gaan namelijk! Heb jij ook zo'n grote van 100x200? Ze hadden ook kleinere maar die voelden veel dunner aan!

Baasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:17 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
RING FOR SEX/BEER/KISS/LOVE
^^
Troveey en Mini?

quote:
 Heb ze 3 dagen geleden nog zien liggen.

Durft ze niet denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Staat niet per stuk of allemaal.
Maar zal wel per stuk zijn.
[..]
Geef hem een beuk.
 1.80 lang en weeg 72 kilo.
 1.80 lang en weeg 72 kilo.  

Weet over wie je het hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Durft ze niet denk ik.1.80 lang en weeg 72 kilo.

Hier hebben ze niksquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]

Schat, ik ben al 4 cm groter dan jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Durft ze niet denk ik.1.80 lang en weeg 72 kilo.

quote:
 Ben je net zoiets als Annet?
 Ben je net zoiets als Annet?

Dus jij bent nog langer dan 1.84?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik pas in mijn bed, dus ja.
En dit:
[..]

9 cmquote:

Nu ga je helemaal offtopic.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
9 cm
we hadden het over zijn penis, toch?

Ben je zo lang Qwea? Ik zag een heel klein meisje voor mequote:

1,84quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je zo lang Qwea? Ik zag een heel klein meisje voor me
En dan zijn ze net zo lang

Ik heb die oogpotloodjes ook. Maar ze zijn zo ontzettend 'niet-waterproof'quote:Op zondag 17 juli 2011 02:58 schreef eenleukenaam het volgende:
Die oogpotloodjes (per 2 met puntenslijperdopje: 0,49) vallen echt zo erg mee! Ik wilde ze alleen voor het dopje eigenlijk maar ze blijken best wel zacht te zijn, zachter dan bijv die van de hema. Voor 50 cent! Ik was echt oprecht verbaasd :p
Oh, en ik heb nu inmiddels toch wel minstens 10 van die witte toblerone-repen gekocht :$ shame on me, maar zo lekkerrrrrr

a 5,95
 a 5,95 

quote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ik word wild van die snijplank-seta 5,95
[ afbeelding ]
Alleen de kleuren vind ik niet zo

Nee die zijn rechthoekigquote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Copycat het volgende:
Zo, is dat even schaamteloos gejat van Joseph Joseph.

Mooie setquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]

Oh ja. Een wereld van verschil.quote:

Ik ga toch es kieken bij de action hoe het eruit zietquote:Op zondag 17 juli 2011 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooie set
Normaal zijn dat echt dure design snijplanken
 Al zullen de planken wel in folie zitten.
 Al zullen de planken wel in folie zitten.

Blijkbaar wel als ze telkens op zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Telkens als ik ga, zijn die Boeddha beelden van 22 cm hoog op...
Zijn ze wel de moeite waard?
 De Xenos heeft ze ook in verschillende maten.
 De Xenos heeft ze ook in verschillende maten.

quote:Op zondag 17 juli 2011 12:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als ze telkens op zijnDe Xenos heeft ze ook in verschillende maten.

Caprisonne heb ik al heel lang niet meer gehad, de Troppie pas geleden nog, maar volgens mij is het wel vergelijkbaar ja. Het is in ieder geval het zelfde systeem qua rietje in het pakje doen..quote:Op zondag 17 juli 2011 11:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat vergelijkbaar met caprisonne?

Krijg er een droge keel vanquote:Op zondag 17 juli 2011 11:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat vergelijkbaar met caprisonne?
 Leg 40 cent bij en koop Caprisonne
 Leg 40 cent bij en koop Caprisonne  

oooh die is leukquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
 ik ga morgen naar de action
 ik ga morgen naar de action  

quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Action opent filiaal in grootste concurrent
Wehehe Action Blokker
 !
!

quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wehehe Action Blokker

Die wilde ik ook gaan halenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]

Heuj.. niks over mijn hometown!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wehehe Action Blokker

Als jij voor elke post met 'restpootjes' een euro kreeg kon je al een eigen winkel beginnenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb net de feestmuisjes van de ruijter geprobeerd. smaken gewoon als andere muisjes.
maar ja, je bent paarsgek op niet
59 cent per pakje maar!
en ze hadden nog maar 1 pak restpootjes
ze zullen er toch niet uitgaan? ze lagen ook weer voor de verandering ergens anders.{

je legt elke week een bloemetje bij het monument?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heuj.. niks over mijn hometown!
Blokker is wereldberoemd.. daar hebben de Beatles opgetreden

Wat geinig, ligt dat naast Hoorn? Nooit gewetenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heuj.. niks over mijn hometown!
Blokker is wereldberoemd.. daar hebben de Beatles opgetreden
 Ff op googlemaps zitten loeren
 Ff op googlemaps zitten loeren  

neee, dan kon ik nog meer pakken restpootjes kopen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij voor elke post met 'restpootjes' een euro kreeg kon je al een eigen winkel beginnen

Als het goed is hebben ze die, in diverse maten. Of ze moeten net aangevuld worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:02 schreef Jigglypuff het volgende:
Weet iemand of je bij de Action van die enveloppen met noppenfolie kunt kopen? En zo ja, hoe groot zijn ze ongeveer?

Volgens mij niet, maar weet het niet helemaal zeker..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:02 schreef Jigglypuff het volgende:
Weet iemand of je bij de Action van die enveloppen met noppenfolie kunt kopen? En zo ja, hoe groot zijn ze ongeveer?

echt welquote:Op zondag 17 juli 2011 18:10 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar weet het niet helemaal zeker..

Mijn vraag daarbij: valt de herrie ook mee?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef loecje het volgende:
Bij de action zag ik laatst van zo'n elektrische luchtpomp liggen voor luchtbed enzo.
iemand daar ervaring mee? ze zijn zo goedkoop dat ik me afvraag of het wel werkt...

dat inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Mijn vraag daarbij: valt de herrie ook mee?

Die dingen maken altijd een klereherrie.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]

Ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:15 schreef loecje het volgende:
[..]
dat inderdaad.
en kreeg hier nog de vraag, zit er een opzetstuk voor groot ventiel bij.

Werkt perfect, heb em al een paar jaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef loecje het volgende:
Bij de action zag ik laatst van zo'n elektrische luchtpomp liggen voor luchtbed enzo.
iemand daar ervaring mee? ze zijn zo goedkoop dat ik me afvraag of het wel werkt...
Klinkt als een stofzuiger. klereherriequote:Op zondag 17 juli 2011 19:13 schreef lynda het volgende:
[..]

De toon is wel hoger.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Werkt perfect, heb em al een paar jaar.
[..]
Klinkt als een stofzuiger. klereherrie

Dan blaas je hem toch gewoon op, of je gebruikt een voetpomp.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef loecje het volgende:
zijn er elektrische pompen die stiller zijn? of is dat gewoon geen doen
aangezien ik hem mee wil nemen op vakantie, en geen mensen(kinderen) wakker wil maken mochten we een keer savonds op een camping aan komen.

Er zijn geen stillere, neem dan een handpomp mee.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef loecje het volgende:
zijn er elektrische pompen die stiller zijn? of is dat gewoon geen doen
aangezien ik hem mee wil nemen op vakantie, en geen mensen(kinderen) wakker wil maken mochten we een keer savonds op een camping aan komen.

) ervaring met de beha's van de action?
) ervaring met de beha's van de action? 

Ja, ze zijn geweldigquote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft een van de dames hier (want er zitten zo veel mannen in dit topic...) ervaring met de beha's van de action?
Ik ben nl niet erg te spreken over de bxs sport boxers, maar de beha's zijn geloof ik van een ander merk.

Bedankt voor dit uiterst zinnige antwoord...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn geweldig
gr gr Henk, Ingrid en de kidssss

wat is er mis met de bsx sport boxers? ik heb ze namelijk ook, en ze zitten heerlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft een van de dames hier (want er zitten zo veel mannen in dit topic...) ervaring met de beha's van de action?
Ik ben nl niet erg te spreken over de bxs sport boxers, maar de beha's zijn geloof ik van een ander merk.

Wat is het?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:52 schreef athlonkmf het volgende:
net dit gekocht
[ afbeelding ]
ziet er wel cheap uit vergeleken met de echte, maar who cares. Die is letterlijk 10x duurder

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |