en de zwangere Victoria, stiekem genomen en op twitter gezet door Davidquote:It's A Girl For Ryan Phillippe's Ex Alexis Knapp
Congratulations are in order for Ryan Phillippe's ex-girlfriend, Alexis Knapp!
The model-actress gave birth to a nearly 8-pound baby girl that she named Kai on Friday (July 1), In Touch reports. Ryan was in the delivery room at Cedars-Sinai Medical Center at the time of the birth. "It was a smooth delivery," a friend says.
Although the Cruel Intentions star has yet to confirm if he is the baby's biological father, he supported his ex-girlfriend in her last few weeks of pregnancy. "Ryan took Alexis to her last doctor's appointments and was there in the hospital when she gave birth," a friend says. "He's waiting for the DNA test to see of he's the father, but he's acting like he is."
Ryan and his ex-wife Reese Witherspoon are parents to daughter Ava, 11, and son Deacon, 7.
en zelf dit lijstje hoeft er volgens mij helemaal niet meer bij, deden we niet tot 3 maanden ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor in het recent-ouders-gewordenlijstje:
Jamie Cullum & Sophie Dahl - 2 maart '11 (dochter Lyra)
Sabia & Khalid Boulahrouz - 25 maart '11 (dochter Amaya)
Jaap Kwakman (3Js) - 30 maart '11 (dochter Fee)
Eva Herzigová - 13 maart '11 (zoon Philipe)
Prinses Margarita & Tjalling ten Cate - 25 february '11 (dochter Paola Cecilia Laurentien)
Die van Margarita staat trouwens in het "zwanger" én in het "recent ouders geworden" lijstje ...
De rest doe ik een andere keer wel.
Echt? Dan zijn die lijstje al héél lang niet meer bijgewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef kvd het volgende:
[..]
en zelf dit lijstje hoeft er volgens mij helemaal niet meer bij, deden we niet tot 3 maanden ofzo?
Ik wil er morgen best wel mee gaan stoeien (en als er dan ook nog een lief modje is naar wie ik hem kan sturen), maar nu eerst wachten op de visite en vanavond lekker griezelen
Klopt, is al een paar topics geleden dat het is bijgewerk. De wiki-pagina is al wat recenter, maar ook nog niet helemaal up-to-datequote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Echt? Dan zijn die lijstje al héél lang niet meer bijgewerkt.
Er staat zelfs nog op dat bepaalde vrouwen die in februari 2011 waren uitgerekend, nog zwanger zijn.
Welke wiki-pagina?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Klopt, is al een paar topics geleden dat het is bijgewerk. De wiki-pagina is al wat recenter, maar ook nog niet helemaal up-to-date
En wachten op visite die aan de telefoon blijkt te hangen op het afgesproken tijdstip werkt ook niet hahaha
Mwoah, het was de laatse post in het vorige topic. Overwoog zelfs nog om hem hier ook te plaatsen omdat het een echte zwangerschapspost was. Dus zo erg is het nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:59 schreef Turbomuis het volgende:
Deze al bekend?
Edit: ja dus![]()
Vorige topics hebben een schat aan informatie, blijkt maar weer
Hij beweert van welquote:
quote:Victoria Beckham's Full Term Baby Bump
Although she recently said she's "not that kind of person" to bare her pregnant belly, Victoria Beckham was secretly photographed in her final days of pregnancy -- and her proud hubby just had to share the gorgeous shot!
“Took this pic of Victoria while she wasn’t looking,” adoring husband David Beckham wrote after posting the above photo on Facebook Thursday. “She looks amazing, so close now to the baby being born!"
Vicki, who is currently expecting the couple's fourth child, recently said her bare bump was for her husband's eyes only.
I’m not really one of those people that likes to go out and pose and flaunt being pregnant. Not like there’s anything wrong in that. I’m so proud to be pregnant and I feel so blessed and so happy, I really do,” the 37-year-old singer-turned-designer recently said. “But I’m just not that kind of person. So, no, I won’t be taking my clothes off. I don’t think anyone needs to see that, other than my husband. Absolutely not.”
A spokesperson for Posh and Becks dismissed reports the couple welcomed their fourth child on the Fourth of July following a slew of rumors stating the fashion designer gave birth to a baby girl named Felicity at a Los Angeles hospital.
"The rumours are rubbish," their rep said. "Victoria has not had the baby but she will be giving birth soon."
The couple is already parents to three sons, Brooklyn, 12, Romeo, 8, and Cruz, 6.
Vooruit, maar hij zal wel flink door de keuring geweest zijn voor hij hem mócht plaatsen van mevrouwquote:
Zie de OP. Iedereen die wil kan de Wiki-pagina updaten! Ik kan hem dan weer in de OP plakken.quote:
nee nee, niet iedereen kan de wiki-pagina wijzigen. (tenzij er iets is veranderd want dan zou ik graag willen weten hoe ik iets moet veranderen. Weet van een paar maanden geleden dat ik me ergens zou moeten registreren)quote:Op zondag 10 juli 2011 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zie de OP. Iedereen die wil kan de Wiki-pagina updaten! Ik kan hem dan weer in de OP plakken.
Ik zal zelf ook weer even wat wijzigingen aanbrengen. Is inderdaad alweer even niet gedaan.
quote:U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep gebruikers.
U kunt de brontekst van deze pagina bekijken en kopiëren
quote:Kate Hudson gives birth to a 'healthy baby boy'! Actress and fiancé Matt Bellamy have a brand new Muse
Kate Hudson and her fiancé Matt Bellamy have welcomed a son.
The 32-year-old actress gave birth to a 'healthy baby boy' in Los Angeles last night her rep has confirmed to Us Weekly.
Kate is also mother to seven-year-old Ryder who will play big brother to the new addition to their family.
Kate and the Muse frontman began dating last year although they reportedly met a few years ago in Australia.
The Almost Famous star told Elle UK in September that she and Matt were very happy together, calling him 'lovely'.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1RjA92HL4
The couple are said to be close to purchasing a Malibu mansion to raise their new baby in.
The 7,000 square foot home is reportedly worth $5.3million and is nestled in the exclusive Pacific Palisades.
However, Kate is rumoured to be going to spend a few months in the UK while Bellamy finishes recording his next album before finally settling back in LA.
Although Kate had was initially not receptive to the idea of getting married again saying she 'didn't feel it necessary' as she 'already had one child and one divorce' clearly changed her mind.
Her elder son is from her first marriage to Black Crowes singer Chris Robinson who divorced in 2007.
Bellamy proposed to the pregnant actress in April, with Kate making the announcement during an interview with Matt Lauer on The Today Show that Matt's proposal occurred in the prior week.
She showed off the huge engagement ring, estimated to be worth $200,000.
Kate was treated to a baby shower on June 5 at a private home in Malibu. It was attended by friends Courteney Cox, Nicole Richie and Rachel Zoe.
It has been a weekend for births as Victoria Beckham also had her baby too.
The former Spice Girl gave birth to her fourth child - a 7lbs 10oz baby girl at 7.55am today.
Victoria and husband David are said to be 'delighted' with their new daughter.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:53 schreef juultje84 het volgende:
De nieuwe Beckham-telg is geboren!!
http://www.dailymail.co.u(...)-10oz-baby-girl.html
is toch niet meer echt nodig met de huidige reeksfunctie?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zie de OP. Iedereen die wil kan de Wiki-pagina updaten! Ik kan hem dan weer in de OP plakken.
Ik zal zelf ook weer even wat wijzigingen aanbrengen. Is inderdaad alweer even niet gedaan.
Dan moet het eerst een reeks worden, zie het tekentje er niet bij staan (maar laptop doet vreemd vandaag, dus wie weet staat ie er ineens gewoon niet bij bij mij)quote:Op zondag 10 juli 2011 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
is toch niet meer echt nodig met de huidige reeksfunctie?
aah wat leuk een mini posh!!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:53 schreef juultje84 het volgende:
De nieuwe Beckham-telg is geboren!!
http://www.dailymail.co.u(...)-10oz-baby-girl.html
"Took this pic of Victoria while she wasn’t looking."quote:
Harper Seven.quote:
Iemand heeft ook al opgemerkt dat 7 een van de eerste nummers op David's voetbalshirts was.quote:"She weighed a healthy 7lbs 10oz and arrived at 7.55 this morning, here in LA. Victoria is doing really well and her brothers are delighted to have a baby sister."
quote:Woke up this morning to a radio presenter saying Beckhams' new daughter is called Harper Seven. I thought he said it was half past seven.
quote:Harper Seven???? Cloud Nine would have been better :-)
quote:In light of the Beckhams calling their child Harper Seven Beckham I'm calling my firstborn Steinway Eight-Eight Peri-Peri Nando Chicken
quote:So Harper Seven is named after Beckham's shirt number. To be fair, my cousin Emma Asda Apron was named after her Dad's work uniform
quote:Harper Seven? Harper Seven? Really? Harper Seven? REALLY? HARPER SEVEN? REALLY? REALLY? HARPER SEVEN.
quote:So, the Beckhams have moved from place of conception (Brooklyn) to time of conception (Harper Seven).
Stuitend, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik las ergens dat ze voor de 4e keer een 'elective cesarean' had gehad. Sommige mensen kunnen blijkbaar kiezen hoe en wanneer ze willen bevallen...
Na meerdere keizersnedes is een natuurlijke bevalling medisch niet verantwoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik las ergens dat ze voor de 4e keer een 'elective cesarean' had gehad. Sommige mensen kunnen blijkbaar kiezen hoe en wanneer ze willen bevallen...
Mee eensquote:Op maandag 11 juli 2011 14:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Harper nog wel gaan (in Engelstalige landen dan, in NLD is dat niks natuurlijk) maar Seven...
Harper, Harlow, Willow, ik vind het allemaal 1 pot nat.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:43 schreef Miam het volgende:
ik vind het een vreselijke naam! zeker voor een meisje
Dus niet alleen zijn shirtnummerquote:One day after welcoming their new daughter Harper Seven Beckham, proud parents David and Victoria Beckham are said to be enjoying some quiet time together with their newly expanded family.
We do have some more details today on the couple's baby name pick, however.
According to People, their daughter's first name, Harper, is an old English name that Victoria has always been a fan of. She's not the only one - Neil Patrick Harris, Lisa Marie Presley and Tiffani Thiessen all chose the name for their girls as well!
As for Seven, that one's a bit more complicated than you may think. Not only is 7 David's Manchester United and England jersey number, it's also a very spiritual number.
In addition, Harper was born in the 7th hour of the day on the 7th day of the week and the 7th month of the year!
David shared the happy news of Harper's arrival on Facebook yesterday, adding, "Victoria is doing really well and her brothers [Brooklyn, Romeo and Cruz] are delighted to have a baby sister xx"
Congratulations again to them!
quote:Boudewijn Zenden wordt papa
AMSTERDAM - Voetballer Boudewijn Zenden mag zich gaan voorbereiden op een wel heel speciale Kerst. Zijn liefje Nadine is drie maanden zwanger van hun eerste kindje en is in december uitgerekend
Dat heeft Boudewijn's vader Pierre laten weten aan RTL Boulevard.
Charlotte Sophie, het zusje van Boudewijn en de vrouw van John Heitinga, beviel vorige week van zoontje Lennox. Charlotte en John kregen in 2009 dochter Jezebel.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef kvd het volgende:
Meer uitleg over de naam:
[..]
Dus niet alleen zijn shirtnummer
Ik wilde bijna zeggen; dat is niet zo moeilijk als je zo'n beetje op het half uur of kwartier kunt plannen wanneer je je keizersnede krijgt wiltquote:Harper was born in the 7th hour of the day on the 7th day of the week and the 7th month of the year!
Was het ze niet nog maar net gelukt, is Harper niet om 7.55 geboren? 5 miniten later en er was een 7 minder geweestquote:Op maandag 11 juli 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde bijna zeggen; dat is niet zo moeilijk als je zo'n beetje op het half uur of kwartier kunt plannen wanneer je je keizersnede krijgt wilt
Het maakt me dan weer vreselijk nieuwsgierig waarom ze die keizersnede niet drie dagen eerder hebben gedaan, in het kader van de symboliek...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde bijna zeggen; dat is niet zo moeilijk als je zo'n beetje op het half uur of kwartier kunt plannen wanneer je je keizersnede krijgt wilt
4x keer is wel echt heel erg veel. Elke keizersnede meer geeft je meer kans op complicaties, volgens mij is 3 eigenlijk wel de max qua wat je baarmoeder qua verlittekening aankan enzo.. Maargoed.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien dat er daarom 6 jaar tussen 3 en 4 zit, om echt goed te kunnen herstellen? Aan de andere kant, dat geeft misschien ook weer meer kans op verklevingen...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
4x keer is wel echt heel erg veel. Elke keizersnede meer geeft je meer kans op complicaties, volgens mij is 3 eigenlijk wel de max qua wat je baarmoeder qua verlittekening aankan enzo.. Maargoed.
Wat een kwats, waarom is ze dan niet op de 7de bevallen?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef kvd het volgende:
Meer uitleg over de naam:
[..]
Dus niet alleen zijn shirtnummer
Misschien een bepaalde grens qua dagen en weken waar ze overheen moet?Dat gister de eerste dag was dat ze het kindje wilden halen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een kwats, waarom is ze dan niet op de 7de bevallen?
Nja, kan.. Alhoewel de tijd niet onwijs veel uitmaakt volgens mij, het is gewoon de verlittekening die uitmaakt.. op een gegeven moment houdt het op en dan blijf je bloeden en dan is de enige remedie dat je baarmoeder eruit gaat.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien dat er daarom 6 jaar tussen 3 en 4 zit, om echt goed te kunnen herstellen? Aan de andere kant, dat geeft misschien ook weer meer kans op verklevingen...
Ik denk dat ze dat wel met haar arts besproken heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, kan.. Alhoewel de tijd niet onwijs veel uitmaakt volgens mij, het is gewoon de verlittekening die uitmaakt.. op een gegeven moment houdt het op en dan blijf je bloeden en dan is de enige remedie dat je baarmoeder eruit gaat.
Je kan je gewoon registreren met welke naam je wilt volgens mijquote:Op zondag 10 juli 2011 17:36 schreef kvd het volgende:
[..]
nee nee, niet iedereen kan de wiki-pagina wijzigen. (tenzij er iets is veranderd want dan zou ik graag willen weten hoe ik iets moet veranderen. Weet van een paar maanden geleden dat ik me ergens zou moeten registreren)
Als ik iets wil wijzigen moet ik eerst naar 'brontekst bekijken' en daar staat het volgende:
[..]
Maar 7.55 is toch het 8e uur al?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Was het ze niet nog maar net gelukt, is Harper niet om 7.55 geboren? 5 miniten later en er was een 7 minder geweest
Die verklevingen zijn er al na de eerste sectio. In NL wordt bij de 3e zwangerschap vaak ook al gekozen voor een electieve sectio, omdat de kans dat de baarmoeder scheurt tijdens de normale bevalling veel groter is.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien dat er daarom 6 jaar tussen 3 en 4 zit, om echt goed te kunnen herstellen? Aan de andere kant, dat geeft misschien ook weer meer kans op verklevingen...
Maar dat gaat omquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Het valt mee, het kind van Tiffany Amber Thiessen heet volgens mij ook Harper en doen deed niemand er geloof ik moeilijk over?
quote:Jewel zet zoontje op de wereld
Laatste update: 12 juli 2011 13:21 info
AMSTERDAM - Jewel is maandagavond bevallen van een zoontje. De 36-jarige zangeres en haar echtgenoot, die al jaren probeerden kinderen te krijgen, hebben het kereltje Kase Townes Murray genoemd.
Foto: Wenn.com
Dat laat het stel weten aan het Amerikaanse tijdschrift People.
"Ty en ik zijn blij met de komst van onze zoon", jubelt Jewel. "We zijn in de zevende hemel, het is echt zo geweldig als iedereen beweert. Nog beter dan dat zelfs!" Jewel trouwde in 2008 met professioneel rodeorijder Ty Murray. Kase is hun eerste kind.
Het jongetje zag het levenslicht in de Amerikaanse staat Texas, waar Jewel en Ty wonen. Kase werd om 19.00 uur lokale tijd geboren en woog ruim drie kilo. Jewels zwangerschap verliep niet zonder slag of stoot. De zangeres werd vier maanden geleden aangereden door een vrachtwagen, maar kwam er zonder kleerscheuren vanaf.
Jewel scoorde hits als Foolish Games en Intuition. De 36-jarige blondine werkt momenteel aan een album voor kinderen, The Merry Goes 'Round.
http://de.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4se ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Jewel is bevallen van een jongetje. Hij heet Kase.
[..]
Hüttekäse of gewoon Keesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Jewel is bevallen van een jongetje. Hij heet Kase.
[..]
Enig idee hoe zijn eerste heette?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef Spees_Eend het volgende:
En omdat we toch bezig zijn: de 2e zoon van Ali B is geboren. Hij heet Omar.
http://twitter.com/#!/AliBouali/status/90746394352156672
Mij doet t denken aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
DankAmin vind ik dan nog wel leuk
Omar is voor mij zo'n beetje als Achmed
Jeuses die heeft grote boobiezquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Sequencial het volgende:
Danielle van Aalderen
[ afbeelding ]
Bron
quote:Nadja Hüpscher voor het eerst moeder
AMSTERDAM - Nadja Hüpscher is moeder geworden. De 39-jarige actrice beviel zondagavond van haar eerste kind, zoon Rein Freek.
Alles gaat goed met moeder en zoon. De actrice zit 'op een roze wolk', laat haar management weten. "Ze is ontzettend blij."
Hüpscher liet begin dit jaar weten dat ze twee vroegtijdig afgebroken zwangerschappen achter de rug heeft. "Ik heb twee jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad", vertelde ze destijds. "En later een miskraam."
De Nijmeegse Hüpscher speelde in films als Simon, Dennis P. en De Boekverfilming. Voor haar rol in die laatste film kreeg ze een Gouden Kalf voor beste actrice. Dit jaar was Hüpscher te zien in de NCRV-serie Levenslied.
Och die siliconen en een zwangerschap op die schoudertjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:39 schreef Sequencial het volgende:
Danielle van Aalderen
[ afbeelding ]
Bron
quote:AMSTERDAM - Stephanie, de echtgenote van voetballer Ron Vlaar is voor de tweede keer in verwachting.
De baby wordt eind december verwacht, meldt Shownieuws.
Het stel trouwde in 2010 op kasteel Hooge Vuursche in Baarn. Samen hebben ze al een zoontje van 3, Shane.
Rein Freek ...... het voelt een beetje jaren '30 aan ...quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:30 schreef sherezade het volgende:
Ja Harper een aparte naam maar heet het kindje van Tiffani amber thiessen niet ook zo??
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Het valt mee, het kind van Tiffany Amber Thiessen heet volgens mij ook Harper en doen deed niemand er geloof ik moeilijk over?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef Lovechild het volgende:
Er zijn meer celebs met een Harper. Ik las het gisteren nog...
De meisjeshelft van de tweeling van Neil Patrick Harris iig! Zelf vind ik Harper ook niet zo'n vreselijke naam. Volgens mij gaat het meer om het Seven erachter.
Edit: Patricia Arquette heeft ook een Harper.
quote:'Reese Witherspoon in verwachting'
Laatste update: 13 juli 2011 16:40 info AMSTERDAM - Reese Witherspoon is volgens ingewijden voor de derde keer in verwachting.
Foto: Getty Images De 35-jarige actrice, die twee kinderen heeft met acteur Ryan Phillippe, trouwde in maart met Jim Toth.
"Het is geen geheim dat Reese een kind van Jim wil", vertelt een vriendin van de actrice aan het Amerikaanse blad Ok! Magazine.
"Ze proberen al een tijdje zwanger te raken", weet de vriendin. "Ze hebben al een geweldig gezin, het enige wat ontbreekt, is een nieuwe baby." Als de ingewijden het bij het juiste eind hebben, hoeft Reese niet meer lang te wachten voordat ook die wens uitkomt.
Buikje
De bronnen verklappen dat de blondine al in verwachting is. "Reese doet het rustiger aan. Ze staat bekend om haar strenge sportschema, maar sport nu minder." Hun verhalen worden ondersteund door foto's waarop Reese een klein buikje lijkt te hebben. "Haar wasbordje is verdwenen."
Witherspoon beloofde in 1999 eeuwige trouw aan de vier jaar jongere Phillippe. Uit het huwelijk kwamen twee kinderen voort, de nu 11-jarige Ava en de 7-jarige Devon.
Het acteurskoppel ging eind 2006 uit elkaar, waarna Witherspoon in februari 2010 Hollywood-agent Jim Toth tegen het lijf liep. Eind maart stapten de twee in het huwelijksbootje.
quote:Actress Kate Hudson and and fiancé, Muse frontman Matt Bellamy, welcomed a son on Saturday night and were reportedly struggling to find a baby name. Proud papa Matt took to Twitter on Thursday to reveal their son's name:
So happy! Just had a baby boy, Bingham "Bing" Hawn Bellamy. Born 7Ib 12Oz, on 9th July."
"Mum and baby are strong and healthy" he went on to tweet. "Mum was a warrior, Bing popped out after 4.5 hours of intense pushing!"
Bing is the first child for Matt, while Kate is already mom to son Ryder Russell, 7½, with ex-husband Chris Robinson.
Everon Jackson Hooi ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Chandler zou oprecht medelijden met het kind hebben
Beetje wel hequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
4,5 uur persen... Is dat niet heel erg lang?
Wat te denken van Ryder Russell Robinsonquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje wel heBing Bellamy... omg
Dat klinkt stukken beter, als je 't mij vraagt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat te denken van Ryder Russell Robinson
Klinkt als een worst =(quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje wel heBing Bellamy... omg
Het zal aan mij liggen, heb het niet zo op die dubbele beginlettersquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klinkt stukken beter, als je 't mij vraagt...
Ik ben ook geen fan, maar Bing Bellamy klinkt inderdaad als een low fat, low taste light salamiquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen, heb het niet zo op die dubbele beginletters
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, maar Bing Bellamy klinkt inderdaad als een low fat, low taste light salami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |