Iets met kaatsen en een balquote:
Niet gezien en als ze het hebben denk ik dat je in de winter meer kans hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of ze er ook thermo ondergoed verkopen?
's winters in elk geval wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of ze er ook thermo ondergoed verkopen?
Hoeveel doosjes had je ook alweer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef tomaat52 het volgende:
De schroeven zijn te kort.
Opa gaat morgen óók naar de Action, voor langere schroeven.
10.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeveel doosjes had je ook alweer?Allemaal terugbrengen (als je nog op tijd bent anders ben je de rest van je leven voorzien
)
Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
10.Heb ze maar gewoon in de kast gezet.
Wedden van wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.Wedden dat als je 80 bent je nog steeds geen toepassing voor ze hebt gevonden?
Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Veel succes met het voor je rest van je leven genoeg van die schroeven hebben.Wedden dat als je 80 bent je nog steeds geen toepassing voor ze hebt gevonden?
Liever in m'n rug dan in m'n gat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.
Tuurlijk joh.....dat zegt iedereen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wedden van wel?Als ik het huis uit ga, heb ik ze nodig.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer hij 80 is zitten al die schroeven in zijn rug.
Ik heb het ook niet direct nodig maar ik ga in het najaar kamperen en dan is dat wel lekker als pyjama.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
's winters in elk geval wel.
nu zou ik niet weten.
verwacht je de ijstijd binnenkort?
Thermo ondergoed zal pas binnenkomen in de action als het ook echt veel kan worden verkocht. Wanneer dat is weet ik niet precies.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:12 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet direct nodig maar ik ga in het najaar kamperen en dan is dat wel lekker als pyjama.
Jah.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws : Bij de action hebben ze koektrommels, toch?
Jep heb ook 2 van die hele grote. Overigens ook 2 van die kleinere die ondanks dat ze dunner zijn ook van goede kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:51 schreef heaven7 het volgende:
Achja, voor die ¤2,- neem ik het risico niet dat ze allemaal weg zijnKan dinsdag pas gaan namelijk! Heb jij ook zo'n grote van 100x200? Ze hadden ook kleinere maar die voelden veel dunner aan!
Baasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:17 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
RING FOR SEX/BEER/KISS/LOVE
^^
Troveey en Mini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |