en de zwangere Victoria, stiekem genomen en op twitter gezet door Davidquote:It's A Girl For Ryan Phillippe's Ex Alexis Knapp
Congratulations are in order for Ryan Phillippe's ex-girlfriend, Alexis Knapp!
The model-actress gave birth to a nearly 8-pound baby girl that she named Kai on Friday (July 1), In Touch reports. Ryan was in the delivery room at Cedars-Sinai Medical Center at the time of the birth. "It was a smooth delivery," a friend says.
Although the Cruel Intentions star has yet to confirm if he is the baby's biological father, he supported his ex-girlfriend in her last few weeks of pregnancy. "Ryan took Alexis to her last doctor's appointments and was there in the hospital when she gave birth," a friend says. "He's waiting for the DNA test to see of he's the father, but he's acting like he is."
Ryan and his ex-wife Reese Witherspoon are parents to daughter Ava, 11, and son Deacon, 7.
en zelf dit lijstje hoeft er volgens mij helemaal niet meer bij, deden we niet tot 3 maanden ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor in het recent-ouders-gewordenlijstje:
Jamie Cullum & Sophie Dahl - 2 maart '11 (dochter Lyra)
Sabia & Khalid Boulahrouz - 25 maart '11 (dochter Amaya)
Jaap Kwakman (3Js) - 30 maart '11 (dochter Fee)
Eva Herzigová - 13 maart '11 (zoon Philipe)
Prinses Margarita & Tjalling ten Cate - 25 february '11 (dochter Paola Cecilia Laurentien)
Die van Margarita staat trouwens in het "zwanger" én in het "recent ouders geworden" lijstje ...
De rest doe ik een andere keer wel.
Echt? Dan zijn die lijstje al héél lang niet meer bijgewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef kvd het volgende:
[..]
en zelf dit lijstje hoeft er volgens mij helemaal niet meer bij, deden we niet tot 3 maanden ofzo?
Ik wil er morgen best wel mee gaan stoeien (en als er dan ook nog een lief modje is naar wie ik hem kan sturen), maar nu eerst wachten op de visite en vanavond lekker griezelen
Klopt, is al een paar topics geleden dat het is bijgewerk. De wiki-pagina is al wat recenter, maar ook nog niet helemaal up-to-datequote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Echt? Dan zijn die lijstje al héél lang niet meer bijgewerkt.
Er staat zelfs nog op dat bepaalde vrouwen die in februari 2011 waren uitgerekend, nog zwanger zijn.
Welke wiki-pagina?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Klopt, is al een paar topics geleden dat het is bijgewerk. De wiki-pagina is al wat recenter, maar ook nog niet helemaal up-to-date
En wachten op visite die aan de telefoon blijkt te hangen op het afgesproken tijdstip werkt ook niet hahaha
Mwoah, het was de laatse post in het vorige topic. Overwoog zelfs nog om hem hier ook te plaatsen omdat het een echte zwangerschapspost was. Dus zo erg is het nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:59 schreef Turbomuis het volgende:
Deze al bekend?
Edit: ja dus![]()
Vorige topics hebben een schat aan informatie, blijkt maar weer
Hij beweert van welquote:
quote:Victoria Beckham's Full Term Baby Bump
Although she recently said she's "not that kind of person" to bare her pregnant belly, Victoria Beckham was secretly photographed in her final days of pregnancy -- and her proud hubby just had to share the gorgeous shot!
“Took this pic of Victoria while she wasn’t looking,” adoring husband David Beckham wrote after posting the above photo on Facebook Thursday. “She looks amazing, so close now to the baby being born!"
Vicki, who is currently expecting the couple's fourth child, recently said her bare bump was for her husband's eyes only.
I’m not really one of those people that likes to go out and pose and flaunt being pregnant. Not like there’s anything wrong in that. I’m so proud to be pregnant and I feel so blessed and so happy, I really do,” the 37-year-old singer-turned-designer recently said. “But I’m just not that kind of person. So, no, I won’t be taking my clothes off. I don’t think anyone needs to see that, other than my husband. Absolutely not.”
A spokesperson for Posh and Becks dismissed reports the couple welcomed their fourth child on the Fourth of July following a slew of rumors stating the fashion designer gave birth to a baby girl named Felicity at a Los Angeles hospital.
"The rumours are rubbish," their rep said. "Victoria has not had the baby but she will be giving birth soon."
The couple is already parents to three sons, Brooklyn, 12, Romeo, 8, and Cruz, 6.
Vooruit, maar hij zal wel flink door de keuring geweest zijn voor hij hem mócht plaatsen van mevrouwquote:
Zie de OP. Iedereen die wil kan de Wiki-pagina updaten! Ik kan hem dan weer in de OP plakken.quote:
nee nee, niet iedereen kan de wiki-pagina wijzigen. (tenzij er iets is veranderd want dan zou ik graag willen weten hoe ik iets moet veranderen. Weet van een paar maanden geleden dat ik me ergens zou moeten registreren)quote:Op zondag 10 juli 2011 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zie de OP. Iedereen die wil kan de Wiki-pagina updaten! Ik kan hem dan weer in de OP plakken.
Ik zal zelf ook weer even wat wijzigingen aanbrengen. Is inderdaad alweer even niet gedaan.
quote:U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep gebruikers.
U kunt de brontekst van deze pagina bekijken en kopiëren
quote:Kate Hudson gives birth to a 'healthy baby boy'! Actress and fiancé Matt Bellamy have a brand new Muse
Kate Hudson and her fiancé Matt Bellamy have welcomed a son.
The 32-year-old actress gave birth to a 'healthy baby boy' in Los Angeles last night her rep has confirmed to Us Weekly.
Kate is also mother to seven-year-old Ryder who will play big brother to the new addition to their family.
Kate and the Muse frontman began dating last year although they reportedly met a few years ago in Australia.
The Almost Famous star told Elle UK in September that she and Matt were very happy together, calling him 'lovely'.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1RjA92HL4
The couple are said to be close to purchasing a Malibu mansion to raise their new baby in.
The 7,000 square foot home is reportedly worth $5.3million and is nestled in the exclusive Pacific Palisades.
However, Kate is rumoured to be going to spend a few months in the UK while Bellamy finishes recording his next album before finally settling back in LA.
Although Kate had was initially not receptive to the idea of getting married again saying she 'didn't feel it necessary' as she 'already had one child and one divorce' clearly changed her mind.
Her elder son is from her first marriage to Black Crowes singer Chris Robinson who divorced in 2007.
Bellamy proposed to the pregnant actress in April, with Kate making the announcement during an interview with Matt Lauer on The Today Show that Matt's proposal occurred in the prior week.
She showed off the huge engagement ring, estimated to be worth $200,000.
Kate was treated to a baby shower on June 5 at a private home in Malibu. It was attended by friends Courteney Cox, Nicole Richie and Rachel Zoe.
It has been a weekend for births as Victoria Beckham also had her baby too.
The former Spice Girl gave birth to her fourth child - a 7lbs 10oz baby girl at 7.55am today.
Victoria and husband David are said to be 'delighted' with their new daughter.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:53 schreef juultje84 het volgende:
De nieuwe Beckham-telg is geboren!!
http://www.dailymail.co.u(...)-10oz-baby-girl.html
is toch niet meer echt nodig met de huidige reeksfunctie?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zie de OP. Iedereen die wil kan de Wiki-pagina updaten! Ik kan hem dan weer in de OP plakken.
Ik zal zelf ook weer even wat wijzigingen aanbrengen. Is inderdaad alweer even niet gedaan.
Dan moet het eerst een reeks worden, zie het tekentje er niet bij staan (maar laptop doet vreemd vandaag, dus wie weet staat ie er ineens gewoon niet bij bij mij)quote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
is toch niet meer echt nodig met de huidige reeksfunctie?
aah wat leuk een mini posh!!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:53 schreef juultje84 het volgende:
De nieuwe Beckham-telg is geboren!!
http://www.dailymail.co.u(...)-10oz-baby-girl.html
"Took this pic of Victoria while she wasn’t looking."quote:
Harper Seven.quote:
Iemand heeft ook al opgemerkt dat 7 een van de eerste nummers op David's voetbalshirts was.quote:"She weighed a healthy 7lbs 10oz and arrived at 7.55 this morning, here in LA. Victoria is doing really well and her brothers are delighted to have a baby sister."
quote:Woke up this morning to a radio presenter saying Beckhams' new daughter is called Harper Seven. I thought he said it was half past seven.
quote:Harper Seven???? Cloud Nine would have been better :-)
quote:In light of the Beckhams calling their child Harper Seven Beckham I'm calling my firstborn Steinway Eight-Eight Peri-Peri Nando Chicken
quote:So Harper Seven is named after Beckham's shirt number. To be fair, my cousin Emma Asda Apron was named after her Dad's work uniform
quote:Harper Seven? Harper Seven? Really? Harper Seven? REALLY? HARPER SEVEN? REALLY? REALLY? HARPER SEVEN.
quote:So, the Beckhams have moved from place of conception (Brooklyn) to time of conception (Harper Seven).
Stuitend, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik las ergens dat ze voor de 4e keer een 'elective cesarean' had gehad. Sommige mensen kunnen blijkbaar kiezen hoe en wanneer ze willen bevallen...
Na meerdere keizersnedes is een natuurlijke bevalling medisch niet verantwoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik las ergens dat ze voor de 4e keer een 'elective cesarean' had gehad. Sommige mensen kunnen blijkbaar kiezen hoe en wanneer ze willen bevallen...
Mee eensquote:Op maandag 11 juli 2011 14:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Harper nog wel gaan (in Engelstalige landen dan, in NLD is dat niks natuurlijk) maar Seven...
Harper, Harlow, Willow, ik vind het allemaal 1 pot nat.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:43 schreef Miam het volgende:
ik vind het een vreselijke naam! zeker voor een meisje
Dus niet alleen zijn shirtnummerquote:One day after welcoming their new daughter Harper Seven Beckham, proud parents David and Victoria Beckham are said to be enjoying some quiet time together with their newly expanded family.
We do have some more details today on the couple's baby name pick, however.
According to People, their daughter's first name, Harper, is an old English name that Victoria has always been a fan of. She's not the only one - Neil Patrick Harris, Lisa Marie Presley and Tiffani Thiessen all chose the name for their girls as well!
As for Seven, that one's a bit more complicated than you may think. Not only is 7 David's Manchester United and England jersey number, it's also a very spiritual number.
In addition, Harper was born in the 7th hour of the day on the 7th day of the week and the 7th month of the year!
David shared the happy news of Harper's arrival on Facebook yesterday, adding, "Victoria is doing really well and her brothers [Brooklyn, Romeo and Cruz] are delighted to have a baby sister xx"
Congratulations again to them!
quote:Boudewijn Zenden wordt papa
AMSTERDAM - Voetballer Boudewijn Zenden mag zich gaan voorbereiden op een wel heel speciale Kerst. Zijn liefje Nadine is drie maanden zwanger van hun eerste kindje en is in december uitgerekend
Dat heeft Boudewijn's vader Pierre laten weten aan RTL Boulevard.
Charlotte Sophie, het zusje van Boudewijn en de vrouw van John Heitinga, beviel vorige week van zoontje Lennox. Charlotte en John kregen in 2009 dochter Jezebel.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef kvd het volgende:
Meer uitleg over de naam:
[..]
Dus niet alleen zijn shirtnummer
Ik wilde bijna zeggen; dat is niet zo moeilijk als je zo'n beetje op het half uur of kwartier kunt plannen wanneer je je keizersnede krijgt wiltquote:Harper was born in the 7th hour of the day on the 7th day of the week and the 7th month of the year!
Was het ze niet nog maar net gelukt, is Harper niet om 7.55 geboren? 5 miniten later en er was een 7 minder geweestquote:Op maandag 11 juli 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde bijna zeggen; dat is niet zo moeilijk als je zo'n beetje op het half uur of kwartier kunt plannen wanneer je je keizersnede krijgt wilt
Het maakt me dan weer vreselijk nieuwsgierig waarom ze die keizersnede niet drie dagen eerder hebben gedaan, in het kader van de symboliek...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde bijna zeggen; dat is niet zo moeilijk als je zo'n beetje op het half uur of kwartier kunt plannen wanneer je je keizersnede krijgt wilt
4x keer is wel echt heel erg veel. Elke keizersnede meer geeft je meer kans op complicaties, volgens mij is 3 eigenlijk wel de max qua wat je baarmoeder qua verlittekening aankan enzo.. Maargoed.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien dat er daarom 6 jaar tussen 3 en 4 zit, om echt goed te kunnen herstellen? Aan de andere kant, dat geeft misschien ook weer meer kans op verklevingen...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
4x keer is wel echt heel erg veel. Elke keizersnede meer geeft je meer kans op complicaties, volgens mij is 3 eigenlijk wel de max qua wat je baarmoeder qua verlittekening aankan enzo.. Maargoed.
Wat een kwats, waarom is ze dan niet op de 7de bevallen?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef kvd het volgende:
Meer uitleg over de naam:
[..]
Dus niet alleen zijn shirtnummer
Misschien een bepaalde grens qua dagen en weken waar ze overheen moet?Dat gister de eerste dag was dat ze het kindje wilden halen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een kwats, waarom is ze dan niet op de 7de bevallen?
Nja, kan.. Alhoewel de tijd niet onwijs veel uitmaakt volgens mij, het is gewoon de verlittekening die uitmaakt.. op een gegeven moment houdt het op en dan blijf je bloeden en dan is de enige remedie dat je baarmoeder eruit gaat.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien dat er daarom 6 jaar tussen 3 en 4 zit, om echt goed te kunnen herstellen? Aan de andere kant, dat geeft misschien ook weer meer kans op verklevingen...
Ik denk dat ze dat wel met haar arts besproken heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, kan.. Alhoewel de tijd niet onwijs veel uitmaakt volgens mij, het is gewoon de verlittekening die uitmaakt.. op een gegeven moment houdt het op en dan blijf je bloeden en dan is de enige remedie dat je baarmoeder eruit gaat.
Je kan je gewoon registreren met welke naam je wilt volgens mijquote:Op zondag 10 juli 2011 17:36 schreef kvd het volgende:
[..]
nee nee, niet iedereen kan de wiki-pagina wijzigen. (tenzij er iets is veranderd want dan zou ik graag willen weten hoe ik iets moet veranderen. Weet van een paar maanden geleden dat ik me ergens zou moeten registreren)
Als ik iets wil wijzigen moet ik eerst naar 'brontekst bekijken' en daar staat het volgende:
[..]
Maar 7.55 is toch het 8e uur al?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Was het ze niet nog maar net gelukt, is Harper niet om 7.55 geboren? 5 miniten later en er was een 7 minder geweest
Die verklevingen zijn er al na de eerste sectio. In NL wordt bij de 3e zwangerschap vaak ook al gekozen voor een electieve sectio, omdat de kans dat de baarmoeder scheurt tijdens de normale bevalling veel groter is.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien dat er daarom 6 jaar tussen 3 en 4 zit, om echt goed te kunnen herstellen? Aan de andere kant, dat geeft misschien ook weer meer kans op verklevingen...
Maar dat gaat omquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Het valt mee, het kind van Tiffany Amber Thiessen heet volgens mij ook Harper en doen deed niemand er geloof ik moeilijk over?
quote:Jewel zet zoontje op de wereld
Laatste update: 12 juli 2011 13:21 info
AMSTERDAM - Jewel is maandagavond bevallen van een zoontje. De 36-jarige zangeres en haar echtgenoot, die al jaren probeerden kinderen te krijgen, hebben het kereltje Kase Townes Murray genoemd.
Foto: Wenn.com
Dat laat het stel weten aan het Amerikaanse tijdschrift People.
"Ty en ik zijn blij met de komst van onze zoon", jubelt Jewel. "We zijn in de zevende hemel, het is echt zo geweldig als iedereen beweert. Nog beter dan dat zelfs!" Jewel trouwde in 2008 met professioneel rodeorijder Ty Murray. Kase is hun eerste kind.
Het jongetje zag het levenslicht in de Amerikaanse staat Texas, waar Jewel en Ty wonen. Kase werd om 19.00 uur lokale tijd geboren en woog ruim drie kilo. Jewels zwangerschap verliep niet zonder slag of stoot. De zangeres werd vier maanden geleden aangereden door een vrachtwagen, maar kwam er zonder kleerscheuren vanaf.
Jewel scoorde hits als Foolish Games en Intuition. De 36-jarige blondine werkt momenteel aan een album voor kinderen, The Merry Goes 'Round.
http://de.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4se ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Jewel is bevallen van een jongetje. Hij heet Kase.
[..]
Hüttekäse of gewoon Keesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Jewel is bevallen van een jongetje. Hij heet Kase.
[..]
Enig idee hoe zijn eerste heette?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef Spees_Eend het volgende:
En omdat we toch bezig zijn: de 2e zoon van Ali B is geboren. Hij heet Omar.
http://twitter.com/#!/AliBouali/status/90746394352156672
Mij doet t denken aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
DankAmin vind ik dan nog wel leuk
Omar is voor mij zo'n beetje als Achmed
Jeuses die heeft grote boobiezquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Sequencial het volgende:
Danielle van Aalderen
[ afbeelding ]
Bron
quote:Nadja Hüpscher voor het eerst moeder
AMSTERDAM - Nadja Hüpscher is moeder geworden. De 39-jarige actrice beviel zondagavond van haar eerste kind, zoon Rein Freek.
Alles gaat goed met moeder en zoon. De actrice zit 'op een roze wolk', laat haar management weten. "Ze is ontzettend blij."
Hüpscher liet begin dit jaar weten dat ze twee vroegtijdig afgebroken zwangerschappen achter de rug heeft. "Ik heb twee jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad", vertelde ze destijds. "En later een miskraam."
De Nijmeegse Hüpscher speelde in films als Simon, Dennis P. en De Boekverfilming. Voor haar rol in die laatste film kreeg ze een Gouden Kalf voor beste actrice. Dit jaar was Hüpscher te zien in de NCRV-serie Levenslied.
Och die siliconen en een zwangerschap op die schoudertjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Sequencial het volgende:
Danielle van Aalderen
[ afbeelding ]
Bron
quote:AMSTERDAM - Stephanie, de echtgenote van voetballer Ron Vlaar is voor de tweede keer in verwachting.
De baby wordt eind december verwacht, meldt Shownieuws.
Het stel trouwde in 2010 op kasteel Hooge Vuursche in Baarn. Samen hebben ze al een zoontje van 3, Shane.
Rein Freek ...... het voelt een beetje jaren '30 aan ...quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:30 schreef sherezade het volgende:
Ja Harper een aparte naam maar heet het kindje van Tiffani amber thiessen niet ook zo??
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Het valt mee, het kind van Tiffany Amber Thiessen heet volgens mij ook Harper en doen deed niemand er geloof ik moeilijk over?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef Lovechild het volgende:
Er zijn meer celebs met een Harper. Ik las het gisteren nog...
De meisjeshelft van de tweeling van Neil Patrick Harris iig! Zelf vind ik Harper ook niet zo'n vreselijke naam. Volgens mij gaat het meer om het Seven erachter.
Edit: Patricia Arquette heeft ook een Harper.
quote:'Reese Witherspoon in verwachting'
Laatste update: 13 juli 2011 16:40 info AMSTERDAM - Reese Witherspoon is volgens ingewijden voor de derde keer in verwachting.
Foto: Getty Images De 35-jarige actrice, die twee kinderen heeft met acteur Ryan Phillippe, trouwde in maart met Jim Toth.
"Het is geen geheim dat Reese een kind van Jim wil", vertelt een vriendin van de actrice aan het Amerikaanse blad Ok! Magazine.
"Ze proberen al een tijdje zwanger te raken", weet de vriendin. "Ze hebben al een geweldig gezin, het enige wat ontbreekt, is een nieuwe baby." Als de ingewijden het bij het juiste eind hebben, hoeft Reese niet meer lang te wachten voordat ook die wens uitkomt.
Buikje
De bronnen verklappen dat de blondine al in verwachting is. "Reese doet het rustiger aan. Ze staat bekend om haar strenge sportschema, maar sport nu minder." Hun verhalen worden ondersteund door foto's waarop Reese een klein buikje lijkt te hebben. "Haar wasbordje is verdwenen."
Witherspoon beloofde in 1999 eeuwige trouw aan de vier jaar jongere Phillippe. Uit het huwelijk kwamen twee kinderen voort, de nu 11-jarige Ava en de 7-jarige Devon.
Het acteurskoppel ging eind 2006 uit elkaar, waarna Witherspoon in februari 2010 Hollywood-agent Jim Toth tegen het lijf liep. Eind maart stapten de twee in het huwelijksbootje.
quote:Actress Kate Hudson and and fiancé, Muse frontman Matt Bellamy, welcomed a son on Saturday night and were reportedly struggling to find a baby name. Proud papa Matt took to Twitter on Thursday to reveal their son's name:
So happy! Just had a baby boy, Bingham "Bing" Hawn Bellamy. Born 7Ib 12Oz, on 9th July."
"Mum and baby are strong and healthy" he went on to tweet. "Mum was a warrior, Bing popped out after 4.5 hours of intense pushing!"
Bing is the first child for Matt, while Kate is already mom to son Ryder Russell, 7½, with ex-husband Chris Robinson.
Everon Jackson Hooi ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Chandler zou oprecht medelijden met het kind hebben
Beetje wel hequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
4,5 uur persen... Is dat niet heel erg lang?
Wat te denken van Ryder Russell Robinsonquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje wel heBing Bellamy... omg
Dat klinkt stukken beter, als je 't mij vraagt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat te denken van Ryder Russell Robinson
Klinkt als een worst =(quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje wel heBing Bellamy... omg
Het zal aan mij liggen, heb het niet zo op die dubbele beginlettersquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klinkt stukken beter, als je 't mij vraagt...
Ik ben ook geen fan, maar Bing Bellamy klinkt inderdaad als een low fat, low taste light salamiquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen, heb het niet zo op die dubbele beginletters
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, maar Bing Bellamy klinkt inderdaad als een low fat, low taste light salami
Ze ziet er mooi uit maar ik irriteer me op de 1 of andere manier aan de enkelbandjes van haar schoenen... Lijken net tattoo's!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
4,5 uur persen... Is dat niet heel erg lang?
Het kan ook heel mooi zijn, maar vind persoonlijk dat het ook wel lekker uit een mond moet kunnen rollen en bij elkaar moet passen. Een Brigitte Bordot bijvoorbeeld, bekt lekker, klopt ook bij elkaar. Bing Belhamy komt ook nog wel lekker mijn strot uit (mooi...nee) maar Russell Ryder Robinson...ergens struikel ik daaroverquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Overigens zijn de eerste letter van zijn voornaam en achternaam bij mijn kind ook hetzelfde. Zijn initialen zijn O.O. maar ja daar hebben we ons niet door laten tegen houden.
Wat is zij mooooiquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef hexje het volgende:
Alyssa Milano
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de hele outfit juist prachtig vooral haar haar en de schoenen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef sherezade het volgende:
nouja die haren vind ik weer iets teveel van het goede net zoals die schoenen, niet alleen te hoog maar ook lelijk
Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef hexje het volgende:
Jessica Alba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is mijn smaak ook niet (die schoenen dan), maar ik hou er zo van als zwangere vrouwen gewoon lekker tiptop verzorgd voorbij komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef sherezade het volgende:
nouja die haren vind ik weer iets teveel van het goede net zoals die schoenen, niet alleen te hoog maar ook lelijk
Wat een onlogische redenering, alsof kinderen het kwadraat van de eigenschappen van hun ouders ervenquote:Regina Romeijn noemt dochter Bardot
Laatste update: 15 juli 2011 17:07 info
AMSTERDAM - Regina Romeijn is vrijdag bevallen van een meisje. De 34-jarige AVRO-presentatrice heeft haar kindje Bardot genoemd, naar de bekende Franse actrice.
Foto: ANP
Dat meldt Story.
De dochter, die is geboren in het ziekenhuis, weegt 3440 gram. Volgens het weekblad gaat het goed met moeder en kind.
Jongetje
"Ik heb altijd gedacht dat het een jongetje zou worden", zei ze onlangs in een interview met ecoblad Green2.
De gedachte aan een dochter beangstigde Romeijn. "Ik kan het nog maar moeilijk bevatten. Misschien vind ik een meisje ergens een beetje eng. Een dochter is toch een soort verlengstuk van jezelf. Dat lijkt me best confronterend."
"Ik ben namelijk een vrij uitgesproken en aanwezig type en mijn vriend is precies zo. Moet je nagaan als onze dochter dat straks in het kwadraat is."
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Chandler zou oprecht medelijden met het kind hebben
Dus als het een jochie was geweest had het geen karakter van de ouders geërfd?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een onlogische redenering, alsof kinderen het kwadraat van de eigenschappen van hun ouders erven
Uhm, Unhoped for, is dat een soort gezegde of betekent het letterlijk dat ze niet echt een kinderwens had?quote:Oui, she's pregnant!
Her father-in-law spilled the beans in May, and this week a bikini shot revealed a baby bump, but it has taken until Friday morning for French First Lady Carla Bruni to make it official. The 43-year-old former model tells Nice-Matin that her pregnancy is "coming happiness, unexpected and unhoped for."
Kloptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk meer als in dat ze het niet meer had durven hopen. Ze is al 43 natuurlijk.
Ik vind Bardot trouwens... even wennen, maar niet per se lelijk. Heel anders dan Bing Salami Bellamyquote:so unexpected as to have not been imagined
Was een politica.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb geen idee wie Mei Li Vos is ...
Dan moet je bij Bardot ook wel de achternaam erbij doen, want Bing is toch gewoon de roepnaamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel anders dan Bing Salami Bellamy
Is goed, maar wat is haar achternaam? Naar mama of naar papa? En wie is papa eigenlijk? Ik moet meer bladen lezen geloof ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je bij Bardot ook wel de achternaam erbij doen, want Bing is toch gewoon de roepnaam
Geen ideequote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is goed, maar wat is haar achternaam? Naar mama of naar papa? En wie is papa eigenlijk? Ik moet meer bladen lezen geloof ik
Maar da's niet zo moeilijk: 'Nee, Bardot!, naar de actrice, Brigitte Bardot weetjewel'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat Bardot haar hele leven moet corrigeren dat het geen Bordeaux is
quote:AMSTERDAM - Beschuit met muisjes voor Regina Romeijn. De presentatrice is vrijdag bevallen van een meisje.
De baby heeft de naam Bardot Yavuz van haar ouders gekregen en weegt een gezonde 3440 gram.
Toch was het een zware bevalling. "Regina moet nog zeker drie dagen in het ziekenhuis blijven", laat het management weten aan RTL Boulevard.
Maar Regina en haar vriend Erdem zijn uiteraard dolgelukkig met de komst van de kleine: "Ze zijn euforisch."
quote:Baby Kate Hudson vernoemd naar oma
AMSTERDAM - Kate Hudson en haar man Matt Bellamy hebben hun zoontje Bingham Hawn vernoemd belangrijke mensen in hun leven.
"Voor diegenen die het zich afvragen: Bingham is de meisjesnaam van mijn moeder", legt Matt uit op Twitter. "En Bing Russell was de vader van Kurt, Kate's stiefvader. Gelinkt met de familie, dus!"
Hoewel Bill Hudson de biologische vader is van Kate, beschouwt zij Kurt als haar vader. Kurt heeft al bijna dertig jaar een relatie met Kate's moeder Goldie Hawn.
Kate beviel zaterdag van het kerngezonde jongetje. Uit haar huwelijk met Chris Robinson heeft de actrice ook al een zoon, Ryder Russell (7).
Huh wtf ?? Wist niet dat zij WEER zwanger wasquote:
Aangezien ze vernoemd is naar Brigitte Bardot, neem ik aan Bar-dooquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:10 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd hoe je Bardot uitspreekt... "Bar-dot" of "Bar-doo" of "Bar-deuuu"...
Dat is alweer 3 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Huh wtf ?? Wist niet dat zij WEER zwanger wasZe had toch een tijd geleden ook een dochtertje gekregen toen ze iets met Eddy Murphy had
quote:Ivanka Trump is gezegend met dochter
Laatste update: 18 juli 2011 08:58 info
AMSTERDAM - Ivanka Trump en haar man Jared Kushner voelen zich 'dankbaar en gezegend' met hun kersverse dochter.
Foto: Wenn.com
De 29-jarige dochter van onroerend goedmagnaat Donald Trump en de 30-jarige krantenuitgever zijn zondag ouders geworden van een meisje.
"Vanochtend hebben Jared en ik een prachtig en gezond meisje verwelkomd op deze wereld. We voelen ons ontzettend dankbaar en gezegend", laat Ivanka weten via Twitter.
"Bedankt voor jullie steun en felicitaties." De miljonairsdochter beviel in New York. Wat de naam van haar dochter is, is nog niet bekend.
Ivanka Trump en Jared Kushner trouwden twee jaar geleden met elkaar. Hun dochter is het derde kleinkind voor Donald Trump.
Oh ik ben erg benieuwd naar de naam!quote:Op maandag 18 juli 2011 10:23 schreef Spees_Eend het volgende:
En inmiddels is Ivanka Trump bevallen van een meisje. De naam is nog niet bekend.
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ben erg benieuwd naar de naam!
Van de Telegraafquote:"Ik heb net het ziekenhuis verlaten en de baby is prachtig. Het gaat fantastisch met Ivanka. Arabella Rose is de naam van de baby, daar ben ik trouwens net achter gekomen", vertelt trotse opa Donald aan Fox & Friends.
Jij vind Arabella normaal? Ik vind het eigenlijk iets voor een paardquote:
Het is wel een normale naam, of je 'm mooi vindt is weer iets anders.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij vind Arabella normaal? Ik vind het eigenlijk iets voor een paard
quote:Arabella (v) Spaans
In het Spaans betekent deze naam "de kleine Arabische".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabier_(paard)quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is wel een normale naam, of je 'm mooi vindt is weer iets anders.
Hij staat zelfs in mijn namenboekje:
[..]
Ik vind het wel een mooie naamquote:- Mei Li Vos heeft na een paar dagen tobben over de naam van haar pasgeboren dochtertje bekend gemaakt hoe het meisje heet.
Het meisje, dat vorige week ter wereld kwam, heet Reva.
Maandag liet Mei Li op Twitter weten erg onder de indruk te zijn van haar kleine meisje. "Vanuit m'n kraambed zie ik 'n waanzinnige regenboog. Indrukwekkend. Net als n tevreden gespeende baby."
Ook Nathan, de boer van Mei Li, is dolgelukkig en plaatste op Twitter een foto van zijn zus en zijn nichtje.
Ik ookquote:
Oeh dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:54 schreef Purdey het volgende:
Geruchten dat Jessica Simpson zwanger zou zijn, alleen wordt het niet bevestigd. Feit is dat ze een mooie ronde belly heeft![]()
http://www.radaronline.co(...)simpson-not-pregnant
quote:Barbara Karel weer in verwachting
AMSTERDAM - Presentatrice Barbara Karel is zwanger van haar derde kindje.
Dit meldt RTL Boulevard. De dolgelukkige Barbara, die al twee kinderen heeft, Maroun en Sonny, laat weten dat de derde voorlopig even de laatste is. “Maar je weet maar nooit!”
Barbara is bekend van diverse programma’s op 3FM en MTV. Ook doet ze voice-overs voor enkele Nederland 3-programma’s. De vader van het kindje is dj Amir Charles.
Wat een foute naamquote:AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar heeft er een zoon bij. De vriendin van de voetballer is woensdag bevallen.
De baby heet Axel, zo laat hij weten op zijn website. De tweede spruit van Klaas-Jan kwam om 09.30 uur ter wereld. De voetballer was er net op tijd bij.
Hij moest hals over de kop naar huis toen hij hoorde dat zijn vriendin moest bevallen. De voetballer van Schalke 04 zat in Oostenrijk voor een trainingskamp.
Moeder en kind maken het goed. Klaas-Jan en zijn vriendin kregen in 2009 ook al een zoontje, genaamd Seb.
Axel en Sebquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:07 schreef rena het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is weer vader
[..]
Wat een foute naam
Wat een verschil met de familie Heitinga. Die hebben de bevalling 'gewoon' gepland....quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:07 schreef rena het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is weer vader
[..]
Wat een foute naam
Alweer, die heeft er zin in! Kan me nog wel herinneren dat zij in korte tijd 2 keer zwanger was.quote:
Haar 1e bevalling liep toch uit op een niet geplande ks de 2e was idd wel een geplande ksquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een verschil met de familie Heitinga. Die hebben de bevalling 'gewoon' gepland....
quote:Armin van Buuren is vader
Laatste update: 25 juli 2011 16:40 info AMSTERDAM - Armin van Buuren is zondag voor de eerste keer vader geworden. De vrouw van de 34-jarige dj is bevallen van een dochter, die de naam Fenna heeft gekregen.
Foto: ANP "Ik ben blij en trots dat ik de geboorte van onze prachtige dochter Fenna kan bekendmaken", laat Van Buuren maandag weten via Twitter.
Het geslacht van het kindje was zowel voor de dj als echtgenote Erika een verrassing. Hij wilde het geslacht al weten voor de geboorte, maar besloot zijn vrouw te steunen, die dat niet zo nodig van tevoren hoefde te horen.
De twee maakten in januari bekend hun eerste kindje te verwachten. "Ik denk dat ik dingen in een ander perspectief ga zien als ik zo'n kleintje heb. Misschien word ik er een rijker mens van", zei Van Buuren in een eerder interview. "Laten we hopen dat dit mijn beste productie ooit wordt."
Armin en Erika beloofden elkaar in september 2009 eeuwige trouw, nadat ze al tien jaar samen waren. De dj liet eerder al weten na de geboorte minder op te gaan treden om bij zijn vrouw en kind te zijn.
Midget.quote:
quote:Lauryn Hill bevallen van zesde kind
AMSTERDAM - Lauryn Hill is zaterdag bevallen van een jongen, het zesde kind voor de zangeres. Het is niet duidelijk of Rohan Marley, vader van de eerste vijf, ook de vader van de pasgeborene is.
Een bron rond de Afro-Amerikaanse zangeres meldde de bevalling aan de website Blackcelebkids.com.
"Moeder en zoon maken het goed", zei de bron. Er ontstond wel een klein beetje paniek tijdens de bevalling van de spruit. "De navelstreng zat erg strak rond de nek van het kind tijdens de bevalling." Ondanks de schrik kwam alles goed.
Rohan Marley kwam recent in het nieuws omdat hij een hoogzwangere Hill gedumpt zou hebben, iets dat hijzelf ontkent. "Ze is de moeder van mijn kinderen. Ik hou van haar en respecteer haar. Ik zou zoiets nooit doen", zei hij eerder op Twitter.
Fugees
Lauryn Hill werd wereldberoemd als onderdeel van hiphopformatie de Fugees. Ze scoorde wereldwijde hits met nummers als Killing me Softly, Ready or Not en Fu-gee-la.
Als soloartiest was ze in 1999 de eerste vrouw met tien Grammy-nominaties. Ze won er dat jaar vijf.
quote:Selma Blair Welcomes a Son
By Alla Byrne/PEOPLE
Tuesday July 26, 2011 05:05 PM EDT
It's a boy for Selma Blair!
The actress, 39, and her fashion designer boyfriend, Jason Bleick, welcomed son Arthur Saint Bleick on Monday, her rep tells PEOPLE exclusively. Arthur weighed in at 7 lbs., 12 oz.
The couple, who met when collaborating on Bleick's line EVER, announced her pregnancy in January. Blair chose to keep the sex of her baby under wraps until the delivery. "I'm not going to say what it is yet. Hopefully, it's one or the other," she joked with PEOPLE.
bronquote:'Sylvie is tien weken zwanger'
Ondanks de recente berichten dat Sylvie en Rafael voorlopig nog niet aan een tweede kindje zouden denken, heeft een zeer goede bron van het stel laten weten dat Sylvie tien weken zwanger zou zijn.
Volgens weekblad Privé zouden de twee het goede nieuws op hun laatste dag van de vakantie in het Spaanse Cadiz aan vrienden en familie hebben verteld. Als het waar is, zal hun zoontje Damian zijn kleine broertje of zusje in januari kunnen verwelkomen.
Het zou me helemaal niks verbazen, want de 'eigenlijk is 1 kind genoeg voor ons' geloof ik echt geen drol van, bij iemand die al een jaar of 3 brult een meisje te willenquote:
Het zou wel erg leuk zijn ja!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef alors het volgende:
Ik zou het haar iig heel erg gunnenmaar ik dacht dat het niet mocht ivm haar borstkanker...
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)nger__.html?sn=privequote:Nicolette van Dam en haar vriend Bas Smit krijgen in februari hun eerste kindje.
Nicolette was nog maar net met anticonceptie gestopt of het was raak, zo laat de presentatrice vanaf haar vakantieadres in Spanje weten.
"Bas en ik zijn superblij. Ik voelde het eigenlijk al en ik had het al tegen mijn moeder gezegd.
Maar toen we de uitslag van de zwangerschapstest zagen riepen Bas en ik tegen elkaar: Wat bizar! Het is echt zo, we krijgen een kind!"
Nicolette heeft weinig last van de geijkte zwangerschapskwaaltjes. "Ik ben niet misselijk, maar ik wel merk ik dat eerder moe ben."
Ook bij RTL, waar Nicolette in dienst is, regaeerden ze heel blij. "Het is tenslotte en familiezender dus daar pas ik in de toekomst nog beter bij."
Het blijkt maar weer eens wat een aantal hier al lang geleden riepen:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef Purdey het volgende:
(Riep zij laatst niet dat ze voorlopig nog geen kinderen wilde?!)
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Lovechild het volgende:
Yep, dat van Nicolette postte ik toen als ik het me goed herinner
correct!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:59 schreef Lovechild het volgende:
Hoe was het ook alweer? Aankondigen dat je een gezin wilt = zwanger?
[..]
quote:Sylvie van der Vaart is niet zwanger
29-7-11 09:02
"Honderd procent niet waar"
Privé kwam deze week met het bericht dat Sylvie van der Vaart zwanger zou zijn van haar tweede kindje. Het weekblad baseert hun verhaal op een 'zeer goede bron' en meldt dat de 33-jarige voetbalvrouw tien weken in verwachting is en zij en haar man Rafael van der Vaart het blijde nieuws tijdens hun vakantie in het Spaanse Cadiz aan familie en vrienden hebben verteld.
Niet zo lang geleden liet Sylvie nog in verschillende interviews weten dat hun zoon Damian (5) 'hun alles' is en dat er voorlopig geen tweede bijkomt.
Grazia, voor wie Sylvie een column schrijft, wilde weten of het gerucht waar was of niet en zocht contact met haar. "Honderd procent niet waar!", zo was de reactie van de RTL presentatrice.
Nicolette probeerde het nog geheim te houden via Twitter:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef Purdey het volgende:
Nicolette van Dam is zwanger! (Riep zij laatst niet dat ze voorlopig nog geen kinderen wilde?!)
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)nger__.html?sn=prive
Edit: Ja, dat zei ze inderdaad. 24 mei stond er in de Telegraaf dat ze graag kinderen wilde, maar nu nog even niet.. Terwijl ze toen al ongeveer gestopt moet zijn
Maar Jamai kwam er al meteen weer overheenquote:NicoletteVanDam Nicolette van Dam
Rara... Wat ga ik vanavond bij RTL Boulevard aan jullie vertellen? #geentipjevandesluier ;-)
quote:JamaiLoman JAMAI
@NicoletteVanDam yeah!! My girlfriend is zwanger!! Ben zo blij voor jullie...dikke kus mop!!
Ik was ook al verbaasd over de zwangerschapsmelding. Lijkt me dat ze wachten tot ze 5 jaar kankervrij is...quote:
quote:Gisterochtend is Anna geboren, volledige naam: Anna Victoria Maria Tuitert. Ik ben verliefd... Moeder en dochter maken het goed!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef kvd het volgende:
De vorige week zaterdag bevallen Lauren Hill
[ afbeelding ]
tuurlijk kan dat, dat blijkt wel. Plaatste alleen even een post-bevalling pic en geef antwoord op een vraag. Je hebt mij nergens zien schrijven dat het onmogelijk is om een week na de bevalling weer op te tredenquote:
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:46 schreef kvd het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, dat blijkt wel. Plaatste alleen even een post-bevalling pic en geef antwoord op een vraag. Je hebt mij nergens zien schrijven dat het onmogelijk is om een week na de bevalling weer op te treden
Excuses...verkeerd begrepen (ofwel, moe en tijd om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:48 schreef June. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoorWas eigenlijk meer een reactie op roos en skaai
Nou das wel een hele mooie aannamequote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:17 schreef Aventura het volgende:
Dat zal ook wel, anders doe je het niet 6 keer.
ik denk dat we snel een bekendmaking gaan krijgen:quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh dat zou wel erg leuk zijn
edit: Dan kan Yo natuurlijk niet achterblijven![]()
quote:Kindje voor Wesley en Yolanthe?
AMSTERDAM - Jessey (4), het zoontje van voetballer Wesley Sneijder, steekt zijn grootste wens niet onder stoelen of banken: hij wil dolgraag een broertje of zusje!
Jessey's stiefmoeder Yolanthe onthult in Story dat het verlangen om een kindje te krijgen steeds groter wordt. "Wesley en ik praten veel over onze kinderwens. En als ik met Jessey aan het spelen ben, dan begint het bij mij wel te kriebelen om zélf een kindje te krijgen."
Tijdens hun bruiloft vorig jaar lieten Yolanthe en Wesley al weten dat ze dolgraag een gezinnetje willen starten. "We hebben een prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin. Met z'n allen aan een grote eettafel", vertrouwde de voetballer zijn gasten toe.
Volgens het weekblad heeft de presentatrice besloten om zich de komende tijd meer op haar privéleven te richten, dus wie weet gaat Jessey's wens binnenkort in vervulling...
Wesley kreeg zijn zoontje tijdens zijn huwelijk met Ramona Streekstra
Dat riepen ze ook tijdens de bruiloft, maar wie weet nu welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef kvd het volgende:
[..]
ik denk dat we snel een bekendmaking gaan krijgen:
[..]
ik denk yolanthe wilt nog even wachten tot na haar grote doorbraak in Hollywoodquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat riepen ze ook tijdens de bruiloft, maar wie weet nu wel![]()
Ik wacht overigens ook op nieuws van Jim-Bettina en Daan Schuurmans-Bracha
Ja, de familie Schuurmans verwacht ik binnenkort ook wel nieuws vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat riepen ze ook tijdens de bruiloft, maar wie weet nu wel![]()
Ik wacht overigens ook op nieuws van Jim-Bettina en Daan Schuurmans-Bracha
Dat zeg ik niet, ik vraag het me alleen af. Ik vind het knap dat ze zich in zo'n korte tijd na haar bevalling weer goed genoeg voelt om het podium op te gaan. Zie dat ze nog wel meer in de planning heeft staan in augustus, probsquote:
alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef kvd het volgende:
[..]
ik denk dat we snel een bekendmaking gaan krijgen:
[..]
Zou leuk zijn voor haar, maar heb er wel een hard hoofd in, op andere foto's is ook wel te zien dat ze dikker is geworden in haar gezicht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:41 schreef Purdey het volgende:
Ik blijf aan de gang, maar wéér foto's van Jessica Simpson met bolle buik.
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_buik__.html?p=17,2
Ik vind het verdacht. Als ze 'gewoon' dik zou zijn/worden, dan zou dat toch wel overal zijn. Ik ben ook best flink, maar ik heb geen zwangere buik, het zit simpelweg overal.
Bron: Telegraaf
Ik heb er 4 en de bevallingen gingen wel steeds makkelijker (en sneller: toen ik bij de laatste vond dat het zo serieus was dat de vk gebeld moest worden, had ik een half uur later een kind zonder dat de vk er was).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou das wel een hele mooie aannameIemand met veel kinderen heeft dus makkelijke bevallingen
![]()
![]()
iedereen is verschillend he, bij de een gaat het op de heupen zitten en bij de ander in het gezicht..Iiedereen heeft zeg maar zijn of haar gevarenzones hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:41 schreef Purdey het volgende:
Ik blijf aan de gang, maar wéér foto's van Jessica Simpson met bolle buik.
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_buik__.html?p=17,2
Ik vind het verdacht. Als ze 'gewoon' dik zou zijn/worden, dan zou dat toch wel overal zijn. Ik ben ook best flink, maar ik heb geen zwangere buik, het zit simpelweg overal.
Bron: Telegraaf
Ja bijna altijd gaan de volgende bevallingen steeds makkelijker, maar om te zeggen dat veel kinderen makkelijke bevallingen zijn, dan zou een moeder met 1 kind (en geen wens voor meer) dan maar een moeilijke bevalling hebben gehad?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb er 4 en de bevallingen gingen wel steeds makkelijker (en sneller: toen ik bij de laatste vond dat het zo serieus was dat de vk gebeld moest worden, had ik een half uur later een kind zonder dat de vk er was).
ik denk niet makkelijker in de zijn van de pijn maar wellicht dat er wordt bedoeld dat het makkelijk gaat omdat je alles al een keer hebt meegemaakt...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bijna altijd gaan de volgende bevallingen steeds makkelijker, maar om te zeggen dat veel kinderen makkelijke bevallingen zijn, dan zou een moeder met 1 kind (en geen wens voor meer) dan maar een moeilijke bevalling hebben gehad?
Sommige mensen vonden het 6 keer een hel, maar hebben een wens voor een groot gezin...
Kan, maar ik reageerde gewoon op deze quotequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:14 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk niet makkelijker in de zijn van de pijn maar wellicht dat er wordt bedoeld dat het makkelijk gaat omdat je alles al een keer hebt meegemaakt...
Misschien was het voor Lovechild zo makkelijk de laatste keer maar dat zal niet voor iedereen zo zijn
Mijn grootmoeder had 13 kinderen, dus dan zou zij de laatste er zo uit moeten hebben gehoest![]()
Niet over een 2e kind makkelijker verzorgen dus, gewoon het bevallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:17 schreef Aventura het volgende:
Maar misschien bevalt Lauryn makkelijk. Dat zal ook wel, anders doe je het niet 6 keer.
ik heb het een beetje verkeerd begrepen i'm sooo sorryquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan, maar ik reageerde gewoon op deze quote
[..]
Niet over een 2e kind makkelijker verzorgen dus, gewoon het bevallen.
Geen sorry, de quote waar ik op reageerde is ook al even geledenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb het een beetje verkeerd begrepen i'm sooo sorry![]()
quote:Congratulations to Ethan Hawke and his wife Ryan Shawhughes. US Weekly reports that the couple welcomed a baby girl who they named Indiana two weeks ago. A source says they were spotted walking in New York City this past Friday.
According to The NY Post, an insider says the couple dropped by the Maritime Hotel on August 5 and said, "He was introducing the kid to the other people at his table and staff and other people in the restaurant."
They already have a 3-year-old daughter named Clementine. Hawke also has two children with Uma Thurman, Maya, 13, and Levon, 9.
No confirmation has been made by his rep yet. We'll stay tuned!
Ja, maar het klopt welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou das wel een hele mooie aannameIemand met veel kinderen heeft dus makkelijke bevallingen
![]()
![]()
Dat ontken ik ook niet, is ook vaak zo, maar dat betekent toch niet dat ze om die reden 6 zwangerschappen heeft gehad?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:18 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar het klopt welHoe meer kinderen, hoe sneller ze eruit floepen.
Haha nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, is ook vaak zo, maar dat betekent toch niet dat ze om die reden 6 zwangerschappen heeft gehad?
Maar laat ik er maar over ophouden
"his wife Ryan Shawhughes"quote:
quote:Vader Penélope Cruz krijgt kind
van onze redactie
AMSTERDAM - Penélope Cruz krijgt er volgend jaar een broertje of zusje bij, de vriendin van haar vader Eduardo (59) is namelijk in verwachting.
Het stel is al acht jaar bij elkaar en hebben laten weten ontzettend blij te zijn met de zwangerschap.
Penélope (37) is sinds januari moeder van zoontje Leo, die ze kreeg met acteur Javier Bardem. De nieuwe baby, van de vader van de actrice, zal dus maar een jaar jonger zijn dan haar eigen kind.
ja, gaan we nu ook al vallen over de namen van de ouders?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"his wife Ryan Shawhughes"
Zijn vrouw heet serieus Ryan?
Ryan is een mannennaam.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:46 schreef kvd het volgende:
[..]
ja, gaan we nu ook al vallen over de namen van de ouders?
quote:
http://babybytes.nl/namen/jongens/Ryanquote:Ryan is een Keltische jongens en meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `kleine koning`.
Tja, in mijn optiek vind ik het dan ook een mannennaam..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:01 schreef kvd het volgende:
[..]
het komt meer bij mannen voor dan bij vrouwen...
[..]
http://babybytes.nl/namen/jongens/Ryan
http://www.encyclo.nl/begrip/Ryan
ja idd maar hij had nig geen eerdere kinderen uit een andere relatie of wel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Doet me denken aan die man van Celine Dion, al was die eind 60...
Ik heb hem even gegoogled ... maar ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:18 schreef kvd het volgende:
ik kom er zojuist achter dat Jason Donovan in maart van dit jaar voor de 3de keer vader is geworden (dochter Molly)...heb uberhaupt nooit geweten dat hij kinderen had (ging er eigenlijk vanuit dat hij van de herenliefde zou zijn).
Wat leuk, 3 kinderen! Ik heb altijd een beetje getwijfeld denk ik, niet 'toen' maar nu, nu hij ouder is geworden vind ik hem iets nichterigs hebben, toen hij hits had niet eigenlijk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:18 schreef kvd het volgende:
ik kom er zojuist achter dat Jason Donovan in maart van dit jaar voor de 3de keer vader is geworden (dochter Molly)...heb uberhaupt nooit geweten dat hij kinderen had (ging er eigenlijk vanuit dat hij van de herenliefde zou zijn).
Hij speelde in neighbours en zong ooit met Kylie Minogue. Wel in de 80's hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb hem even gegoogled ... maar ik ken hem niet.
Hij ziet er wel een beetje nichterig uit.
Toen was ik nog niet geboren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij speelde in neighbours en zong ooit met Kylie Minogue. Wel in de 80's hoor!
quote:Chris Zegers (40) en Marije Braber (34) krijgen binnenkort hun eerste kindje. De presentator heeft onthuld dat ze eind dit jaar een jongetje verwachten.
Chris Zegers en zijn vriendin Marije Braber verwachten een jongetje. Eind dit jaar is Marije uitgerekend van hun eerste kindje, meldt weekblad Story. Het koppel kent elkaar al twaalf jaar, maar heeft pas sinds zeventien maanden een relatie. De presentator zei eerder dat hun kindje uit ‘ pure liefde’ is ontstaan.
Verborgen
Chris wist zijn vriendin lange tijd voor de buitenwereld verborgen te houden. Pas in mei dit jaar werd bekend over zijn, inmiddels niet meer zo nieuwe, liefde. Jaren geleden leerde hij Marije kennen in discotheek Roxy. Ze hadden een kortstondige relatie, waarop ze ieder hun eigen weg insloegen
dan word ik ook oudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef Aventura het volgende:
Een generatie die Jason Donovan niet kent, dat kan alleen maar betekenen dat ik oud word!
ik schrok gewoon...reality just hit in (hardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:29 schreef Aventura het volgende:
Een generatie die Jason Donovan niet kent, dat kan alleen maar betekenen dat ik oud word!
quote:Paul Stanley & Wife Welcome A Daughter: Emily Grace!
It’s a girl for Paul Stanley and his wife Erin Sutton!
Emily Grace Stanley arrived yesterday and from the sounds of it she’s already taking after her famous father!
"Erin and I are once again blessed with the addition of Emily Grace to our family," the 59-year-old Kiss rocker tells US. "I'm not sure she can sing, but her first screams let me know she's definitely Daddy's girl."
Paul and Erin, who we spotted out on a lunch date just last week, are also parents to Colin, 4, and Sarah, 2. He has a 17-year-old son, Evan, from a previous relationship as well.
Congratulations to them on the happy news!
Ik hoop zo dat er dit keer niks misgaat. In de 20 en al 2 miskramen ... zoiets hoort alleen in soaps te gebeuren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef Purdey het volgende:
Is Lily Allen weer zwanger? Ik ben de draad even kwijt, sorry. Zwangerschap 1 werd snel een miskraam, zwangerschap 2 heel laat pas. Ik ga even googelen..
Edit: Wiki is my girl, ze was in juni 3 maanden zwanger dus
Nou, inderdaad! Ze is notabene maar 2 jaar ouder dan ik. Dan hoor je normaal weinig over miskramen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er dit keer niks misgaat. In de 20 en al 2 miskramen ... zoiets hoort alleen in soaps te gebeuren.
Nou ja eentje misschien, maar die tweedequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Ze is notabene maar 2 jaar ouder dan ik. Dan hoor je normaal weinig over miskramen.
helaas heeft het niet met leeftijd te maken...maar ik hoop van harte voor haar dat dit kindje lekker blijft zitten tot het tijd is dat het eruit mag komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er dit keer niks misgaat. In de 20 en al 2 miskramen ... zoiets hoort alleen in soaps te gebeuren.
Moeten we nu Boulevard bellen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:34 schreef alors het volgende:
Ids Postma en Annie Friesinger hebben een dochtertje gekregen, inside bron, you heard it first!
Ik wist niet eens dat ze zwanger was!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:34 schreef alors het volgende:
Ids Postma en Annie Friesinger hebben een dochtertje gekregen, inside bron, you heard it first!
Ik weet niet eens wie dat zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze zwanger was!Wat leuk.
Je interesseert je duidelijk niet voor de schaatssport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat zijn.
Zijn het schaatsers dan? Ik interesseer me voor geen enkele sport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Je interesseert je duidelijk niet voor de schaatssport.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zijn het schaatsers dan? Ik interesseer me voor geen enkele sport.
oh lolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Felixa het volgende:
Staat al op de site van de Telegraaf ook.
Ze heet Josephine, leuke naam!
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Ids_en_Anni___.html
quote:Tina Fey Welcomes Baby No. 2: Penelope Athena!
Congratulations to Tina Fey and her husband Jeff Richmond who welcomed their second daughter, Penelope Athena. According to People, the baby was born on Wednesday, August 10th.
The couple, who are already parents to 5-year-old Alice, didn't want to know the baby's gender while the 30 Rock star was expecting.
Tina joked to Ellen DeGeneres, “We decided we are going to wait [to find out the baby's sex]. We’re going to find out…never. Not even after it’s born. I’m just going to see what it chooses to wear to prom
quote:Jessica Alba Welcomes Baby No. 2: Haven Garner!
It's a girl! Congratulations to Jessica Alba and husband Cash Warren. The happy couple announced via Facebook that they welcomed their second child, Haven Garner Warren, into the world on August 13th.
"She was born on Saturday, weighed 7 lbs and was 19 inches long. Healthy and happy!" Alba writes.
"Big sister Honor couldn't be more excited about the new addition to our family," the actress adds of her 3-year-old daughter.
Thank you all for all of your support during my pregnancy. It means the world to me."
Congratulations again to the entire family
Dat lijkt me speculatie van de Bild, fout vertaalwerk van de Telegraaf of een enorme misvatting aan de zijde van de Postmaatjes.... in Nederland mag een vader toch ook bij de bevalling zijn?quote:Anni Friesinger beviel bewust in Duitsland
van onze redactie
AMSTERDAM - Anni Friesinger lijkt er bewust voor gekozen te hebben 147 kilometer verderop te bevallen.
Het meisje Josephine werd geboren in het Duitse Meppen, maar het schaatskoppel woont eigenlijk in Sneek.
Anni legt uit in Bild: "In Nederland is het niet gebruikelijk dat de echtgenoot bij de bevalling aanwezig is. Ids heeft, ondanks de keizersnede, alles kunnen ervaren. De geboorte was mooier en groter dan welke gouden medaille dan ook."
Dochtertje Josephine krijgt naast de Duitse ook de Nederlandse nationaliteit.
vreemd inderdaad!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Telegraaf
[..]
Dat lijkt me speculatie van de Bild, fout vertaalwerk van de Telegraaf of een enorme misvatting aan de zijde van de Postmaatjes.... in Nederland mag een vader toch ook bij de bevalling zijn?
Wat een crea bericht weer, ben benieuwd naar het echte verhaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Telegraaf
[..]
Dat lijkt me speculatie van de Bild, fout vertaalwerk van de Telegraaf of een enorme misvatting aan de zijde van de Postmaatjes.... in Nederland mag een vader toch ook bij de bevalling zijn?
Ligt aan de keuze van de chirurg én of er personeel is. Er moet namelijk ook iemand zijn om de vader te ondersteunen, zo niet dat kan het vaak niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Zelfs met een spoedkeizersnede mag de vader erbij zijn. Bij mij was mijn vriend er wel bij. Ging er tenminste iemand met onze dochter mee en kreeg ik later de juiste in mijn armen
Alleen onder algehele narcose weet ik het niet zeker.
En de andere Honor. Honor en Haven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm, ik vind het maar weird om je kind haven te noemen.
Ze is toch echt 23 (over een maand 24).quote:
23 is toch ook nog enorm jongquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En de andere Honor. Honor en Haven.
[..]
Ze is toch echt 23 (over een maand 24).
Tegenwoordig wel. Maar het was altijd een hele normale leeftijd om voor het eerst zwanger te raken.quote:
Nee hoor, zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:32 schreef sherezade het volgende:
wat een aanname weer, omdat je het financieel goed hebt, heb je het dus prive ook goed
oh zo kwam het wel over, forgive mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:41 schreef Melochan het volgende:
[..]
Nee hoor, zo bedoel ik het nietstaat er ook niet, volgens mij.
quote:David Copperfield vader van dochter
Laatste update: 15 augustus 2011 18:02 info
AMSTERDAM - David Copperfield is vader geworden van een dochter genaamd Sky.
Zijn vriendin is zestien maanden geleden bevallen, maar het nieuws is nu pas bevestigd door de woordvoerder van de illusionist.
"Vergeet het laten verdwijnen van het Vrijheidsbeeld. Davids nieuwste truc is het laten verdwijnen van een vieze luier. Dat is meteen veel praktischer", laat de woordvoerder weten aan de Amerikaanse krant New York Post.
Claudia Schiffer
De 54-jarige illusionist en zijn 26-jarige vriendin, het Franse model Chloe Gosselin, werden onlangs gespot met een baby, waarna de geruchten over een mogelijk vaderschap van Copperfield op gang kwamen. De twee kennen elkaar inmiddels zo'n twee jaar.
Copperfield, die eerder was verloofd met supermodel Claudia Schiffer, wordt door tijdschrift Forbes op de tiende plaats gezet in de lijst van de best betaalde entertainers ter wereld. Hij staat momenteel in Las Vegas met een eigen show.
Kan me nog een meisje herinneren van '16 and pregnant' van MTV die haar kind 'Neveah' noemde, heaven, alleen dan andersomquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En de andere Honor. Honor en Haven.
Haha, ja da's lekker 'geschoten'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:02 schreef Felixa het volgende:
Mmm... dus de baby is nu 16 maanden.
Tel daar 9 maanden zwangerschap bij, dat maakt 25 maanden.
En Copperfield en zijn vriendin kennen elkaar "zo'n" 2 jaar.
Dat was dan waarschijnlijk meteen raak bij de eerste date.
quote:Zweedse kroonprinses Victoria in verwachting
STOCKHOLM - Kroonprinses Victoria van Zweden is in verwachting van haar eerste kind. Dat heeft het Zweedse hof woensdag bekendgemaakt.
Foto: NU.nl/els bax De 34-jarige Victoria is de oudste dochter van koning Carl Gustaf en koningin Silvia. Zij trouwde vorig jaar juni met sportschoolhouder Daniel Westling (37). De baby wordt naar verwachting in maart geboren.
quote:Vijfde kindje voor Kevin Federline van onze redactie
AMSTERDAM - Britney Spears' ex-man Kevin Federline is maandag voor de vijfde keer vader geworden.
Kevin (33) en zijn vriendin Victoria Prince (28) verwelkomden maandag dochter Jordan Kay. "De bevalling verliep perfect en het gaat goed met iedereen", laat een gelukkige Kevin weten aan US Magazine.
Kevin heeft inmiddels al wat ervaring op het gebied van baby's. Met Britney Spears kreeg de danser twee zoontjes: Sean Preston (5) en Jayden (4). Bij Shar Jackson verwekte Kevin dochter Kori (9) en zoontje Kaleb (7).
quote:Koert-Jan de Bruijn weer vader
Laatste update: 19 augustus 2011 15:05 info
AMSTERDAM - Koert-Jan de Bruijn en zijn vriendin Charlotte hebben er een dochter bij. Charlotte beviel vrijdagochtend van Fritzi Francisca, laat het management van Koert-Jan weten.
De acteur en presentator en zijn vriendin hadden al een dochter, de 3-jarige Keetje Sofia.
Fritzi zag rond 11.00 uur het levenslicht. Moeder en dochter maken het goed, maar liggen nog in het ziekenhuis.
"Ze moeten nog even een paar testjes doen. Waarschijnlijk mogen ze vrijdagmiddag naar huis", licht Koert-Jans management toe.
De jongste telg van de ex-soapie weegt negen pond en is 54 centimeter lang. De 34-jarige De Bruijn, die bekend werd als Dennis Alberts in Goede Tijden Slechte Tijden, kondigde de komst van zijn tweede kind in januari aan. De acteur was tot 2008 te zien in GTST.
Sinds het voorjaar van 2009 presenteert hij voor kinderzender Disney XD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |